home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1121 1122 [1123] 1124 1125 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875616 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16830: 19 Jun 2013, 13:04 »

Jeg er fint tilfreds. Har aldrig troet bare det mindste på ham, og at tabet ikke ender med at blive større, og overraskende nok i sig imo. Helt igennem forfærdeligt indkøb!

Nej, i brugte ham bare forkert, og det vil han også vise i West Ham, ligesom han gjorde i Newcastle Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #16831: 19 Jun 2013, 14:54 »

Vi skal altså heller ikke underkende at vi har en svær start mod Stoke. Synes tit folk undervurderer dem, men de har altså et vantvittigt solidt spilkoncept, og et spilkoncept der er uhyggeligt svært at spille mod. Sidste sæson fik vi kun 0-0 på hjemmebane og sejlede totalt i udekampen.

Men ellers ser det udmærket ud. Vi har United i 3.runde men ellers går der helt indtil 2.November inden vi skal møde et af de hold vi gerne vil måle os med. På det tidspunkt SKAL vi være i omdrejninger med vores kampprogram.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #16832: 19 Jun 2013, 15:06 »

Vi skal altså heller ikke underkende at vi har en svær start mod Stoke. Synes tit folk undervurderer dem, men de har altså et vantvittigt solidt spilkoncept, og et spilkoncept der er uhyggeligt svært at spille mod. Sidste sæson fik vi kun 0-0 på hjemmebane og sejlede totalt i udekampen.

Men ellers ser det udmærket ud. Vi har United i 3.runde men ellers går der helt indtil 2.November inden vi skal møde et af de hold vi gerne vil måle os med. På det tidspunkt SKAL vi være i omdrejninger med vores kampprogram.

Ja, og det blev også 0-0 forrige sæson. Spændende kamp at være på Anfield i..... Men ja, du har ret, men koden mod dem skal altså knækkes denne gang. Samtidigt tror jeg på, at en spiller som Coutinho kan skabe lidt ravage mod dem, og så har vi et godt våben der.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16833: 19 Jun 2013, 15:17 »

Så Carroll væk, synd for ham det ikke virkede, good lad!

DeBuur
Manager

« Svar #16834: 19 Jun 2013, 17:50 »

Så Carroll væk, synd for ham det ikke virkede, good lad!

dyrt dyrt indkøb for os - mener ikke han fik en reelt chance i Liverpool men har heller aldrig set ham som en spiller med den rigtige indstilling til at blive en top spiller.

Jeg håber han finder lykken og at BR få hentet nye spillere ind Smiley

YNWA

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16835: 19 Jun 2013, 18:12 »

Synes da han kæmper røven ud af bukserne hver kamp, men passer nok ikke ind hos os!

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #16836: 19 Jun 2013, 20:27 »

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

bøvle
Manager

« Svar #16837: 19 Jun 2013, 22:47 »

DeBuur
Manager

« Svar #16838: 20 Jun 2013, 15:31 »

Er målet virkelig allerede fra næste sæson at ramme CL???

Naturligvis bør det være målet - men jeg tror næppe det sker i de næste 2 sæsoner - men netop fordi Man Utd, City og Chelsea har fået ny manager så forventer jeg svingende præstationer hos de stærkeste hold - Arsenal har det med at smide mange point i starten og derefter så øges stabiliteten - Tottenham er altid ustabile set over 2 sæsoner og sælger de Bale så kommer de til at mangle kvalitet.... så måske hvis vi ellers er stabile mod de andre midsterhold også ellers begynder at slå bundholdene Peace

YNWA

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #16839: 20 Jun 2013, 16:22 »

så måske hvis vi ellers er stabile mod de andre midsterhold også ellers begynder at slå bundholdene Peace

Tja, i kampe mod holdene udenfor top 10 ville Liverpool ligge i top4 i sidste sæson. Så helt galt står det ikke til der. Selvom der naturligvis er et stykke op til Uniteds pointsnit på 2,85 point pr. kamp i de kampe.

I denne sæson har det mere været kampene mod de hold der ligger over og omkring Liverpool der har været det store problem...

Ift. Carroll er det ret og slet fejlscoutning fra Dalglish og Comolli. Utroligt at det kan lade sig gøre for så profileret en spiller. Men prisen sagde vel i første omgang det meste om den transfer...
Men for Allardyce, så findes der ikke en bedre spiller end Carroll, så han skal nok blive en fin succes der!

Er målet virkelig allerede fra næste sæson at ramme CL???

Målet for Liverpool er vel altid minimum CL. At det ikke nødvendigvis er et krav fra denne sæson er så noget andet.

Vi skal altså heller ikke underkende at vi har en svær start mod Stoke. Synes tit folk undervurderer dem, men de har altså et vantvittigt solidt spilkoncept, og et spilkoncept der er uhyggeligt svært at spille mod.

Det er begrænset for hvor meget man kan ændre på et par måneder, men vi kan jo håbe Hughes er langt fremme i sit arbejde til den tid Wink

Risom
Manager

« Svar #16840: 21 Jun 2013, 14:00 »

http://www.bold.dk/nyt/Sevilla-talent-bekraefter-Liverpool-skifte

Så skulle den være ved at være i hus. Jeg må indrømme, at jeg ikke kender meget til ham, men alligevel vil jeg sige, at det er en spændende signing. Personligt håber jeg, at der er lidt 'Coutinho' i ham, så han uventet vænner sig hurtigt til PL og kan gøre en forskel, men det er bare en forhåbning.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Mangerel
Gæst

« Svar #16841: 21 Jun 2013, 14:18 »

Må indrømme at jeg ikke ser det store lys i ham umiddelbart. Må dog også indrømme at jeg ikke har set youtubeklip med ham heller.. Vælger at stole på at de ved hvad de laver, og håber virkelig at han er en stjerne i svøb.

Men seriøst, synes alligevel godt man kunne gå et skridt op ifht. pris (hvis det er muligt self.) da det tit er der forskellen ligger, om hvorvidt han bliver en god spiller, eller en stjerne der skal hjælpe os tilbage til toppen. Smiley

Igen håber selvfølgelig det bedste, og vores strategi med unge (SÅ unge!) er lidt en våd drøm for mig :p

Korzika
Gæst

« Svar #16842: 21 Jun 2013, 14:30 »

Jeg syntes han virker som en fin spiller. Men der er ingen tvivl om, at det er et kæmpe spring fra Barca B til Premier League og Liverpool. Men okay; han er ung og har massere af udviklingspotientia le. Derudover er en spiller, som Michu, jo et godt eksempel på, at man sagtens kan gøre det godt i Segunda Division og gøre det mindst lige så godt i Premier League på trods af niveauforskellen på de to ligaer.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #16843: 21 Jun 2013, 15:54 »

Jeg syntes han virker som en fin spiller. Men der er ingen tvivl om, at det er et kæmpe spring fra Barca B til Premier League og Liverpool. Men okay; han er ung og har massere af udviklingspotientia le. Derudover er en spiller, som Michu, jo et godt eksempel på, at man sagtens kan gøre det godt i Segunda Division og gøre det mindst lige så godt i Premier League på trods af niveauforskellen på de to ligaer.

Nu leverede Michu jo også varen i Primera Division før skiftet Smiley

Bekymrer mig lidt at Barcelona ikke ser nok i ham til at betale klausulen i kontrakten, der endda kun skulle være halvdelen af hvad Liverpool har givet nu... Men så ville han på den anden side jo heller ikke være mulig at købe Opstemt

Generelt stoler jeg på Rodgers og hans staf i forhold til indkøb. Synes det ser rimeligt ud, i hvertfald i forhold til tidligere, så lad os se om ham her ikke kan levere noget.

bøvle
Manager

« Svar #16844: 21 Jun 2013, 16:32 »

Som det også bliver nævnt mht pris og kvalitet, så er det sjovt at tænke på, at vores nye spanske gut og så Aspas tilsammen har kostet kun 3 mio £ mindre end det som City ender med at give for Isco, bare for at nævne et eksempel Smiley

Sider: 1 ... 1121 1122 [1123] 1124 1125 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010