home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  2 Brugere, 822 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 899 900 [901] 902 903 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441191 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13500: 10 Dec 2011, 15:37 »

Vi har vel været offensivt og ideforladt de sidste 2 år, men alligevel har vi gjort det godt. Den samme kritik altid, men alligevel har vi formået, at være med helt til slut. Ikke sagt, at vi ikke kan blive bedre, men det er bare det samme vi har hørt i 2 år nu. Det er dét, vi bliver afskrevet for hvert år. Jeg er nu ganske fortrøstningsfuld mht. PL, og tror fuldt og fast på, at vi kan vinde den.

Hvor jeg dog håber, at vi vinder en komfortabel sejr i dag, og ikke de der 1-måls sejrer. Håber og tror på 3-0 samt forhåbentlig nogen kasse fra Rooney.

SirToby
Manager

« Svar #13501: 10 Dec 2011, 17:54 »

de Gea 6

Smalling 6
Ferdinand 8
Evans 7
Evra 6

Valencia 8
Jones 8
Carrick 7
Nani 8

Rooney 8
Welbeck 6

Jones er man of the match. Han kunne godt få en stor fremtid på midtbanen. Han har nogle fantastisk løb frem af banen i dag, og han skaber chancer. Samtidig vinder han flere bolde. Han var fantastisk i dag.

Dejlig, dejlig sejr! Vi var farlige i dag og fik en overbevisende sejr.

SÅDAN, UNITED!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13502: 10 Dec 2011, 18:00 »

Meget enig med dig SirToby, det var en god kamp, hvor vi fik skabt fint med chancer. Jones gjorde det glimrende på midtbanen, og endnu engang må jeg rose Carrick, han spiller bedre end længe for tiden. Måske hans gamle niveau han er ved at finde. Ellers dejligt Rooney kom på tavlen i dag. Valencia var som altid også garant for en masse indlæg, dog synes jeg stadig det er utroligt, at han kan slå så mange, når han konstant søger mod baglinjen. Men det virker!

Dejlig kamp!

JKJ
Gæst

« Svar #13503: 10 Dec 2011, 21:10 »

Hmmm så det meste af jeres kamp og må da indrømme at jeg har svært ved at se hvordan i kunne tabe til Basel.

I spillede jo til tider kanon bold når i angreb mod Wolwes mål.

Det eneste jeg kan og vil kritisere ud fra det jeg så var vel at i ikke vandt med 3-4 mål mere for i havde da ved gud chancerne op til flere gange. Men istedet for selv at skyde på 90-95+% chancer så skulle bolden spilles endnu længere ind mod linien til en anden medspiller.
Der kunne jeg godt have savnet lidt mere kynisme foran kassen, som feks ved WR første mål som bare blev klappet ind uden de vilde dikkidare.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13504: 10 Dec 2011, 22:13 »

Hold kæft hvor er det fedt med de tre point i dag, selvom det selvfølgelig var forventet!

Lækkert at se Rooney og Nani på tavlen, og så endda to gange hver. Phil Jones gør det endnu en gang rigtig godt, selvom jeg foretrækker ham på backen, så han kan foretage sine offensive raids, uden at forlade et tomrum centralt, hvor vi ofte har haft svært ved at holde organisationen og presset.

Vi gør det rigtig godt i perioder, hvor vi virkelig får skabt noget offensivt og får presset 'ulvene' tilbage. Min favorit-bagkæde, med Vidíc' skade taget i betragtning, vil være som følger - Jones - Smalling - Ferdinand - Evra

Positiv chokeffekt på spillernes præstation i dag efter vores skandaløse CL-exit, hvilket også bekræfter at Fergi er en helt og aldeles fremragende træner!

Dejligt og se, at Barcelona ser ud til at få klø af Real!

Newton Heath
Manager

« Svar #13505: 11 Dec 2011, 13:07 »

Fin sejr igår.

Kunne ikke have ønsket mig mere med hensyn til målscorere, det er så ufatteligt vigtigt at få vores to største offensive stjerner og to af verdens bedste offensive spillere når det kører for dem på tavlen, og lad os håbe at de får gang i deres spil igen, for de har i den grad også være med holdet nede i en bølgedal. Nani var en af kampens store oplevelser igår og var overalt, mens Rooney leverer en rigtig god indsats både med og uden bold, hvor han krydrer det med et klassemål. 4-1 målet er høj høj klasse og det virkelig en svær bold at sparke ind. Fantastisk timing i sparket.

Derudover bliver jeg nok engang nødt til at udtrykke mit man-crush på Phil Jones, for jeg elsker virkelig den mand. Måske han ikke er naturlig central midtbane, men den energi han tilfører midtbanen, og det faktum at han er med i begge felter konstant, er vidunderligt at se. Han var igen rigtig god igår, og det er ufatteligt han kun er 19 år. Han spiller med stor modenhed i sit spil, og hvis ikke man vidste bedre skulle man jo tro han havde spillet på midtbanen hele sin karriere. Ufatteligt vigtigt vi hentede ham, og at det ikke blev Arsenal, Liverpool, Chelsea etc.

Der er så mange der kan roses, Ferdinand, Carrick og Valencia også, men lad os nu se frem mod den svære udekamp mod Queens Park Rangers på søndag, hvor vi igen gerne skal fra med tre point. Selvom vi gjorde det godt igår var der plads til klare forbedringer, og det er jeg sikker på at vi nok skal få bygget på vores spil som juletiden skrider frem.

UNITED! :-)

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13506: 11 Dec 2011, 13:46 »

Helt enig omkring Phil Jones, NH!

Som jeg også har udtrykt tidligere, så spiller han med en fantastisk ro og modenhed i sit spil, og man kan næsten ikke forstå at han blot er 19 år! Han kan blive en af de største fodboldspillere i verden, hvis du spørger mig.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13507: 11 Dec 2011, 13:49 »

Jeg er meget enig med NH og Med Daniel N! Men en spiller som jeg elskede at se i går var Valencia! Han spillede super godt imo, og synes ikke at jeg har set ham så god i denne her sæson, hvor Young startede rigtig godt, men vel er faldet lidt af på den, ligesom de andre. Så måske Valencia skulle til at starte, indtil Young finder formen igen..

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #13508: 13 Dec 2011, 16:08 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14685

Skidt skidt nyhed.

God bedring Darren, det er fandeme synd for ham.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13509: 13 Dec 2011, 16:13 »

God bedring. Han er en fighter.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #13510: 13 Dec 2011, 16:19 »

Det er virkelig en ærgelig nyhed. Han er en god fodboldspiller der altid giver den 100 %. Virkelig synd for ham at sygdom skal sætte en
(midlertidig) stopper for hans fodbold.

Jeg håber han snart får det bedre.

Official member of Manchester United Football Club

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13511: 13 Dec 2011, 16:29 »

Selvfølgelig skal helbredet stilles fremfor fodbold trods alt, så kun godt, at han tager en pause nu når det er blevet anbefalet. Super ærgeligt, da vi er virkelig ramt på midtbanen. Dog ikke det man først tænker på, bare han på et tidspunkt kan komme tilbage. Han er sku en fantastisk mand, ham Fletcher. Han har haft en stor rolle i vores triumfer de seneste år. En rigtig klubmand og fighter af guds nåde.

Chamberlain15
Manager

« Svar #13512: 13 Dec 2011, 16:32 »

Hvor er det trist. En sand fighter!

God bedring!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13513: 13 Dec 2011, 16:53 »

For satan den midtbane er tyndt besat nu! Skuffet
Det er vel kun Carrick der er normal midtbanespillere tilbage i førsteholdstruppen.

God bedring, Fletcher!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13514: 13 Dec 2011, 19:23 »

Det var dog en mystisk og bedrøvelig melding ... God bedring til ham, ja.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 899 900 [901] 902 903 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010