home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1158 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 309 310 [311] 312 313 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1880706 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4650: 15 Jul 2009, 15:51 »

Sikke noget pjat KongFjong, i en lang periode var vi første udfordrer til titlen(eller nærmere hele sæsonen)..

Jeg ved udemærket hvor mange man u fans der rystede i bukserne da vi slog jer 4-1.. kender flere der der var sikker på vi ville overhale jer..

At du kan sige at vi aldrig var med i kampen, håber jeg i den grad er for sjov Grin

edit: Eller har jeg misforstået dig?  Peace
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 15:55 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #4651: 15 Jul 2009, 16:00 »

Tror I snakker forbi hinanden. KongFjong mener 2007/2008, og VK mener 2008/2009. Så vidt jeg kan læse mig til..

Cesc
Gæst

« Svar #4652: 15 Jul 2009, 16:02 »

Arsenal burde rykke deres franske ungdomslandshold til en fransk by der fortjener et midterhold og skiftenavn til Olympique (Bynavn).

Af hvad jeg ved, så har Arsenal faktisk flere englændere på ungdomsholdet end Liverpool. Smiley

Og hvad jeg også ved, er, at Arsenal i næsten alle sæsonenerne siden Wengers ankomst er endt højere oppe end Liverpool.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #4653: 15 Jul 2009, 16:03 »

Det er igen det der med at svare paa det, man laeser... og ikke det, man tror, der er ment  Rullende Øjne

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Cesc
Gæst

« Svar #4654: 15 Jul 2009, 16:05 »

Det er igen det der med at svare paa det, man laeser... og ikke det, man tror, der er ment  Rullende Øjne

Det er igen der der med at hele tiden finde fejl ved VK... og hold nu op med det  Rullende Øjne

Du er ikke et hak bedre selv KF.

verdenskrig
Manager

« Svar #4655: 15 Jul 2009, 16:08 »

Tja jeg kan bare atter konstatere at KF ikke bidrager med en fløjtende fis.. Det eneste du igen formår er at udstille dig selv som en nedern person.. Men igen.. Den tror jeg snart alle har fattet Smiley

Så kan jeg godt leve med at jeg ikke altid læser det jeg burde.. Visse ting kan man øve, og visse ting kan man ikke Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4656: 15 Jul 2009, 16:09 »

Ahem... I er begge 2 meget kære, så jeg synes I skulle tilføje hinanden på jeres respektive MSN, så kan I sidde der og rakke hinanden ned. Bare det stopper herinde.

verdenskrig
Manager

« Svar #4657: 15 Jul 2009, 16:13 »

Ahem... I er begge 2 meget kære, så jeg synes I skulle tilføje hinanden på jeres respektive MSN, så kan I sidde der og rakke hinanden ned. Bare det stopper herinde.

Som om jeg gider spilde min tid på det, jeg kan da ikke gøre for at han dagligt skal udstille sig selv som et trist menneske Peace..

Sjovt som han i går begynder at tude over de ting jeg siger til ham, mens han i dag igen lægger op til det.. dobbeltmoralsk ftw crazy

edit: og for fremtiden gider jeg slet ikke svare på dine posts KF, da det eneste du bidrager med er kritik af folk frem for debat.. Trist trist, men så ved du det og så slipper vi for vores "små" kontroverser som intet gavner anyways.. Tror også du har fattet budskabet efterhånden  Smiley

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4658: 15 Jul 2009, 16:15 »

Det var heller ikke et superseriøst forslag, men pointen var at det efterhånden er trættende at se på herinde på siden.

verdenskrig
Manager

« Svar #4659: 15 Jul 2009, 16:18 »

Det var heller ikke et superseriøst forslag, men pointen var at det efterhånden er trættende at se på herinde på siden.

edit: og for fremtiden gider jeg slet ikke svare på dine posts KF, da det eneste du bidrager med er kritik af folk frem for debat.. Trist trist, men så ved du det og så slipper vi for vores "små" kontroverser som intet gavner anyways.. Tror også du har fattet budskabet efterhånden Smiley

Det forstår jeg udemærket, derfor lavede jeg denne edit Wink

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4660: 15 Jul 2009, 16:18 »

Ah, den missede jeg så lige - godt nok så Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #4661: 15 Jul 2009, 16:34 »

edit: og for fremtiden gider jeg slet ikke svare på dine posts KF, da det eneste du bidrager med er kritik af folk frem for debat.. Trist trist, men så ved du det og så slipper vi for vores "små" kontroverser som intet gavner anyways.. Tror også du har fattet budskabet efterhånden  Smiley

Fremragende. Saa slipper jeg for i fremtiden at bede dig laese mine indlaeg for ottende gange, naar du endnu engang har misset pointen. Saa er vi jo begge tilfredse.

Alles klar dann.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4662: 15 Jul 2009, 16:59 »

Tror I snakker forbi hinanden. KongFjong mener 2007/2008, og VK mener 2008/2009. Så vidt jeg kan læse mig til..

Jeps vi snakker forbi hinanden, men han fik da lige chancen for at nævne 1-4 nederlaget på OT Smiley Hvad gør man ikke for at glæde Liverpool-fans Smiley

Når udtrykket "sidste" er brugt i samme sammenhæng som "forrige", plejer "forrige" at betyde gangen før, eller hændelsen før, "sidste". Gav det mening egentligt? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #4663: 15 Jul 2009, 17:01 »

Fremragende. Saa slipper jeg for i fremtiden at bede dig laese mine indlaeg for ottende gange, naar du endnu engang har misset pointen. Saa er vi jo begge tilfredse.

Alles klar dann.
Ren win win .. Wunderschön  Thumbs Up
Jeps vi snakker forbi hinanden, men han fik da lige chancen for at nævne 1-4 nederlaget på OT Smiley Hvad gør man ikke for at glæde Liverpool-fans Smiley

Når udtrykket "sidste" er brugt i samme sammenhæng som "forrige", plejer "forrige" at betyde gangen før, eller hændelsen før, "sidste". Gav det mening egentligt? Smiley
Problemet var at LFC bagefter skrev at vi lå nr 1 det meste af efteråret.. Det kunne jeg ikke huske at vi gjorde i den sæson, så derfor skrev jeg det Wink

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #4664: 15 Jul 2009, 17:22 »

Liverpool lå da ellers nummer 1 stortset hele efteråret...

Tror også du misforstår mig Smiley

Sider: 1 ... 309 310 [311] 312 313 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010