home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 853 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 828 829 [830] 831 832 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444839 gange)
Whitetiger
Juniorspiller
**

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12435: 01 Aug 2011, 11:03 »

Det må siges at have været en god Pre-Season tur. Synes virkelig at det ser fornuftigt ud og det ligner vi har en god bred trup. Cleverley spillede en stor kamp mod Barca og synes generelt Welbeck har gjort det godt og ser bedre ud end nogensinde (også med U21 EM taget i betragtning).

Lindegaard har virkelig også overrasket mig. Sikke da nogle gode halvlege han har stået og især mod MLS Allstars. Fremragende!
Anderson ser også god ud og han er klar, til at fylde rummet som kom da Scholes stillede støvlerne på hylden. Jeg håber virkelig han kan holde sig fri for skader, fordi så kommer han til at spille en kæmpe rolle.
Vi skal også bare have Fletcher klar igen og håbe han snart slipper af med den virus en gang for alle, så mener jeg ikke vi har brug for forstærkning til midten - dog ville et køb af Sneijder, virkelig være godt, men jeg ser det ikke som en nødvendighed.

Hvad synes I??

Jeg forstår ikke al den positive snak omkring Cleverley og Welbeck. De har spillet nogle fine kampe imod hold fra USA og Barcelonas B-Hold. Det gør dem ikke klar til PL. Vi har hårdt brug for en central midtbanespiller, da jeg kun ser Fletcher, Carrick, Giggs og Anderson have niveauet til PL, og ingen af dem har en trends til at kunne holde én hel sæson.

Jeg er enig med at Anderson har spillet fint, men hans præstationer er stadig for svingende. Han tilføjer noget energi til vores midte, men desværre også en masse dårlige beslutninger.

Sneijder vil være et kanont indkøb. Både med henblik på hans spil i små rum, hans arbejdsindsats, hans langskud som vi mangler i den grad og sidst men ikke mindst, endelig én der kan tage frispark og hjørnespark. Jeg er snart så træt af at se både Nani og Rooney leverer nogle elendige forsøg på frispark, men undtagelse af Rooneys kasse imod West Ham, ellers så kunne vi lige så godt bare gi' modstanderne bolden.

Newton Heath
Manager

« Svar #12436: 01 Aug 2011, 11:27 »

Jeg er stadig splittet, jeg synes ikke at Sneijder er livsnødvendig at hente idet vi har et par spillere der har talentet men skal have chancen for at slå igennem, her tænker jeg på Cleverley og Anderson. Begge spillere er dygtige og har et stort potentiale, men henter vi Sneijder tvivler på at nogen af disse slår igennem. Tilmed vil et indkøb af Sneijder være et hårdt slag i bankbogen, både med hensyn til købspris og lønnen. Personligt ser jeg gerne Anderson få chancen ved siden af Fletcher, for jeg har en personlig fidus til ham, og selvom han stadig tager nogle dumme beslutninger så synes jeg også at han viser fremskridt.

Med hensyn til dødbolde så har vi jo netop hentet Ashley Young som skulle være en ørn til at tage sig af både hjørnespark, frispark og straffespark. Dette gjorde han i hvert fald for Villa. Tvivler på at han overtager Rooneys rolle som straffesparksskytte, men jeg regner stærkt med at han kommer til at stå for både frispark og hjørnespark når han er på banen.

Jilech
Gæst

« Svar #12437: 01 Aug 2011, 14:51 »

Så har Valencia forlænget til 2015.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #12438: 01 Aug 2011, 17:49 »

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12439: 01 Aug 2011, 17:56 »

Hende gifter jeg mig med Wink

Jeg havde iøvrigt taget samme beslutning som hende.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Jilech
Gæst

« Svar #12440: 01 Aug 2011, 18:01 »

Ja, det go' stil!  Thumbs Up

Hun ser da også meget sød ud  Cool
« Seneste Redigering: 01 Aug 2011, 18:04 af Jilech » Logged

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12441: 01 Aug 2011, 18:12 »

Det er det indvendige der tælder og man må sige at indvendig, der er hun fantastisk! Wink

Caspper
Manager

« Svar #12442: 01 Aug 2011, 21:37 »

Har lagt 200 kr på vi vinder FA Cup, CHL og ligaen i år.

Og jeg tror på det!

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #12443: 01 Aug 2011, 21:55 »

Nej, for det gør jeg Wink

Ej, back to topic - pisse fedt at Valencia forlænger, he´s a soldier!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12444: 03 Aug 2011, 15:25 »

Nogle der så showkamp i går aftes, hvor vi gæstede Marseille? Jeg zappede lidt over på den indimellem, da jeg også skulle se F.C.K.

Vi fik klø i anden halvleg, men der var bestemt positive ting, og sjovt at se Barthez igen.  Peace

Nu gælder det City på søndag, og der skal jeg selvfølgelig til nonefimartion, og der har jeg ikke mulighed for at se den.  Sur

Nogle der ved om der kommer en genudsendelse på et tidspunkt? Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #12445: 03 Aug 2011, 16:45 »

Kampen vises søndag eftermiddag på 6'eren, og 6'eren plejer egentlig ofte at genudsende fodboldkampe en gang i løbet af natten. Men det ser ikke umiddelbart ud til at de gør det med denne kamp.

Da jeg kiggede på tv-programmet så jeg til gengæld at der på mandag kommer et lille sæsonoptaktsprogram om Manchester United. Programmet kommer på 6'eren kl 20 med genudsendelse 22.55 og 3.15, så det kunne da evt. være værd at se Smiley

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12446: 03 Aug 2011, 17:14 »

Det skal ses!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12447: 03 Aug 2011, 19:36 »

Kampen vises søndag eftermiddag på 6'eren, og 6'eren plejer egentlig ofte at genudsende fodboldkampe en gang i løbet af natten. Men det ser ikke umiddelbart ud til at de gør det med denne kamp.

Da jeg kiggede på tv-programmet så jeg til gengæld at der på mandag kommer et lille sæsonoptaktsprogram om Manchester United. Programmet kommer på 6'eren kl 20 med genudsendelse 22.55 og 3.15, så det kunne da evt. være værd at se Smiley
Tak for det, Muten. Smiley

Dog håber jeg at der kommer en genudsendelse af selve kampen, så hvis I finder ud af noget, må I meget gerne holde mig opdateret.

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12448: 03 Aug 2011, 20:17 »

Pjæk fra nonefirmationen. Det havde jeg gjort Wink

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #12449: 03 Aug 2011, 20:22 »

Har lagt 200 kr på vi vinder FA Cup, CHL og ligaen i år.

Og jeg tror på det!

Har du lagt 200 kr. på hver, eller skal de vinde 'The Treble'?

Sider: 1 ... 828 829 [830] 831 832 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010