home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 842 843 [844] 845 846 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444472 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12645: 18 Aug 2011, 19:02 »

Bare iorden, cool far.  Wink I det mindste endelig en, der har ordentligt belæg for det han siger, i stedet for YouTube videoer og ry. 
Jeg mindes bare ikke, at han lavede så overdrevent mange til rødt kort. Mest at han tit og oftest skændtes med modstanderne, men de mange decideret vanvidstacklinger mindes jeg ikke, andet end dem vi kender udfra diverse videoer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12646: 18 Aug 2011, 19:05 »

Jeg husker blandt andet en tackling min far har vist mig, på Neil Pointon. Keane fik kun gult, og det var i hvert fald en stensikker udvisning. Men det var blot den, der var forrest i hukommelsen.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12647: 18 Aug 2011, 19:08 »

Det er også en af de 2 mest 'kendte' tacklinger han har lavet. Den du nævner på Neil Pointen, og så selvfølgelig den på Alf Inge Haaland.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12648: 18 Aug 2011, 19:40 »

Det er jeg ikke enig i. Jeg synes ikke Pepe er noget svin. Han havde den mod Casquero, hvor han kogede over, men det var kun en enkelt gang. Det kan man ikke just sige om Keanes hjerneblødninger. Jeg synes ikke Pepe spiller svinsk, men hårdt. Dertil skal det også tages i betragtning at han spiller i den spansk liga. Det har imo en del at sige.

Hvordan kan du mene at en spiller der river 10 spille dags karantæne, ikke spiller svinsk?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Yessir
Manager

« Svar #12649: 18 Aug 2011, 19:48 »

Det er jeg ikke enig i. Jeg synes ikke Pepe er noget svin. Han havde den mod Casquero, hvor han kogede over, men det var kun en enkelt gang. Det kan man ikke just sige om Keanes hjerneblødninger. Jeg synes ikke Pepe spiller svinsk, men hårdt. Dertil skal det også tages i betragtning at han spiller i den spansk liga. Det har imo en del at sige.

Han har haft flere tacklinger hvor han har gået mere efter mand end bold, og med knopperne forrest. Ligesom Keane er Pepe også god til at ramme manden hvis han ikke lige får ram bolden, og som sagt gerne med knopperne.

Om han spiller i den spanske liga er for mig egentlig ligegyldigt, jeg kan sagtens genkende en ufin tackling når jeg ser en... Hvilket nok også er grunden til at han allerede nu i sin karriere har fået ni røde kort (kun fire af dem i Real Madrid, og kun to af dem i spansk fodbold, de to andre i CHL)

Edit: og det kunne sikkert godt være blevet til flere end de ni røde kort, ligesom Keane godt kunne have nappet et par ekstra.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 19:50 af Yessir » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12650: 18 Aug 2011, 19:49 »

Hvordan kan du mene at en spiller der river 10 spille dags karantæne, ikke spiller svinsk?

Fordi det mener jeg ikke han gør generelt. Alle dummer sig, og det skal de ikke dømmes på. De skal dømmes på, hvordan de spiller over en længere periode. Jeg synes Pepe er en fantastisk spiller. En hård spiller, men bestemt ikke en svinsk spiller. Jeg har sagt at han kogede over mod Getafe, og at det var sindssygt, men han er da også frygtelig ked af det.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12651: 18 Aug 2011, 19:58 »

Fordi det mener jeg ikke han gør generelt. Alle dummer sig, og det skal de ikke dømmes på. De skal dømmes på, hvordan de spiller over en længere periode. Jeg synes Pepe er en fantastisk spiller. En hård spiller, men bestemt ikke en svinsk spiller. Jeg har sagt at han kogede over mod Getafe, og at det var sindssygt, men han er da også frygtelig ked af det.

Ja, men lige i Pepes tilfælde bliver han jo også ved. Hvad med alle de kampe, de har kæmpet mod Barca? Der har han da overhoved ikke holdt sig tilbage.
Hvis man får 10 dags karantæne er man i min optik en svinsk spiller. Lige meget hvordan man ser ud og hvad trøje man har på. Den kan ikke snakkes uden om. Jeg kan forstå hvis man spiller hårdt og trækker rødt. Dog når man trækker 10 dage, er det noget andet.

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12652: 18 Aug 2011, 20:03 »

Ja, men lige i Pepes tilfælde bliver han jo også ved. Hvad med alle de kampe, de har kæmpet mod Barca? Der har han da overhoved ikke holdt sig tilbage.
Hvis man får 10 dags karantæne er man i min optik en svinsk spiller. Lige meget hvordan man ser ud og hvad trøje man har på. Den kan ikke snakkes uden om. Jeg kan forstå hvis man spiller hårdt og trækker rødt. Dog når man trækker 10 dage, er det noget andet.

Nu snakker jeg mest om antallet af gange, han har fået 10 dage. Det er blot en enkelt gang, og som sagt, skal der være plads til fejl, og Pepe fortryder det inderligt. Mod Barcelona har han altså været klasse. Ikke svinsk, hvis man spørger mig.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12653: 18 Aug 2011, 20:11 »

Nu snakker jeg mest om antallet af gange, han har fået 10 dage. Det er blot en enkelt gang, og som sagt, skal der være plads til fejl, og Pepe fortryder det inderligt. Mod Barcelona har han altså været klasse. Ikke svinsk, hvis man spørger mig.

Jamen at han fortryder inderligt, kan man ikke bruge som argumentation. Vil det sige hver gang, en gik ud og fortrød en handling, så var det okay med dig?
Men det er jo ikke normalt at få 10 dage? Du bagatelliserer det, som om det er normalt og alle får det mindst en gang i deres karrierer. 

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12654: 18 Aug 2011, 20:42 »

Jamen at han fortryder inderligt, kan man ikke bruge som argumentation. Vil det sige hver gang, en gik ud og fortrød en handling, så var det okay med dig?
Men det er jo ikke normalt at få 10 dage? Du bagatelliserer det, som om det er normalt og alle får det mindst en gang i deres karrierer. 
Det gør alle ikke. Men i din verden, er du jo et svin hvis det sker. Det synes jeg ikke man er. Det kan ske, for de fleste, i en kortslutning. Det er menneskeligt at fejle, og Pepe var faktisk så ked af det, at han var ude at sige, at han ikke havde lyst til at spille fodbold mere.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12655: 18 Aug 2011, 20:51 »

Det gør alle ikke. Men i din verden, er du jo et svin hvis det sker. Det synes jeg ikke man er. Det kan ske, for de fleste, i en kortslutning. Det er menneskeligt at fejle, og Pepe var faktisk så ked af det, at han var ude at sige, at han ikke havde lyst til at spille fodbold mere.

Det var da spil for galleriet. Han havde intet at vinde og alt at tabe.

Dog synes jeg vi er røget ud af en tangent her, som vi nok ikke skal ud af i denne her tråd Smiley

Green and Gold..

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12656: 18 Aug 2011, 22:55 »

Uden jeg vil deltage i en længere varende diskussion, så er jeg lodret uenig i, at Pepe ikke spiller svinsk. Jeg så Real Madrid - FC Barcelona, her i lørdags, og jeg mener, at denne tackling er fuldstændig sindssyg. Uden billederne viser hele situationen, så løber han altså i fuld sprint, direkte fra straffesparksplette n, og ud for at slagte ham. Her virker han i hvert fald ikke som en der angrer, og så ser det ret bevidst ud i mine øjne. 

http://www.youtube.com/v/S7SjHAqSNMM

If you can't join them, beat them.

Metsu1
Manager

« Svar #12657: 19 Aug 2011, 12:24 »

Uden jeg vil deltage i en længere varende diskussion, så er jeg lodret uenig i, at Pepe ikke spiller svinsk. Jeg så Real Madrid - FC Barcelona, her i lørdags, og jeg mener, at denne tackling er fuldstændig sindssyg. Uden billederne viser hele situationen, så løber han altså i fuld sprint, direkte fra straffesparksplette n, og ud for at slagte ham. Her virker han i hvert fald ikke som en der angrer, og så ser det ret bevidst ud i mine øjne. 

http://www.youtube.com/v/S7SjHAqSNMM

Det mest latterlige ved denne video er da, at Alves tager sig til det forkerte ben.

Han bliver jo slet ikke ramt på højrebenet, men derimod på venstre, men det kan være, at han sig i forbindelse med sine 6-8 rulninger efter tacklingen.

Barca er en flok divers og crybabys og jeg har efterhånden fået nok af dem.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #12658: 19 Aug 2011, 12:38 »

Jeg tror ikke det hører til i denne tråd. Så vidt jeg ved så har den diskussion været der hver gang El Classico er blevet spillet, bare i Real Madrid og Barcalona klubtrådene. Smiley

On-Topic: Har nogle hørt om hvorvidt Chicharito er klar til kampen på mandag mod Tottenham?

Official member of Manchester United Football Club

Metsu1
Manager

« Svar #12659: 19 Aug 2011, 12:53 »

Jeg tror ikke det hører til i denne tråd. Så vidt jeg ved så har den diskussion været der hver gang El Classico er blevet spillet, bare i Real Madrid og Barcalona klubtrådene. Smiley

On-Topic: Har nogle hørt om hvorvidt Chicharito er klar til kampen på mandag mod Tottenham?

Fuldstændig enig  Thumbs Up

Sider: 1 ... 842 843 [844] 845 846 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010