home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 923 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 960 961 [962] 963 964 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1929998 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14415: 29 Sep 2012, 16:54 »

Er glad for at vi spiller godt, men min vrede over det som sker med Suarez overskygger det i den grad!. Nu må det fandme stoppe!!!!!!

Der bliver begået et af de mest klokkeklare straffespark jeg længe har set, og hvordan fanden kan den blinde narrøv af den dommer undgå at dømme det straffe. Det simpelthen utroligt, og fuldstændig vanvittigt at FA ikke bryder ind, og siger noget. Alle er fandme mod Suarez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Går amok over det fucking lort, det er simpelthen så fucking latterligt uprofessionelt!!!!!!!! Kan slet ikke komme over det. Den situation overskygger virkelig alt andet for mig!.

Det må simpelthen stoppe!

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14416: 29 Sep 2012, 17:38 »

Nøj hvor er jeg ked af at jeg ikke kan se kampen, men i stedet sidder på arbejdet.. Men det ser da ud til at de får en røvfuld, norwich! Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #14417: 29 Sep 2012, 17:53 »

Er glad for at vi spiller godt, men min vrede over det som sker med Suarez overskygger det i den grad!. Nu må det fandme stoppe!!!!!!

Der bliver begået et af de mest klokkeklare straffespark jeg længe har set, og hvordan fanden kan den blinde narrøv af den dommer undgå at dømme det straffe. Det simpelthen utroligt, og fuldstændig vanvittigt at FA ikke bryder ind, og siger noget. Alle er fandme mod Suarez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Går amok over det fucking lort, det er simpelthen så fucking latterligt uprofessionelt!!!!!!!! Kan slet ikke komme over det. Den situation overskygger virkelig alt andet for mig!.

Kan ikke være mere enig, det er så skandaløst!

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

DeBuur
Manager

« Svar #14418: 29 Sep 2012, 17:58 »

Sådan - sejren var vigtig - vi fik tanket tillid til Suarez og hvor er det fedt at se vores offensiv fungere - nuvel det var ikke et stærk hold vi mødte, men sejren var smuk.

Agger så overraskende fit ud - lover godt for landsholdet  Thumbs Up

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #14419: 29 Sep 2012, 18:54 »

J. Allen, røverkøb... Intet mindre!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #14420: 29 Sep 2012, 19:11 »

Røberkøb er måske så meget sagt, når han har kostet os 140 mio. Men indtil videre har han levet op til prisen.

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #14421: 29 Sep 2012, 19:19 »

Helt enig, bortset fra at det for mig ikke overskygger sejren.
For synes det er så smukt hvordan Suarez bare går ind og lukker røven på alle i dag! Fuck hvor er jeg glad for Rodgers stil, det er så seværdigt, så kontrollerende, og så pænt. Fantastisk sejr i dag, hold kæft hvor det luner Smiley !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #14422: 29 Sep 2012, 19:19 »

Røberkøb er måske så meget sagt, når han har kostet os 140 mio. Men indtil videre har han levet op til prisen.

Om han havde kostet dobbelt op, så ville jeg være fuldt ud tilfreds. Han stråler af klasse!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #14423: 29 Sep 2012, 20:06 »

Helt enig, bortset fra at det for mig ikke overskygger sejren.
For synes det er så smukt hvordan Suarez bare går ind og lukker røven på alle i dag! Fuck hvor er jeg glad for Rodgers stil, det er så seværdigt, så kontrollerende, og så pænt. Fantastisk sejr i dag, hold kæft hvor det luner Smiley !
Vil nu også sige at jeg efter anden halveg faldt lidt ned, og er selvfølgelig ekstremt glad for sejren. Udover at vi spiller godt, så irriterer det mig at vi for 6. kamp i træk i ligaen laver dumme fejl som koster mål.

Liverpool F.C

JKJ
Gæst

« Svar #14424: 29 Sep 2012, 21:35 »

Kanon dag, på flere måder Smiley

Og er da helt enig at at det efterhånden er tydeligt at selv hvis en modstander hakkede Suarez over i 2 dele, bogstaveligt talt, så ville han ikke få noget som helst. Det er simpelthen direkte pinligt og er vel tæt på en direkte skandale fra dommersiden.

Og hvis han ikke skulle have et straffe, så skal han vel ret beset have en advarsel for film. Ellers er der jo ingen linie overhovedet! Men det er der jo så ikke alligevel når det kommer til stykket.

Nu var det måske ikke det bedste hold vi mødte, men vi har altså en 17-årig knægt med som vel efterhånden må betegnes som fast mand. En højreback som har PL debut og gør det ganske godt. Og en ung mand i Suso som bare bliver bedre og bedre.
Hvem havde dog troet på det inden sæson start? Indrømmet på stedet, ikke mig  Peace

Min påstand er også at det ALDRIG var sket under Daglish. Han virkede simpelthen ikke til at have tilliden til de unge spillere, som BR har. Og det fedeste er at han tør give dem spilletid og tillid.

Vi vinder ikke PL, men vi står dælme stærkt fremover hvis de unge spillere fortsætter den udvikling som de har gang i pt.
Og hvis vi formår at få givet dem nogle gode lange kontrakter kan vi jo sparer, måske ikke mia, men ihf masser af mio i transfersummer Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #14425: 29 Sep 2012, 22:05 »

Personligt havde jeg godt set komme at Suso, Wisdom, samt Sterling ville blive gode spillere for os. For de er godt ratet i fm, og de youtubeklip jeg har set virkede aldeles lovende ( Ja wow et højt niveau jeg lægger i min research Wink Grin )

Men jeg havde ALDRIG set komme at Suso og Sterling skulle blive så vilde nu. Det samme med Wisdom, som totalt uimponeret bare går ind og sætter sig igennem i defensiven.
Mens vinduet var åbent SKREG jeg på Adam Johnson til kanten, og et af mine argumenter var at Sterling slet ikke var klar til at få en afgørende rolle nu, og at han fysisk ikke kunne holde til 90 min på det plan. Hold kæft hvor tog jeg fejl, og hvad i alverden skulle vi med Johnson når vi har Sterling? Opstemt Nogle gange kan man kun sætte pris på at man ikke selv skal træffe afgørelser i klubben, for her havde jeg da begået en ondskabsfuld brøler.

Jeg er ligesom dig ret begejstret over fremtiden, og synes det ser ekstremt spændende ud. Rodgers har en enorm tillid til de unge, har et klokkeklart koncept, som spillerne kamp for kamp bliver mere og mere komfortable med. Sidst men ikke mindst så synes jeg vores spillere udstråler en spilleglæde, som nok også kommer sig af alt de frihed under ansvar på banen.

Eneste anke pt er vores defensiv. Reina har i dag et par gode redninger, men koster igen et mål. Skrtel koster et mål igen, og vi har ikke en 100 % holdbar løsning på venstre back som det ser ud nu.

Men hvor jeg dog elsker Rodgers for at have smidt stresfaktor nr.1 i vores spil Enrique LANGT LANGT ud af det hold. Sidste år forbandede jeg købet af ham langt væk, men han var dog rigtig fin i starten. Men den Enrique vi ser nu skal ikke være en del af det her koncept, det er hans spilforståelse samt teknik simpelthen ikke god nok til Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #14426: 29 Sep 2012, 22:15 »

Hvor er jeg ærgelig over at Reina mister den lige ud i feltet. For for satan, han havde stået til roser i lange baner idag ellers. Klasse indsats der udover! Ved der bliver dømt offside, men det langskud, som bliver rettet af og han kommer modsat i fuldlængde, hold kæft det var fryd for øjet for en tidligere keeper. Synes virkelig vi så glimt af gode gamle dejlige Reina!

Begynder mere og mere at kunne li BR og måden han gør tingene på. Men synes stadigvæk de unge skal køres stille og roligt ind. Men er allerede vild med de to young boys på kanterne idag. For ikke at glemme Jonjo, den mand er der noget vilje bag!

Men han skal nu ikke roses mere end han skal vide han har fejlet total ang. Andy! Jeg er stadigvæk skuffet, og forventer han er tilbage næste sæson! Andy, altid bag dig !!

JKJ
Gæst

« Svar #14427: 29 Sep 2012, 22:22 »

Personligt havde jeg godt set komme at Suso, Wisdom, samt Sterling ville blive gode spillere for os. For de er godt ratet i fm, og de youtubeklip jeg har set virkede aldeles lovende ( Ja wow et højt niveau jeg lægger i min research Wink Grin )

Men jeg havde ALDRIG set komme at Suso og Sterling skulle blive så vilde nu. Det samme med Wisdom, som totalt uimponeret bare går ind og sætter sig igennem i defensiven.
Mens vinduet var åbent SKREG jeg på Adam Johnson til kanten, og et af mine argumenter var at Sterling slet ikke var klar til at få en afgørende rolle nu, og at han fysisk ikke kunne holde til 90 min på det plan. Hold kæft hvor tog jeg fejl, og hvad i alverden skulle vi med Johnson når vi har Sterling? Opstemt Nogle gange kan man kun sætte pris på at man ikke selv skal træffe afgørelser i klubben, for her havde jeg da begået en ondskabsfuld brøler.

Jeg er ligesom dig ret begejstret over fremtiden, og synes det ser ekstremt spændende ud. Rodgers har en enorm tillid til de unge, har et klokkeklart koncept, som spillerne kamp for kamp bliver mere og mere komfortable med. Sidst men ikke mindst så synes jeg vores spillere udstråler en spilleglæde, som nok også kommer sig af alt de frihed under ansvar på banen.

Eneste anke pt er vores defensiv. Reina har i dag et par gode redninger, men koster igen et mål. Skrtel koster et mål igen, og vi har ikke en 100 % holdbar løsning på venstre back som det ser ud nu.

Men hvor jeg dog elsker Rodgers for at have smidt stresfaktor nr.1 i vores spil Enrique LANGT LANGT ud af det hold. Sidste år forbandede jeg købet af ham langt væk, men han var dog rigtig fin i starten. Men den Enrique vi ser nu skal ikke være en del af det her koncept, det er hans spilforståelse samt teknik simpelthen ikke god nok til Smiley

Du vil blive en fremragende scout. Du skal bare have afgang til yuetube og nyeste version af FM  crazy

Enrique er skadet, derfor han ikke er med. Men GJ gør det jo også fremragende som venstreback så hvad pokker skal vi dog bruge hamtil?  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 29 Sep 2012, 22:30 af JKJ » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #14428: 29 Sep 2012, 22:25 »

Luksus job at se fodbold og rapportere om det  crazy  Grin

Okay det var jeg faktisk ikke klar over Smiley Men så er der jo en helt anden forklaring på det.. Håber dog at Rodgers har indset at vores spil er bedre uden Enrique kontra med..

Man kan jo håbe at Jack Robinson bider sig på de andre unges fremragende præstationer Opstemt

Cool

Risom
Manager

« Svar #14429: 30 Sep 2012, 00:30 »

Så kom den sejr endelig Opstemt

Håber Suarez kommer rigtigt i gang med målscoringen. Det her kunne sagtens være et boost for ham.
Ellers er det igen positivt at se de unge. Kan slet ikke rose dem nok for tiden.

Men igen.. Reina koster endnu en gang et mål. Han skal altså til at rette op på det.. Omgående!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 960 961 [962] 963 964 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010