home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 871 872 [873] 874 875 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442507 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13080: 24 Sep 2011, 20:38 »

Ingen skam at spille uafgjort på Britannia hvor Stoke altid spiller godt, dog bliver vi på den baggrund rundens taber af de store hold.

Vi bliver snydt i starten af dommeren men har tidligere været heldige, så det er der ikke så meget at gøre ved, dog klokkeklart straffespark til Hernandez og vel også rødt til Woodgate? Flot mål og præstation af Nani, han ser virkelig stærk ud, mens jeg også er ganske imponeret over Jones igen. Han bliver stor. Ellers var det tydeligt at vi manglede Rooney. Skidt kamp af både Berbatov og Owen. Op på hesten igen og så skal vi ud og hente tre point mod Basel senere på ugen.

UNITED!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13081: 25 Sep 2011, 13:25 »

Synes også det var tydeligt at vi manglede Hernandez og Rooney i angrebet. Der kom en del bolde ind i feltet som man tænker at Chichartio havde ramt først, hvor Owen lige mangler den sidste hurtighed/skarphed.
Men jeg synes nu heller ikke det er en kæmpe skam at få et point med fra Stoke, og synes egentlig ikke det var ufortjent synes stoke spillede en god kamp igår.

Det forlyder at Rooney er ude i et par uge. Hvilket jo ikke er en god ting, da han er i en fremragende form og en vigtig spiller! Jeg håber at hans skade ikke er så slem, som det forlyder pt.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13082: 26 Sep 2011, 17:34 »

Fedt at de Gea står en rigtig god kamp. Synes bare at han bliver bedre og bedre Smiley

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #13083: 27 Sep 2011, 18:06 »

Basel i aften, en kamp der selvfølgelig skal kaste tre point af sig uanset opstillingen. Rooney, Hernandez, Carrick, Rafael, Vidic, Gibson, Smalling og Cleverley er grundet skader stort set alle ude af betragtning til startelleveren og vi må erkende at skadeslisten desværre er blevet lang allerede tidligt på sæsonen. Jeg forventer at der bliver spillet med en del reserver i aftenens kamp og det er meget svært at spå om en opstilling. Jeg vil dog prøve alligevel:

Lindegaard
Valencia-Jones-Evans-Fabio
Diouf-Park-Giggs-Macheda
Owen-Berbatov

Jeg håber det bliver en underholdene kamp og selvfølgelig at vi får hentet tre pont og ser nogle af reserverne og de unge spillere boltre. Jeg tror vi vinder 3-1. Kampen vises i øvrigt på TV2 Sport.

UNITED!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13084: 27 Sep 2011, 19:50 »

Aftens holdopstilling:

De Gea

Fabio-Ferdinand-Jones-Evra

Carrick-Giggs-Anderson

Valencia-Welbeck-Young

Kilde: oldtrafford.dk

- Kun en angriber og ingen Lindegaard på kassen.

Bænken: Lindegaard, Fletcher, Park, Nani, Diouf, Berbatov, Owen

Men bænken har masser af offensive spiller, ikke en deciderede forsvarsspiller.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Newton Heath
Manager

« Svar #13085: 27 Sep 2011, 19:58 »

Ret stærk opstilling, stærkere end jeg havde forventet, men omvendt så møder vi også Norwich hjemme i weekenden, så mon ikke Fergie gerne vil have de tre point så vi kan komme i spidsen af gruppen. Fedt at Young får sin europæiske debut for United, det tror jeg helt sikkert han havde glædet sig til. Ellers bliver det spændende at følge Welbeck igen og så Valencia tilbage på højrekanten. Ærgerligt at Lindegaard kun sidder på bænken, havde håbet på at se ham i aktion i aften.

SirToby
Manager

« Svar #13086: 27 Sep 2011, 20:00 »

Det må siges at være en stærk startopstilling. Spændende! Jeg glæder mig. Lad os få Welbeck i gang igen.

Det skal være en sejr.

UNITED!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13087: 27 Sep 2011, 20:58 »

Fedt, at vise United - Basel i stedet for Bayern - City.

Sir det bar. God kamp.

Newton Heath
Manager

« Svar #13088: 27 Sep 2011, 21:01 »

Sir det bar. God kamp.

Ja, det er fantastisk, synes du ikke?

Tak tak.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13089: 27 Sep 2011, 21:04 »

Ja, det er fantastisk, synes du ikke?

Tak tak.

Jo, det er dejligt. Det bliver en utrolig spændende kamp. Virkeligt lagt i kakkelovnen til en gyser. 5-0 eller 6-0?

Jamen det var da så lidt Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13090: 27 Sep 2011, 21:05 »

Sir det bar. God kamp.
Vi er nu også ganske tilfredse, det er fedt, ja.

Noget underlig start på kampen. Utrolig åben, med et par halv store chancer til Basel. Men fremragende at Welbeck får scoret 2 gange, og Giggs, han er jo bare fantastisk.

SirToby
Manager

« Svar #13091: 27 Sep 2011, 21:32 »

Haha, arrogante og bare bedre. Fuck, hvor er det bare en aften på kontoret. Sløset i defensiven, men altid farlige i offensiven. Helt fint indtil videre.

Newton Heath
Manager

« Svar #13092: 27 Sep 2011, 21:35 »

Fin halvleg i en aften på kontoret.

Vi er meget meget sløsede nede bagi og havde vi mødt et mere effektivt mandskab havde vi ikke været foran. Vi kan takke Basel for deres uskarphed, for hold da ferie hvor har vi holdt udsalg nede i bagkæden. Deres midtbanespillere har fået oceaner af plads og tid og så er de altså ikke dårligere end at de sagtens kan skabe noget. De har et par dygtige offensive spillere, det kan man bestemt ikke tage fra dem.

Ellers har halvlegens positive oplevelser i høj grad været Giggs og Valencia selvom førstnævnte sluttede lidt halvskidt af. Den første halve time ejede Giggs jo banen og afleveringen til Welbeck var sublim, intet mindre. Han er one of a kind. Ellers har Valencia været en evig trussel, arbejder som altid hårdt for sagen og har voldt sin asiatiske konkurrent masser af problemer. Fint at se Welbeck være skarp selvom første mål vel mere er held end forstand. Dejligt for ham med to basser i sin CL-debut.

Mon ikke Berbatov og/eller Diouf og Owen kommer på banen i løbet af anden halvleg og så skal vi gerne lige have smækket en basse eller to mere i kassen. Deres forsvar er rystende usikkert og vi bør have værktøjet til at få scoret et par gange mere. Giv endelig Diouf chancen, jeg synes han viste lovende takter mod Leeds.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13093: 27 Sep 2011, 21:38 »

Ja, sådan kan man jo vælge at se på det, SirToby. Man kan også sige, at vores defensiv har været rystende elendig, og vi har nærmest givet flere chancer væk i denne kamp end i hele PL. Føj nogle chancer Basel dog har haft. Men ja, man kan tydeligt se, at det bare er endnu en dag på kontoret.
Ellers er der de som altid positive oplevelser med Jones fantastiske rush op af banen, Youngs indlæg og Giggs er bare Giggs, brilliant.

Og hvor jeg dog bare elsker Andersons rolle på vores frispark. Han står altid bag muren, og stirrer direkte på målmanden. Sku sjovt at se. ;-)

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #13094: 27 Sep 2011, 22:03 »

Hold da kæft! Kæft der blev taget nogle blundere der?!

Sider: 1 ... 871 872 [873] 874 875 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010