home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1125 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1436987 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #240: 02 Dec 2006, 21:18 »

Ja, det var fedt vi vandt

Lone Ranger=Mourinho, han er sgu så dobbeltmoralsk, kævler løs om, at dommeren altid er med United og at vi filmer og laver svinestreger osv. mens han aldrig kommenterer hans eget holds svinestreger, film osv.

Ronaldo=Konge, han skal bare lige smide lidt af de nykker, han har for han er sgu en fremragende spiller  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #241: 02 Dec 2006, 21:23 »

Ja, det var fedt vi vandt

Lone Ranger=Mourinho, han er sgu så dobbeltmoralsk, kævler løs om, at dommeren altid er med United og at vi filmer og laver svinestreger osv. mens han aldrig kommenterer hans eget holds svinestreger, film osv.

Ronaldo=Konge, han skal bare lige smide lidt af de nykker, han har for han er sgu en fremragende spiller  Thumbs Up

Ja Mourinho er så klog så klog. Han mente jo også at United har et svære program efter kampen i søndags da United skal til både Arsenal og Liverpool.. Han glemte så lige at Chelsea heller ikke har været der i nu.. Ja han snakker og en hvis ting den går

Ja enig omkring Ronaldo.. Men det kommer det er jeg sikker på.. det kommer med alderen.. han er super.. klasse.. Han var super ved det andet mål.. jagtede en løs chance og viste stor overblik ja det er det vi vil se også lidt flere mål fra ham Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #242: 02 Dec 2006, 21:28 »

Ja Mourinho er så klog så klog. Han mente jo også at United har et svære program efter kampen i søndags da United skal til både Arsenal og Liverpool.. Han glemte så lige at Chelsea heller ikke har været der i nu.. Ja han snakker og en hvis ting den går

Ja enig omkring Ronaldo.. Men det kommer det er jeg sikker på.. det kommer med alderen.. han er super.. klasse.. Han var super ved det andet mål.. jagtede en løs chance og viste stor overblik ja det er det vi vil se også lidt flere mål fra ham Thumbs Up

Jeg tror faktisk at Mourinho har forfølgelsesvanvid, han "ser" et eller andet alle steder, som gør tingene værre for ham og hans hold og så kan folk sige, hvad de vil om, at han flytter presset over på hans skuldre osv, det er en værre gang l...

Ronaldo bliver bedre og bedre, bare vi kan holde på ham.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #243: 02 Dec 2006, 21:34 »

Ja han snakker for et godt ord den mand..

Hvis Ronaldo skulle forlede United tror jeg det ville være sket her i sommers.. nu tror jeg på at han bliver i lang tid.. det håber jeg.. for der er noget stort på vej i United og det ved han jo godt Smiley

han bliver Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #244: 03 Dec 2006, 13:44 »

Endnu en skøn sejr. Det går jo bare perfekt for tiden.

Nu skal vi bare tage os af Benfica. Denne gang må der ikke være slinger i valsen, vi burde aldrig være kommet i den her situation. Jeg er dog også sikker på, at vi nok skal vinde. Og så må FCK gerne lige snyde Celtic, så vi kan få den vigtige førsteplads.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #245: 03 Dec 2006, 13:56 »

Nu skal vi bare tage os af Benfica. Denne gang må der ikke være slinger i valsen, vi burde aldrig være kommet i den her situation. Jeg er dog også sikker på, at vi nok skal vinde. Og så må FCK gerne lige snyde Celtic, så vi kan få den vigtige førsteplads.

Ja det var sku godt i går.. det skulle slet ikke være blevet så spænende.. vi brændte mange chancer men det kostede heldigvis ikke.. Det har så kostede i CL hvor vi nu igen står i en meget dum situation. Dog lidt bedre ind sidste år da vi nu spiller hjemme i den sidste kamp. Jeg er tilfreds bare vi kommer videre. Men vinder vi over Benfica ja så tror jeg også at vi vinder gruppen i det FCK vil slutte godt af og Celtic er mere ind tilfredes med at være videre for første gang. Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #246: 03 Dec 2006, 18:56 »

Der er blevet trykket lod til 3. runde i FA cuppen i dag.

United møder Aston Villa hjemme.

En ganske god lodtrækning. Hjemmebanefordelen betyder meget og vigtig at vi går langt i Cuppen i år helst vinder den Thumbs Up

Man kan læse lidt om det her:

http://www.oldtrafford.dk/

United-styrer
Gæst

« Svar #247: 03 Dec 2006, 18:59 »

Der er blevet trykket lod til 3. runde i FA cuppen i dag.

United møder Aston Villa hjemme.

En ganske god lodtrækning. Hjemmebanefordelen betyder meget og vigtig at vi går langt i Cuppen i år helst vinder den Thumbs Up

Jeps, Carling Cup er komplet ligegyldig, men det ville være rart at stå med muligheder for at lave en '99'er-sæson igen, selv når sæsonen nærmer sig afslutningen.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #248: 03 Dec 2006, 19:03 »

Jeps, Carling Cup er komplet ligegyldig, men det ville være rart at stå med muligheder for at lave en '99'er-sæson igen, selv når sæsonen nærmer sig afslutningen.

Enig. Carling Cuppen er ikke meget værd selvom vi vandt den sidste år og selvom vi røg ud i år med et ganske ok stærkt hold til et hold fra en lavere division..

Ja en ny 99erne sæson siger jeg ikke nej til Wink dog er det vigtigtste for mig at mesterskabet kommer jeg igen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #249: 03 Dec 2006, 19:10 »

Det kommer så an på om i hellere vil møde Real Madrid end Lyon Wink

Hvis jeg ikke tager fejl Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #250: 03 Dec 2006, 19:24 »

Ja der findes jo ingen nemme kampe i CL i foråret. Men nu skal United jo også lieg videre før vi kan begynde at tænke på hvem vi helst vil møde og undgå..

Her den komplette liste over 3. runde i FA Cuppen:

Den samlede lodtrækning:

Blackpool v Aldershot/Basingstoke
Barnet v Colchester
Sheff Utd v Swansea
Reading v Burnley
Portsmouth v Wigan
Mansfield/Doncaster v Bolton
West Ham v Brighton
Leicester v Fulham
Derby v Wrexham
Wolves v Oldham
Bury/Chester v Ipswich
Man Utd v Aston Villa
Sheff Wed v Man City
Tamworth v Norwich
Salisbury/Nottm For v Charlton
Cardiff v Tottenham
Preston v Sunderland
Liverpool v Arsenal
Bristol Rovers/Bournemouth v Hereford
Watford v Stockport
Crystal Palace v Swindon
Bristol City v Coventry
Peterborough v Plymouth
QPR v Luton
Southend v Barnsley
West Brom v Leeds
Hull v Middlesbrough
Birmingham v Newcastle
Torquay/Leyton Orient v Southampton
Everton v Blackburn
Chelsea v Macclesfield
Stoke v Bradford/Millwall

ZhotLog
Gæst

« Svar #251: 03 Dec 2006, 19:28 »

Baah, ikke en heldig lodtrækning for Man Utd... Men bestemt heller ikke for LFC.. Græder

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #252: 03 Dec 2006, 19:32 »

Baah, ikke en heldig lodtrækning for Man Utd... Men bestemt heller ikke for LFC.. Græder

Ja den er ikke helt let.. men heldigvis har vi haft sådan nogelunde godt styr på Villa de sidste par sæsoner..

LFC skal vel være glade for at de har hjemmebane.. de spiller jo tæmmelig skidt på udebane i denne sæson.. bort set fra igår Smiley desværre Wink

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #253: 03 Dec 2006, 19:53 »

Så ska de håbe at komme til at møde Lyon Wink ellers får de smæk Rullende Øjne
haha .. ej det er rigtig .. der er ingen lette kampe i CL, slet ikk så lang henne .. og jeg ved snart ikk Lyon eller Real .. jeg ville helst undgå dem begge

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #254: 06 Dec 2006, 18:45 »

Så er det i aften at man igen skal på pinebænken når United går på banen for spille CL bold. Håber dog ikke det ender som sidste år. Det tror jeg dog heller ikke det gør i det at vi spiller hjemme og at vi ikke skal frem og vinde kampen. Vinde tror jeg på at vi gør det vi ikke taber så tit på hjemmebane.

Jeg er endeligt ligeglad med hvordan det gøres bare vi kommer videre i denne sæsons CL turnering.

Spænende skal det helt sikkert nok blive og alt bliver krydset når kampen går igang..
Med lidt held ender vi nr1 i puljen men bare vi går videre så er jeg glad Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010