home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 189 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1611213 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1530: 01 Jul 2008, 17:14 »

Nej vi kan ikk spille på Villa's hurtighed,
Men med de penge vi kunne få, ville vi kunne få flere andre spiller som vi sammen med Villa, ville kunne spille på Peace

Jamen vi spiller kun med 1 mand i front, så er der da ingen grund til at gå ud og købe 2-3 angribere når man kun kan bruge den ene...

Iøvrigt ville du aldrig have været vild med Villa hvis han havde floppet totalt og ikke scoret et eneste mål til EM... Nu fik han lidt succes og så er alle vilde med ham...
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1531: 01 Jul 2008, 17:29 »

Jamen vi spiller kun med 1 mand i front, så er der da ingen grund til at gå ud og købe 2-3 angribere når man kun kan bruge den ene...

Iøvrigt ville du aldrig have været vild med Villa hvis han havde floppet totalt og ikke scoret et eneste mål til EM... Nu fik han lidt succes og så er alle vilde med ham...

Hehe, ja og så spillede han endda kun en rigtig god kamp... Resten synes jeg ikke han sådan for alvor satte sig igennem i, ja til tider forsvandt han helt ud af kampene...
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1532: 01 Jul 2008, 17:37 »

Tjaaa, nævner i flæng, Cisse, Moro, Kuyt, Voronin osv osv... de kostede os en formue og har aldrig får alvor slået igennem...

Og helt ærligt, så kan vi købe 2-3 spillere og håbe en af dem slår igennem! Hvad så hvis de ikke gør det?? så kan vi begynde forfra mens vores goal eater så scorer til højre og venstre i Chelsea...



Iøvrigt bliver en sådan handel aktuelt da både klubben, Benitez og ikke mindst Toores har meldt ud han absolut ingen steder skal hen...

De navne som dem der, er var jo ikk nogle af Europas allerstøste angrebsnavn,
Og derfor havde de også sværer ved at få spilletid fra start i en klub Som Liverpool end Villa ville havde,
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1533: 01 Jul 2008, 17:41 »

Jamen vi spiller kun med 1 mand i front, så er der da ingen grund til at gå ud og købe 2-3 angribere når man kun kan bruge den ene...

Iøvrigt ville du aldrig have været vild med Villa hvis han havde floppet totalt og ikke scoret et eneste mål til EM... Nu fik han lidt succes og så er alle vilde med ham...

Nu snakkede jeg ikk om at det skulle være flere angribere, man kunne jo sagtens skaffe kant spillere, som så ville kunne få en meget større indflydelse end dem vi har nu, og derved kunne de være med til at skabe spillet. .

Den nederste del af din kommentar er latterlig!
Jeg har ville havde Villa til Liverpool længe, også før Em og det ville du også kunne finde ud af hvis du gad bladre lidt tilbage i tråden, så lad vær med at spille klog på andres vegne,

Og så har jeg endda tidligere i dag sagt at Villa nok ikk ville havde samme succes hvis ikk Torres havde leveret det arbejde han har formået under EM
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1534: 01 Jul 2008, 17:53 »

De navne som dem der, er var jo ikk nogle af Europas allerstøste angrebsnavn,
Og derfor havde de også sværer ved at få spilletid fra start i en klub Som Liverpool end Villa ville havde,

Cisse var det største angrebstalent set i fransk fodbold i mange år og tonsede mål ind sæson efter sæson...
Moro scorede også mål i stor stil lige meget hvilken klub han kom til...
Kuyt var topscore i hollandsk fodbold et par gange...
Vi kan så købe Villa som kommer fra en liga der er meget teknisk betonet og slet ikke vant til det noget højere tempo og hårdere spil, som han slet ikke vil være klar til bla pga hans størrelse Men hvorfor skulle h få større succes end de 3 nævnt?? De er imo mere klar til PL pga deres statur og fysik...

Og hvorfor er det lige du tror at en såkaldt stjerne scorer flere mål end en der "kun" er en såkaldt god spiller?? Han har imo meget større chancer for at floppe da han har alt at bevise og endnu mere at tabe??

Torres er en verdensstjerne og scorer masser af mål, så hvorfor dog i alverden sælge??

Jeg synes det er mere vigtigt at vi får tilføjet en klasse wing, lige meget om det er højre eller venstre plus nogle bedre backs end dem vi allerede har hentet

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1535: 01 Jul 2008, 18:07 »

Nu snakkede jeg ikk om at det skulle være flere angribere, man kunne jo sagtens skaffe kant spillere, som så ville kunne få en meget større indflydelse end dem vi har nu, og derved kunne de være med til at skabe spillet. .

Den nederste del af din kommentar er latterlig!
Jeg har ville havde Villa til Liverpool længe, også før Em og det ville du også kunne finde ud af hvis du gad bladre lidt tilbage i tråden, så lad vær med at spille klog på andres vegne,

Og så har jeg endda tidligere i dag sagt at Villa nok ikk ville havde samme succes hvis ikk Torres havde leveret det arbejde han har formået under EM

Du nævner selv i et tidligere indlæg at vi kan købe 2-3  af Torres klasse og så håbe den ene slår igennem mens de andre kan vente lidt Wink

Villa blev topscore til EM ja, med 4 mål efter bla et hattrick!! dvs at han i de andre kampe scorede et mål!! Er det en succes??
For så er Kuyt også en succes i Liverpool da han jo scorede 11 mål i omkring 40 kampe, de har da i hvert fald næsten det samme snit...

Jeg synes som DNE nævner heller ikke han spillede et fantastisk EM bortset fra den første kamp mod russerne...

At du så synes at mine indlæg er latterlige siger jo så nok mere om dig end om mig... der er over 100 sider i denne tråd har så nej har ikke tjekket alle siderne igennem for at se hvad du tidligere har skrevet og ikke skrevet... det er selvfølgelig min fejl!!

Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1536: 01 Jul 2008, 18:11 »

Cisse var det største angrebstalent set i fransk fodbold i mange år og tonsede mål ind sæson efter sæson...
Moro scorede også mål i stor stil lige meget hvilken klub han kom til...
Kuyt var topscore i hollandsk fodbold et par gange...
Vi kan så købe Villa som kommer fra en liga der er meget teknisk betonet og slet ikke vant til det noget højere tempo og hårdere spil, som han slet ikke vil være klar til bla pga hans størrelse Men hvorfor skulle h få større succes end de 3 nævnt?? De er imo mere klar til PL pga deres statur og fysik...

Og hvorfor er det lige du tror at en såkaldt stjerne scorer flere mål end en der "kun" er en såkaldt god spiller?? Han har imo meget større chancer for at floppe da han har alt at bevise og endnu mere at tabe??

Torres er en verdensstjerne og scorer masser af mål, så hvorfor dog i alverden sælge??

Jeg synes det er mere vigtigt at vi får tilføjet en klasse wing, lige meget om det er højre eller venstre plus nogle bedre backs end dem vi allerede har hentet



Cisse var Talent, og derfor skal han ikk være sikker på sin plads, og slet ikk nå Benetiz også dengang foretrak en angriber, og den plads sad Baros godt fast på,
Morientes strålede ikk da vi hentede ham, der sad han på bænken i Real Madrid efter tidligere at havde strålet i Monaco.
Kuyt var topscorer i Holland ja, men han var ikk eftertragtet af alverdens topklubber, og så er der altså klasse forskel på Holland og England. .

Og ja, et klassekøb har mere at leve op til, men en hver spiller der bliver hentet til en topklub har meget at leve op til, og det kan en klassespiller nok nemmere leve op til, da de kommer fra et sted som den store stjerne, og så er verdensklasse spiller altså bare bedre en gode spillere, hvis du ikk lige vidste det Peace

Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1537: 01 Jul 2008, 18:15 »

Du nævner selv i et tidligere indlæg at vi kan købe 2-3  af Torres klasse og så håbe den ene slår igennem mens de andre kan vente lidt Wink

Villa blev topscore til EM ja, med 4 mål efter bla et hattrick!! dvs at han i de andre kampe scorede et mål!! Er det en succes??
For så er Kuyt også en succes i Liverpool da han jo scorede 11 mål i omkring 40 kampe, de har da i hvert fald næsten det samme snit...

Jeg synes som DNE nævner heller ikke han spillede et fantastisk EM bortset fra den første kamp mod russerne...

At du så synes at mine indlæg er latterlige siger jo så nok mere om dig end om mig... der er over 100 sider i denne tråd har så nej har ikke tjekket alle siderne igennem for at se hvad du tidligere har skrevet og ikke skrevet... det er selvfølgelig min fejl!!


En angribers opgave er at scorer mål, og nå Villa har scoret 4 mål i 5 kampe, og samtidig er blevet topscorer er det da klart en succes, det kan Torres jo ikk prale med

Kuyt og Villa samme snit, Hmm, enten skal du tage lidt flere matematik timer, eller også skal du anerkende at dine indlæg er latterlige!  Wink

Og hvordan kan din dumhed sige noget om mig ?  Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1538: 01 Jul 2008, 19:17 »

En angribers opgave er at scorer mål, og nå Villa har scoret 4 mål i 5 kampe, og samtidig er blevet topscorer er det da klart en succes, det kan Torres jo ikk prale med

Kuyt og Villa samme snit, Hmm, enten skal du tage lidt flere matematik timer, eller også skal du anerkende at dine indlæg er latterlige!  Wink

Og hvordan kan din dumhed sige noget om mig ?  Wink

Tjaaa 1 mål i 3 kampe for Villa giver 1 mål i hver 3. kamp han var jo ikke med i finalen eller ca 1 mål i hver 3,5 kamp som Kuyt har scoret i hans kampe i Liverpool i år, det er imo næsten det samme...
ed

Jeg kan heller ikke se at mine indlæg er mere latterlige end dine!! Du vil jo gerne sælge en verdenstjerne som har masser af succes og scorer masser af mål for en mand som kun har haft succes i denne sæson ved EM...

Men hvis det er latterligt at jeg vil sælge vores største stjerne og topscorer for an mand som vi overhovedet ikke ved om han klare sig i den meget hårdere PL så for min skyld ingen alarm hvis det kan gøre dig glad!!!
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1539: 01 Jul 2008, 19:28 »

Tjaaa 1 mål i 3 kampe for Villa giver 1 mål i hver 3. kamp han var jo ikke med i finalen eller ca 1 mål i hver 3,5 kamp som Kuyt har scoret i hans kampe i Liverpool i år, det er imo næsten det samme...
ed

Jeg kan heller ikke se at mine indlæg er mere latterlige end dine!! Du vil jo gerne sælge en verdenstjerne som har masser af succes og scorer masser af mål for en mand som kun har haft succes i denne sæson ved EM...

Men hvis det er latterligt at jeg vil sælge vores største stjerne og topscorer for an mand som vi overhovedet ikke ved om han klare sig i den meget hårdere PL så for min skyld ingen alarm hvis det kan gøre dig glad!!!
Hvor faar du 1 maal i 3 kampe fra?
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1540: 01 Jul 2008, 19:29 »

Tjaaa 1 mål i 3 kampe for Villa giver 1 mål i hver 3. kamp han var jo ikke med i finalen eller ca 1 mål i hver 3,5 kamp som Kuyt har scoret i hans kampe i Liverpool i år, det er imo næsten det samme...
ed

Jeg kan heller ikke se at mine indlæg er mere latterlige end dine!! Du vil jo gerne sælge en verdenstjerne som har masser af succes og scorer masser af mål for en mand som kun har haft succes i denne sæson ved EM...

Men hvis det er latterligt at jeg vil sælge vores største stjerne og topscorer for an mand som vi overhovedet ikke ved om han klare sig i den meget hårdere PL så for min skyld ingen alarm hvis det kan gøre dig glad!!!

Hmm, du glemte vidst lige at Villa scorede Hattrick mod Rusland, de tæller lige meget hvad du end siger, så han gennemsnit er klart højere end Kuyt's Wink

Og ja, jeg ville gerne Sælge Torres for den sum penge, og vi kan da bare tage andre spillere, vi kan hente Kaka, Silva eller Robinho (Til kreativiteten), Klose, Toni eller sågår Nistelrooy(til styrke, og så har Nistelrooy også erfaring fra PL)
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1541: 01 Jul 2008, 19:35 »

Hvor faar du 1 maal i 3 kampe fra?

Han tæller åbenbart ikk Villa's hattrick med  Huh
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1542: 01 Jul 2008, 19:43 »

Hvor faar du 1 maal i 3 kampe fra?

De 3 mål mod Rusland tæller jeg ikke med... det var jo den eneste kamp han havde bare lidt succes i...

Jeg er ikke vild med ham, jeg synes han er for lille og er ikke en mand vi kan spille bolden op til så han kan holde på den... han vil jo til enhver tid blive trynet ned når han alene mand står over for folk som Terry, Rio, Viså nytter div osv...

Hvis vi spillede med 2 angribere så var det en anden sag men det gør vi altså bare ikke og så nytter det ikke at det eneste han kan er at løbe hurtigt...
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1543: 01 Jul 2008, 19:46 »

De 3 mål mod Rusland tæller jeg ikke med... det var jo den eneste kamp han havde bare lidt succes i...

Jeg er ikke vild med ham, jeg synes han er for lille og er ikke en mand vi kan spille bolden op til så han kan holde på den... han vil jo til enhver tid blive trynet ned når han alene mand står over for folk som Terry, Rio, Viså nytter div osv...

Hvis vi spillede med 2 angribere så var det en anden sag men det gør vi altså bare ikke og så nytter det ikke at det eneste han kan er at løbe hurtigt...

Hmm, hver sin smag må vi nok bare anerkende,

Men du KAN ikk trække Villa's hattrick fra så din statestik passer, altså så kan vi også trække Torres mål i finalen fra, så er han nede på hvad, 1 mål ?
Kan du se hvad jeg mener med at dine indlæg ikk holder ?  Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #1544: 01 Jul 2008, 19:48 »

Iøvrigt er Villa ikke et tema i Liverpool hvis man skal tro de seneste rygter, BBC er nok en af de mest troværdoge medier jeg kender til, der er igang pt...

Robbie Keane fra Tottenham skulle have vagt Benitez interesse, en stor pose penge plus Crouch, skulle være vejen frem til et evt skifte...

Han har altid været en af mine favoritter, han scorer masser af mål, har en del ass og ikke mindst kæmper han røven ud af buksene hver gang han går på banen... Det gør Villa imo ikke feks   Wink

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7483317.stm
Logged

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010