home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 964 965 [966] 967 968 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930070 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14475: 04 Okt 2012, 17:32 »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, hvad jeg ville vælge.

Arteta, Coquelin, Cazorla, Diaby
 Gerrard, Allen, Lucas, Sahin.

Men er dog klar over, vi ikke bliver enige!

hvorfor er det lige at Coquelin bliver smidt derind? Det er jo ligesom at smide Henderson ind på jeres ..

Arteta - Wilshere - Cazorla - Diaby

Gerrard - Allen - Lucas - Sahin

Hold nu op .. Der er jo ingen tvivl  Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14476: 04 Okt 2012, 17:43 »

Jonjo Shelvey er den eneste klassespiller på midtbanen hos Liverpool. Resten er andenrangsspillere.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14477: 04 Okt 2012, 17:58 »

Jonjo Shelvey er den eneste klassespiller på midtbanen hos Liverpool. Resten er andenrangsspillere.

Nu er han også blandt de bedste i PL, så synes det var et voldsomt kort at smide ham op mod Arsenals midtbane. Men du har ret!

DeBuur
Manager

« Svar #14478: 04 Okt 2012, 18:04 »

Nope ikke korrekt en Steven Gerrard holder stadig klasse IMO

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14479: 04 Okt 2012, 18:24 »

Nope ikke korrekt en Steven Gerrard holder stadig klasse IMO

Jeg er tilhænger af, at man smider ham af holdet hurtigst muligt og så finder en ny anfører. Jeg ved godt, hvem jeg ville vælge.
« Seneste Redigering: 04 Okt 2012, 18:26 af Jakob E » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #14480: 04 Okt 2012, 18:56 »

Men der er jeg så komplet uening. Shelvey er IMO klart det svageste led sammenlignet med de andre spillere der bliver omtalt som stamspillere. Naturligvis er Gerrard en super spiller, også selvom han ikke længere scorer ligeså mange mål som tidligere. Det er dog i lige så høj grad grundet manageren og spillestilen, som det er hans egen alder og form.

IMO er en fyr som Joe Allen fuldt ud lige så god som flere af fx Chelseas alternativer til samme rolle, fx Mikel og Romeo. Han er utrolig god taktisk, og en langt bedre boldspiller end de to.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14481: 04 Okt 2012, 19:09 »

Men der er jeg så komplet uening. Shelvey er IMO klart det svageste led sammenlignet med de andre spillere der bliver omtalt som stamspillere. Naturligvis er Gerrard en super spiller, også selvom han ikke længere scorer ligeså mange mål som tidligere. Det er dog i lige så høj grad grundet manageren og spillestilen, som det er hans egen alder og form.

IMO er en fyr som Joe Allen fuldt ud lige så god som flere af fx Chelseas alternativer til samme rolle, fx Mikel og Romeo. Han er utrolig god taktisk, og en langt bedre boldspiller end de to.
Mikels teknik må på ingen måde undervurderes. Hans overblik og kølighed er eminent. Folk tager tit fejl af hans teknik og pasningsevner fordi han ikke er et lyn på banen. Jeg synes klart, at han er bedre end Joe Allen. Romeu er jo Barca-mand, og kan naturligvis derfor også bruge bolden på flot vis. Bedre end Allen er han dog ikke.

Det med Shelvey forstår jeg slet ikke. Han er præcis det, Liverpool har manglet igennem lang lang tid. Han er en ung spiller, der kommer ind og er fuldstændig hamrende ligeglad med, hvad alle andre mener. Han vil vinde, og han udstråler en selvtillid, vildskab og passion for at vinde, som er større end de resterende 10 Liverpool-spillere tilsammen. Han er pt. uden tvivl den bedste på Liverpools midtbane, hvis man spørger mig. Ja, han røg ud mod United, men det er måske verdens bedste eksempel på det, jeg lige har skrevet. Hvis jeg var Brendan Rodgers, så havde han spillet fast. Ingen tvivl om det.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #14482: 04 Okt 2012, 19:10 »

Idiotisk kommentar, Jakob. Hæv dit niveau! Find tilbage til dit så tidligere høje debatniveau, det behøver siden. Hvis ikke, så hold dig til Chelsea-tråden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14483: 04 Okt 2012, 19:13 »

Idiotisk kommentar, Jakob. Hæv dit niveau! Find tilbage til dit så tidligere høje debatniveau, det behøver siden. Hvis ikke, så hold dig til Chelsea-tråden.
Det er da en fuldt ud tilladt mening, som jeg er i min fulde ret til at have. Hvis de andre Liverpool-spillere er bedre end Shelvey, må de sgu vise det, og det gør de ikke. En af dine kolleger herinde har lige givet mig ret.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #14484: 04 Okt 2012, 19:17 »

At kalde Liverpools midtbanespillere for andenrangs, er da en omgang lort at fyre af? Jeg ved du er Chelsea-fan og jeg ved at du har du svært ved at rose andre end dine/vores spillere. Men til at sige at Gerrard, Sahin, Allen osv. er andenrangsspillere er latterligt. Jeg føler du kun skriver det for at provokere og måske endda trolle? Er det rigtigt?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14485: 04 Okt 2012, 19:21 »

At kalde Liverpools midtbanespillere for andenrangs, er da en omgang lort at fyre af? Jeg ved du er Chelsea-fan og jeg ved at du har du svært ved at rose andre end dine/vores spillere. Men til at sige at Gerrard, Sahin, Allen osv. er andenrangsspillere er latterligt. Jeg føler du kun skriver det for at provokere og måske endda trolle? Er det rigtigt?
Nej, jeg mener det skam dybt seriøst. Gerrard har været meget skadet og er faldet en god sjat i niveau. Han er ikke blandt de bedste på den position mere. Allen er hentet fra næstøverste skuffe hos en oprykker fra sidste sæson. Nahin var rigtig rigtig god i Dortmund, men han lavede et katastrofe-skifte til Real Madrid, hvor han har mistet selvtillid og lidt niveau. Han har dog bedst muligheder for at kunne hæve det igen af de tre omtalte. Der burde satses på Shelvey og Lucas, og jeg kan ikke forstå, at det skal skydes sådan ned.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #14486: 04 Okt 2012, 19:38 »

Så har vi da forskellige meninger. Fair nok. Jeg stopper.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #14487: 04 Okt 2012, 20:06 »

At kalde spillere som Gerrard, Sahin, Allen og Lucas for andenrangsspillere er nok lige at stramme den i mine øjne! Hvis det er andenrangsspillere er der i mine øjne MEGET få førsterangsspillere, her taler vi: Yaya Toure, Iniesta, Xavi og meget få andre som er et niveau over dem på midtbanen.

JKJ
Gæst

« Svar #14488: 04 Okt 2012, 20:09 »

Jeg er tilhænger af, at man smider ham af holdet hurtigst muligt og så finder en ny anfører. Jeg ved godt, hvem jeg ville vælge.

Jakob E følg nu lidt med, Kuyt spiller ikke hos os mere  crazy  Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14489: 04 Okt 2012, 20:10 »

Jakob E følg nu lidt med, Kuyt spiller ikke hos os mere  crazy  Peace
Han havde i hvert fald samme vilje som Shelvey. Han bliver jeres fremtidige kaptajn.

Sider: 1 ... 964 965 [966] 967 968 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010