home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1101 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1114 1115 [1116] 1117 1118 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875186 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16725: 29 Maj 2013, 19:39 »

Enig i at det bliver super spændende, det var også mere end undren over hvad vi så gør med resten af truppen når vi nu ikke engang har europæiske kampe til at bringe den helt store bredde i spil Smiley

Det vil i min optik være synd/spild af penge at hente Aspas, der utvivlsomt er en god spiller, hvis han ikke kommer til at spille. Derfor skal han naturligvis spille hvis vi henter ham. På den anden side vil jeg blot være bekymret for at vi kommer til at sylte Sterlings talent, hvis vi ikke snart får ham matchet på et tilsvarende niveau regelmæssigt.

Jeg ved ikke om det lugter af et udlån af Suso eller måske et salg af Downing, det bliver spændende. Jeg glæder mig som et lille barn til dette vindue !! Smiley

P.S.
Min skepsis skyldes nok også at det virker som et vindue og et marked, hvor man kan hente virkelig gode spillere til en ganske billig penge, hvis man gør sit arbejde godt. Eksempelvis skulle spillere som Vermalen være til at få fat i for under 50 mio og synes der er andre handler, hvor man virkelig kunne lave såkaldte røverkøb, måske Aspas også er det, det vides ikke Wink

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16726: 29 Maj 2013, 19:43 »

Wikipedia har altid ret: http://en.wikipedia.org/wiki/Iago_Aspas

Jeg tror ikke han bliver et hit for jer. Hvis i vil bruge ham helt fremme, hvor han trods alt er bedst, så tror jeg han vil blive væk blandt de store forsvarere i PL. Spillere i samme størrelse som Tevez og Aguero har jo slået igennem i PL, men de er fysisk stærkere end Aspas og jeg vil vove at påstå at de også er mindst en klasse bedre.

Zone 43
Manager

« Svar #16727: 29 Maj 2013, 19:55 »

"Iago, in his spare time, is Batman and his hero is Dirk Kuyt whom he regularly plays boules with .."
Grin

Anyways, uden at have det store kendskab til Aspas, så tror jeg at han, og også bilsælgeren, vil gå hen og blive fine og billigere spillere, der kan give lidt kvalitet til bredden.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16728: 29 Maj 2013, 19:57 »

Men har i brug for den bredde i den kommende sæson, hvor der ikke venter europæisk deltagelse?

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16729: 29 Maj 2013, 20:08 »

Hvis Suso ryger på lån og enten Downing eller Assaidi ryger, har vi brug for noget bredde. At vi så henter en mand, der primært er boksspiller kan man undre sig over. Dog forholder jeg mig som altid hamrende positivt til alle indkøb, indtil det modsatte bliver bevist! Wink

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #16730: 29 Maj 2013, 20:11 »

Det kan du have ret i. Jeg synes dog, ligesom dig, at det er underligt at hente en boksspiller, når det er de tre positioner bag angriberen som i mangler bredde i.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16731: 29 Maj 2013, 20:51 »

A few stats on Aspas.

Iago Aspas has a higher shot accuracy (56%) this season than Luis Suarez (54%), Balotelli (53%), Huntelaar (52%) and Jovetic (51%).

Cristiano Ronaldo (62) and Lionel Messi (45) have both created fewer chances this season than rumoured Liverpool target Iago Aspas (65).

50% - Only Lionel Messi (52%) has scored/assisted a higher proportion of his team's goals than Iago Aspas (50%) in La Liga this term.

Zone 43
Manager

« Svar #16732: 29 Maj 2013, 21:51 »

Men har i brug for den bredde i den kommende sæson, hvor der ikke venter europæisk deltagelse?

Nu er jeg ikke Liverpool fan, men ja, jeg vil mene at bredden er fin at forstærke. De har manglet noget kvalitet at kunne sætte ind, når der har været brug for det, ikke kun i den nu overståede sæson, men de sidste par år. Fætter BR har virkelig sat et fint indtryk i sin første sæson, og umiddelbart er der ikke det store behov for at smide kassen efter en stjerne til start-11 (sagt uden at have noget stort kendskab til Liverpools økonomi).

Hvis Suso ryger på lån og enten Downing eller Assaidi ryger, har vi brug for noget bredde. At vi så henter en mand, der primært er boksspiller kan man undre sig over.

Jeg læste for et stykke tid siden at Downing skulle udlejes til Fulham, jeg ved dog ikke hvor meget hold der er i det rygte efterhånden. Men jeg vil ikke blive overrasket hvis han er en af dem, som kommer ryger. Uanset hvor mange der måtte ryge, så kan det kun være positivt at Aspas kan dække flere offensive pladser.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

bøvle
Manager

« Svar #16733: 29 Maj 2013, 22:01 »

Angående Downing gik historien på at Fulham ville leje ham og det ville vi ikke gå med til, hvis vi skulle slippe ham skulle det være en regulær handel, altså et salg således vi fik penge i kassen Smiley

Det var der forskellen lå, så vi lejer ham næppe ud

Risom
Manager

« Svar #16734: 29 Maj 2013, 22:13 »

Nu er der en ny udtalelse fra Suarez:

http://www.bold.dk/nyt/Suarez-Svaert-at-sige-nej-til-Real

Specielt dette finder jeg lidt skidt.: Jeg har snakket med Brendan Rodgers (Liverpool-manager, red.). Han ved hvad jeg gerne vil, og han forstår min situation.

Det lyder da til, at han så vil skifte, hvis han vel at mærke får muligheden, når han forstår situationen... jeg har dog svært ved at finde hoved og hale i Suarez' udmeldinger. Nogle udtaleser siger, at han elsker klubben og vil blive der i lang tid, mens andre er som den seneste her.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

PhilipFlink
Manager

« Svar #16735: 29 Maj 2013, 22:30 »

Sidste gang Suarez sagde noget til en radio fra Uruguay, var det falsk.. Så vent lige lidt, og se hvad der sker..

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #16736: 30 Maj 2013, 07:00 »

Jeg tror på han skifter. Han vil ikke undvære CL eller EL i en sæson.
Samtidig skal vi nok også udkig efter en ny målmand i sommerpausen.

Bliver spændende.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager

« Svar #16737: 30 Maj 2013, 10:39 »

Men han skal ikke ud i et åbent frieri, der kan risikere at sende prisen på ham ned. Det er nok at han æder vores modstandere, der har med garanti sænket hans værdi med 20-30 %. Hvis han skal afsted skal vi gerne have kassen for ham !

Mht. målmænd så virker det mest sandsynlige netop nu som værende Asmir Begovic fra Stoke. Dog ser jeg rigtig gerne Courtois fra At. Madrid / Chelsea som en anden mulighed, han har virkelig stået eksemptionelt i denne sæson i Atletico og har alle de kvaliteter en keeper skal have. Muligvis den kommende verdens bedste keeper Wink

Dog slipper Chelsea ham næppe til os nu de ved hvilken stjerne han er. Han ryger nok endnu en sæson på udlån til spanien og så direkte hjem og erstatter Peter Cech i chelsea-målet...

Zone 43
Manager

« Svar #16738: 30 Maj 2013, 13:17 »

Angående Downing gik historien på at Fulham ville leje ham og det ville vi ikke gå med til, hvis vi skulle slippe ham skulle det være en regulær handel, altså et salg således vi fik penge i kassen Smiley

Det var der forskellen lå, så vi lejer ham næppe ud

Thumbs Up
Fantastisk, så blev jeg det klogere i dag.

- Daniel Agger.

Batigol
Manager

« Svar #16739: 31 Maj 2013, 00:04 »

En anden Luis, der så godt som sikkert skifter, er Luis Alberto. Han skifter til gengæld ikke fra Liverpool, men i stedet til Liverpool. Han har været på lån hos Barcelona B i denne sæson fra Sevilla, og er et rigtig spændende talent. En offensiv midtbanespiller, der er teknisk velfunderet og han kan også score mål. 11 har han scoret i denne sæson. Han har dog også spillet meget på toppen i denne sæson. Ikke i en klassisk angriberrolle, men derimod som en falsk 9'er, à la den vi har set Cesc spille en del gang for Spanien og i Barcelona. Han virker umiddelbart som en der passer fint ind hos Brendan Rodgers. Barcelona har faktisk en købsklausul på ham, men intet tyder på at de har i sinde at forsøge at hente ham permanent, så alt peger i retningen af Liverpool for Alberto i øjeblikket.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 1114 1115 [1116] 1117 1118 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010