home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1436971 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #225: 19 Nov 2006, 21:09 »

Hva' sagde jeg? Opstemt

Uafgjort mod Chelsea er vel også acceptabelt?

Spænende rygter.. i hvert fald med angriberne. Dog tror jeg at nævne spillere bliver i deres klubber resten af sæsonen. Owen skulle da så være den eneste der skiftede Smiley

Ja du er sku klog Zone43 Opstemt

Nej jeg kan ikke se hvorfor vi skulle stille os tilfreds med det ene point mod Chelsea inden kampen.. Vi spiller rigtig godt lige nu og derfor er det også nu at vi skal tage et ryk i ligaen og skabe et forspring ned til de andre (chelsea). Så jeg håber og tror vi slår Chelsea om en uge..

Måske man efter kampen så kan være tilfreds med et point er noget vi tage op til den tid Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #226: 24 Nov 2006, 19:36 »

Ja vi kan jo lige så godt begynde at varme op til Søndag kl17.00 dansk tid. Man Utd mod Chelsea.
Lige pt. års kamp i mine øjne. den her kamp er sindsyg vigtig at vinde for at ligge maks pres på Chelsea i PL. Også har vi jo også lige en plet der skal vaske væk fra i tirsdags. Der sad vi på kampen men kunne ikke komme frem til store chaner og når vi endelig gjorde så var Saha man for at brænde dem. Håber han er top klar på søndag.
Så spillet er der men målene mangler ihvertfald i CL. Målene har vi lidt nemmer ved at komme frem til i PL så derfor er jeg lidt forsigtig optimist omkring at vi tager alle tre point på søndag.

Hvad mener i andre United fans?

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #227: 24 Nov 2006, 20:08 »

Ja hvis man lige har lidt problemer med at huske hvordan det gik sidste år er der lige lidt hjælp at hente her..

Fletchers mål og kampens eneste mål.
http://www.youtube.com/v/uvHMK72UNEk

og her er lidt længer sammendrag af den dejlige kamp som United vandt med 1-0.

http://www.youtube.com/v/RluOenE42hU

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #228: 01 Dec 2006, 18:38 »

Så købte/lånte United den angriber jeg så længe har snakket om manglet men at det lige skulle være Henke var slet ikke med i min plan.. Det virker lidt som om at pengene ikke er der til at købe en ungre og bedre angriber lige nu. Men på kort sigt håber jeg at dette er en fin løsning. Man ved hvad Henke står for og hvad han kan. Dog et minus ved dette lån er at han smutter igen midt i Marts. ikke optimalt.

Jeg tror de fleste penge som skal bruges om en lille måneds tid er øre mærket til Owen Hargreaves fra Bayern.

Men hvad syntes I andre United fan så vel som ikke United fan om dette lån af gode gamle Henke Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #229: 01 Dec 2006, 18:44 »

Jeg synes Henke er en god spiller, men jeg havde nu også hellere set en lidt yngre boksspiller bliver tilknyttet holdet. Jeg havde gerne set en britisk angriber, Luke Moore eller Darren Bent måske.

Et køb af Hargreaves lyder godt, men spørgsmålet er om det er klogt, når nu vi har Carrick på den defensive. Jeg synes måske man skulle investere lidt i en offensiv af slagsen, da Giggs og Scholes jo ikke holder evigt  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #230: 01 Dec 2006, 18:51 »

Jeg synes Henke er en god spiller, men jeg havde nu også hellere set en lidt yngre boksspiller bliver tilknyttet holdet. Jeg havde gerne set en britisk angriber, Luke Moore eller Darren Bent måske.

Et køb af Hargreaves lyder godt, men spørgsmålet er om det er klogt, når nu vi har Carrick på den defensive. Jeg synes måske man skulle investere lidt i en offensiv af slagsen, da Giggs og Scholes jo ikke holder evigt  Wink

Enig i det hele her.. Men det virker som om at de vil have Owen men ja der skal snart købes ind så vi får en venstre wing og en offensiv midtbane mand.. For det ser ikke ud at de to pladser bliver besat fra egne rækker denne gang.. Men spænende bliver det at følge den næste måneds tid.. Hvem klubben går efter..

Metsu1
Manager

« Svar #231: 01 Dec 2006, 19:01 »

Enig i det hele her.. Men det virker som om at de vil have Owen men ja der skal snart købes ind så vi får en venstre wing og en offensiv midtbane mand.. For det ser ikke ud at de to pladser bliver besat fra egne rækker denne gang.. Men spænende bliver det at følge den næste måneds tid.. Hvem klubben går efter..

Ja, det bliver spændende, en mand som Downing på venstre fløj kunne være et godt bud, især hvis han kunne gå i lære hos The Welsh Wizard i et års tid!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #232: 01 Dec 2006, 19:05 »

Så købte/lånte United den angriber jeg så længe har snakket om manglet men at det lige skulle være Henke var slet ikke med i min plan.. Det virker lidt som om at pengene ikke er der til at købe en ungre og bedre angriber lige nu. Men på kort sigt håber jeg at dette er en fin løsning. Man ved hvad Henke står for og hvad han kan. Dog et minus ved dette lån er at han smutter igen midt i Marts. ikke optimalt.

Jeg tror de fleste penge som skal bruges om en lille måneds tid er øre mærket til Owen Hargreaves fra Bayern.

Men hvad syntes I andre United fan så vel som ikke United fan om dette lån af gode gamle Henke Smiley

Tja, hvis jeg et kort øjeblik forsøger at lege Man Utd, så ville jeg da ikke se det som om pengene mangler, men nærmere fordi, man vil være sikker på, hvad man køber inden man smider 10 millioner pund afsted efter en eller anden.

Jeg synes, at Henke-aftalen virker ganske fornuftig. Han kan aflaste de øvrige angribere i de måneder, han er der, således at de har power til den sidste del af sæsonen, og man er 100% sikker på, hvad man får og hvad man kan forvente af ham.

Det virker for mig som et gennemtænkt træk at leje Henke i stedet for at købe en ny angriber i januar - som måske flopper...

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

DelPiero
Gæst

« Svar #233: 01 Dec 2006, 19:08 »

Jeg er meget glad for at vi har lejet Henke.

For istedet for at gå ud og købe en eller anden angriber som vi ikke kan være sikker på, så får vi Henke. Ham ved vi da hvad kan!
Men må dog sige at det havde været en del federe hvis enten Andy eller Dwight havde fået den rolle!

Metsu1
Manager

« Svar #234: 01 Dec 2006, 19:51 »

Jeg er meget glad for at vi har lejet Henke.

For istedet for at gå ud og købe en eller anden angriber som vi ikke kan være sikker på, så får vi Henke. Ham ved vi da hvad kan!
Men må dog sige at det havde været en del federe hvis enten Andy eller Dwight havde fået den rolle!

Dwight Yorke havde været guld............... ............

Han var sgu for sej, jeg sidder og bliver helt sentimental  Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #235: 02 Dec 2006, 20:38 »

Ja så fik vi vasket den plet væk vi fik sidste år i ude kampen mod Boro med en dejlig 2-1 sejr. United sad på kampen og tillod ikke Boro at komme frem til mange chancer dog skabte united heller ikke det vilde og der skulle da også lige et lille straffespark til for vi kom fortjent foran..
Det holdte så til ca 20 min efter pausen hvor de fik et dumt mål.
Dog var dette mål kun kattens leg med musen da vi slog igen to min efter og afgjorde kampen. Boro havde ikke mere at skyde med og United kørte den stille og roligt hjem.
3 point som giver os et forspring på 6 point i det Chelski sidder over i denne weekend men lige meget for vi føre aflligevel Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #236: 02 Dec 2006, 21:07 »

Var der ikke straffe til United??

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #237: 02 Dec 2006, 21:09 »

Var der ikke straffe til United??

Den var tynd. Roanldo er alene i feltet og trækker forbi målmanden som strækker sig ud efter ham og rammer ham måske måske ikke svært at se men straffe dømte dommeren. Så den var tvilvsom men sådan er det nu en gang.

Metsu1
Manager

« Svar #238: 02 Dec 2006, 21:11 »

åh nej, så skal vi til at høre på den portugisiske "Lone Ranger" igen  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #239: 02 Dec 2006, 21:14 »

åh nej, så skal vi til at høre på den portugisiske "Lone Ranger" igen  Wink

Ja det frygter jeg også.. Der kan komme en tråd hvert øjeblik nu omkring ham..

Nej de var ikke vilde med ham der oppe i Boro land. For der var også et frispark hvor modstanderen stak benet ud også væltede Roanldo over det.. klart frispark men de blev da sure også var han lige ved at score på frisparket.. men ja vi vandt og det var sku godt..

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010