home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 944 945 [946] 947 948 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1518036 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14175: 11 Feb 2012, 23:21 »

Hvorfor er den det? Den er jo ikke engang henvist til dig, men til Kyle. Jeg forstår simpelthen ikke, hvor du vil hen og lige nu, overreagerer du. Fald nu lidt ned, det er blot ikke alle der er enige med dig, men derfor skal de ikke udsættes for spørgsmål om de er fulde, om de joker, er vanvittige osv. Det har jeg også skrevet før. Der skal være plads til flere holdninger.
Det er ikke hevist til mig? Okay, men så vil jeg lige påminde dig om, at du befinder dig i United-tråden, og derfor skal du ikke udvise den provokerende attitude. Måske overreagere jeg, det kan jeg godt medgive dig, men jeg fastholder at det er en yderst provokerende besked du ytrer.

Desuden har du endnu ikke svaret mig på min besked der var henvist til dig. Tror det var i torsdags eller i går eftermiddags.

Leger du politimand?!
Egentlig ikke. Jeg følger såmænd bare retningslinjerne herinde, i modsætning til nogle andre.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14176: 11 Feb 2012, 23:21 »

Joh, men nu er det jo et still billede, så man ved ikke om den står stille, er på vej op eller ned.

Så man kan jo kun se på det som man ønsker sig situationen skal være...
Lige præcis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14177: 11 Feb 2012, 23:24 »

Det er ikke hevist til mig? Okay, men så vil jeg lige påminde dig om, at du befinder dig i United-tråden, og derfor skal du ikke udvise den provokerende attitude.
Jakob forhelvede! Du er i United-tråden, og her skal du kun følge United-ånden! 

Måske overreagere jeg, det kan jeg godt medgive dig, men jeg fastholder at det er en yderst provokerende besked du ytrer.

Dum besked du ytrer, Jakob.

Desuden har du endnu ikke svaret mig på min besked der var henvist til dig. Tror det var i torsdags eller i går eftermiddags.

Dovne hund, Jakob.

Egentlig ikke. Jeg følger såmænd bare retningslinjerne herinde, i modsætning til nogle andre.

Du skriver jo, at hans besked er imod retningslinjerne. Hvis det er sandt, så brug da rapporter moderator-funktionen. Puds glorien mindre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14178: 11 Feb 2012, 23:25 »

Det er ikke hevist til mig? Okay, men så vil jeg lige påminde dig om, at du befinder dig i United-tråden, og derfor skal du ikke udvise den provokerende attitude. Måske overreagere jeg, det kan jeg godt medgive dig, men jeg fastholder at det er en yderst provokerende besked du ytrer.

Er det sådan, at når man skriver i Manchester United-tråden, må man kun debattere med dig? Det er et spørgsmål fra mig til Kyle. Du behøves ikke at tage dig af det. Jeg forstår ikke, hvorfor du opfatter det som provokerende og hvorfor det overtræder noget som helst.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14179: 11 Feb 2012, 23:26 »

Jeg følger såmænd bare retningslinjerne herinde, i modsætning til nogle andre.

Jeg synes faktisk det er flot af dig, Daniel!

Legenden
Manager

« Svar #14180: 11 Feb 2012, 23:27 »

Måske overreagerer jeg, det kan jeg godt medgive dig, men jeg fastholder, at det er en yderst provokerende besked, du ytrer.

Du mangler et "r" og nogle kommaer. Kunne ikke lade være efter jeg så det billede hos dig.  Cool

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14181: 11 Feb 2012, 23:30 »

Jakob forhelvede! Du er i United-tråden, og her skal du kun følge United-ånden! 

Dum besked du ytrer, Jakob.

Dovne hund, Jakob.

Du skriver jo, at hans besked er imod retningslinjerne. Hvis det er sandt, så brug da rapporter moderator-funktionen. Puds glorien mindre.
Slap nu af. Det skal jo slet ikke forstås sådan.

Jeg synes det er yderst flabet, at skrive sådan noget i en rivaliserende klubs tråd, især når der er sådan en stemning herinde som på nuværende tidspunkt.

Jeg vil ikke rapportere ham, men det ændrer ikke på at jeg synes det er vildt provokerende.

Du mangler et "r" og nogle kommaer. Kunne ikke lade være efter jeg så det billede hos dig.  Cool

Hehe, Det er i orden. Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14182: 11 Feb 2012, 23:31 »

Jeg synes det er yderst flabet, at skrive sådan noget i en rivaliserende klubs tråd, især når der er sådan en stemning herinde som på nuværende tidspunkt.

Jeg vil ikke rapportere ham, men det ændrer ikke på at jeg synes det er vildt provokerende.

Jeg vil ikke slappe af. Jeg nægter. Jeg vil ikke gøre det.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14183: 11 Feb 2012, 23:33 »

Jeg vil ikke slappe af. Jeg nægter. Jeg vil ikke gøre det.
Hvor er du dog nederen.

Jeg forsøger at føre en saglig debat, og du prøver at være efter mig, fordi jeg irettesætter en anden person, og så begynder du på sådan noget. Nok om dig.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14184: 11 Feb 2012, 23:34 »

Jeg ville ikke tøve med at melde Jakob hvis jeg var dig, Daniel.

Jakob er en bandit!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14185: 11 Feb 2012, 23:35 »

Jeg ville ikke tøve med at melde Jakob hvis jeg var dig, Daniel.

Jakob er en bandit!
Sikkert.

HansenLFC
Gæst

« Svar #14186: 11 Feb 2012, 23:35 »

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14187: 11 Feb 2012, 23:36 »

Hvor er du dog nederen.

Jeg forsøger at føre en saglig debat, og du prøver at være efter mig, fordi jeg irettesætter en anden person, og så begynder du på sådan noget. Nok om dig.

Nu kører du personhetz? Strider det ikke lidt mod retningslinjerne? crazy

Pointen var jo også blot, at du burde fjerne den kæp der nager dig. Hvis ikke du gemte dig under et drengenavn, så ville jeg være overbevist om at du var en kvinde i en nedern tid, der havde brug for en god omgang.

Jeg synes det er flot, du følger retningslinjerne. Virkelig. Det er noget, jeg gerne ville kunne. Men hvis du vitterligt ikke mener, at andre gør det, så rapporter dem dog eller hold kaje. Det er maderotorernes (ja!) opgave at vurdere om folk overholder retningslinjerne eller ej - ikke din.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2012, 23:38 af JG7 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14188: 11 Feb 2012, 23:39 »

Nu kører du personhetz? Strider det ikke lidt mod retningslinjerne? crazy

Pointen var jo også blot, at du burde fjerne den kæp der nager dig. Hvis ikke du gemte dig under et drengenavn, så ville jeg være overbevist om at du var en kvinde i en nedern tid, der havde brug for en god omgang.

Jeg synes det er flot, du følger retningslinjerne. Virkelig. Det er noget, jeg gerne ville kunne. Men hvis du vitterligt ikke mener, at andre gør det, så rapporter dem dog eller hold kaje. Det er maderotorernes opgave at vurdere om folk overholder retningslinjerne eller ej - ikke din.
Blot fordi det er moderaterens opgave, kan de alm. brugere også gøre andre opmærksomme på det.

Og lad det nu ligge. Du skal ikke lægge noget i det. Grunden til jeg skrev det, var udelukkende fordi jeg opfattede Jakob E's besked som værende provokerende.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14189: 11 Feb 2012, 23:39 »

Daniel vil du ikke godt svare mig på, hvorfor det er flabet at spørge Kyle om det, som jeg gør? Jeg forstår ikke, hvorfor du kan blive sur over et spørgsmål som er stillet til en anden. Det svarer til at blive sur over, at din ven taber i Ludo, men du er ikke selv deltager i spillet. Jeg forstår det vitterligt ikke. Jeg citerer endda hans indlæg, men du bliver stadig sur over det.

Sider: 1 ... 944 945 [946] 947 948 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010