home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1073 1074 [1075] 1076 1077 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875760 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16110: 07 Feb 2013, 16:33 »

Jeg kan kun være enig med Nekker. Carragher har for mig symboliseret Liverpool og været langt mere sympatisk end f.eks. Gerrard der virkelig kan være en ... Carragher er en fighter for alle pengene, som altid gør alt for klubben og står forrest. Fremragende eksempel for de moderne illoyale fodboldspillere. Han vil faktisk blive savnet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16111: 07 Feb 2013, 16:51 »

Hvis han havde stoppet inden sæsonen startede, havde jeg været nærmest ligeglad på det fodboldmæssige plan. Men som han (og vores andre forsvarsspillere) har præsteret på det seneste, syntes jeg det er et stort tab for holdet også. Han har faktisk spillet imponerende fodbold på det seneste, mens Agger, Skrtel og Coates har skuffet. Er ikke helt tryg ved at have Coates som tredjevalg...

Derudover er det virkeligt en sand legende som trækker stikket. Prototypen af en loyal spiller mand med hjertet på det rette sted. Hans antal spillede kampe for klubben taler for sig selv! Tak for alt Carra, og jeg håber selvfølgeligt at du fortsætter i Pool i en eller anden stilling! Smiley Græder

JKJ
Gæst

« Svar #16112: 07 Feb 2013, 20:38 »

En legende takker af. Ordet legende bliver til tider brugt alt for lemfældigt, men her snakker vi virkelig en en stor og sand legende.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige om Carra som ikke allerede er sagt.
En ting vil dog altid stå stærkt for mig om Carra. Han har altid ladet klubben stå foran ham. Vi aldrig hørt at han har brokket sig over at blive sat på bænken og han har altid spillet der hvor den træber der har været i klubben har ønsket det.
Han har spillet samtlige pladser i forsvaret og på den defensive og centrale midtbane.
723 kampe er det indtil nu blevet til og 4 mål + en del flere selvmål!! Wink

Jeg håber at han får en eller anden funktion i klubben når sidste kamp er spillet og så håber jeg at trøje bliver taget ud og hængt op på Anfield som et tegn på den respekt han i den grad fortjener.

Tak Carra, YNWA  Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16113: 09 Feb 2013, 13:17 »

Når Carra takker af skal vi jo have en ny vice-anfører. Hvem tror og/eller håber i på?
Min personlige holdning er, at det bør være Daniel Agger. Det mener jeg fordi, at han er en leder figur i klubben samtidig med at han er en af dem der har været der i længst tid efterhånden. Derudover er han en af de bærende kræfter når han er i top form. Samtidig har han jo også vist at han sagtens kan bære et anførerbind på landsholdet.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16114: 09 Feb 2013, 13:24 »

Når Carra takker af skal vi jo have en ny vice-anfører. Hvem tror og/eller håber i på?
Min personlige holdning er, at det bør være Daniel Agger. Det mener jeg fordi, at han er en leder figur i klubben samtidig med at han er en af dem der har været der i længst tid efterhånden. Derudover er han en af de bærende kræfter når han er i top form. Samtidig har han jo også vist at han sagtens kan bære et anførerbind på landsholdet.
Agger er også klart den mest oplagte til at være vice-anfører for jer i min optik, og jeg er også ret overbevist om, at han påtager sig rollen, når Carragher lægger støvlerne på hylden efter denne sæson. Han er en fighter, og har det leder-gen, som du også påpeger.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16115: 09 Feb 2013, 14:05 »

Jeg ville ikke vælge Daniel Agger. Jeg havde måske gjort det for halvanden år siden, men ikke i dag. Dertil mener jeg simpelthen, at han er faldet for meget i niveau. Jeg ser flere, der kan blive vice-anfører, og Agger er helt sikkert med i den pulje. Jeg havde dog ikke valgt ham.

Anfield Road
Manager

« Svar #16116: 09 Feb 2013, 14:44 »

Jeg ville ikke vælge Daniel Agger. Jeg havde måske gjort det for halvanden år siden, men ikke i dag. Dertil mener jeg simpelthen, at han er faldet for meget i niveau. Jeg ser flere, der kan blive vice-anfører, og Agger er helt sikkert med i den pulje. Jeg havde dog ikke valgt ham.
Hvem ville du ellers vælge?

Jeg har svært ved at se andre end Agger tage den. Shelvey og Hendo har potientialet men er endnu for unge. Reina ryger til sommer, og Lucas har ikke karakter nok.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #16117: 09 Feb 2013, 14:50 »

Hvis Reina bliver, så bliver han vice-anfører.

Ellers kunne jeg godt se Henderson eller Suarez tage den.

Hvad siger I til dette ellers?

http://footy.dk/2013/02/07/medie-liverpool-kan-tjene-penge-pa-profil/

Kolo Abib Touré

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16118: 09 Feb 2013, 14:55 »

Hvem ville du ellers vælge?

Jeg har svært ved at se andre end Agger tage den. Shelvey og Hendo har potientialet men er endnu for unge. Reina ryger til sommer, og Lucas har ikke karakter nok.

Mon ikke I giver Suarez erhvervet. Det kunne jeg sagtens forestille mig. Ellers er Reina og Glen Johnson vel også gode bud.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16119: 09 Feb 2013, 20:58 »

Hvorfor skulle Suarez være anfører? Manden snakker knapt nok engelsk endnu. Jeg ser ingen andre end Agger. Johnson ville være den næste i køen, og Reina bør ikke være det fordi han ikke er god nok til klubben.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #16120: 09 Feb 2013, 21:13 »

Hvorfor skulle Suarez være anfører? Manden snakker knapt nok engelsk endnu. Jeg ser ingen andre end Agger. Johnson ville være den næste i køen, og Reina bør ikke være det fordi han ikke er god nok til klubben.
Nogen gange giver man bare de bedste ansvaret.

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16121: 09 Feb 2013, 21:22 »

Luis Suarez har opnået en stor status i klubben, og derfor mener jeg også anførerbåndet i en, hvor flere profiler er væk, er fortjent Smiley

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #16122: 09 Feb 2013, 22:54 »

Kan ikke se andre end Agger ..

#Respect

The Captain says goodbye!

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16123: 11 Feb 2013, 11:23 »

Daniel Sturridge er efter sigende ikke blevet sin lårskade kvit og er derfor ikke med i aften :/ Debut til Coutinho?

Skipper
Gæst

« Svar #16124: 11 Feb 2013, 11:31 »

Vil rigtig gerne se Coutinho på den offensive midtbane, og så Sterling på venstre kant og Borini på den højre (eller omvendt, for mig ligegyldigt) og så med Suarez helt fremme.
Tror altså det kunne blive en sprængfarlig cocktail de næste mange år hvis altså Sterling og Coutinho slår igennem (hvilket de selvfølgelig gør Opstemt) og så kan Borini skiftes ud med Sturridge når han bliver klar igen Thumbs Up

Sider: 1 ... 1073 1074 [1075] 1076 1077 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010