home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 803 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 869 870 [871] 872 873 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442532 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13050: 19 Sep 2011, 21:26 »

Bortset fra at United er det bedste hold i England, ja. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13051: 19 Sep 2011, 21:29 »

Ja, det er vi jo så uenige om. :-)

SirToby
Manager

« Svar #13052: 19 Sep 2011, 21:31 »

Hvorfor er Chelsea bedre end United? Giv mig nu en god grund for fanden. Alt peger imod dig. United slog Chelsea ud af Champions League, United er forsvarende mestre, og United har vundet de sidste tre indbyrdes opgør.

Søgaard
Gæst

« Svar #13053: 19 Sep 2011, 21:35 »

Seneste 10 kampe mellem de to klubber har en statistik på 6-1-3 i United favør. United var i Champions League finalen, hvor de endda slog Chelsea ud i kvartfinalerne, ligesom United tog mesterskabet i sidste sæson.

Der er altså ret meget, som peger på at United har overtaget i engelsk fodbold i forhold til Chelsea.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13054: 19 Sep 2011, 21:36 »

Hvorfor er Chelsea bedre end United? Giv mig nu en god grund for fanden. Alt peger imod dig. United slog Chelsea ud af Champions League, United er forsvarende mestre, og United har vundet de sidste tre indbyrdes opgør.
Chelsea var bedre spillemæssigt i går, og fortjente point. Chelsea var sidste år ramt af den værste pointkrise i over ti år, midt i sæsonen, og alligevel var man tæt på at vinde til sidst. Sidste års Champions League-kvartfinale var United fortjente vindere i, det er korrekt, men ellers har kampene været uhyggelig tætte.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13055: 19 Sep 2011, 21:38 »

Kan ikke se hvorfor man er dominerede efter en titel. Chelsea var da heller ikke dominerede selv om de vandt for 2 år siden? Det er da blandt andet derfor Premier League er så spændende. Men kampen i går kunne godt, have gået til Chelseas fordel, og allerede der kunne statistikken have været stort set lige. Jeg ved godt det ikke skete, og sådan er det, men jeg vil blot fortælle, at det handler om en sejr eller to, før det ser helt anderledes ud.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #13056: 19 Sep 2011, 21:39 »

Så fordi Chelsea var bedre spillemæssigt i en kamp i går og fortjente point så er de Englands bedste hold?
-Så Chelsea er Englands bedste hold, og alligevel får de en virkelig dårlig pointkrise? Der er ikke noget der stemmer der synes jeg ikke..
Opstemt

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13057: 19 Sep 2011, 22:43 »

Jeg ser heller ingen problemer i, at Jakob synes at Chelsea er det bedste fodboldhold i England eller i verden, så længe at han argumentere for det, som han ofte gør på flot vis. Jeg er relativt ofte uenig med ham, men han argumentere for sin sag, hvilket gør debatten konstruktiv og saglig. Respekt for det.

On Topic - Jeg synes bestemt ikke at Chelsea er Englands bedste mandskab, men dermed ikke sagt at dette er sandt. Man kan betragte et mandskab ud fra mange ting. Det statistiske, hvor United altså er det bedste hold. Tabellen lyver aldrig, men den fortæller langt fra alt. Vi kan forholde os til det analytiske, hvor vi alle kan argumentere for vores sag. Chelsea spillede ikke nogen dårlig kamp i går, og var i manges øjne de bedste, hvor jeg er delvist enig. Analysedelen kan betragtes fra mange forskellige sider, hvori den taktiske og effektive formåen må tippe til United's favør, eftersom vi udviste stor kynisme, omend vi burde have scoret to-tre stykker mere.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #13058: 20 Sep 2011, 00:01 »

Jeg er lodret uenig. Jeg synes ikke, at Chelsea var et bedre hold end United. I min optik var begge hold lige sejlende i forsvaret og kreative i angrebet. Anelka kom ind og gjorde en god figur, men det samme gjorde Nani hele kampen. Begge hold havde elendige midtbanespillere i Anderson og Ramires og uskarpe angribere i Torres og Rooney (straffespark og situationen før Ashley Coles mordforsøg på Hernandez)..

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #13059: 20 Sep 2011, 00:02 »

Når Vidic er tilbage og Evans bliver sendt hen hvor kragerne vender, kan det være at Phil Jones kan læne sig lidt op af Uniteds serbiske bøddel. :-)

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

SirToby
Manager

« Svar #13060: 20 Sep 2011, 00:09 »

Når Vidic er tilbage og Evans bliver sendt hen hvor kragerne vender, kan det være at Phil Jones kan læne sig lidt op af Uniteds serbiske bøddel. :-)

Hvad er der galt med Evans? Han har været god i denne sæson indtil videre.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13061: 20 Sep 2011, 20:40 »

Evans?! Han har da været meget positiv i år, i forhold til sidste sæsons til tider jammerlige indsats.

Amos
Valencia - Fryers - Carrick - Fábio
Macheda - Park - Giggs - Diouf
Owen - Berbatov

Bænken: De Gea, Welbeck, Brown, M.Keane, Thorpe, Pogba, Cole

Opstillingen mod Leeds i dag. Det er vidst det, man kalder en alternativ opstilling. 4 angribere og 2 normale forsvarsspillere. Men spændene bliver det! Der er mange spillere på det hold, jeg glæder mig til at se. Især Pogba, der er blevet lovet spilletid. Positivt er det også, at Welbeck er tilbage. Dog ærgeligt, at Morrison stadig er skadet.

Bliver en hård kamp, og en spændene én af slagsen, som altid imod Leeds.

SirToby
Manager

« Svar #13062: 21 Sep 2011, 09:17 »

Jeg så ikke kampen, men jeg er meget begejstret over, at det hold, Fergie sendte på banen, kunne gå ud og vinde 3-0 på Elland Road. Yderst imponerende.

Michael Owen er bare utrolig. Han spiller næsten aldrig, men når han gør, scorer han. Det er også fantastisk, at Amos og Fryers får et clean sheet. Og så er Giggsy fuldstændig vidunderlig. Jeg så selvfølgelig ikke kampen, men jeg siger det ud fra hans mål. Smukt.

Fedt, fedt, fedt. United gør alting rigtigt i øjeblikket.

Erzael
Manager

« Svar #13063: 21 Sep 2011, 09:57 »

Har lige siddet og set highlighstne fra kampen, og man må sige det virkelig er nogle gode mål vi får scoret. Og især Giggs kassen er virkelig, virkelig frækt lavet. Han pisser dem så meget i ansigtet ved det mål Opstemt

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #13064: 21 Sep 2011, 10:28 »

Har lige siddet og set highlighstne fra kampen, og man må sige det virkelig er nogle gode mål vi får scoret. Og især Giggs kassen er virkelig, virkelig frækt lavet. Han pisser dem så meget i ansigtet ved det mål Opstemt
Hvor har du set dem henne? Synes ikke lige umiddelbart jeg kunne finde dem nogen steder

Sider: 1 ... 869 870 [871] 872 873 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010