home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1933092 gange)
Enzo
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #13665: 11 Aug 2012, 12:07 »

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-er-ikke-faerdige-med-at-handle

Clint Dempsey eller Theo Walcott  Thumbs Up  Thumbs Up
Kom så!!

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Michael_KBH
Lilleputspiller
*

« Svar #13666: 11 Aug 2012, 12:29 »

KOM SÅ ADAM JOHNSON !!!!!!!!

FTW !!

Enzo
Manager

« Svar #13667: 11 Aug 2012, 12:37 »

Theo eller Adam til klubben. Så er jeg en glad dreng..

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Michael_KBH
Lilleputspiller
*

« Svar #13668: 11 Aug 2012, 12:46 »

så glad at vi skal spille lidt FM online ? Opstemt

FTW !!

Skipper
Gæst

« Svar #13669: 11 Aug 2012, 12:49 »

Vi skal i hvertfald mindst have en kant, I øjeblikket har vi jo kun Downing og så Raheem Tunge

PhilipFlink
Manager

« Svar #13670: 11 Aug 2012, 12:51 »

Det bliver ikke Theo, da Arsenal har afvist buddet fra Liverpool, og at han er meget tæt, & meget gerne vil, skrive under på en ny kontrakt ..

Enzo
Manager

« Svar #13671: 11 Aug 2012, 12:57 »

Øv - Theo er ellers en kanon spiller.

Skipper
Gæst

« Svar #13672: 11 Aug 2012, 13:07 »

Godt nok er Walcott Liverpool fan, men ville også være et mærkelig skifte fra Arsenal til Liverpool.

Enzo
Manager

« Svar #13673: 11 Aug 2012, 13:20 »

Godt nok er Walcott Liverpool fan, men ville også være et mærkelig skifte fra Arsenal til Liverpool.
Ja, bestemt. Jeg mener bare at han fart og fremadrettede blik ville være godt for os, og måske kunne han sætte Andy Carrol lidt mere i rampelyset, så han kunne få scoret nogle flere kasser?

verdenskrig
Manager

« Svar #13674: 11 Aug 2012, 14:06 »

Hvis vi lige kunne hente Adam Johnson som det sidste køb, så ville vi godt nok få en ond offensiv.. Borini, Johnson, Downing, Suarez, Carroll. Med Sterling, Suso som upcomming Smiley
I øvrigt sidder jeg og glæder mig over så bred en trup vi efterhånden har Smiley

Jeg tror nok vi skal få en acceptabel sæson, og håber på top 6 så vi kommer ud og spille Europa igen efter næste sæson.. Men det bliver bare dejligt at se Liverpool igen og råbe og skrige både glæde og frustration ud Grin Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enzo
Manager

« Svar #13675: 11 Aug 2012, 14:08 »

Hvis vi lige kunne hente Adam Johnson som det sidste køb, så ville vi godt nok få en ond offensiv.. Borini, Johnson, Downing, Suarez, Carroll. Med Sterling, Suso som upcomming Smiley
I øvrigt sidder jeg og glæder mig over så bred en trup vi efterhånden har Smiley

Jeg tror nok vi skal få en acceptabel sæson, og håber på top 6 så vi kommer ud og spille Europa igen efter næste sæson.. Men det bliver bare dejligt at se Liverpool igen og råbe og skrige både glæde og frustration ud Grin Opstemt

Enig.
Og så skal vi bare ikke sælge Agger, for vi har fandme også en ond defensiv med Agger, Skrtel, Johnson og Enrique Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #13676: 11 Aug 2012, 14:12 »

Tja er ikke fan af Enrique, men han var trods alt del af en bagkæde som lukkedes fjerde færrest mål ind sidste sæson. Defensivt er han fin, og samarbejdet med Skrtel-Agger er super vigtigt for os..

Så kan man bare håbe at der kommer mere offensivt fra Johnson næste sæson, end der gjorde i sidste sopm jeg synes var hans dårligste i Liverpool trøjen Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enzo
Manager

« Svar #13677: 11 Aug 2012, 14:15 »

Tja er ikke fan af Enrique, men han var trods alt del af en bagkæde som lukkedes fjerde færrest mål ind sidste sæson. Defensivt er han fin, og samarbejdet med Skrtel-Agger er super vigtigt for os..

Så kan man bare håbe at der kommer mere offensivt fra Johnson næste sæson, end der gjorde i sidste sopm jeg synes var hans dårligste i Liverpool trøjen Smiley

Lad nu Premier League begynde. Jeg er så fandens spændt på præcis dette års udgave  Opstemt
Men først skal vi hente Adam Johnson Wink

Tror i at Borini vil være at finde i startopstillingen? - Og hvilket opstilling mener i er den stærkeste?

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #13678: 11 Aug 2012, 16:45 »

Jeg synes i glemmer Joe Cole lidt? han var en af de gode i venskabskampene, så blev han desværre skadet, men han skal ikke afskrives.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13679: 11 Aug 2012, 16:48 »

En af de gode? af hvad jeg så, de få kampe, spillede han rigtig dårligt? eller, i hvert fald en af de dårligste på holdet.. Synes intet fungerede for ham ..

Sider: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010