home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1115 1116 [1117] 1118 1119 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875124 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16740: 31 Maj 2013, 07:02 »

http://www.thisisanfield.com/2013/05/unhappy-suarez-hints-at-change-of-environment/

Det virker mere og mere som om han skifter og man forstår ham jo godt.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16741: 31 Maj 2013, 11:23 »

http://www.thisisanfield.com/2013/05/unhappy-suarez-hints-at-change-of-environment/

Det virker mere og mere som om han skifter og man forstår ham jo godt.

Alt det med at han har haft det hårdt, kan altså også bare være en god undskyldning, for at skifte til et hold der tilbyder en bedre løn og spiller CL... Det er bare en lidt pænere måde at pakke det ind på.

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #16742: 31 Maj 2013, 11:42 »

Jeg vil nødigt være Barcelona hvis Suarez skifter, Pepe og Suraze på samme hold, det kan da KUN give skader Peace håber han bliver i Liverpool, vil gerne se Liverpool være med helt i toppen, og tror ikke sturridge et helt klar til at tage den tørn endnu.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16743: 31 Maj 2013, 11:54 »

Jeg vil nødigt være Barcelona hvis Suarez skifter, Pepe og Suraze på samme hold, det kan da KUN give skader Peace håber han bliver i Liverpool, vil gerne se Liverpool være med helt i toppen, og tror ikke sturridge et helt klar til at tage den tørn endnu.

Jeg ved ikke hvordan du ser Suarez, men jeg ser ham ikke, som en spiller der ret ofte skader folk. Han laver nogle dumme ting, men der er ikke mange, der er blevet indlagt på skadestuen, af muligvis at være blevet kaldt "negrito," og derudover tror jeg efterhånden også, at Ivanovic er kommet sig over det lille kys, han fik af Suarez...

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16744: 31 Maj 2013, 12:13 »

Valdes har i øvrigt udtalt, at han bliver i Barcelona, til hans kontrakt udløber i 2014, så noget kunne tyde på, at vi får lov at beholde Reina... Om jeg er glad for det, ved jeg ikke helt, men han viste da udemærkede takter i slutningen af sæsonen, så mon ikke det er godt nok? Smiley

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #16745: 31 Maj 2013, 12:21 »

Jeg ved ikke hvordan du ser Suarez, men jeg ser ham ikke, som en spiller der ret ofte skader folk. Han laver nogle dumme ting, men der er ikke mange, der er blevet indlagt på skadestuen, af muligvis at være blevet kaldt "negrito," og derudover tror jeg efterhånden også, at Ivanovic er kommet sig over det lille kys, han fik af Suarez...

Ser ikke Suarez som en Pepe type der ligner en der bare VIL skade folk, men han er en hård nyser på banen, og er ikke bange for at gå i folk, hvilket kan skabe nogle ubehagelige situationer.
http://www.youtube.com/v/am1_8KdQzVQ
hvis vi kun ser på de fysiske ting i den video Smiley ved godt sådanne videoer altid sætter spilleren i et ekstra dårligt lys, men er bare for at illustrer at han er han hård banan Smiley

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16746: 31 Maj 2013, 12:29 »

Ser ikke Suarez som en Pepe type der ligner en der bare VIL skade folk, men han er en hård nyser på banen, og er ikke bange for at gå i folk, hvilket kan skabe nogle ubehagelige situationer.
http://www.youtube.com/v/am1_8KdQzVQ
hvis vi kun ser på de fysiske ting i den video Smiley ved godt sådanne videoer altid sætter spilleren i et ekstra dårligt lys, men er bare for at illustrer at han er han hård banan Smiley

3/4 af det der er ikke engang tacklinger, og de sidste er et par hårde tacklinger, men du kan finde en video med nærmest samtlige spillere i verden, hvor de går i en hård tackling. Jeg synes ikke rigtigt det der viser noget, og det siger vel lidt at man i en film, hvor man finder alt det dårlige, der er på Suarez, ikke kan finde andet end et par tacklinger. Jeg siger ikke at han er en helgen - for det er han bestemt ikke - men jeg siger bare, at han lige på tacklingsområdet ikke er værre end så mange andre, og en sammenligning med Pepe er ihf. helt ved siden af. Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #16747: 31 Maj 2013, 14:07 »

Sky Sports News ‏@SkySportsNews 1m
Luis Suarez confirms he wants to leave Liverpool.

Weird...

-LFC-
Manager

« Svar #16748: 31 Maj 2013, 14:18 »

Jeg hader den engelske presse og FA. Det er en sensationel hetz de har kørt mod Suárez og tænk, at det måske ender med at koste os vores bedste spiller. Jeg vil ikke engang bebrejde ham ret meget, hvis han skifter ud af Premier League, det er sgu svært at fortænke ham i det.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #16749: 31 Maj 2013, 14:21 »

Sky Sports News ‏@SkySportsNews 1m
Luis Suarez confirms he wants to leave Liverpool.

Weird...
Det var ihvertfald meget klart i hans interview at han ikke er glad for at være i england, men som han selv siger han har ingen "bud" endnu og han ved ikke engang om der kommer nogle, men mon ikke der gør det med den klasse han alligevel besidder når han nu spiller fodbold. frem for alt det andet pjat?

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16750: 31 Maj 2013, 14:28 »

Jeg hader den engelske presse og FA. Det er en sensationel hetz de har kørt mod Suárez og tænk, at det måske ender med at koste os vores bedste spiller. Jeg vil ikke engang bebrejde ham ret meget, hvis han skifter ud af Premier League, det er sgu svært at fortænke ham i det.

Jeg har heller aldrig oplevet noget lignende. Når pressen og endda FA går ind og påvirker en spiller så meget, at det presser ham ud af landet, er det sgu gået for vidt.

-LFC-
Manager

« Svar #16751: 31 Maj 2013, 14:41 »

Jeg har heller aldrig oplevet noget lignende. Når pressen og endda FA går ind og påvirker en spiller så meget, at det presser ham ud af landet, er det sgu gået for vidt.
http://www1.skysports.com/football/news/11669/8743988/Transfer-news-Liverpool-striker-Luis-Suarez-has-again-hinted-he-may-quit-Anfield

Selvom det gør ondt, at vi måske endnu engang skal miste vores bedste angriber, så er det nogle andre omstændigheder. Jeg forstår ham 100%. Heldigvis har Sturridge slået pænt igennem i dette forår, og jeg vil ikke være bange for, at han skulle være vores fremtidige spidsangriber, men der er et stykke op til Suárez magi!
« Seneste Redigering: 31 Maj 2013, 14:43 af -LFC- » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #16752: 31 Maj 2013, 14:51 »

http://www1.skysports.com/football/news/11669/8743988/Transfer-news-Liverpool-striker-Luis-Suarez-has-again-hinted-he-may-quit-Anfield

Selvom det gør ondt, at vi måske endnu engang skal miste vores bedste angriber, så er det nogle andre omstændigheder. Jeg forstår ham 100%. Heldigvis har Sturridge slået pænt igennem i dette forår, og jeg vil ikke være bange for, at han skulle være vores fremtidige spidsangriber, men der er et stykke op til Suárez magi!

Nogen der har fundet ud af hvad der skete med Sturridge under Landskampen? Hvor lang tid han er ude?

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #16753: 31 Maj 2013, 14:52 »

Havde I regnet med, at bidning, diving og racistiske skældsord ikke ville blive skrevet om i pressen, eller hvordan?

Anfield Road
Manager

« Svar #16754: 31 Maj 2013, 15:48 »

Havde I regnet med, at bidning, diving og racistiske skældsord ikke ville blive skrevet om i pressen, eller hvordan?
Havde du regnet med et svar på det selvindlysende spørgsmål du kommer med?

Fordi man gør nogle dumme ting behøver man ikke blive hængt ud som en voldspsykopat overalt i England og Europa. Jeg kan sgu godt forstå ham. Hvorfor blive i et land hvor alle åbenbart er så opsatte på at hade ham? Inkl. presse  og fodboldforbund?                   

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1115 1116 [1117] 1118 1119 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010