home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 917 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 886 887 [888] 889 890 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441668 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13305: 16 Nov 2011, 23:15 »

Jeg synes det er lidt underligt at det når så vidt. Hvis Suarez har sagt negrido og Evra har taget det som racistisk og en fornærmelse, hvorfor kan de så ikke snakke om det bagefter og få redt trådene ud? Evra mener det er racistisk, Suarez siger at det ikke er, og så må Suarez undskylde og så er den sag ude af verden. Der er ingen grund til at blande hverken politi eller FA ind i det efter min mening..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #13306: 18 Nov 2011, 10:55 »

To kasser af Morrison i reserveholdets kamp i aftes: http://thebusbyway.com/2011/11/17/video-morrison-grabs-a-brace-as-reserves-beat-wigan-4-1/

Hans første mål er fantastisk. Han er virkelig lovende.

Desuden var Rafael med i 90 minutter Godt at have ham tilbage. Jeg har det, som om det er en evighed siden, han har spillet.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13307: 18 Nov 2011, 13:32 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14504

- Nej nej nej.. Vores elskede Cleverley.. Det kan godt blive et langt efterår nu.. Synes virkelig han var den helt store oplevelse indtil han blev skadet..

Manchester United

SirToby
Manager

« Svar #13308: 18 Nov 2011, 13:38 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14504

- Nej nej nej.. Vores elskede Cleverley.. Det kan godt blive et langt efterår nu.. Synes virkelig han var den helt store oplevelse indtil han blev skadet..

Fuck. My. Life.

Jeg troede, at han skulle med til Wales. For fanden, det er noget skidt. Et kæmpe chok.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13309: 18 Nov 2011, 13:40 »

Enig. Jeg synes virkelig at det er en katastrofe.. Kæmpe forskel på spillet når han er med, og så når han ikke er..

Manchester United

SirToby
Manager

« Svar #13310: 18 Nov 2011, 13:43 »

Enig. Jeg synes virkelig at det er en katastrofe.. Kæmpe forskel på spillet når han er med, og så når han ikke er..

Det har været helt tydeligt. Vi spillede rigtig godt i første halvleg imod Everton, men så blev han skadet, og så var vi ufatteligt tamme. Holdet har heller overhovedet ikke været det samme, siden Kevin Davies slagtede ham. Derfor var det fantastisk, da han endelig kom tilbage imod Everton.

Sikke en skam.

Newton Heath
Manager

« Svar #13311: 19 Nov 2011, 17:52 »

de Gea

Jones - Ferdinand - Vidic - Evra

Nani - Carrick - Giggs - Park

Rooney - Chicharito

Bænken: Lindegaard, Evans, Fabio, Fletcher, Valencia, Young og Berbatov.

Vi har stærkt brug for tre point, idet City nok engang vandt. Det bliver dog særdeles svært på en besværlig udebane i Wales. Vi må se hvad kampen bringer os, jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal forvente af holdet. Tre point er dog et krav.

UNITED!

SirToby
Manager

« Svar #13312: 19 Nov 2011, 20:24 »

Ikke imponerende, men tre vigtige point. Nani skuffer, mens Jones var helt fantastisk.

de Gea 7

Jones 9
Ferdinand 7
Vidic 7
Evra 6

Nani 5
Carrick 8
Giggs 6
Park 7

Hernández 7
Rooney 6

Newton Heath
Manager

« Svar #13313: 22 Nov 2011, 20:00 »

De Gea

Fabio-Jones-Ferdinand-Evra

Valencia-Carrick-Fletcher-Nani

Young - Berbatov

Bænken: Lindegaard, Rafael, Smalling, Gibson, Park, Giggs, Hernandez

Rooney helt ude af truppen, Young tilbage og Berbatov sandsynligvis alene på toppen. Spændende. Jeg har en mærkelig mavefornemmelse inden aftenens kamp, og jeg ved ærligt talt ikke hvad vi kan og skal forvente os. Spændende bliver det dog uden tvivl.

Jeg tror vi hiver en 2-1 sejr hjem!

UNITED!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #13314: 22 Nov 2011, 20:02 »

Hvis i vinder 3-1.. så tjener jeg lidt over 7000... så please :-)

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13315: 22 Nov 2011, 20:14 »

Efter en lidt svær og sløj kamp i mod Swansea, hvor Phil Jones vel egentlig var det eneste lyspunkt, så håber og forventer jeg, at vi får alle tre point op OT i dag!

Med hensyn til Nani, så var han pivelendig i Wales i lørdags, og jeg håber at han levere varen i dag, da han er en helt igennem fantastisk fodboldspiller, når tingene køre for ham.

Tror på en 2-0 sejr i dag, og Young og Nani som målscorer!

Come on, Red Devils!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13316: 22 Nov 2011, 20:26 »

Håber nu mest at Berbatov finder noget af sidste sæsons målnæse frem! Han spil denne her sæson har langt fra lignet noget fra sidste sæson. Man kan sgu altid være bagklog, men nej hvor jeg håber at PSG smider et bud på ham igen, som de gjorde i sommers. Ville gavne lidt ekstra, til en kreativ midtbane, da jeg tror (håber langt fra!) at Cleverley's skadehelved bliver ved.

Newton Heath
Manager

« Svar #13317: 22 Nov 2011, 21:33 »

Underholdene første halvleg - det er ved at være længe siden vi har kunnet sige det.

Vi får den værst tænkelige start med Jones selvmål og virker en smule groggy derefter, men jeg synes vi får os spillet fint ind i kampen igen, og Benficas meget offensive og aggressive spillestil giver os masser af plads, selvom den i den grad er beundringsværdig. Vi skaber ikke så mange chancer, men får scoret på en af vores få, ved Berbatovs flotte hovedstød. Heldigt at dommeren ikke vinkede offside i situationen, men det tager vi selvfølgelig med.

Basel voldtager Otelul i Rumænien, så lad os nu for guds skyld gå ud og få den sejr i aften. Det ville simpelthen være så vigtigt forud for den afgørende kamp i Schweiz.

Kom så United!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13318: 22 Nov 2011, 21:35 »

Underholdene første halvleg - det er ved at være længe siden vi har kunnet sige det.

Vi får den værst tænkelige start med Jones selvmål og virker en smule groggy derefter, men jeg synes vi får os spillet fint ind i kampen igen, og Benficas meget offensive og aggressive spillestil giver os masser af plads, selvom den i den grad er beundringsværdig. Vi skaber ikke så mange chancer, men får scoret på en af vores få, ved Berbatovs flotte hovedstød. Heldigt at dommeren ikke vinkede offside i situationen, men det tager vi selvfølgelig med.

Basel voldtager Otelul i Rumænien, så lad os nu for guds skyld gå ud og få den sejr i aften. Det ville simpelthen være så vigtigt forud for den afgørende kamp i Schweiz.

Kom så United!
Enig, og uheldigt selvmål af Jones. Det skal han sgu nok komme efter, han score én efter pause Wink (i den rigtige målende)

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13319: 22 Nov 2011, 22:49 »

Forfærdeligt at vi ikke vinder. Vi spiller helt af heldvede til i 1. halveg, endda dårligere end de sidste PL kampe. 2. halveg derimod kreere vi den ene store chance efter den anden, og Young og Berba skylder ihvertfald en.
Det værste af det hele er nu, at vi kun kan gå videre som nr. 2, hvis Benfica bare formår at slå Otelul, hvilket man vel må regne med. Så hedder holdene Bayern, Inter, Real, Barca og Zenit eller Apoel vel. Mener da ikke, at vi allerede kan trække engelsk hold, sørgeligt nok?
Men før vi spekulere mere i det, skal vi selvfølgelig lige videre først...

Sider: 1 ... 886 887 [888] 889 890 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010