home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1119 1120 [1121] 1122 1123 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875398 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16800: 06 Jun 2013, 11:09 »

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/revealed-lfc-s-2013-14-away-kit
Det eneste jeg har at sige er, at det er det hæsligste jeg nogensinde har set. Det kan godt være det går fremad sportsligt, men trøjesalget bliver i hvert fald ikke bedre med denne trøje. Fy for satan.

Jaaa jeg vidste det  - Norsk Fjeld Stil vil jeg kalde det er in igen - sådan en uld trøje har jeg næsten magen til herhjemme - fik den da jeg blev 18.... det var da lige det man ønskede dengang Wink

Ved ikke lige hvad fanden de tænker på i Liverpool - bliver vi som Fan ikke ydmyget nok af de manglende resultater og pokaler ? Skal vi også igennem skærsilden hver gang vores hold spiller på udebane....

YNWA

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #16801: 06 Jun 2013, 12:30 »

http://www.sporten.dk/fodbold/liverpool-fingrene-vaek-fra-agger

Dejligt at høre - hvis det altså holder. Vi kan nok ikke afvise et bud på 250 mil, hvis de er mere ivrige efter at få Agger end City var sidste år.

Hvis Agger overhovedet flytter, er jeg næsten sikker på at det ikke bliver til en rig klub som Monaco, PSG, City osv.
Jeg vil dog sige at 250 mio. ville være en fair pris for ham, bedre er han altså heller ikke.

bøvle
Manager

« Svar #16802: 06 Jun 2013, 14:41 »

Hvis Agger overhovedet flytter, er jeg næsten sikker på at det ikke bliver til en rig klub som Monaco, PSG, City osv.
Jeg vil dog sige at 250 mio. ville være en fair pris for ham, bedre er han altså heller ikke.

Men på den anden side, hvis du mener 250 mio er en fair pris, så vil han jo stort set ikke kunne skifte til andet end end rig klub? Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16803: 06 Jun 2013, 22:01 »

Jaaa jeg vidste det  - Norsk Fjeld Stil vil jeg kalde det er in igen - sådan en uld trøje har jeg næsten magen til herhjemme - fik den da jeg blev 18.... det var da lige det man ønskede dengang Wink

Sådan en her?

Risom
Manager

« Svar #16804: 06 Jun 2013, 22:51 »

Sådan en her?

Haha, det er nok et godt bud. Dog kan man vist godt se på det billede, at der er photoshop.  Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager

« Svar #16805: 07 Jun 2013, 10:12 »

"The Liverpool Echo will publish LFC's plans for the £150million redevelopment of Anfield this afternoon."

Uha, det bliver spændende!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #16806: 07 Jun 2013, 10:16 »

"The Liverpool Echo will publish LFC's plans for the £150million redevelopment of Anfield this afternoon."

Uha, det bliver spændende!
Har desværre læst det alt for mange gange. Men håber da det bliver til noget denne gang  Thumbs Up

Risom
Manager

« Svar #16807: 08 Jun 2013, 00:01 »

Har desværre læst det alt for mange gange. Men håber da det bliver til noget denne gang  Thumbs Up

Ja, det var så endnu et løst rygte, desværre. Jeg kan i hvert fald ikke finde noget om det på avisens hjemmeside...

Risom
Manager

« Svar #16808: 09 Jun 2013, 01:15 »

http://www.bold.dk/nyt/Aspas-bekraefter-Liverpool-skifte

Så er den handel ved at være på plads. Det bliver helt sikkert spændende at følge ham i klubben, selvom jeg ikke kender det store til ham. Jeg har nemlig ikke set så meget spansk fodbold, men efter sigende er hans 'ry' da overvejende positivt.

Anfield Road
Manager

« Svar #16809: 13 Jun 2013, 12:50 »

Simon Miglonet rygtes nu til Anfield, såfremt Reina taget til Barca. Spørgsmålet er jo så om Barcelona har brug for Reina, da Valdes mig bekendt har nægtet at skulle af sted før til næste sommer. Men hvis vi lige holder os til Miglonet, så vil det bestemt være en udmærket signing i min optik. Synes egentlig han har gjort det fint i Sunderland . Han er ikke ligefrem en verdensklasse målmand, men en ganske habil en af slagsen.

Derudover ser Igor Aspas ud til at være en officiel udmelding fra at være Liverpool-spiller. Synes det virker meget underligt med ham. Han er blevet fotograferet på vej til lægetjekket, hvilket som oftest er den sidste detalje. Og det er nu 2 dage siden. Kender ikke det store til ham, men kan han lave mål så er det fint med mig.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #16810: 13 Jun 2013, 16:41 »

Bliver spændende at se om hvad Aspas kan, og om han laver en "michu".

Dog med hensyn til hans ry, så er det vel kun kommet helt derop, fordi Laudrup ville have ham. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

DeBuur
Manager

« Svar #16811: 13 Jun 2013, 16:57 »

Sådan en her?

Ja noget i den stil

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #16812: 14 Jun 2013, 15:18 »

Jeg er så på det hold som synes det er et pisse fedt sæt.

Skal uden tvivl have et sæt til når huden bliver lækker brun.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16813: 15 Jun 2013, 13:32 »

Ifølge flere kilder skulle vi efterhånden være ret tæt på Mkhitaryan nu, og prisen skulle efter sigende være omkring de £20 mio., hvilket er noget lavere end de rygter der først florerede. Som jeg ser det virker det som en ganske okay pris, for en mand der uagtet ligaen har spillet en suveræn sæson.

Derudover er Mignolet ved at være sikker for omkring £10 mio., men den handel har jeg lidt sværere ved at bedømme... Er det fordi Reina ryger, skal han give Reina lidt konkurrence eller er det meningen at han skal stå foran Reina? Hvis ikke vi sælger Reina, synes jeg det er en mærkelig handel, da vi så har to dygtige målmænd i truppen, hvilket er spild af penge og talent. Hvad tænker I? Smiley

Tavares
Manager

« Svar #16814: 15 Jun 2013, 13:40 »

Ifølge flere kilder skulle vi efterhånden være ret tæt på Mkhitaryan nu, og prisen skulle efter sigende være omkring de £20 mio., hvilket er noget lavere end de rygter der først florerede. Som jeg ser det virker det som en ganske okay pris, for en mand der uagtet ligaen har spillet en suveræn sæson.

Derudover er Mignolet ved at være sikker for omkring £10 mio., men den handel har jeg lidt sværere ved at bedømme... Er det fordi Reina ryger, skal han give Reina lidt konkurrence eller er det meningen at han skal stå foran Reina? Hvis ikke vi sælger Reina, synes jeg det er en mærkelig handel, da vi så har to dygtige målmænd i truppen, hvilket er spild af penge og talent. Hvad tænker I? Smiley
Mignolet har jo egentlig stået en fremagende sæson i Sunderland, og med et bedre forsvar foran sig, tror jeg uden tvivl at jeg han kan blive en af Premier League's bedste. Jeg havde dog set at vi ikke gav mere end £6-7.5 mio., men hvis Reina forhåbentlig smutter, så er det nok ikke så tosset endda. Syntes at vi markere os positivt på transfermarkedet, for en gangs skyld . Thumbs Up

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: 1 ... 1119 1120 [1121] 1122 1123 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010