home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1014 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 941 942 [943] 944 945 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1931319 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14130: 01 Sep 2012, 00:06 »

Slut prut finale, som bettemand siger  Wink

Skuffet er ikke ordet. Er vel tæt på at være grædefærdig nu.  Græder

Hold kæft hvor er jeg skuffet!!  Ubeslutsom

Det kan jo godt være blevet lavet en handel uden at den er offentlig gjort endnu ... men tvivler..

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

bøvle
Manager

« Svar #14131: 01 Sep 2012, 00:07 »

Skal vi begynde at klynge os til håbet om Leandro Damiao fra i morges igen ?? Wink

JKJ
Gæst

« Svar #14132: 01 Sep 2012, 00:09 »

Skal vi begynde at klynge os til håbet om Leandro Damiao fra i morges igen ?? Wink

Det kan vi jo godt, men det hjælper os jo ikke de næste mange mdr, men først fra januar af. Wink

bøvle
Manager

« Svar #14133: 01 Sep 2012, 00:10 »

Det var også bare i forlængelse af FernandoTorres9-1's indlæg om en handel, der endnu ik var offentliggjort ! Wink

patrick J
Manager

« Svar #14134: 01 Sep 2012, 02:36 »

Forstår simpelthen ikke folks vrede. Jeg er godt tilfreds med at vi kom af med Big Andy, og så kan han bevise sit værd i West Ham. Hvis han gør det godt, kan han altid komme tilbage og vise at BR tog fejl. Synes der er langt mere grund til optimisme, end den sindssyge pessimisme som flere i tråden pisker op. Især pga. vores seneste kamp mod Shitty, hvor jeg synes vi spiller en rigtig pæn gang fodbold, og kun pga. massive personlige fejl, ender det ikke med en sejr.

Jeg tror i den grad stadig på at det er BR som skal føre os tilbage til storhedstiden!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DeBuur
Manager

« Svar #14135: 01 Sep 2012, 07:46 »

Huh hvor blev det sidste angrebs indkøb af ? Jeg er noget uforstående omkring Liverpool ageren i de sidste døgn.. virker ikke helt professionelt at udleje AC også undlade at hente forstærkninger.

2/9 skal vi se om BR har fået spillerne til at forstå spille systemet lidt bedre.

Vores defensiv håber jeg bliver bedre af at Agger er tilbage også skal vi altså undgå de røde kort som der har været for mange af i Liverpool.

De mange personlige fejl kan skyldes at spillerne ikke føler sig sikre på taktikken og derfor ikke forstår de instruktioner de får - et andet problem kan være at de har modstand mod noget af det taktiske oplæg.

Kampen mod Arsenal kan vindes hvis vores offensive spillere formår at udnytte de åbninger der absolut vil komme i det middelmådige Arsenal forsvar... ikke mindst omkring Mertescker og så backsene.

Vi skal have lukket Arteta ned også skal vi ind og stresse Podolski og Giroud.

Personligt frygter jeg mest Oxelade Chamberlaine og Walcott - de kam med deres speed få vores backs til at se pinlige ud...

Har vi lidt medvind og mindre tendens til fejl så henter vi en smal 2-1 sejr og så er vi sgu kommet ok fra land i PL,,,men taber vi denne så har vi 1 point og er tæt på bunden og så er det vi skal huske at give BR arbejdsro... men i den virkelig verden så begynder presset og talen om fiasko vil begynde at rumle i pressen.. det er her Ledelsen i Liverpool kommer på deres første store prøve... vi har valgt en vej lad os ikke påvirke af den kritik der vil komme også for alt i verden ikke begynde at undergrave BR... Liverpool vej tilbage er lang.

YNWA

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14136: 01 Sep 2012, 17:36 »

Nu har jeg fået købt mig en Liverpool-trøje, men først nu har jeg bemærket at sponsorlogoet er klistret på og falder nemt af. Er det bare min der er sådan eller er det sådan på alle? Synes sgu det er skod, for det falder sten sikkert af i vask eller hvis man spiller lidt "vildt" fodbold i den. Jeg har købt den i Sportmaster. Puha det skuffer mig..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #14137: 01 Sep 2012, 18:06 »

Nu har jeg fået købt mig en Liverpool-trøje, men først nu har jeg bemærket at sponsorlogoet er klistret på og falder nemt af. Er det bare min der er sådan eller er det sådan på alle? Synes sgu det er skod, for det falder sten sikkert af i vask eller hvis man spiller lidt "vildt" fodbold i den. Jeg har købt den i Sportmaster. Puha det skuffer mig..

Hvad mener du? Jeg har ikke lig kigget på den nye, men på min gamle(Carlsberg fra 08-09) har også bare påklistret Carlsberg mærke. Og det sidder der endnu Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14138: 01 Sep 2012, 19:25 »

Hvad mener du? Jeg har ikke lig kigget på den nye, men på min gamle(Carlsberg fra 08-09) har også bare påklistret Carlsberg mærke. Og det sidder der endnu Smiley
Jamen det her er også påklistret, men noget af det sidder allerede lidt løser og man kan nemt hive det af og tror også nemt at der falder af.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #14139: 02 Sep 2012, 00:07 »

Lort, skal selv spille kamp i morgen kl. 14 på udebane, så når maks de sidte 10-15 min  ticked off

Men det er helt klart denne kamp, der afgør om vi er kommet godt fra start. 3 point i morgen er det IMO en absolut godkendt start taget i betragtning af modstanderne, selvom vi sagtens kunne have vundet mod City. En sejr i morgen synes jeg, der er god chance for. Arsenal er ikke helt kommet ud af starthullerne og desuden plejer vi at spille godt mod de store hold. Med en sejr vil vi samtidigt have startet bedre en Spurs og Arsenal, hvilket vil være et rigtigt godt tegn.

GO REDS!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #14140: 02 Sep 2012, 13:45 »

Opstemt kan næsten ikke vente - IMO venter en af årets store kampe - vi skal møde Arsenal.. som igen ikke har fået en optimal start og som i de andre sæsoner stiller med et middelmådigt forsvar... det kan blive vores held og jeg håber vi får stresset deres backs og ikke mindst at Suarez tager røven på Mertesacker.

Arsenal stiller med IMO en katastrofe af en målmand - virker hektisk og jeg er sikker på at han bliver presset tilpas af vores fans.

Jeg drømmer om 3 point men vil gætte på et 1-1 resultat som et realistisk mulighed...

YNWA

Naustratze
Gæst

« Svar #14141: 02 Sep 2012, 13:47 »

Mannone er da bedre end Reina for tiden funny

Supersub
Juniorspiller
**

« Svar #14142: 02 Sep 2012, 13:50 »

Sahin får debut! Glæder mig til at se, hvad han kan byde ind med.

DeBuur
Manager

« Svar #14143: 02 Sep 2012, 13:52 »

Mannone er da bedre end Reina for tiden funny

Ubeslutsom det er alle vel  Wink

YNWA

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #14144: 02 Sep 2012, 14:03 »

Ja, han gør det sgu ikke særlig godt.

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: 1 ... 941 942 [943] 944 945 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010