home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 569 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2111586 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10440: 14 Okt 2011, 21:07 »

[/b]

Så skulle du prøve at have en svigerfar som holder med Man U. Han har dog heldigvis været en del stille de seneste år pånær nogle enkelte gange  Wink

Vi vinder IKKE PL, men hvis vi vinder imorgen er et af mine delmål for sæsonen ihf nået  Thumbs Up
For det første skal vi ikke høre de skabsfan der er rundt omkring og for det andet skal de 3 point gøre at united ikke vinder mesterskabet i år! Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Newton Heath
Manager

« Svar #10441: 14 Okt 2011, 21:16 »

Jeg holder med Liverpool 2 gange om året. Imorgen er én af de 2 gange, jeg holder med dem. Jeg magter ikke at høre på Sir Toby og alle de andre freaks inde fra United-tråden.

Nedlæg de scums, gerne med mere end ét mål, så vi kan få dem ned på jorden igen !!

Jeg sidder selvfølgelig også og klapper i mine små hænder efter Liverpool i morgen, af samme grunde som Riis. Ikke så meget fordi jeg har så meget imod United, nu hvor de største svin er stoppet, men mere fordi at United fansene er så arrogante og irriterende at høre på. Få dem lige ned på jorden igen, tak. Smiley

Årrrh, hvor er i søde.

Synes nu ikke vi er mere arrogante end alle jer andre fans, men det må i jo også selv om. Så længe vores hold er bedre. ;-)

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10442: 14 Okt 2011, 21:18 »

Årrrh, hvor er i søde.

Synes nu ikke vi er mere arrogante end alle jer andre fans, men det må i jo også selv om. Så længe vores hold er bedre. ;-)
Det har i nu været, men i har selvfølgelig også haft grund til det, for i har virkelig været en klasse for sig selv i PL Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

JKJ
Gæst

« Svar #10443: 14 Okt 2011, 21:20 »

Årrrh, hvor er i søde.

Synes ikke i er meget bedre.
Men i er derimod hamrende stabile og man kan næsten altid regne med et godt resultat fra jeres side. Sjældent i falder igennem.
Men synes faktisk der er flere hold der er på niveau højde med jer men bare ikke stabile nok til at slå jer.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10444: 14 Okt 2011, 21:22 »

Årrrh, hvor er i søde.

Ikke arrogante?

Newton Heath
Manager

« Svar #10445: 14 Okt 2011, 21:27 »

Det har i nu været, men i har selvfølgelig også haft grund til det, for i har virkelig været en klasse for sig selv i PL Smiley

Haha, det er vel som man ser det, selvfølgelig har vi haft grund til at være glade og haft masse af juble over de seneste år modsat jer, men ligefrem arrogante. Det ved jeg nu ikke helt. Der synes jeg egentlig eksempelvis at Chelsea-fansene anført af Jakob er lige så slemme. :-)

Og god kamp imorgen drenge. Må det bedste hold vinde!

Synes ikke i er meget bedre.
Men i er derimod hamrende stabile og man kan næsten altid regne med et godt resultat fra jeres side. Sjældent i falder igennem.
Men synes faktisk der er flere hold der er på niveau højde med jer men bare ikke stabile nok til at slå jer.

Måske spørger jeg dumt, men er det ikke bare en del af det at være bedre?

Vi er bedre fordi vi er mere stabile. Der er jo en grund til at vi har vundet mesterskabet 3/4 gange nu og været i 3/4 CL-finaler.

Ikke arrogante?

Næ, ikke mere end så mange andre fans. Jeg synes bare at i er så søde.

JKJ
Gæst

« Svar #10446: 14 Okt 2011, 21:30 »

For lige at gøre det kort:

Men lige meget hvordan det går så håber jeg i den grad ikke at kampen mod Man U ender i mudderkastning som det er set så mange gange.

Vi - dvs os Liverpool fan - er og skal være bedre end dette, lige meget hvad der sker og om vi bliver provokeret.

Hvis der kommer provokationer mod os og vi svarer igen så siger det desværre mere om os end dem det kommer fra!!

Edit: det var så lige den "gamle, far'en og desværre også en der har set alt for meget af dette gennem tiderne der kom op i mig der Wink
« Seneste Redigering: 14 Okt 2011, 21:32 af JKJ » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #10447: 14 Okt 2011, 21:32 »

For lige at gøre det kort:

Men lige meget hvordan det går så håber jeg i den grad ikke at kampen mod Man U ender i udderkastning som det er set så mange gange.

Vi - dvs os Liverpool fan - er og skal være bedre end dette, lige meget hvad der sker og om vi bliver provokeret.

Hvis der kommer provokationer mod os og vi svarer igen så siger det desværre mere om os end dem det kommer fra!!

God instilling at have. :-)

Det kan ofte være svært at undgå, specielt fordi taberen af kampen jo umiddelbart efter nok vil være oppe i det røde felt og have en helvedes masse at brokke sig over, og specielt hvis der kommer nogle tvivlsomme dommerkendelser ind over, hvilket vel næsten ikke er til at undgå.

Men lad os håbe på en fair diskussion og en sober tone så det ikke bliver den mudderkastning efter kampen som du omtaler.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10448: 14 Okt 2011, 21:34 »

Jeg vil heller ikke kalder jer arrogante, men mere ekstrem hoverende. Herinde har jeg ikke oplevet det i sådan en grad som jeg har blandt mine facebook venner med deres statusopdateringer.

Men ja, rigtig god kamp imorgen. Håber på en aktionfyldt kamp med masser af tænding og ikke had, som man ser mellem Real og Barca!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10449: 15 Okt 2011, 00:34 »

Næ, ikke mere end så mange andre fans. Jeg synes bare at i er så søde.

Fedt, vi synes også, at i en flok idioter, så er alt jo, som det skal være  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10450: 15 Okt 2011, 09:22 »

Årrrh, hvor er i søde.

Nej, men så kan man jo overveje om det er 'fordi alle hader os', det naive slogan som BIF fansene har udbredt, om det er tilfældigt eller om der virkelig er noget om det, for alle de forskellige fangrupper synes det om United fansene og ikke de andre. Jeg afskyr Spurs, Chelsea, Liverpool osv., men jeg har overhovedet ikke det samme indtryk af deres fanskare, og der tror jeg at mange andre vil erklære sig enige. Så hvorfor tror du at det lige er United fansene som alle mener er overlegne, arrogante, hoverende, provokerende eller hvad du nu vil bruge af ord? Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10451: 15 Okt 2011, 12:03 »

Nu har vi trods alt være halv succesrige her de sidste år, så man må da sige, at vi har noget at ligge det i. Men det er vel bare det samme igen, alt lort skal altid kastes over os. ;-)

Men god kamp til jer herinde. Umuligt at forudsige kampene mellem os, da form osv. intet betyder. Det er tit og ofte vilje og figth disse kampe bliver afgjort på, og jeg håber virkelig, at intensiteten er helt oppe. Bliver simpelhent fantastisk. Ingen kamp er større end den her for mig, selvfølgelig med undtagelse for diverse finaler.

verdenskrig
Manager

« Svar #10452: 15 Okt 2011, 14:41 »

Intens men dårlig kamp so far.. Jeg har ingen forståelse for vores opstilling? Hvorfor vise United så overdreven respekt og starte med en klokkeklar 4-5-1..  Vi er alt for få med fremme, har alt for få folk i boksen, og alt for få tager de løb der skal til.. Uniteds forsvar er jo ustabilt as hell og det er ofte lige ved og næsten..

Men vi skal have en spiller ind bag Suarez som kan tage løbene omkring ham.. Der er masser af muligheder opsøg det nu for pokker !!! YNWA

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #10453: 15 Okt 2011, 14:43 »

Elendig kamp!

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #10454: 15 Okt 2011, 14:55 »

Vil jeg nu ikke sige, jeg er meget godt underholdt. Smiley

Sider: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010