home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1073 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1091 1092 [1093] 1094 1095 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874480 gange)
culaz
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16380: 16 Mar 2013, 15:09 »

Jordon Ibe som blev 17 i december er på bænken idag Opstemt

Bliver spændende at se om han får debut

Har set nogle klip med ham fra ungdomskampe, han virker som et kæmpe talent. Vildt hurtigt og så har han også allerede fysikken godt på plads, i forhold til sterling.

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

culaz
Ynglingespiller

« Svar #16381: 16 Mar 2013, 15:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Joe-Allen-foran-tre-maaneders-pause

Og så starter han alligevel inde i dag, LFC har en god lægestab !

Mon ikke han spiller sæsonen færdig og så får han operationen herefter Smiley

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16382: 16 Mar 2013, 15:41 »

Liverpool starting XI: Brad Jones; Jose Enrique, Martin Skrtel, Daniel Agger, Glen Johnson; Stewart Downing, Joe Allen, Steven Gerrard, Philippe Coutinho; Daniel Sturridge, Luis Suarez

Reina er desværre ikke blevet klar, men ellers synes jeg det ser stærkt ud. Jeg ville nok foretrække Lucas i stedet for Allen, men han har dog vist opadgående takter på det seneste, så den kan nemt forsvares. Ellers ser holdet meget offensivt ud, da de forreste 6 spillere vel har deres styrker i det fremadrettede spil, samtidig med at Enrique og Johnson ikke er sene til at komme med frem. Det vidner også om styrkeforholdet i kampen, og selvom det er ude, skal den bare vindes, og det tror jeg også på at vi gør - specielt med den seneste form i mente! YNWA!

culaz
Ynglingespiller

« Svar #16383: 16 Mar 2013, 15:54 »

Liverpool starting XI: Brad Jones; Jose Enrique, Martin Skrtel, Daniel Agger, Glen Johnson; Stewart Downing, Joe Allen, Steven Gerrard, Philippe Coutinho; Daniel Sturridge, Luis Suarez

Reina er desværre ikke blevet klar, men ellers synes jeg det ser stærkt ud. Jeg ville nok foretrække Lucas i stedet for Allen, men han har dog vist opadgående takter på det seneste, så den kan nemt forsvares. Ellers ser holdet meget offensivt ud, da de forreste 6 spillere vel har deres styrker i det fremadrettede spil, samtidig med at Enrique og Johnson ikke er sene til at komme med frem. Det vidner også om styrkeforholdet i kampen, og selvom det er ude, skal den bare vindes, og det tror jeg også på at vi gør - specielt med den seneste form i mente! YNWA!

Tror også det er for at give Lucas et lille hvil, at han ikke starter inde. Man skal tænke på han stadig ikke er i topform efter skaden Smiley
Men det er en kamp der skal vindes, og det burde den også med den start 11'er

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #16384: 16 Mar 2013, 18:19 »

Hvad sker der for at vinde over Tottenham og så tabe 3-1 til Saints.. Nej nej.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #16385: 16 Mar 2013, 18:23 »

Hvad sker der for at vinde over Tottenham og så tabe 3-1 til Saints.. Nej nej.

Handler om indstilling og den var ikke tilstede idag.

City tabte med samme cifre og Arsenal spillede X samme sted. Så det er ikke et sted man tager hen og vinder med viljen hjemme under dynen.

Skipper
Gæst

« Svar #16386: 16 Mar 2013, 19:02 »

Og Vilje var der godt nok ikke noget af i første halvleg Ubeslutsom og det var ikke fordi det blev meget bedre i anden halvleg.
Hvor var vores forsvar katastrofalt dårligt, ukonsekvent og fejlplaceret. Skrtel må godt skride til sommer, jeg kan virkelig ikke se hvad han skulle forestille at have a spidskompetencer Tunge Manden fejlplacerer sig flere gange, taber hovedstødsdueller og kan ikke sætte sig igennem selv overfor ikke så store spillere ticked off
Allen kan ligeså godt for operationen nu og så være klar til optakten i stedet for. I min optik burde Henderson og Shelvey stå foran ham nu, efter det han præsterede i dag ticked off
Og så var vores offensiv bare direkte fantasi løst og manglede lidt en plan for hvordan de skulle få bolden frem Ubeslutsom

Vi kommer ikke med i europæisk næste år, hverken europa eller champions league Græder

JKJ
Gæst

« Svar #16387: 18 Mar 2013, 17:04 »

http://www.bold.dk/nyt/Joe-Allen-foran-tre-maaneders-pause

Og så starter han alligevel inde i dag, LFC har en god lægestab !

Så ikke kampen, men denne studsede jeg også over. Det virker da helt tåbeligt imo. Lucas skulle eftersigende have en lille skade, derfor han startede ude. Men så sætter man da for helvede pokker ikke en anden skadet spiller på banen.
Hendo har spillet rigtig stærkt det meste af vinteren, hvorfor så ikke starte med ham?
Det er imo en kæmpe taktisk brøler af BR her, ganske simpelt ikke godt nok.

Efter hvad jeg har kunnet læse mig til havde vi nok ikke vundet alligevel, men det kunne ihf ikke have gjort mere skade hvis vi vi startet med en frisk mand på banene fremfor en småskadet.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16388: 20 Mar 2013, 10:44 »

"Alle spillere vil gerne spille for store klubber. Jeg spiller for Liverpool, som er en stor klub. Men hvis en anden klub med bedre udsigter for at spille med i internationale turneringer viser interesse, byder jeg dem velkommen."

- Luis Suarez

(Kilde: liverpool.no - interviewet er med det franske nyhedsbureau AFP)

ticked off Sur Græder

Det ligner et exit til vores elskede angriber, hvis ikke der snart begynder at ske noget. Jeg håber han giver det endnu en sæson, inden han skifter den røde trøje ud, så han får chancen for CHL i Liverpool.

HansenLFC
Gæst

« Svar #16389: 20 Mar 2013, 10:50 »

Nu vælger klubben altså selv om de vil sælge. Men jeg forstår ham udmærket, en af verdens bedste spillere fortjener CL.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16390: 20 Mar 2013, 12:08 »

Jeg er så bange for, at han skrider. Hvem skal score vores mål og sørge for de lækre detaljer? Hvis han skrider for os, bliver det godt nok noget af et slag vi fans og klubben skal tage.. Hold da op hvor jeg frygter det.. Skuffet

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #16391: 20 Mar 2013, 14:29 »

Der er ikke andet end at slutte sæsonen af på en høj note og så ellers lave en stor spree til sommer. I er NØDT til at holde på Suarez.

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16392: 20 Mar 2013, 15:53 »

Jeg er slet ikke i tvivl om, at han bliver i Liverpool Smiley

Jeg faldt lige over denne på Facebook, som jeg egentlig er meget enig i :

My squad review so far THIS season

The Best: Luis Suarez

The Worst: Sebastian Coates

Most consistent: Jamie Carragher

Least Consistent: Pepe Reina

The most Disappointing: Fabio Borini

Most promising: Raheem Sterling/Phillipe Coutinho

Deserves a chance: Oussama Assaidi

Best Impact: Daniel Sturridge

Most Inspiring for the squad during matches: Steven Gerrard

Most Improved: Stewart Downing / Jordan Henderson

JKJ
Gæst

« Svar #16393: 20 Mar 2013, 16:49 »

The most Disappointing: Fabio Borini

Er sådan set ikke uenig i nogle af tingene, bortset fra denne.

Han har været pokkers uheldig med langvarige skader i denne sæson.

Det eneste man kan være skuffet over er vel at han er blevet ramt af skader, men det er han jo nu engang ikke selv skyld i.

På banen har han jo ikke haft chancen for at vise alverden, så her har jeg lidt svært ved at se at man kan være skuffet over dette.

Risom
Manager

« Svar #16394: 20 Mar 2013, 19:05 »

"Alle spillere vil gerne spille for store klubber. Jeg spiller for Liverpool, som er en stor klub. Men hvis en anden klub med bedre udsigter for at spille med i internationale turneringer viser interesse, byder jeg dem velkommen."

- Luis Suarez

(Kilde: liverpool.no - interviewet er med det franske nyhedsbureau AFP)

Det ligner et exit til vores elskede angriber, hvis ikke der snart begynder at ske noget. Jeg håber han giver det endnu en sæson, inden han skifter den røde trøje ud, så han får chancen for CHL i Liverpool.

Hmm - den havde jeg sgu ikke lige set komme  Ubeslutsom

I hvert fald taget i betragtning af hans tidligere udtalelser, hvor det så ud til, at han gerne ville blive i LFC. Men ja, det er jo klart at sådan en verdensklassespille r søger Champions League. Hvis det bliver alvor, må vi jo bare håbe på, at vi kan tjene rigtigt mange penge på ham.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 1091 1092 [1093] 1094 1095 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010