home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1031 1032 [1033] 1034 1035 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2117253 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15480: 01 Dec 2012, 19:38 »

Dejligt at vende hjem fra kampe til en 1-0 sejr. Der skulle jo også tre point på kontoen i sådan en kamp. Har lige set målet, som var ret godt.

Var det igen en kamp med et stort overtag og mange chancer?

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15481: 01 Dec 2012, 19:43 »

Hvor kan man se målet?  Smiley

Risom
Manager

« Svar #15482: 01 Dec 2012, 19:47 »

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15483: 01 Dec 2012, 19:50 »

Mange Tak  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #15484: 01 Dec 2012, 21:21 »

Har ikke set kampen, julefrokost sæsonen er jo begyndt Wink

Men ud fra det jeg har kunnet læse mig til var det et kæmpe boost for holdet at Lucas var tilbage.
Han gav dem den defensive ro der gjorde at feks Allen og Gerrard ikke skulle tænke så meget på de opgaver men de havde den sikkerhed at det skulle Lucas nok ordne.

Og bare det at han kunne spille hele 88 min siger mig at han er klar til december måneds hårde program, selvo han selvfølgelig stille skal gøres kampklar.

Og så må FA altså engang for ale få gjordt noget ved målene i PL. De er simpelthen for små. Og hvis det ikke kan lade sig gøre så må de indføre at man for point hvergang man rammer stængerne. Så ville vi igen i år føre stort   Opstemt

Nej, på et eller andet tidspunkt må vores forbandelse for pokker da ophøre, nu har det stået på i mindst 1½ sæson at vi rammer stængerne mere end vi laver mål!!

Jeg er stadig optimist, det skal nok komme på et tidspunkt, og så rykker vi for alvor i tabellen Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #15485: 01 Dec 2012, 21:27 »

Dejligt at vende hjem fra kampe til en 1-0 sejr. Der skulle jo også tre point på kontoen i sådan en kamp. Har lige set målet, som var ret godt.

Var det igen en kamp med et stort overtag og mange chancer?

Vi havde alt Smiley

Deres bedste forsøg, var et forsøg næsten fra midten, hvor Reina skubber den til hjørne. Ellers havde de intet og pressede ikke en gang til sidst trods vi kun førte med en enkelt. Vi ramte stolpen en gang og overlæggeren en enkelt gang. Men jo, vi burde have scoret både 3 og 4 i denne kamp med stort spilovertag.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15486: 03 Dec 2012, 14:14 »

Synes det er utroligt at tænke på der er spillet 15 kampe, og det siges vores sæson har været meget dårlig indtil videre, og alligevel er der 'kun' 7 point op til 3. pladsen, og med det spil vi har leveret, og hvis heldet vender, så tror jeg sgu vi kan komme helt op i top-4.

Liverpool F.C

bøvle
Manager

« Svar #15487: 04 Dec 2012, 13:26 »

http://onside.dk/premier-league/fotograf-andy-carroll-overfaldt-mig

Forhåbentlig ikke denne typer figthervilje vi efterlyser.... DET ER SÅ TORSKEDUMT ANDY !!!!

Kan godt forstå manden er frustreret over sin situation, men det her hjælper sq ikke ligefrem på det hele.... Håber ikke det er tungen på vægtskålen, der gør, at West Ham ikke vil have ham løbende mere efter sæsonen ! Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #15488: 04 Dec 2012, 20:19 »

http://onside.dk/premier-league/fotograf-andy-carroll-overfaldt-mig

Forhåbentlig ikke denne typer figthervilje vi efterlyser.... DET ER SÅ TORSKEDUMT ANDY !!!!

Kan godt forstå manden er frustreret over sin situation, men det her hjælper sq ikke ligefrem på det hele.... Håber ikke det er tungen på vægtskålen, der gør, at West Ham ikke vil have ham løbende mere efter sæsonen ! Opstemt

Dumt? Det eneste der var dumt var at han ikke seriøst pandede ham ned, han var jo fra T.. S.. !!

Og du tror forhåbenligt ikke på meget hvad han siger, sandheden aner han ihf intet om!

Desuden støtter WH 110%
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/andy-carroll-afhoert-af-politiet-efter-dublin-tur

Ud fra det er dert jo absolut intet at komme efter. Fotografen får lov til at tage billeder og bliver ved efter der er sagt stop. Det er jo ikke engang Big Andy der kommer hen til fotografen hvis man skal tror det der står.

bøvle
Manager

« Svar #15489: 04 Dec 2012, 20:31 »

Jo jo, nok var manden fra The Sun, men gør jo som sådan ikke den enkelte fotograf til en idiot, ALT ANDET LIGE ! Smiley

Hvad angår skylden så kan jeg som sådan godt give dig ret, men ligesom vi siger det på banen er der ingen grund til at give ham muligheden for at dømme straffe (her, give ham muligheden for denne historie) Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #15490: 04 Dec 2012, 20:35 »

Jeg elsker den mand, Kong Andy tilbage !!

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15491: 06 Dec 2012, 18:15 »

Reina - Johnson, Skrtel, Carragher (C), Downing - Allen, Henderson, Sahin - Suso, Suarez, Enrique.

SUBS: Jones, Coates, Wisdom, Shelvey, Assaidi, Cole, Sterling.

Hvis vi ikke går videre i aften er det en direkte katastrofe! Ubeslutsom

Anfield Road
Manager

« Svar #15492: 06 Dec 2012, 19:25 »

Jeg har altid troet på dig Hendo  Opstemt Dejligt at se ham på tavlen også  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #15493: 06 Dec 2012, 19:46 »

Som det ser ud nu (LFC-sejr og Young Boys-sejr) vil der være tre hold på 10 point i gruppen.

Hvordan ser vores chancer ud med det udfald?

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #15494: 06 Dec 2012, 19:49 »

Anzhi har lige udlignet, så der er ikke tre hold med ti point Wink Men til dit spørgsmål; Vi er videre, hvis det scenarie opstår.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 ... 1031 1032 [1033] 1034 1035 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010