Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 09:20:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
0 Brugere, 815 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
802
803
[
804
]
805
806
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1445692 gange)
JimmyGP
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #12045:
29 Maj 2011, 14:21 »
Citat af: JKJ 29 Maj 2011, 13:39
Dvs at man fremfor en liga topscore tager en halvgammel - næsten kronisk skadet - spiller med fordi han skal vises frem?
Og såvidt jeg ved har han kontrakt udløb til sommer så hvis han smutter nu tjerner i £ 0!!
Med alt respekt det er et dårligt argument og Berba navn dfukker da også mere og mere op i rygterne så tror ikke han er i jeres røde trøje til næste år
De er vel storset jævnaldrende (2 års forskel) ? Og det har du da faktisk ret i.. det har han (kontraktudløb).. Ja så vil jeg godt give dig ret i at det er et dårligt argument..
Men hvorfor han er valgt frem for Berba ved kun Ferguson.. Så send bare Owen videre i systemet..
Jeg tror på at han bliver.. Jeg har også læst rygterne og det er jo silly season nu, så man skal ikke tro på alt hvad man læser..
Citat af: mfsjovhat 29 Maj 2011, 13:42
Synes jeg kommenterede på et indlæg med Ashley Young, men det gjorde jeg åbenbart ikke
Nej dog ikke.. Det var indlæget over mit
- Veni, vidi, vici -
Thore
Manager
«
Svar #12046:
30 Maj 2011, 12:05 »
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13423
Så er der efterhånden kun Giggs tilbage fra de gode gamle dage.. It makes me a sad panda
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12047:
30 Maj 2011, 17:24 »
Nu har frustationen snart lagt sig, og vi må kigge fremad.
Vi ligger rigtig godt ud, med et højt presspil. Dog dæmper vi lidt ned på det, når Barcelona kommer igang, og vi kommer til at stå dybere, hvilket er godt i min optik. Barcelona kommer frem til nogle chancer, men vi afskærmer det rigtig fint, og jeg er ret rolig ved situationen. Vi bliver lidt for passive, jo længere henne i kampen vi kommer, hvilket ikke er godt for vores midtbane. Jeg mener at vi skal være meget mere aggressive i vores erobringsspil på midtbanen, hvilket Park Ji-Sung også viser i starten, elsker den mand! Når vi erobre bolden, skal vi være mere direkte, og ikke aflevere den ned i banen igen, da Barcelona er for dygtige til, at vi bare kan spille den rundt i egne kæder. Der ligger vores taktiske fejl, mener jeg.
Bagkæden fungerede godt langt hen ad vejen, men de kan heller ikke være dybt koncentreret i 90 minutter, da de næsten ikke fik pause, grundet vores minimale boldbesiddelse.
Chicharito er usynlig i hele kampen, hvilket virker underligt i min verden. Han er uhyggelig dygtig i sin placering på banen, men det er helt væk i lørdags. Valencia er skræmmende ringe, og den eneste der rigtig viser sine evner er Rooney. Arbejder ekstremt hårdt for holdet og skaber en masse ting. Park formår også, at erobre rigtig mange bolde, hvilket gør det vanskeligt for Barcelona.
Vi tager den næste år! United! <3
Også et stort tak og farvel til mægtige Edwin van der Sar, som jeg virkelig har beundret, ligesiden han tiltrådte Old Trafford i 2005. Måske et farvel til Scholes også, hvilket virkelig også bliver et savn, men Fergi køber vel lidt ind her i sommeren.
Berba må sgu gerne skride, hvis han ikke kan lide den tobak der bliver røget. Ferguson argumentere endda for, hvorfor han undlod ham i finalen, så han kan bare skride, hvis han ikke har viljen og lysten til at fortsætte.
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #12048:
31 Maj 2011, 11:26 »
Tak for alt Scholes! Kanon spiller.
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #12049:
31 Maj 2011, 11:49 »
Det er godt at høre han bliver på Old Trafford, bare som træner. Så kan han give sin erfaring videre til de yngre spillere! Held og lykke i fremtiden og tak for alt Scholes!
Official member of Manchester United Football Club
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #12050:
31 Maj 2011, 12:36 »
Sørgeligt at Scholes ikke længere er i truppen, det er sku underligt. Magen til klub legende er sku sjældent, og hvor har han dog været fantastisk. Igennem alle årerne har han altid været ekstrem ydmyg og gemt sig fra pressen. Samtidig er det fantastisk at se al den anderkendelse og enorme ros han har fået fra flere topspillere, især på det seneste. En ros mange folk glemmer at give ham. Men ak ja, det var vel lidt forudset.
Ligesom Gary, har Scholes selvfølgelig også fået en testimonial kamp i august.
JimmyGP
Manager
«
Svar #12051:
31 Maj 2011, 12:38 »
TAK FOR ALT SCHOLES
Du er en sand Legende..
- Veni, vidi, vici -
JKJ
Gæst
«
Svar #12052:
31 Maj 2011, 12:45 »
Endnu en sjældenhed stopper karrieren. Der findes ikke mange af de her spillere der kun har prøvet at tage en trøje over hovedet mere.
Ikke for at provokere, men alt i alt var det vel også det rette tidspunkt at sige farvel på.
Der er blevet mindre og mindre spilletid gennem de seneste år og flere gange har han ikke set godt ud når han er kommet alt for sent ind i tackliner med dertil hørende røde og gule kort.
Tiden er simpelthen løbet fra ham som jeg ser det.
Men ingen tvivl om han er en stor spiller som jo har opnået alt i sin klub karriere.
Newton Heath
Manager
«
Svar #12053:
01 Jun 2011, 10:21 »
Først og fremmest, så vil jeg gerne ønske Paul Scholes tillykke med en ekstraordinær karriere, det har været helt fantastisk at følge den rødhårede troldmand der unægteligt må betegnes som en af sin generations bedste midtbanespillere. Den mand har haft en kæmpe betydning for Manchester United som klub, og jeg er slet ikke i tvivl om at vi får gavn af ham som træner i klubben. Det er fantastisk at han fortsætter i klubben på denne måde.
Derudover så synes jeg lige at vi skal tage et kig på transferkabalen, der ifølge David Gill meget gerne skal løses hurtigst muligt, så vi kan komme på USA-tur med den nye trup. Mange United-folk har udtalt at det bliver en travl sommer, og den gode Malcolm Glazer har udtalt at der skulle være godt med penge til at styrke truppen den kommende sæson. Personligt så tror jeg at vi kommer til at stå tilbage med fire spillere, og jeg har faktisk også et bud på hvilke fire spillere dette kunne være.
Der er ingen tvivl om at vi henter en målmand, vores elskede hollænder Van der Sar stoppede karrieren efter det sørgelige nederlag i lørdags, og det betyder at vi står tilbage med tre keepere der lige umiddelbart ikke har niveauet til at vogte buret hos verdens bedste klub. PiG er vel 95% sikker på at smutte, mens Lindegaard ligner en ny andenmålmand i kamp med Ben Amos. Der har været sået meget tvivl omkring David De Gea og hans forestående skifte til Manchester United, men jeg regner stærkt med at han bliver vores nye nummer et. Intet er bekræftet og Atletico har endda for nyligt udtalt at man vil kæmpe for De Gea, men jeg tror at det ender med De Gea i Manchesters røde del. Og skal da være hjerteligt velkommen. Skulle han slå igennem har vi jo en klassekeeper de næste 10-15 år.
Derudover så tror jeg også at vi henter den franske forsvarsspiller Raphael Varane. Det har længe ligget i kortene at Fergie ville hente ham til Old Trafford, og skiftet menes ifølge mange medier at være på plads. Varene kommer fra nedrykkede RC Lens og er midterforsvar, men skulle også kunne dække den defensive del af midtbanen. Arsenal og Barcelona har også været meldt interesserede, men det ser ud til at vi løber med Varane, der sandsynligvis skal lånes ud allerede i første sæson. PSG har været nævnt som en mulighed, men jeg tror gerne at Fergie ser ham få noget Premier League-erfaring hvis muligt eller i hvert fald noget engelsk fodbold. Personligt har jeg aldrig set Varane spille, så jeg har ingen anelse om hvad vi går indtil. Men men, in Fergie we trust.
To spillere til midtbanen tror jeg også vi henter og første indkøb hertil ligner den engelske kantspiller Ashley Young. Mange respekterede medier har meldt historien om at United har aftalt en pris med Villa og at der forhandles personlige vilkår med Young. Skulle den handel gå igennem vil vi være i besiddelse af fire dygtige kantspillere i Park, Nani, Valencia og Young, spørgsmålet er dog om Young kan tilføre noget vi ikke allerede har. Den arbejdsomme del i Park, de fremragende indlæg i Valencia og frækheden, kreativiteten og flair fra Nani.
Inden Champions League-finalen var jeg egentlig glad og tilfreds med at se Young på holdkortet, men efter at have set os blive kørt rundt som træningskegler af Barca-spillerne må jeg sige at jeg ikke kan se ham tilføre det ekstraordinære som vi har brug for i disse kampe. Young er mere målsøgende end vores øvrige kantspillere, og kan i øvrigt også spille angriber, men jeg kan ikke se ham tilføre noget ekstraordinært. Måske nogle flere mål. Han har mange kvaliteter, er hurtig, god med bolden, slår gode indlæg, har et godt skud, bedre end vores øvrige kantspillere i hvert fald og han vil uden tvivl gøre bredden større, men jeg kan ikke se Young tilføre os noget vi ikke har. Ikke desto mindre bliver det spændende at se om vi får ham og om han kan slå igennem.
Til sidst, så regner jeg stærkt med at der skal findes en afløser til Scholes der kan tilføje noget fornyet blod til midtbanen. Hargo forlader os også, hvilket betyder at vi står tilbage med Carrick, Fletcher, Anderson, Gibson og Giggs. Hertil skal vi selvfølgelig have fundet endnu en spiller, og mit umiddelbart bedste bud er den kroatiske midtbanetroldmand Luka Modric, der skulle være Fergies øverste navn på ønskelisten. Jeg ville helt klart byde ham hjerteligt velkommen, han kan jo det hele. Aflevere, drible, skyde, har et fantastisk overblik og er meget arbejdsom. Han er helt klart en af de få værdige arvtagere til Scholes. Han vil uden tvivl blive dyr, men det vil Sneijder eller Hamsik jo også. Derfor håber og tror jeg at vi henter Luka Modric som den fjerde spiller, og jeg ser det heller ikke som helt usandsynligt, idet han for nyligt har udtalt at han er klar til at forlade Tottenham for at spille Champions League.
Det var mit bud på fire nye spillere der kan komme til klubben denne sommer, skulle Berbatov forlade klubben kunne en ny angriber muligvis godt komme på tale, men vi får jo også Welbeck og Cleverley tilbage skal vi huske på. Jeg glæder mig i hvert fald ekstremt meget til sommeren, og til at se hvem der kommer til at trække i den røde trøje fra næste sæson. :-)
Erzael
Manager
«
Svar #12054:
01 Jun 2011, 14:43 »
Så har vi da Michael et år mere:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1564373.ece
Milliardær - Blog
Duffk90
Førsteholdsspiller
«
Svar #12055:
01 Jun 2011, 14:48 »
Citat af: Erzael 01 Jun 2011, 14:43
Så har vi da Michael et år mere:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1564373.ece
der var i sgu heldige
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #12056:
01 Jun 2011, 17:40 »
Ser I helst at vi beholder Berbatov eller skal vi skille os af med ham?
Jeg ser personligt at vi beholder ham da han kan være god til at lære de yngre spillere op og samtidigt give bredde i angrebet. Hvis vi sælger ham så har vi ikke super mange erfarne kræfter i angrebet, da Ærten, Welbeck og Macheda jo alle er unge og urutinerede, hvilket måske kan blive et problem hvis Rooney bliver skader eller lignende.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12057:
01 Jun 2011, 18:02 »
Citat af: WaterWar 01 Jun 2011, 17:40
Ser I helst at vi beholder Berbatov eller skal vi skille os af med ham?
Jeg ser personligt at vi beholder ham da han kan være god til at lære de yngre spillere op og samtidigt give bredde i angrebet. Hvis vi sælger ham så har vi ikke super mange erfarne kræfter i angrebet, da Ærten, Welbeck og Macheda jo alle er unge og urutinerede, hvilket måske kan blive et problem hvis Rooney bliver skader eller lignende.
For min skyld kan han godt begynde at pakke, hvis han ikke lide den tobak der bliver røget. Han er et flop, i forhold til hans prisskilt. En on&off spiller kan man ikke bruge til meget indenfor topfodbold. Han besidder en masse tekniske kvaliteter, men han har i min optik ikke den rette indstilling, som er yderst vigtig.
Hvis han smuttede, så køber vi nok også en decideret angriber som backup, så det ser jeg ikke noget problem i.
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #12058:
01 Jun 2011, 19:28 »
Han siger i et interview at han er villig til at kæmpe for sin plads og vil være med til at vinde den 20. titel. Det synes jeg virker som et godt tegn, at han ikke bare bliver pigefornærmet og vil væk fra klubben men vil kæmpe for en startplads.
Kilde:
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/Berbatov-vows-to-remain-a-Red.aspx
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #12059:
02 Jun 2011, 10:52 »
Citat af: WaterWar 01 Jun 2011, 19:28
Han siger i et interview at han er villig til at kæmpe for sin plads og vil være med til at vinde den 20. titel. Det synes jeg virker som et godt tegn, at han ikke bare bliver pigefornærmet og vil væk fra klubben men vil kæmpe for en startplads.
Kilde:
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/Berbatov-vows-to-remain-a-Red.aspx
En ting er hvad man siger, noget helt andet er hvad man gøre i praksis. Men det er da altid noget, at manden udtaler som han gør her.
Sider:
1
...
802
803
[
804
]
805
806
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »