home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1079 1080 [1081] 1082 1083 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875243 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16200: 14 Feb 2013, 22:25 »

Problemet pt. for jer, er vel ikke at skabe nok chancer.. men at få scoret på dem - Det kan jo være ligemeget hvor mange chancer i skaber, hvis der ingen mål kommer. I skal bare håbe i snart får hul på scoringerne igen Smiley

Helt enig.

I de seneste 2 kampe, WBA og Zenit, har vi vel samlet haft chancer til at score 10+ mål. Alligevel tår vi med et STORT RUNDT NUL på den konto.

Det er jo devsærre ikke nok at få chancer, de skal jo også stregen.

I åbent spil fremad rettet går vi jo stort set alt rigtigt så det er jo nok det der gør det esktra frusterende at vi ikke kan gøre det færdigt.

Sommerens transfer fokus må være efter en bomber i feltet der bare er der og skyder på alt fremfor som Suarez som skal lave de smarte ting.
Måske Carroll skal tages til nåde, selv BR må da efterhånden kunne se at vi mangler en af hans type i feltet.

Og så skal vi vel ret beset have fast i mindst 3 centerforsvarer, Carra forsvinder desværre, Coates er bare ikke gode nok og både Agger og Skrelt's bundniveau er så skræmmende lavt at de ikke bør være i klubben.

Glæder mig allerede til at se hvad der sker, andet er der jo ikke at glæde sig over i øjeblikket Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16201: 15 Feb 2013, 17:38 »

http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/sterling-why-i-m-done-with-twitter
Det lyder som en god ting, og det vidner også om at han er ved at blive mere professionel, hvilket han egentlig også har brug for at blive IMO. Det er skønt at han vil til at fokusere 100% på fodbolden, for han kan blive en rigtig stor spiller, selvom der har været lidt langt mellem de gode ting i den seneste tid. Jeg tror og håber på at dette med længden vil gøre ham til en bedre spiller, for potentiale har knægten!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #16202: 15 Feb 2013, 18:05 »

Der er ingen tvivl om at Agger har spillet under niveau i mange kampe, men a han skal sælges er jeg ikke enig i, istedet skal der ryddes op i truppen og der er spillere som jeg mener vi skal prøve at komme af med til sommer:

Coates
Coady
Wilson
Downing
Lucas
Borini
Henderson(kun hvis vi får et ordentlig bud)
Caroll(kun hvis Rodgers ikke vil give manden en reel chance)

Wisdom, Kelly, Robinson og Flanagan skal vurderes om de har potentialet til en plads på første holdes eller om de skal ud på lån er skydes af til en anden klub.

Wisdom er nok den jeg har mest fidus til og jeg håber Kelly kommer over skaderne

Vi skal have en klasse DC og en ung udviklings spiller F.eks. Okore som har fysik nok til PL
Vi skal have en dmc/mc med klassiske 6er kvaliteter og det er her vi skal bruge kassen for at få kvalitet

Vores venstre back er defensivt ikke super og jeg drømmer om at se Leigton Baines i en rød trøje men det sker jo ikke så vores scout må på udkig efter et kommende talent og her er der en Luke Shaw i Southampton.

Real Madrid har flere klasse spillere som ikke får masser af spilletid og skulle Modric længes efter PL så køb men igen de spanske klubber bløder økonomisk og der kan hentes gode spillere for menneske penge Wink

Stærke angribere er en mangelvare og netop derfor mener jeg Rodgers bør give Carroll en ny mulighed han kunne være det vi mangler talentet er der og hvis ellers han kunne finde seriøstieten og undgå skader i opstarten så er han IMO den vi skal satse på.

YNWA

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16203: 15 Feb 2013, 19:48 »

Vil gerne høre din begrundelse for at vi skal sælge Lucas? Han har været skadet i rigtig lang tid, og han er først nu begyndt at spille sig op til sit gamle niveau. At sælge ham ville være det dummeste nogensinde, idet vi så skal ud og købe TO nye til den plads, fordi vi i forvejen mangler en backup til Lucas. Jeg tror sagtens at Lucas kan finde sit gamle niveau - og med det niveau var han verdensklasse.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #16204: 15 Feb 2013, 20:50 »

Der er ingen tvivl om at Agger har spillet under niveau i mange kampe, men a han skal sælges er jeg ikke enig i, istedet skal der ryddes op i truppen og der er spillere som jeg mener vi skal prøve at komme af med til sommer:

Coates
Coady
Wilson
Downing
Lucas
Borini
Henderson(kun hvis vi får et ordentlig bud)
Caroll(kun hvis Rodgers ikke vil give manden en reel chance)

Wisdom, Kelly, Robinson og Flanagan skal vurderes om de har potentialet til en plads på første holdes eller om de skal ud på lån er skydes af til en anden klub.

Wisdom er nok den jeg har mest fidus til og jeg håber Kelly kommer over skaderne

Vi skal have en klasse DC og en ung udviklings spiller F.eks. Okore som har fysik nok til PL
Vi skal have en dmc/mc med klassiske 6er kvaliteter og det er her vi skal bruge kassen for at få kvalitet

Vores venstre back er defensivt ikke super og jeg drømmer om at se Leigton Baines i en rød trøje men det sker jo ikke så vores scout må på udkig efter et kommende talent og her er der en Luke Shaw i Southampton.

Real Madrid har flere klasse spillere som ikke får masser af spilletid og skulle Modric længes efter PL så køb men igen de spanske klubber bløder økonomisk og der kan hentes gode spillere for menneske penge Wink

Stærke angribere er en mangelvare og netop derfor mener jeg Rodgers bør give Carroll en ny mulighed han kunne være det vi mangler talentet er der og hvis ellers han kunne finde seriøstieten og undgå skader i opstarten så er han IMO den vi skal satse på.

Her er jeg ikke helt med. Du vil have en ung udviklingspiller til centerforsvaret men samtidig mener du vi skal satse på Kelly og Wisdom  Huh
De er jo netop unge spillere til centerforsvaret, hvorfor skal vi så have en mere?

Lucas forstår jeg heller ikke helt du vil af med. Han er lige kommet tilbage fra en rigtig grim skade og der er vel ret beset ingen der forventer at han er tilbage i storform fra dag et.
Giv ham nu lige nogle flere kampe fær han er med igen for fulde omdrejninger.

Downing stnes jeg faktisk gør det ok, om ikke andet kan han gøre truppen bred og sørge for at vi stadig har et vist niveau hvis der bliver brug for ham.

Hendo ud, no way som han spiller i øjeblikket.
Så ser jeg langt hellere at Allen bliver sendt afsted. Som jeg læste på den norske så har han vel ikke spillet en eneste god kamp siden november.
Her står Hendo langt stærkere imo. Af de to ved jeg ihf godt hvem jeg vil beholde, og det er ikke Allen Wink

Edit : Synes du ikke i skal have CE ind, det plejer du da at nævne  crazy  Tunge  Djævel  Peace
« Seneste Redigering: 15 Feb 2013, 20:54 af JKJ » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16205: 17 Feb 2013, 15:10 »

Så er startopstillingen klar:

Reina - Johnson, Enrique, Agger, Carragher - Lucas, Gerrard, Coutinho - Downing, Sturridge, Suarez.

SUBS: Gulacsi, Skrtel, Henderson, Shelvey, Sterling, Allen, Borini.

Det bliver rigtig spændende at se Coutinho som 10'er rollen. Personligt glæder jeg mig rigtig meget, men er samtidig meget nervøs for denne kamp. Swansea har haft et godt tag på os i de seneste kampe.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16206: 17 Feb 2013, 16:48 »

Vi spiller så fucking vanvitttigt, men alligevel så er den eneste følelse man sidder med, er at vi ikke er foran med MINIMUM 3 mål, og gerne 5. Er ekstremt indebrændt og hidsig over hvor uskarpe vi er!

Er jeg også den eneste, som synes der var KLART straffe på Sturridge? Bartley eller hvem det var, trak tydeligt ned i banen, og gik ind i Sturridges løbebane.

Liverpool F.C

Skipper
Gæst

« Svar #16207: 17 Feb 2013, 16:50 »

Er kun enig i, at vi burde være foran med mere. Hold da op vi er uskarpe Skuffet Forhåbentlig kan straffesparket være catalysator til endnu flere mål for os.

Syntes ikke jeg rigtig har set Coutinho endnu. Syntes ikke rigtig han bidrager med så meget ude på kanten....

Skipper
Gæst

« Svar #16208: 17 Feb 2013, 17:03 »

Ja ok, tager det i mig Grin
Men han kom jo også løbende igennem midten der Rullende Øjne

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #16209: 17 Feb 2013, 17:04 »

Så startede anden halvleg da godt nok.
Indtil videre en godt spillet kamp af LFC, men dog uden den fornødne effektivitet. Lad os se om det laves om her i anden halvleg, indtil videre set det da sådan ud Smiley

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

HansenLFC
Gæst

« Svar #16210: 17 Feb 2013, 17:05 »

COUTINHO!!!!

Hold den i chatten Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16211: 17 Feb 2013, 17:07 »

COUTINHO!!!!

Du har fået det at vide tidligere - hold disse indlæg i chatskakten. Sidste advarsel.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16212: 17 Feb 2013, 17:12 »

Du har fået det at vide tidligere - hold disse indlæg i chatskakten. Sidste advarsel.
Tror det har været en anden, og hvis jeg har, må det være med usynlig skrift.

Liverpool F.C

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16213: 17 Feb 2013, 17:13 »

Drenge, husk nu på at vi har en chatskakt hvor den slags intetsigende beskeder passende kan afleveres. Denne tråd er i debatforummet.

@ anders100, Ajes & daugaard

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16214: 17 Feb 2013, 17:14 »

Skal nok passe så, husker bare ikke at have læst det, og har heller ikke styr på retningsæinjerne. Måske jeg skulle få læst dem, men så må jeg jo nok undskylde.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 1079 1080 [1081] 1082 1083 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010