home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1186 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1120 1121 [1122] 1123 1124 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875601 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16815: 15 Jun 2013, 13:49 »

Mignolet har jo egentlig stået en fremagende sæson i Sunderland, og med et bedre forsvar foran sig, tror jeg uden tvivl at jeg han kan blive en af Premier League's bedste. Jeg havde dog set at vi ikke gav mere end £6-7.5 mio., men hvis Reina forhåbentlig smutter, så er det nok ikke så tosset endda. Syntes at vi markere os positivt på transfermarkedet, for en gangs skyld . Thumbs Up

Meget enig, men problemet opstår bare, hvis vi ikke kommer af med Reina. Jeg tror konkurrencen og dem tvivl der vil opstå, er til større skade end gavn.

DeBuur
Manager

« Svar #16816: 15 Jun 2013, 13:51 »

Mignolet har jo egentlig stået en fremagende sæson i Sunderland, og med et bedre forsvar foran sig, tror jeg uden tvivl at jeg han kan blive en af Premier League's bedste. Jeg havde dog set at vi ikke gav mere end £6-7.5 mio., men hvis Reina forhåbentlig smutter, så er det nok ikke så tosset endda. Syntes at vi markere os positivt på transfermarkedet, for en gangs skyld . Thumbs Up

Mignolet har spillet en stabil sæson - men hvis han skal gøre det bedre en Reina så skal han løfte standarden - men det er IMO et godt køb - men på en position hvor jeg reelt ikke troede vi ville handle.

YNWA

bøvle
Manager

« Svar #16817: 15 Jun 2013, 13:53 »

Hvad er der blevet af Begovic ?? Synes personligt han er markant bedre end Mignolet...

bøvle
Manager

« Svar #16818: 15 Jun 2013, 15:49 »

Det ser ligeledes ud til at vi nærmer os et bud på Mkhitaryan, hvilket i min optik lyder rigtig spændende. En mand, der i indeværende sæson har scoret 25 mål samt lavet 10 assists i 29 ligakampe for shaktar.
http://www.youtube.com/v/4_mOuXcVI34&list=UUv-Or279OlKoOTvbUPkcWTg Tjek denne video, der viser nogle af hans kompetencer.

Han virker som en rigtig hurtig spiller, med et eminent blik for spillet og en naturlig evne til at komme med i feltet, hvilket jeg synes vil kunne pynte gevaldigt på vores hold, når vi har så flagrende angribere på toppen.

Hvad siger i andre til ham? Prisen ligger angiveligt omkring 20 mio £ Smiley

Risom
Manager

« Svar #16819: 15 Jun 2013, 15:59 »

Ham Mkhitaryan ser umiddelbart meget spændende ud, og den handel er jeg positivt stemt for. Dog skal det siges, at jeg bestemt ikke har det store kendskab til ham, men statistikkerne er jo fremragende.

Ang. Mignolet er jeg noget mere i tvivl. Altså Reina har haft en meget skidt sæson (+ sæson 11/12 også), og den position har ikke just været vores stærkeste. Men vi kan jo alle huske Reinas gamle niveau, men spørgsmålet er bare om han kan finde det igen. Og det er op til Rodgers og staben at vurdere, hvad der skal gøres i denne situation, men jeg kan på nuværende tidspunkt ikke helt vælge side...

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #16820: 18 Jun 2013, 12:56 »

Jeg tænk meget på når luis suarez smutter, hvem skal så tage over?

HansenLFC
Gæst

« Svar #16821: 18 Jun 2013, 13:04 »

Jeg tænk meget på når luis suarez smutter, hvem skal så tage over?

Daniel man  Cool

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16822: 19 Jun 2013, 00:28 »

David Gold (formand i West Ham) har netop bekræftet, at Andy Carroll har bestået lægetjekket! Synes det er fint at få ham ud, da han ikke passer til Rodgers' spillestil Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #16823: 19 Jun 2013, 00:30 »

David Gold (formand i West Ham) har netop bekræftet, at Andy Carroll har bestået lægetjekket! Synes det er fint at få ham ud, da han ikke passer til Rodgers' spillestil Smiley

Snakker om at han bliver solgt for 16m.. Hvilket tab, på en spiller som kunne ha' udviklet sig til et bæst.

patrick J
Manager

« Svar #16824: 19 Jun 2013, 00:58 »

Snakker om at han bliver solgt for 16m.. Hvilket tab, på en spiller som kunne ha' udviklet sig til et bæst.
Jeg er fint tilfreds. Har aldrig troet bare det mindste på ham, og at tabet ikke ender med at blive større, og overraskende nok i sig imo. Helt igennem forfærdeligt indkøb!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

MichaelPaw
Gæst

« Svar #16825: 19 Jun 2013, 08:13 »

Er der noget jeg ikke er ved at fatte, er at hvad søren skal vi bruge alle de offensivespiller til? Var det ikke noget med at købe en eller 2 spiller til vores forsvar? eller er jeg bare helt væk? Det er fint nok der kommer nye spiller til. Men det hjælper heller ikke at købe dyrt ind og sælge billigt et eller 2 år efter... 

Risom
Manager

« Svar #16826: 19 Jun 2013, 10:06 »

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/full-2013-14-fixtures-revealed

Så udkom programmet for denne sæson. Jeg er umidddelbart fint tilfreds, idet vi starter lidt nemmere ud end sidste år. United kommer til Anfield i 3. spillerunde, men ellers skal er modstanderne i starten ikke for gode. Forhåbentligt kan vi få en bedre start i år så. Dog bliver kampene i julen svære; to udekampe mod City og Chelsea på bare tre dage.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

HansenLFC
Gæst

« Svar #16827: 19 Jun 2013, 11:20 »

Glæder mig bare til sæsonen skal i igang.

DeBuur
Manager

« Svar #16828: 19 Jun 2013, 12:34 »

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/full-2013-14-fixtures-revealed

Så udkom programmet for denne sæson. Jeg er umidddelbart fint tilfreds, idet vi starter lidt nemmere ud end sidste år. United kommer til Anfield i 3. spillerunde, men ellers skal er modstanderne i starten ikke for gode. Forhåbentligt kan vi få en bedre start i år så. Dog bliver kampene i julen svære; to udekampe mod City og Chelsea på bare tre dage.

Det bliver sgu nogle hårde dage - bemærk at vi i december skal op mod Tottenham, City og Chelsea inden for 14 dage... her sj´kal vi sgu være skarpe hvis drømmen om CL skal være realistisk... glæder mig til at sæsonen går igang og vi får set hvad BR har fået gjort ved truppen.

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #16829: 19 Jun 2013, 12:52 »

Det bliver sgu nogle hårde dage - bemærk at vi i december skal op mod Tottenham, City og Chelsea inden for 14 dage... her sj´kal vi sgu være skarpe hvis drømmen om CL skal være realistisk... glæder mig til at sæsonen går igang og vi får set hvad BR har fået gjort ved truppen.

Er målet virkelig allerede fra næste sæson at ramme CL???

Sider: 1 ... 1120 1121 [1122] 1123 1124 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010