home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442996 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12930: 18 Sep 2011, 18:20 »

Haha, det var lige dagens griner Grin Fordi at Chelsea ikke pressede Nani var der ikke offside. Genialt. Grin
Læs igen jeg skriver sku da også at der 100% var offside -.- Jeg siger jo bare at Det var en ufarlig position som ikke burde have voldt Chelsea problemer overhovdet.

Jeg har INTET sted sagt at der ikke var offside.

Men okay alle har ikke lov at smide sin mening fair nok

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12931: 18 Sep 2011, 18:30 »

Du skriver at de kun blev snydt ved første mål. Ergo må du så ikke synes at offsiden skal dømmes eftersom Chelsea ikke pressede ham? Selvfølgelig blev de snydt både ved første og andet mål, der er der ingne tvivl om. To gange offside lig med to gange snydt. Så er den ikke længere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12932: 18 Sep 2011, 18:38 »

Du skriver at de kun blev snydt ved første mål. Ergo må du så ikke synes at offsiden skal dømmes eftersom Chelsea ikke pressede ham? Selvfølgelig blev de snydt både ved første og andet mål, der er der ingne tvivl om. To gange offside lig med to gange snydt. Så er den ikke længere.
Du har da helt ret i at der var Offside i begge og derfor også efter regelbogen snyd i begge hvilket jeg også skrev brugte bare ikke ordet snyd i min parates.
Enten er det min måde at formulere det på ellers vil i bare ikke forstå min pointe med det for det har slet ingen ting at gøre med om Nani var offside eller ej, men at det er Chelsea's egen skyld at de ikke presser ham ved målet

(og hvis nogle stadig skulle være i tvivl, så mener jeg stadig at både Smalling og Nani var offside)

Newton Heath
Manager

« Svar #12933: 18 Sep 2011, 18:55 »

Mærkelig mærkelig kamp idag, men vi vinder 3-1 og får taget tre gode point på Chelsea. Jeg har svært ved at se hvem der skal slå os på Old Trafford i år, jeg tror simpelthen ikke det kan lade sig gøre længere. Vi spiller ikke særligt godt idag langt hen ad vejen idag og er egentlig ret heldige hen ad vejen. Begge hold brænder et par gigantiske chancer og vi tillader os at brænde et straffespark også. Vi vinder første halvleg hvor Chelsea er bedst med 3-0 og så taber vi anden halvleg 0-1 selvom vi egentlig spillede bedre. Mærkværdigt. Men lad bare Chelsea-fansene tro at de Englands bedste hold og lad dem bare kalde os røvheldige, vi kan være pisse ligeglade og i stedet glæde os over at vi fik de tre point. Det er nu engang det der tæller.

MoM må være enten Phil Jones, Nani eller Ashley Young, alle tre spillede endnu en kanon kamp og vi kan sagtens være tilfreds med deres præstationer. Næste kamp er mod Stoke på Britannia Stadium på lørdag klokken 18:30 og det skal nok blive lige så svært hvis ikke sværere end idag. 

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12934: 18 Sep 2011, 19:00 »

Hvem skal man dog takke på banen idag for at Resultatet blev ved 3-1 når man havde smit 50kr på det? Smiley

ptrN
Manager

« Svar #12935: 18 Sep 2011, 19:01 »

Hvem skal man dog takke på banen idag for at Resultatet blev ved 3-1 når man havde smit 50kr på det? Smiley
Rooney.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #12936: 18 Sep 2011, 19:04 »

Læs igen jeg skriver sku da også at der 100% var offside -.- Jeg siger jo bare at Det var en ufarlig position som ikke burde have voldt Chelsea problemer overhovdet.

Jeg har INTET sted sagt at der ikke var offside.

Men okay alle har ikke lov at smide sin mening fair nok
Haha, det var lige dagens griner Grin Fordi at Chelsea ikke pressede Nani var der ikke offside. Genialt. Grin
I taler forbi hinanden.

welbz is dat guy

kløv
Ynglingespiller

« Svar #12937: 18 Sep 2011, 19:12 »

Sådan smadrer man Chelsea...
Flot Man Utd...
3-1, kunne sagtens være endt med flere mål..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12938: 18 Sep 2011, 19:14 »

Tak for kampen. Jeg vil ikke brokke mig herinde, for som kloge hoveder sikkert har regnet ud, er jeg tosset i skralden. Alt jeg ønsker at sige, er tak for kampen, og tillykke med sejren.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12939: 18 Sep 2011, 19:16 »

Tak for kampen. Jeg vil ikke brokke mig herinde, for som kloge hoveder sikkert har regnet ud, er jeg tosset i skralden. Alt jeg ønsker at sige, er tak for kampen, og tillykke med sejren.
Takker Jakob

Alfster
Blogmester

« Svar #12940: 18 Sep 2011, 19:26 »

Respekt.. Er ikke altid enig i dine betragtninger, men respekt skal du have for sådan en melding.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #12941: 18 Sep 2011, 19:35 »

Tillykke til alle United-fans. Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JimmyGP
Manager

« Svar #12942: 18 Sep 2011, 19:52 »

Respekt.. Er ikke altid enig i dine betragtninger, men respekt skal du have for sådan en melding.

Hørt hørt!!

Og tak for kamp til dig også..

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager

« Svar #12943: 18 Sep 2011, 20:02 »

Mærkelig kamp. Evans og Jones spillede jo egentlig begge en fantastisk kamp, men alligevel virkede forsvaret ikke sikkert. Anderson havde en lidt skidt dag med nogle dårlige afleveringer, og Hernandez var heller ikke god nok i dag. Nani var derimod fuldstændig forrygende. En af de bedste fløjspillere i verden uden tvivl.

Sut den, Chelsea og Ashley lort Cole. UNITED!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12944: 18 Sep 2011, 20:19 »

Sådan smadrer man Chelsea...
Flot Man Utd...
3-1, kunne sagtens være endt med flere mål..
Mærkelig kamp. Evans og Jones spillede jo egentlig begge en fantastisk kamp, men alligevel virkede forsvaret ikke sikkert. Anderson havde en lidt skidt dag med nogle dårlige afleveringer, og Hernandez var heller ikke god nok i dag. Nani var derimod fuldstændig forrygende. En af de bedste fløjspillere i verden uden tvivl.

Sut den, Chelsea og Ashley lort Cole. UNITED!
Har næsten lyst til at trække min kommentar tilbage. Det er en åndssvag verden vi lever i, med nogle syge mennesker.

Sider: 1 ... 861 862 [863] 864 865 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010