home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1083 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1040 1041 [1042] 1043 1044 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876474 gange)
Inferno
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15615: 19 Dec 2012, 11:19 »

13 mål og 9 assists i 20 kampe. Han blev solgt under Dalglish, fordi Dalglish ikke ville give ham spilletid.

Selv er jeg meget tvivlende overfor dette rygte, da han forlod klubben meget utilfreds med behandlingen.

JKJ
Gæst

« Svar #15616: 19 Dec 2012, 11:23 »

13 mål og 9 assists i 20 kampe. Han blev solgt under Dalglish, fordi Dalglish ikke ville give ham spilletid.

Selv er jeg meget tvivlende overfor dette rygte, da han forlod klubben meget utilfreds med behandlingen.

Hehe læste bare han var blevet solgt under RH Wink

Men der er jo løbet meget vand gennem åen siden han blev solgt, så kan ikke se hvorfor en handel ikke skulle blive til noget.
Hvis vi giver ham en kontrakt og nogle betingelser som han er ok med, hvorfor så ikke viske tavlen ren?

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #15617: 19 Dec 2012, 11:28 »

Du har måske ret, nu får vi at se.

Jeg synes, at han igennem længere tid var den bedste spiller på ungdomsholdet, så han er helt sikkert en spændende spiller. Men der er dog en kæmpeforskel på Championship og Premier League, og her er en af de væsentlige forskelle, at Premier League-forsvarerne er meget bedre mod hurtige og teknisk stærke spillere, og meget bedre og mere vant til at dæmme op for kanter, der skære ind i banen.

Derudover er hans defensive arbejde i Blackpool ikke eksisterende, han har hverken haft en tackling eller interception i sæsonen, og han trives måske under den store offensive frihed, som Blackpools all-out system giver ham.

bøvle
Manager

« Svar #15618: 19 Dec 2012, 11:28 »

Er Sturridge så meget bedre end Demba Ba, selvom han er englænder og ung?

Ba har stadig en frikøbsklausul på omkinrg 65 mio kr Smiley

Personligt synes jeg ikke han er !

MichaelPaw
Gæst

« Svar #15619: 19 Dec 2012, 11:39 »

Jeg synes Sturridge ikke vil være den rette angriber i Liverpool, jeg er bange for at han bliver et stort flop. Der ved synes jeg da heller vi skulle leje David villa og se på en angriber til sommer.

DeBuur
Manager

« Svar #15620: 19 Dec 2012, 11:41 »

Er Sturridge så meget bedre end Demba Ba, selvom han er englænder og ung?

Ba har stadig en frikøbsklausul på omkinrg 65 mio kr Smiley

Personligt synes jeg ikke han er !

Demba Ba mener jeg er bedre, men han har altså stadig en vis usikkerhed omkring hans helbreds status...
Når vi tænker på hvad vi har givet for spillere som Joe Allan og Henderson..så mener jeg Sturridge er billig...
Desuden glæder det mig at Liverpool sikrer sig Britiske spillere og at vi kan tiltrække talentfulde udviklings spillere det er bare super.

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15621: 19 Dec 2012, 12:00 »

Når vi tænker på hvad vi har givet for spillere som Joe Allan og Henderson..så mener jeg Sturridge er billig...

Hahaha, det var da det bedste argument længe Grin

In all seriousness, så er Sturridge en ganske fin spiller, som jeg nok ville vurdere til £8-10mio, så £12mio er ikke helt så overdrevet meget, om end stadig overpris. Ince til £6mio er så også en overpris på et par millioner. Men det bliver da spændende at se hvordan de klarer sig..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bøvle
Manager

« Svar #15622: 19 Dec 2012, 12:01 »

Husk nu på vi reelt kun skal betale 65 % af det beløb for ince ! Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15623: 19 Dec 2012, 12:04 »

Husk nu på vi reelt kun skal betale 65 % af det beløb for ince ! Smiley

Med tanke på at det er Liverpool, er spørgsmålet om de 35% er trukket fra i forvejen i de £6mio Peace

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bøvle
Manager

« Svar #15624: 19 Dec 2012, 12:17 »

Point taken  Wink

Swizz CataR
Manager

« Svar #15625: 19 Dec 2012, 13:17 »

I min verden er Sturridge et fremragende køb, og jeg tvivler da umiddelbart på, at tanken er at han skal spille angreb? En periode i sidste sæson var han dødbringende for Chelsea på kanten, i netop samme rolle som den Rodgers vel er så glad for? Han har god teknik, masser af speed og elsker at trække ind i banen. Han har alle muligheder for at blive et super indkøb.. Så må man så bare håbe, at I har en plan for at hente en angriber også Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15626: 20 Dec 2012, 08:38 »

I min verden er Sturridge et fremragende køb, og jeg tvivler da umiddelbart på, at tanken er at han skal spille angreb? En periode i sidste sæson var han dødbringende for Chelsea på kanten, i netop samme rolle som den Rodgers vel er så glad for? Han har god teknik, masser af speed og elsker at trække ind i banen. Han har alle muligheder for at blive et super indkøb.. Så må man så bare håbe, at I har en plan for at hente en angriber også Smiley
Sturridge kan jo også sagtens spille angriber hvis Suarez skulle gå hen og blive skadet eller andet. Ellers er der jo også Borini når han engang kommer tilbage Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #15627: 20 Dec 2012, 21:29 »

Endelig  Thumbs Up

Sterling ser ud til at skrive under påen ny kontrakt inden for ganske kort tid.

Den skulle gælde til 2016.

http://www1.skysports.com/football/news/12691/8345776/Liverpool-winger-Raheem-Sterling-to-sign-new-Anfield-deal-in-next-24-hours-

Sådan!!

Lad os så få noget nyt blod hentet ind og gerne inden for den første uge i januar så vi ikke igen skal igangmed disse sidste panik dage/uger.

Bimmand
Gæst

« Svar #15628: 20 Dec 2012, 23:41 »

Edit: Forkert tråd.
« Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 23:50 af Bimmand » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #15629: 21 Dec 2012, 15:14 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1040 1041 [1042] 1043 1044 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010