home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 864 865 [866] 867 868 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957282 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12975: 16 Maj 2012, 18:23 »

Ejerne må gøre op med sig selv om de vil have hurtig succes (det bliver dyrt) eller om der skal ske en langsom opbygning af et nyt hold.

IMO hjælper det ikke at hente nye middelmådige spillere - skal vi skifte ud så skal det være bedre spillere end dem vi har - og nej jeg er helt med på at vi ikke har Citys og Chelsea milliarder i ryggen - men med det nuværende hold så er vi ikke i nærheden af Top 4.

Det er jo netop der ejerne slår fejl. City og Chelsea har milliarderne til at investere i de spillere som de nye trænere vil have, og derfor kan de få afprøvet deres koncept. I nogle tilfælde virker det (Mourinho, Mancini) og i andre gør det ikke.. Problemet med Liverpool er at de IKKE har milliarderne til at købe nye stjernespillere som skal passe ind i en ny træners koncept. Derfor er det hjernedødt at fyre manageren efter 1-1½ sæson og så regne med at en ny kan føre dem til øjeblikkelig succes. Jeg er godt klar over at holdet har leveret under forventning i ligaen, men der har altså været gode takter, og med de rette sommerindkøb kunne Liverpool sagtens blive et top 4 hold. Problemer er at de nu igen skal til at tilpasse sig et nyt koncept med nye spillere og ny træner, og så går det højest sandsynligt i hårdknude igen. Især fordi at den nye træner netop ikke får pengene til at købe de spillere der passer ind i sit koncept. Selvmål!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #12976: 16 Maj 2012, 18:29 »

Anfield Road
Manager

« Svar #12977: 16 Maj 2012, 18:30 »

Kunne egentlig godt se Villas-Boas som Liverpool manger. men så skal det også være en langsigtet løsning. tror ikke at AVB er manden der gør os til top 4 hold næste år. men på den anden side hvem gør det? det vil være mere end svært.

ellers synes jeg at Frank De Boer og Roberto Martinez kunne være interessante navne. men ingen tvivl om at hele denne her situation er en skandale.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #12978: 16 Maj 2012, 18:32 »

Jeg sidder lidt med en følelse af at Liverpools ledelse besidder syndromet idioti. Der har klart været positive takter i løbet af sæsonen, og jeg finder det ubegribeligt at vi nu står uden KK ved roret. Jeg troede ledelsen havde en vision om at bringe Liverpool tilbage på banen og ikke ende som et galehus i Köln. (Måske en lille overdrivelse, men hva' faen). Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til det her, jeg er så dybt skuffet. Hvis vi ikke kan have KK, må vi vel have den næste bedste: Rafa!

Anfield Road
Manager

« Svar #12979: 16 Maj 2012, 18:39 »

man kan måske også se sådan her på sagen:

da vi fyrede Rafa gjorde vi det efter en knap så imponerende 7. plads. det skete altså lige før en VM slutrunde. under det VM spillede Torres forfærdeligt og han blev oven i købet skadet. altså blev det svært at få ham igang. faktisk kom han aldrig igang og det gjorde at vi under RH havde alt for svært ved at lave mål. tør næsten ikke tænke på hvad der sker hvis Carroll bliver skadet eller spiller en decideret dårlig slutrunde. Dengang var det også lige før slutrunden at vi fik ansat RH. altså var alt kaos da vores spillere rejste til VM. håber ikke at dette bliver gentagelsen af sommeren 2010...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #12980: 16 Maj 2012, 18:57 »

Jeg håber det bliver Carlos Ancelotti der overtager. Manden gjorde et fremragende arbejde i Chelsea, en af de største selvmål da Chelsea fyrede ham.
Nu er han fyret og det nytter ikke at sidde og surmule, i min optik var det en 50/50 chance for han fortsatte, men ledelsen vægtede altså ligaen højere end et ligacup trofæ sådan er det Smiley
Tak til Dalglish, en legende der kom ind og reddede Liverpool fra total udmygelse og fik os tilbage i europa Thumbs Up

DeBuur
Manager

« Svar #12981: 16 Maj 2012, 19:09 »

Det er jo netop der ejerne slår fejl. City og Chelsea har milliarderne til at investere i de spillere som de nye trænere vil have, og derfor kan de få afprøvet deres koncept. I nogle tilfælde virker det (Mourinho, Mancini) og i andre gør det ikke.. Problemet med Liverpool er at de IKKE har milliarderne til at købe nye stjernespillere som skal passe ind i en ny træners koncept. Derfor er det hjernedødt at fyre manageren efter 1-1½ sæson og så regne med at en ny kan føre dem til øjeblikkelig succes. Jeg er godt klar over at holdet har leveret under forventning i ligaen, men der har altså været gode takter, og med de rette sommerindkøb kunne Liverpool sagtens blive et top 4 hold. Problemer er at de nu igen skal til at tilpasse sig et nyt koncept med nye spillere og ny træner, og så går det højest sandsynligt i hårdknude igen. Især fordi at den nye træner netop ikke får pengene til at købe de spillere der passer ind i sit koncept. Selvmål!

Måske selvmål - men hvis ejerne giver den nye manager 2-3 år og i stedet for dyre stjerner erkender at der investeres i yngre talenter og dermed kigge 2-3 år frem så ligner det måske noget.

Men du har ret i at hvis ejerne ikke giver den nye manager arbejdsro..jamen så har vi et galehus i løbet af næste sæson.

Guardiolal i Liverpool tror jeg ganske enkelt ikke på - hvad kan han opnå her ? vil han kunne holde til det pres der er i Liverpool - han utalte jo netop at det var det store pres i Barca der have indflydelse på at han stoppede der.

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12982: 16 Maj 2012, 19:15 »

Måske selvmål - men hvis ejerne giver den nye manager 2-3 år og i stedet for dyre stjerner erkender at der investeres i yngre talenter og dermed kigge 2-3 år frem så ligner det måske noget.

Men du har ret i at hvis ejerne ikke giver den nye manager arbejdsro..jamen så har vi et galehus i løbet af næste sæson.

Guardiolal i Liverpool tror jeg ganske enkelt ikke på - hvad kan han opnå her ? vil han kunne holde til det pres der er i Liverpool - han utalte jo netop at det var det store pres i Barca der have indflydelse på at han stoppede der.

Men var det ikke det som Dalglish havde gang i? Han er da begyndt at indføre talenter fra Liverpools egne rækker og supplerede det med hvad han lige mente manglede. At Henderson, Downing og Adam ikke har slået igennem nu er en anden sag, men han burde da om nogen have merit til 2-3 år hvor han fik gennemført sit koncept og fik noget arbejdsro.

Guardiola fik sin trænerdebut på det hold i verden med det bedste akademi og de største verdensstjerner og formåede dertil at købe de største spillere på scenen hvor han så vandt alt. Det er vist det man kan kalde verdens nemmeste debut som træner, så jeg er lidt i tvivl om hvordan han kom til at stå hvis han kom til en klub hvor der virkelig var brug for fornyelse og indførelse af et nyt koncept. Det var jo let for Guardiola at bygge videre på stammen, og at overtage i Liverpool ville være en langt sværere udfordring. Spørgsmålet er om han kunne leve op til det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #12983: 16 Maj 2012, 19:23 »

Men var det ikke det som Dalglish havde gang i? Han er da begyndt at indføre talenter fra Liverpools egne rækker og supplerede det med hvad han lige mente manglede. At Henderson, Downing og Adam ikke har slået igennem nu er en anden sag, men han burde da om nogen have merit til 2-3 år hvor han fik gennemført sit koncept og fik noget arbejdsro.

Guardiola fik sin trænerdebut på det hold i verden med det bedste akademi og de største verdensstjerner og formåede dertil at købe de største spillere på scenen hvor han så vandt alt. Det er vist det man kan kalde verdens nemmeste debut som træner, så jeg er lidt i tvivl om hvordan han kom til at stå hvis han kom til en klub hvor der virkelig var brug for fornyelse og indførelse af et nyt koncept. Det var jo let for Guardiola at bygge videre på stammen, og at overtage i Liverpool ville være en langt sværere udfordring. Spørgsmålet er om han kunne leve op til det.

KD fik ikke tiden, men jeg føler mig sikker på at ejerne har vurderet at de ikke tror på hans egenskaber og jeg mener ikke det er udtryk for at han er en dårlig manager - men spillet har altså været under acceptabelt niveau og det taktiske har aldrig været hans stærke side og det har vi set ved flere lejligheder.

YNWA

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #12984: 16 Maj 2012, 19:34 »

YNWA, KING KENNY, YNWA!

Anfield Road
Manager

« Svar #12985: 16 Maj 2012, 19:45 »

Man kan tage King Kenny fra Liverpool men man kan ikke tage Liverpool fra King Kenny

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #12986: 16 Maj 2012, 20:37 »

Jeg håber det bliver Carlos Ancelotti der overtager. Manden gjorde et fremragende arbejde i Chelsea, en af de største selvmål da Chelsea fyrede ham.
Nu er han fyret og det nytter ikke at sidde og surmule, i min optik var det en 50/50 chance for han fortsatte, men ledelsen vægtede altså ligaen højere end et ligacup trofæ sådan er det Smiley
Tak til Dalglish, en legende der kom ind og reddede Liverpool fra total udmygelse og fik os tilbage i europa Thumbs Up
Tvivler på at vi kan lokke Ancelotti fra PSG. Vi har ikke den tiltrækningskraft som vi havde engang, og vi må nok derfor nøjes med dem der er ikke har job pt. eller dem fra de lidt mindre klubber. Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #12987: 16 Maj 2012, 20:40 »

Tvivler på at vi kan lokke Ancelotti fra PSG. Vi har ikke den tiltrækningskraft som vi havde engang, og vi må nok derfor nøjes med dem der er ikke har job pt. eller dem fra de lidt mindre klubber. Smiley

Ancelotti sagde at han rigtig gerne vil tilbage til den engelske liga, og tror en klub som Liverpool vil passe godt til ham. Problemet er bare at man sikkert skal betale en masse penge for at få ham fri af kontrakten.

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #12988: 16 Maj 2012, 21:10 »

Vi mangler jo en Director of Football, og der har været lidt rygter om en vis Txiki Begiristain, der jo er tidlligere DoF for Barcelona. Han har snakket om at bringe Barcelona-filosofien videre til en anden klub, og det kunne jo være os? Det er bare et skud ud i tågen, men det kunne jo muligvis være derfor FSG smider hele det fodboldmæssige team ud, og prøver at rebuilde efter en anden filosofi?
Men det er jo bare teorier.. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #12989: 16 Maj 2012, 21:13 »

Et eller andet inde i mig vil også have ham tilbage! Det er bare gået ned af bakke siden vi skildte os af med ham. Men hvis vi henter Rafa tilbage begynder han med den spanske koloni igen, og så kommer vi, med vores seneste engelske signings taget i mente, til at se utrolig dumme ud! Hvordan ville Rafa f.eks. bruge Carroll?

Jeg har det ligesom dig.. Et eller andet i mig vil også have Rafa tilbage, og nu hvor han faktisk kunne få lov at handle ind med penge på lommen kunne han måske blive en endnu større succes. Det gode ved Rafa er i hvertfald at han kan skabe succes ud af lidt..

I øvrigt tror jeg sagtens at Carroll kan bruges, Benitez hentede jo Crouch i sin tid. Så tror da sgatens Carroll kan varetage samme rolle, hvis det kom så vidt..

Brendan Rogers har jeg dog en stor svaghed for. Jeg er bare langt fra tilfreds med fyringen af KK. Men nu hvor det er sket, vil jeg alligevel se positivt på det, og håbe at det måske var bedst sådan Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 864 865 [866] 867 868 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010