|
|
|
Anfield Road
|
|
Vi skal bare ind og have nogle afslutninger for deres målmand er jo rystende usikker eller bare pivringe...
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Er det andet eller tredje straffespark vi ikke får nu???
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Jeg har lyst til at tude, det er simpelthen at skide på os det her !!!
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Jeg har lyst til at tude, det er simpelthen at skide på os det her !!!
Hvorfor tude når vi er foran? 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Fordi vi jo begge ved hvordan vi ofte håndterer vores føringer  Men lad os da håbe den holder hjem..
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Fordi vi jo begge ved hvordan vi ofte håndterer vores føringer  Men lad os da håbe den holder hjem.. You don´t say 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Og hvordan kan det nogensinde give gult kort  Hvad fanden sker der for den dommer.........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Der er da mål??? det er da grotesk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Så vidt jeg ved, er reglerne blevet ændret så man kun må røre bolden når den er sat i spil. Det er den desværre ikke hvis målmanden kun har den i en hånd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Men han holder jo ikke bolden tæt inde til kroppen.. Så er det da noget andet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Skriver jeg ikke også lige at bolden ikke er sat i spil selvom han kun har den i en hånd` 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Jeg er bare ikke sikker på at du har ret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|