home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1113 1114 [1115] 1116 1117 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875029 gange)
daugaard
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16710: 28 Maj 2013, 23:22 »

Nej drenge, Skrtl ryger, coates ryger, der bliver købt en stamspiller til agger og toure er reserve i stedet for skrtl

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16711: 29 Maj 2013, 09:38 »

Min vurdering er at han ikke er bedre overhoved end det vi har i forvejen.
Jeg grinte da jeg læste rygtet første gang og tænkte " Så dumme kan vi da umuligt være "

Men det er typisk for os, vi kan ikke klare os uden alibikøb. Sådan har det været i mange år, og det er en af grundene til at vi halser efter toppen hvor vi burde være.
Nu skal du tænke på, at han højst sandsynligt er indkøbt som backup og ikke stamspiller. Og udover de ting jeg har skrevet om ham tidligere, så har han også den fysik, som vi i den grad mangler på holdet. Desuden vil jeg stadig vurdere at han er bedre end Coates - om han er bedre end Skrtel skal være usagt indtil videre - jeg foretrækker dog indtil nu stadigvæk Agger og Skrtel sammen og så håber jeg på at Skrtel kan løfte sit niveau til niveauet fra sidste sæson.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2013, 09:48 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #16712: 29 Maj 2013, 12:30 »

Jeg ser som sådan Kolo Toure som en ganske fin tilføjelse til truppen. Ikke noget jeg på nogen måder jubler over, men en af de handler, der jo bare skal til en gang i mellem for at opretholde den nødvendige bredde i truppen. Og så besidder han visse kvaliteter som allerede nævnt.

Håber dog som en lille dreng op til juleaften, at vi kan bringe noget mere black muskelpower ind i truppen i form af Kurt Zouma fra St. Etienne. Han er et af de lysende talenter, som vi i den grad har brug for. Det samme var tilfældet med Varane for et par år siden, og se bare hvad han har udviklet sig til. I min optik havde Zouma haft rigtig godt at et år i klubben, hvor også Carra var der, men det er nu ikke tilfældet, men synes for alt i verden vi skal lukke denne handel hurtigst muligt. Det er et must have, og han har en jernfysik !!

Og ifølge hans egen agent er Liverpool noget nær førstevalg, og bekræfter ligeledes at vi er interesseret:
http://www.express.co.uk/sport/football/400389/Liverpool-preferred-choice-of-destination-according-to-Kurt-Zouma-s-agent
http://www.express.co.uk/sport/football/401490/Juventus-set-to-battle-it-out-with-Liverpool-for-Kurt-Zouma

Hvis prisen ikke er højere end 10 mio £ kan den sikkert forhandles lidt ned vha. en venskabskamp og lignende, så BEDER nu Rodgers om at gribe knoglen og komme igang. Havde vi haft Commoli stadig havde jeg ikke været nær så bekymret, men kan virkelig se den her handel smutte mellem fingrene på os ! Smiley

Hvis dagens andre rygter mht. Reina også har en flig af sandhed i sig, så kan vores bagkæde næste sæson se således ud:

Enrique    Agger   Zouma   Johnson

Begovic

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #16713: 29 Maj 2013, 13:13 »

Uden at jeg kan påstå at jeg har set Zouma spille, så må jeg indrømme at jeg tvivler på at han er klar til at gå ind og være stamspiller, allerede fra den kommende sæson af, for en klub som Liverpool. Selvom jeg er fuldkommen enig, har kun hørt gode ting om den knægt, håber virkelig at han er i Liverpool inden sommerens transfervindue er overstået.

-LFC-
Manager

« Svar #16714: 29 Maj 2013, 14:17 »

Jeg ser som sådan Kolo Toure som en ganske fin tilføjelse til truppen. Ikke noget jeg på nogen måder jubler over, men en af de handler, der jo bare skal til en gang i mellem for at opretholde den nødvendige bredde i truppen. Og så besidder han visse kvaliteter som allerede nævnt.

Håber dog som en lille dreng op til juleaften, at vi kan bringe noget mere black muskelpower ind i truppen i form af Kurt Zouma fra St. Etienne. Han er et af de lysende talenter, som vi i den grad har brug for. Det samme var tilfældet med Varane for et par år siden, og se bare hvad han har udviklet sig til. I min optik havde Zouma haft rigtig godt at et år i klubben, hvor også Carra var der, men det er nu ikke tilfældet, men synes for alt i verden vi skal lukke denne handel hurtigst muligt. Det er et must have, og han har en jernfysik !!

Og ifølge hans egen agent er Liverpool noget nær førstevalg, og bekræfter ligeledes at vi er interesseret:
http://www.express.co.uk/sport/football/400389/Liverpool-preferred-choice-of-destination-according-to-Kurt-Zouma-s-agent
http://www.express.co.uk/sport/football/401490/Juventus-set-to-battle-it-out-with-Liverpool-for-Kurt-Zouma

Hvis prisen ikke er højere end 10 mio £ kan den sikkert forhandles lidt ned vha. en venskabskamp og lignende, så BEDER nu Rodgers om at gribe knoglen og komme igang. Havde vi haft Commoli stadig havde jeg ikke været nær så bekymret, men kan virkelig se den her handel smutte mellem fingrene på os ! Smiley

Hvis dagens andre rygter mht. Reina også har en flig af sandhed i sig, så kan vores bagkæde næste sæson se således ud:

Enrique    Agger   Zouma   Johnson

Begovic
Det må og skal ske, er han bare halvt så god som i FM, så er han en fantastisk forstærkning. Han er godt nok kun 18 (En måned ældre end mig, shiiit! Skuffet) men jeg tror sagtens, at han kan forstærke bagkæden allerede nu. Også har han den fysik, som kan komplementere Agger. Jeg synes vi har manglet fysik i vores midterforsvar, og det har han mere end rigeligt og give af.

PhilipFlink
Manager

« Svar #16715: 29 Maj 2013, 14:20 »

Hvis i allerede mener at en Zouma vil/skal gå ind i jeres start ellever, ser det meget skidt ud for jer så Smiley Det er han bestemt ikke god nok til..

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16716: 29 Maj 2013, 14:22 »

Det vildeste ved Zouma er vel, at han både kan bænke 3-4 gange min vægt, og samtidig løbe fra mig baglæns på et ben...! Tunge Dog tvivler jeg på at han er helt god nok endnu, til at kunne agere fast starter - dermed ikke sagt at han ikke er god, for han er et virkeligt lovende talent! Smiley

bøvle
Manager

« Svar #16717: 29 Maj 2013, 14:30 »

Det var nu heller ikke tænkt som han skulle være selvskrevet som starter. Var nu mere ment som at det kunne være en klar mulighed, hvis konkurrencen bliver på niveau med Kolo Toure, der de sidste mange måneder ikke har fået så meget kamptræning, modsat Zouma, der har 17 optrædender i Ligue 1 i denne sæson Smiley

Hvis de to (tre med Skrtel) ligger bare nogenlunde jævnbyrdigt i kampen kan jeg dog ikke se nogen idé i ikke at lade Zouma få chancen. Som i selv giver mig ret i, og tak for det Wink, har han en jernfysik, hvorfor det ikke bliver det han går ned på. Resten lærer han formodentlig hurtigt, og det kommer i hvert fald kun hurtigere til ham, jo mere erfaring han får Smiley

Jeg mener grundlæggende, at der skal være en balance mellem unge talenter og mere erfarne spillere i en trup. Derfor kan det virke underligt at jeg er så glad for at hente Zouma nu, men mener blot det er den eneste eller i hvert fald klart største chance vi har for virkelig at lave et godt køb. Og så mener jeg også han skal hentes mens Gerrard stadig er i klubben som en af de erfarne, der kan tage ham lidt under hans vinger. Venter vi et år og Captain Fantastic også trækker stikket, hvem har vi så til at lave denne balance? Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #16718: 29 Maj 2013, 15:24 »

Hvis i allerede mener at en Zouma vil/skal gå ind i jeres start ellever, ser det meget skidt ud for jer så Smiley Det er han bestemt ikke god nok til..
Det er lidt drastisk, men jeg vil vende den om at spørge, hvor meget har i set ham spille?

Men nu har han jo så også kun fået de nævnte 17 kampe, men jeg synes bestemt, at han kan være en spiller vi kan bruge meget. Noget ala. Sterling, som jo er samme alder.

HansenLFC
Gæst

« Svar #16719: 29 Maj 2013, 15:30 »

Jeg er så enig Grin - Folk lever seriøst for meget i en FM verden.

Først er Kolo en lorte handel og derefter vil man have en dreng som fast mand i forsvaret.

bøvle
Manager

« Svar #16720: 29 Maj 2013, 15:39 »

Hansen, ikke en FM verden, men vi bliver nødt til at se på hvordan realiteterne ser ud for os lige nu. Hvis vi skal hente ham skal vi hente ham nu, og hvis vi samtidig ikke kan bruge ham fordi han langt fra er god nok, som jeg hører dig sige, så skal vi ud og hente end meget bedre forsvarer, hvorfor Zouma pludselig er meget langt fra holdet.

Vil du droppe at hente ham, eller hvordan ville du agere i denne situation ?
Jeg kan ikke se det store problem, og nej lever bestemt ikke i en FM verden (ik lige her i hvert fald ! Wink )

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16721: 29 Maj 2013, 19:04 »

http://sulia.com/channel/soccer/f/316ecf4d-4fd1-4603-8427-ae2fa1db1318/?source=twitter

Hvad siger vi til den - hvis det passer selvfølgeligt - jeg kender personligt ikke manden ret godt, men det er ikke nødvendigvis skidt... Smiley

bøvle
Manager

« Svar #16722: 29 Maj 2013, 19:25 »

Eller denne her:
http://www.bold.dk/nyt/Reina-Svaert-at-afvise-Barcelona

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om Aspas. Indtil nu har jeg kun hørt ham sat i forbindelse med Swansea og andre lignende klubber, og hvis det er niveauet håber jeg ikke den holder ! Vi har bedre ting at bruge vores penge på i givet fald.

På den anden side kan man sige at Swansea skød papegøjen da de hentede michu og han kan jo være en tilsvarende guldfugl, men jeg har mig min tvivl, især fordi jeg ikke kan se hvornår og i stedet for hvem han skal have spilletid.

Jeg mener vi har tre spillere, der alle kan spille på top allerede nu i form af Suarez, Sturridge og Borini. Desuden bruger vi to kanter, hvor minimum én af de nævnte spillere oftest befinder sig. Derudover har vi Coutinho, Downing, Sterling, Suso. Jeg kan ikke se hvad vi skal med ham. Hvis vi skal hente en offensiv spiller skal det være en decideret boksspiller ala Lukaku, Lewandowski eller den type spiller. Og det mener jeg desuden ikke skal være en første prioritet. Langt fra.

Så bottom line: Tror ikke jeg er så positivt stemt overfor denne handel.
Vil gerne snart se Rodgers agere som værende i den storklub han trods alt er på nuværende tidspunkt ! Smiley

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16723: 29 Maj 2013, 19:28 »

Det skulle være ret sikkert, så vidt jeg er opdateret at vi har købt Aspas i Celta Vigo. Umiddelbart en stærk teknisk spiller, og kan spille de fleste offensive pladser. Spændende at der allerede nu, højst sandsynligt er kommet 2 spillere til klubben. Virker til at Rodgers vil have handlerne i hus tidligst muligt, så de kan finde sig til rette på holdet på deres træningslejr. Det virker i hvert fald meget spændende!

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16724: 29 Maj 2013, 19:29 »

Bøvle, Chelsea har eftersignede været ude efter ham også, så det er ikke kun Swansea.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1113 1114 [1115] 1116 1117 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010