home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 804 805 [806] 807 808 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445625 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12075: 07 Jun 2011, 22:43 »

Præcis, han kom helt ud af sin fysiske form, grundet den virus han pådrog sig.

Ellers er han fast man, men eftersom Carrick har spillet langt over niveau, sammenlignet med de sidste sæsoner, kunne man lige så godt bruge en fit for fight spiller og derved lade Flechter restituere.

Park Ji-Sung bliver brugt som kant, eller bred midtbane, men han kan sagtens ligge centralt i min optik, grundet hans mentale og fysiske overskud, verdens bedste bolderobr, efter min bedste overbevisning. Ligeledes har man en Giggs som besidder næsten alle kvaliteter. Man har også en masse unge spillere som er på vej frem, så jeg mener faktisk kun at vi mangler en playmaker i den offensive fase. Sneijder ville klart være min favorit til positionen, men synes hans prisskilt lyder urealistisk i form af en erhvervelse til United, når vi har sådan en stram transferpolitik, som ikke er ment negativt, men derimod positivt.

Det bliver i hvert fald spændende, at se hvilke(n) spiller(e) vi signer.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12076: 07 Jun 2011, 22:49 »

Jeg er ikke uenig med dig i, at han ikke længere er en topspiller rent fodboldspiller. Men ringere er han heller ikke, og han har trods alt noget at tilbyde synes jeg. Med Scholes, Neville og Van der Sar er der røget meget rutine, hvilket han kan bidrage med. Han har været et ikon, han har været gennem mange ting, og derfor tror jeg sagtens han kan være med til at præge talenterne i klubben.

Hvis han skulle tilbage, så var det selvfølgelig ikke som fast starter og topspiller, men som en backup, når noget skulle køres hjem på rutinen. Jeg ved godt at resten af midtbanen også er forholdsvis rutineret, rent centralt, men jeg synes dog stadig han har noget at tilbyde, som de andre spillere ikke har.
Og dertil kommer så respekten for, hvad han har opnået. Men ja, mit ønske i den retning er mere personligt knyttet på Beckham, end det er på klubbens bedste i en evt. signing. Man kan da helt sikkert få bedre spillere rent fodboldmæssigt, og spillere med længere holdbarhed.
Det er relativt velargumenteret og muligvis rigtigt, da han selvfølgelig besidder en masse rutine.

Dog mener jeg ikke, at han har de fodboldmæssige kvaliteter længere, hvilket har været synligt i en stor periode. Han ville sikkert kunne tilføre holdet et boost, på det psykologiske plan, men så heller ikke så meget mere i min verden.

Jeg ville ikke erhverve ham, hvis han skal have en helt sindssyg løn, hvilket sikkert bliver en realitet, grundet hans profil og status. Måske kunne man hente ham til staben senere, hvor han måske kunne være en slags rådgiver e.l.

Thore
Manager

« Svar #12077: 08 Jun 2011, 12:50 »

http://www.bold.dk/nyt/Young-kan-rykke-til-United-i-naeste-uge

Jeg håber meget på at vi får Young. Han er en herlig fodboldspiller, han er englænder, og han har mange gode år i sig endnu.
Det vil bestemt heller ikke gøre noget med lidt styrke til kanterne, vi har vel reelt kun Valencia, Nani og Park. Jeg går udfra Giggs ikke kan blive ved med at holde niveau, i hvert falde ikke på kanten. Sammentidlig er Bebe og Obertan efter min mening slet ikk gode nok til United.

http://www.bold.dk/nyt/Real-Madrid-frister-ikke-Hernandez

Det er jo gode ord fra den kære Hernandez, lad os håbe han er kommet for at blive!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SirToby
Manager

« Svar #12078: 08 Jun 2011, 14:30 »

Vi går muligvis nogle spændende timer i møde. Blackburns Phil Jones synes at være på vej til os - kilde: SkySports.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12079: 08 Jun 2011, 15:32 »

Ja, ser ud til vi får ham, og han skulle være til lægetjek netop nu, skriver United på Twitter. 16 millioner pund skulle beløbet være, umiddelbart mange penge, men der er i den grad fremtid i den mand. Og så er han endda fra England.
Sikke da et forsvar vi har til fremtiden, Smalling, Jones og Evans. Ikke dårligt.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #12080: 08 Jun 2011, 16:42 »

I så fald i for tilkæmpet jer både Phil Jones og Ashley Young vil det være flot, de er begge to rigtig gode spillere med potentiale. Og begge spillere jeg godt gad vil se i Liverpool trøjen! Med hensyn til snakken om Sneijder, så tror jeg at han vil være for dyr at hente. Moratti virker ikke til at ville lade nogle af sine spillere gå ved mindre klubber ønsker at betale sindssyge summer, her tænker jeg at man snildt måtte punge ud med 400-500 mio.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12081: 08 Jun 2011, 17:01 »

Noget andet der rører sig øjeblikket, er de mange twitter-skandaler, som vores spillere desværre har en stor indflydelse i. Rio, Rooney m.fl. burde vide bedre! Giggs affære med hans brors, nu tidligere kone, gør heller ikke det hele meget bedre. Jeg synes simpelthen at skandalerne uden for banen fylder for meget, hvilket har forløbet sig over en længere periode, og Fergi må tage fat om problemet, da han er ekstrem dygtig til at konversere med spillerne.

Med henblik på Phil Jones, så synes jeg umiddelbart at summen på 16 millioner pund lyder åndssvagt. Han er dygtig, af det jeg har set til ham, men synes at vi bør forstærke anderledes, i form af en stabil og offensivt anlagt midtbanespiller. Jones er som sagt en rigtig dygtig og talentfuld forsvarsspiller, men vi har en fantastisk defensivt, især centralt, både i bagkæden og midtbanen. Vidíc og Ferdinand er verdens bedste defensive duo, når de er i topform, imens Smalling har vist utrolig meget, og hvor har jeg meget tilovers for den knægt! Evans kan også blive fantastisk, og besidder allerede et rigtig højt niveau.

korzika
Gæst

« Svar #12082: 08 Jun 2011, 17:13 »

Giggs er jo ikke som sådan involveret i en Twitter-skandale. Hovedsagen er jo utroskab, der på trods af et mærkatet som "super injunction", blev afsløret over Twitter, men det er ikke Twitter, der er skandalen. Derudover ved jeg ikke hvilke mange twitter-skandaler, som Manchester Uniteds spillere har været indblandet i? Hentyder du til Rio, Owens og Rooneys harmløse mundhuggeri med Piers Morgan, eller er det mig, der har misset noget? Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12083: 08 Jun 2011, 17:15 »

Giggs er jo ikke som sådan involveret i en Twitter-skandale. Hovedsagen er jo utroskab, der på trods af et mærkatet som "super injunction", blev afsløret over Twitter, men det er ikke Twitter, der er skandalen. Derudover ved jeg ikke hvilke mange twitter-skandaler, som Manchester Uniteds spillere har været indblandet i? Hentyder du til Rio, Owens og Rooneys harmløse mundhuggeri med Piers Morgan, eller er det mig, der har misset noget? Smiley
Har ikke sagt, at Giggs skandale har noget med Twitter at gøre. Huh

http://onside.dk/nyheder/premier-league/rio-til-journalist-dit-fede-svin

- Hvis du ikke kalder det et problem, så ved jeg ikke snart.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12084: 08 Jun 2011, 17:25 »

Samtidig har der været dødstrudsler fra Rooney, hvilket du vel også har hørt.

Det er et kæmpe problem, og Fergi overvejer at forbyde spillerne det, hvis balladen fortsætter, hvilket er helt fair i min optik.

korzika
Gæst

« Svar #12085: 08 Jun 2011, 17:31 »

Citat
Har ikke sagt, at Giggs skandale har noget med Twitter at gøre. Huh

Nej, kan godt se, at der var mig der læste forkert. Sorry Smiley

Citat
http://onside.dk/nyheder/premier-league/rio-til-journalist-dit-fede-svin

- Hvis du ikke kalder det et problem, så ved jeg ikke snart.
Du bruger selv ordet skandale, hvilket er helt ude proportioner, hvis du hentyder til dit link med Ferdinand. Jeg vil gå med til at kalde det et problem, men i hvert fald et meget lille problem, og da slet ikke nogen skandale.

Og hvis du hentyder til Rooney "dødstrussel", så vil jeg heller ikke kalde det en skandale, da det fra begge parter, blev skrevet med et smil på læben, og kaldt for en joke.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2011, 17:37 af korzika » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12086: 08 Jun 2011, 17:45 »

Nej, kan godt se, at der var mig der læste forkert. Sorry Smiley
Du bruger selv ordet skandale, hvilket er helt ude proportioner, hvis du hentyder til dit link med Ferdinand. Jeg vil gå med til at kalde det et problem, men i hvert fald et meget lille problem, og da slet ikke nogen skandale.

Og hvis du hentyder til Rooney "dødstrussel", så vil jeg heller ikke kalde det en skandale, da det fra begge parter, blev skrevet med et smil på læben, og kaldt for en joke.
Det er et stort problem og kan da såmænd også defineres som værende en skandale, hvis du spørger mig. Tingene udvikler sig jo, og som professionel skriver du heller ikke dødstrudsler, hvilket Rooney burde vide.

Rooney har meldt ud, at der blot var tale om en joke, men har aldrig set eller hørt modparten, Sam Oldham udtale det samme.

korzika
Gæst

« Svar #12087: 08 Jun 2011, 17:57 »

Det er et stort problem og kan da såmænd også defineres som værende en skandale, hvis du spørger mig. Tingene udvikler sig jo, og som professionel skriver du heller ikke dødstrudsler, hvilket Rooney burde vide.

Rooney har meldt ud, at der blot var tale om en joke, men har aldrig set eller hørt modparten, Sam Oldham udtale det samme.

http://in.news.yahoo.com/rooneys-twitter-row-fan-says-fat-whore-joke-080124927.html
Så både Rooney og den anden twitter-bruger har udtalt, at det var en joke. Og ja, det var specielt ikke klogt gjort af Rooney, men det kan slet ikke kaldes nogen skandale.

JKJ
Gæst

« Svar #12088: 08 Jun 2011, 20:46 »

Rygterne siger jo at i er mere end tæt på Jones.

Men rygterne siger også at Sunderland vil bruge nogle af de mange mio de får for en Henderson handel på at hente ikke mindre end 3 af jeres spillere nemlig Wes Brown, Darren Gibson og John O'Shea.

Hvis i henter Jones skal der vel også sælges ud i de bagerste rækker så WB og JO er vel ret beset tilovers hos jer og vil ikke få meget spilletid mere.

Er det noget i vil være tilfredse med hvis det ender sådan?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12089: 08 Jun 2011, 20:49 »

Rygterne siger jo at i er mere end tæt på Jones.

Men rygterne siger også at Sunderland vil bruge nogle af de mange mio de får for en Henderson handel på at hente ikke mindre end 3 af jeres spillere nemlig Wes Brown, Darren Gibson og John O'Shea.

Hvis i henter Jones skal der vel også sælges ud i de bagerste rækker så WB og JO er vel ret beset tilovers hos jer og vil ikke få meget spilletid mere.

Er det noget i vil være tilfredse med hvis det ender sådan?
Hvis vi ender med at købe Phil Jones tror jeg det kommer til at betyde exit til Wes Brown tror dog stadig på at John O'Shea vil være i klubben efter sommeren fordi han kan spille begge backer og derfor ser jeg ikke ham som et muligt salg hvis Jones skulle komme til klubben, da Jones jo nok ikke er tiltænkt meget spil på backerne Smiley

Sider: 1 ... 804 805 [806] 807 808 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010