home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1109 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 946 947 [948] 949 950 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930842 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14205: 05 Sep 2012, 17:06 »

Kan det blive værre ?

Liverpool ledelsen har spillet fallit - kig på en klub som Swansea og deres indkøb... hmmm vi er jo lysår væk.

Jeg håber bestemt vi satser på vores talenter og så må vi se hvor det bringer os hen - vi har nu tiden til at finde de 2 udviklings spillere til angrebs pladserne.

Køb Dansk.... vi har nogle fine emner løbende rundt i FCK og AaB... giv dem 15-20 kampe den første sæson... mere dansk i Liverpool..det virker

Fokus kunne også være på at hente en stjerne angriber - Falcao i A. Madrid eller en llorente.. de spanske klubber mangler penge og det kan være vores mulighed i januar vinduet.

Njaaa gør det så det?? Der har været 5 danskere i klubben, hvis altså vi ser bort fra de helt unge og 2, Mølby og Agger, har slået igennem. Resten har været storflop. Det er 60% der har floppet, det synes jeg ikke man kan påstå det virker.

Jeg ser da også gerne danskere i klubben, men de skal ikke til os bare fordi de er danskere. De skal til klubben for at styrke den og umiddelbart er der ingen i hverken FCK eller AaB der ville kunne gøre dette.

Medmindre du kender nogen der kan og vil smide 400-500 mio dkr i klubben er både Falcao og llorente helt uden for vores rækkevide. Vi kommer slet ikke i nærheden af dem. Vi har ganske enkelt ikke økonomien i det.

Jeg tror og håber at Carroll hentes hjem igen, at leje ham ud var hele transfervinduets suverænt største fejltagelse!
« Seneste Redigering: 05 Sep 2012, 17:12 af JKJ » Logged

MichaelPaw
Gæst

« Svar #14206: 05 Sep 2012, 19:25 »

Njaaa gør det så det?? Der har været 5 danskere i klubben, hvis altså vi ser bort fra de helt unge og 2, Mølby og Agger, har slået igennem. Resten har været storflop. Det er 60% der har floppet, det synes jeg ikke man kan påstå det virker.

Jeg ser da også gerne danskere i klubben, men de skal ikke til os bare fordi de er danskere. De skal til klubben for at styrke den og umiddelbart er der ingen i hverken FCK eller AaB der ville kunne gøre dette.

Medmindre du kender nogen der kan og vil smide 400-500 mio dkr i klubben er både Falcao og llorente helt uden for vores rækkevide. Vi kommer slet ikke i nærheden af dem. Vi har ganske enkelt ikke økonomien i det.

Jeg tror og håber at Carroll hentes hjem igen, at leje ham ud var hele transfervinduets suverænt største fejltagelse!
Kan kun give dig ret  Thumbs Up

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14207: 10 Sep 2012, 14:21 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Enzo
Manager

« Svar #14208: 10 Sep 2012, 14:23 »

Han har et kolossalt potentiale  Djævel

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #14209: 10 Sep 2012, 14:27 »

Og han er slet ikke god nok til det engelske landshold endnu.
Hvilket ogsaa er blevet vist over de foerste par kampe I PL. Han mangler nogle mullere.

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #14210: 10 Sep 2012, 14:40 »

Og han er slet ikke god nok til det engelske landshold endnu.
Hvilket ogsaa er blevet vist over de foerste par kampe I PL. Han mangler nogle mullere.

Ah laeste saa lige at det er fordi Hodgson vil laase Sterling til England.

Anfield Road
Manager

« Svar #14211: 10 Sep 2012, 15:03 »

Om ikke så mange måneder kommer City med alle deres mange oliemillioner, hvis vi ikke passer på. Og så har vi bare at holde på ham. Det var da helt utroligt en kometkarriere han har haft!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #14212: 12 Sep 2012, 14:33 »

En glædens dag, hvis man kan kalde det efter at 96 mennesker døde på Hillsborough i 1989.

Klubben er renset og den engelske PM David Cameron har givet klubben, fansene og de efterladte sin uforbeholden undskyldning for hvad der skete dengang.
Cameron var af gode grunde ikke ved magten det ulykken skete, men han repræsentere det parti som også var ved magten i ´89.
En rapport er blevet offentlig gjort og giver myndighederne, læs politiet, skylden for at det endte som det gjorde.

http://touch.liverpool.no/newspg.aspx?id=34282&zone=1
&
http://touch.liverpool.no/newspg.aspx?id=34283&zone=1

Hvis der er nogen der ikke kender historien kan den læses her:
http://www.liverpool-fc.dk/www/historie/hillsborough1.php

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14213: 12 Sep 2012, 14:41 »

En glædens dag, hvis man kan kalde det efter at 96 mennesker døde på Hillsborough i 1989.

Klubben er renset og den engelske PM David Cameron har givet klubben, fansene og de efterladte sin uforbeholden undskyldning for hvad der skete dengang.
Cameron var af gode grunde ikke ved magten det ulykken skete, men han repræsentere det parti som også var ved magten i ´89.
En rapport er blevet offentlig gjort og giver myndighederne, læs politiet, skylden for at det endte som det gjorde.

http://touch.liverpool.no/newspg.aspx?id=34282&zone=1
&
http://touch.liverpool.no/newspg.aspx?id=34283&zone=1

Hvis der er nogen der ikke kender historien kan den læses her:
http://www.liverpool-fc.dk/www/historie/hillsborough1.php

Jeg har altid gerne ville vide hvad der helt præcist er sket, men har ikke sat mig ordentlig ind i det fordi det simpelthen er for meget læse stof.. Er der ikke nogen der kan forklare KORT hvad det helt præcis er der er sket?  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14214: 12 Sep 2012, 14:51 »

MEGET KORT:

96 Liverpool-fans blev mast til døde under en FA Cup-semifinale i 1989.

Avisen The Sun og politiet var hurtige til at blame fulde fans.

Rapporten konkluderer nu at politets dårlige indsats var skyld i det, og at de siden har forsøgt at dække over det.

Jeg synes dog du skulle tage at læse om det - er ganske interessant læsning.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hillsborough_disaster

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14215: 12 Sep 2012, 14:53 »

MEGET KORT:

Avisen The Sun og politiet var hurtige til at blame fulde fans.

Rapporten konkluderer nu at politets dårlige indsats var skyld i det, og at de siden har forsøgt at dække over det.

Vielen dank! Så må jeg se om jeg ikke lige kan få taget mig sammen til at få læst hele molevitten på et tidspunkt  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #14216: 12 Sep 2012, 14:55 »

For mange mennesker lukket ind på en tribune, for mange lukket ind på det samme afsnit. Der udbryder panik og ftiskuerne vil ind på plænen. Det vil politiet ikke tillade og trækker stavene for at få dem tilbage på tribunen, hvor der ikker er plads. Der udbryder tumult, som Liverpool fansene får skylden for, politiet tæsker løs på dem der kommer ind, 96 menesker bliver i grove træk trampet ihjæl.
Liverpool fansene bliver beskydt for hooliganisme bagefter af politiet, de var fulde, pissede på folk stjal fra dem osv osv.
Mange af de døde var teenagere eller ikke engang blevet det endnu!

politiet gjorde intet for at yde hjælp til dem der trængte til det. Iflg nogle rapporter kunne mange være blevet reddet hvis man ikke stoppede ret hurtigt efter man var begyndt fordi man ikke mente det nyttede noget.

Efterfølgende har rigtig mange af de der var tilstede og de pårørende klaget til hvem der kunne klages til for at få sandheden frem. Det har man dog ikke ville før nu for man viste jo godt hvad der var ret og uret.

JKJ
Gæst

« Svar #14217: 12 Sep 2012, 14:59 »

MEGET KORT:

Avisen T## ### og politiet var hurtige til at blame fulde fans.

Jeg synes dog du skulle tage at læse om det - er ganske interessant læsning.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hillsborough_disaster

Du burde vide bedre g00n  ticked off  Wink

Den der avis eller hvad det nu er vil vi ikke se i denne tråd!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Sep 2012, 15:28 af JKJ » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #14218: 12 Sep 2012, 15:35 »

Vielen dank! Så må jeg se om jeg ikke lige kan få taget mig sammen til at få læst hele molevitten på et tidspunkt  Thumbs Up

Eventuelt kunne man forhører sig om TV2Sport kunne finde på, at vise den dokumentar om det, som de gjorde for nogle år siden, indenfor en nær fremtid.

Men kun glædeligt, at man nu officielt har erkendt sin fejl. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14219: 12 Sep 2012, 15:55 »

Du burde vide bedre g00n  ticked off  Wink

Den der avis eller hvad det nu er vil vi ikke se i denne tråd!  Thumbs Up

Heh, den slags pjank giver jeg meget lidt for.

Sider: 1 ... 946 947 [948] 949 950 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010