2012/2013 sæsonen er blevet offentlig gjort
Liverpools første kamp er på udebane med West Brom (Hvor Steve Cooper er blevet ansat som træner
)
Liverpools 3 første hjemmekampe står så på:
City, Arsenal og United.
Godt med en dejlig stille start på sæsonen hvor vi nok skal gøre det godt
Nice program
hellere spille mod de hold fra start end at kampene ligge midt i jule tiden - spillerne har ikke svært ved at sætte sig op til de kampe og jeg mener vores hold altid vil være favoritter på Anfield selv mod de hold - men vi kommer ikke uden om at Arsenal, Man City og Man Utd har bedre hold - vi kan altså risikere at ryge ind i uvejr fra start og derfor må Rodgers være klar over at står vi med 3 point fra de første 3 hjemmekampe så står han i en presset situation og han vil mærke forskellen mellem fans i Swansea og fans i Liverpool - IMO så skal Rodgers have 2 sæsoner hvor han er fredet og kan sætte sit præg på Liverpool.... det tror jeg ikke er noget han bare får dertil er Liverpool udsat for alt for megen indre og ydre pres.
Mine sæson forventninger er at truppen bliver trimmet og nye spiller hentes ind der hvor det giver mening.
Liverpool skal spille fodbold igen og vi skal styrke det offensive spil
Liverpool skal kvalificere sig til EL kvalificerer vi os til CL er det en bonus
Liverpool skal gå efter Succes i EL
Liverpool skal gå efter succes i FA cuppen
Liverpool bør give de unge talenter muligheden i Carling Cup det udvikler på sigt
Liverpool skal i en sæson mere tåle at placeringen kan blive mellem nr 4-8
Liverpool skal slå Everton hjemme og ude
Forventninger til den enkelte spiller:
Suarez skal minimere sit brok i kampene og bruge energien på sit eget spil
Suarez skal reducere hans tendens til at spille på frispark...det er ikke værdigt selvom det breder sig i PL
Carroll skal blive den professionelle spiller han bliver betalt for at være
Reina skal finde stoltheden ved at være i Liverpool eller bede om en transfer .... det kunne smitte af på hans målmandsspil.
Henderson, Adams og Downing skal vise at de har talent og de skal udløse det i kampene IMO så er det nu de skal slå igennem og ellers må Liverpool sælge dem efter sæsonen.
Der venter en hård sæson hvor vi ikke er favoritter til noget som helst og netop der skal vi vise at vi alligevel kan vinde.