home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:37:07 emmabright Blogs fra ... Good luck with MW Avia...
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23497
  0 Brugere, 861 Gæster Online.

Nyeste Bruger: emmabright
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 773 774 [775] 776 777 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446509 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11610: 12 Apr 2011, 23:53 »

I denne sæson har i fine kort på hånden for at vinde the Quadruple. Engelske mestrer, FA mestrer, CL mestrer OG WEMBLEY MESTRER
Man kunne fristes til at tælle Charity Shield med.

Det virker som om, at konkurrenterne nu bare smider presset over på United og siger: "Her! I vinder PL... Nu har I bare at vinde The Treble"... Det er måske derfor, det er os, der har mulighed for at vinde disse turneringer. Mentalitet, mentalitet, mentalitet.

Selvom City er inde i en dårlig stime - modsat United, så er I jo opsatte på at vinde FA Cuppen. I ville jo elske at vinde et trofæ, og hvis I kan slå United ud i semifinalen for derefter at vinde en pokal - så har I jo haft en udmærket sæson i år. Hvis I ikke kan sætte jer op til lørdagens kamp, så burde I skamme jer noget så grusomt. Selvfølgelig bliver det en svær kamp for os - og jeg håber da også, at vi vinder.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11611: 12 Apr 2011, 23:53 »

mener bare ikke at spillet er godt nok, og i er sikkert træt af at høre det, men det i kalder "taktisk" snilde kalder vi andre "held"... Man Utd. vinder premier league og deres chancer er også store i FA, men jeg tror ikke de kan vinde CHL ved at kun at fighte i 90/180 minutter... tag det som et kompliment.

Vi behøvede ikke at fighte mere, da vi vandt sikkert og fortjent. Det fortæller vel bare lidt om, hvor godt et hold vi er. Vi står rigtig godt taktisk, og samtidig bryder vores truende offensiv jer utrolig mange gange. Vi vinder Premier League, selvom man ikke skal tage det som en selvfølge, da alt statistisk kan ske. Men ser os som kæmpe favoritter, og tror også på FA Cuppen. Samtidig har vi en overkommelig modstander i Semi-Finalen, som vi også burde slå. Så står vi på Wembley, og kan udleve sensationen endnu engang. Trods en svingende sæson, så kan alt ende fuldstændig fantastisk. Vi skal ikke blive for høje i hatten, eller for overlegne og arrogante, men jeg tror sgu på det!

Dog ser jeg gerne en ny højreback til sommer. O'Shea er sgu ikke lige min kop te. Han har en fin indstilling, men kan ikke begå sig i det offensive. Langsom på fødderne, og har et dårligt antrit, og er ikke fremadrettet i situationerne.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11612: 12 Apr 2011, 23:55 »

Rafael?

Manchester United

3.v evaB
Gæst

« Svar #11613: 12 Apr 2011, 23:56 »

Vi vil jo altid gerne slå jer, men indtil videre har vi kun slået jer i én Carling Cup kamp, hvorefter vi så alligevel blev slået ud i returen.
Så vores ene sejr er fuldstændig ligegyldig. Handler ikke om hvad man vil, men hvad man kan.
Vil altid gerne vinde, men nogle gange må man kende sine begrænsninger.

Forstår ikke:
Selvom City er inde i en dårlig stime - modsat United, så er I jo opsatte på at vinde FA Cuppen.
Skulle United ikke være opsatte på at vinde FA Cuppen, eller hvordan?

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11614: 13 Apr 2011, 11:47 »

Vi skal da ikke have en nye højreback, det er da fuldstændig tåbeligt sagt. Vi har Rafael, som blomstre, og så kan Fabio også sagtens spille den plads! O'Shea er en verdens klasse rotationsspiller, som stort set kan spille over det hele efterhånden.

Men ja, The Treble ser nu god ud for United, men ellers ligger the double også til højrebenet!
Davidmadsen, tror nu godt at Rooney kan tage den plads, selvom at Nani har gjort det fremragende! Opstemt

Thore
Manager

« Svar #11615: 13 Apr 2011, 12:19 »

Vi skal da ikke have en nye højreback, det er da fuldstændig tåbeligt sagt. Vi har Rafael, som blomstre, og så kan Fabio også sagtens spille den plads! O'Shea er en verdens klasse rotationsspiller, som stort set kan spille over det hele efterhånden.

Men ja, The Treble ser nu god ud for United, men ellers ligger the double også til højrebenet!
Davidmadsen, tror nu godt at Rooney kan tage den plads, selvom at Nani har gjort det fremragende! Opstemt

Verdensklasse er måske lige og stramme den lidt  Wink Han er en hæderlig fodboldspiller der kan dække mange positioner, men lige så vigtig, så er han en klub mand! Så i en sæson hvor man spiller mange kampe, så er han jo dejlig og have.

Til gengæld må en mand som Michael Owen være fortid til sommer. Vi har både Welbeck og Macheda der vender tilbage fra lån (Medmindre der sker noget andet), så det vil da helt klart være at fortrække at de får chancen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11616: 13 Apr 2011, 12:35 »

Verdensklasse er måske lige og stramme den lidt  Wink Han er en hæderlig fodboldspiller der kan dække mange positioner, men lige så vigtig, så er han en klub mand! Så i en sæson hvor man spiller mange kampe, så er han jo dejlig og have.

Til gengæld må en mand som Michael Owen være fortid til sommer. Vi har både Welbeck og Macheda der vender tilbage fra lån (Medmindre der sker noget andet), så det vil da helt klart være at fortrække at de får chancen.

Welbeck kigger på hus i Sunderland, så det ser nu ud som om at han bliver i Sunderland en sæson endnu. Ville da også være for dumt at stoppe hans udvikling for at sidde på bænken i United.

Thore
Manager

« Svar #11617: 13 Apr 2011, 14:17 »

Welbeck kigger på hus i Sunderland, så det ser nu ud som om at han bliver i Sunderland en sæson endnu. Ville da også være for dumt at stoppe hans udvikling for at sidde på bænken i United.

Men bare fordi han kigger på hus, så er der stadig langt vej før et skifte kan blive en realitet.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11618: 13 Apr 2011, 14:21 »

Men bare fordi han kigger på hus, så er der stadig langt vej før et skifte kan blive en realitet.

Jeg har ikke snakket om noget skifte, jeg skrev han nok tager et år mere i Sunderland, altså på en lånekontrakt..

Thore
Manager

« Svar #11619: 13 Apr 2011, 14:26 »

Jeg har ikke snakket om noget skifte, jeg skrev han nok tager et år mere i Sunderland, altså på en lånekontrakt..

Men der er stadig ikke noget der er sikkert.. Der kan ske meget før næste sæson starter, så indtil videre må vi regne med at han kommer tilbage.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11620: 13 Apr 2011, 14:40 »

Men der er stadig ikke noget der er sikkert.. Der kan ske meget før næste sæson starter, så indtil videre må vi regne med at han kommer tilbage.

Når man kigger på hus, er det ligesom en god chance for man tager et år mere det sted. Og hvorfor skulle han komme tilbage til United for at sidde på bænken?

Det er hverken jeres eller Sunderlands ønske.

Thore
Manager

« Svar #11621: 13 Apr 2011, 14:55 »

Når man kigger på hus, er det ligesom en god chance for man tager et år mere det sted. Og hvorfor skulle han komme tilbage til United for at sidde på bænken?

Det er hverken jeres eller Sunderlands ønske.

Men har han købt noget? Det kan være han bare sondere markedet, i tilfældet af at han skal være der et år mere. Det kan være Macheda ønsker at blive i Italien, det kan være Berbatov brækker et ben. Jeg kan ikke forstille mig at der er taget nogen endelig beslutning om Welbecks fremtid endnu.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11622: 13 Apr 2011, 15:01 »

Altså nu var det jo bare et rygte, at han kiggede på et hus.

Tror på Macheda kommer tilbage, da jeg har læst han ikke skulle være tilfreds i Sampdoria.

Desuden har jeg læst at Ferguson ville begynde på generationers skifte af truppen her til sommer, hvilke vil afspejle på transferne og at han henter både Welbeck og Macheda hjem. Om det så passer eller ej, vil kun tiden vise. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11623: 13 Apr 2011, 15:05 »

Men har han købt noget? Det kan være han bare sondere markedet, i tilfældet af at han skal være der et år mere. Det kan være Macheda ønsker at blive i Italien, det kan være Berbatov brækker et ben. Jeg kan ikke forstille mig at der er taget nogen endelig beslutning om Welbecks fremtid endnu.

Lad os nu holde os til facts og ikke gætte, man har 3 angribere i truppen nu. Alle er bedre end Welbeck, så kommer Macheda måske hjem så er man 4 til 2 pladser.

Jeg har svært ved at se logikken i det, at man skulle hente Welbeck hjem.

Om Ferguson vil igang med at skifte de gamle ud med unge, virker det jo endnu mere underligt man vil hente Welbeck hjem når man har en i truppen som er den samme type.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #11624: 13 Apr 2011, 15:07 »

Lad os nu holde os til facts og ikke gætte, man har 3 angribere i truppen nu. Alle er bedre end Welbeck, så kommer Macheda måske hjem så er man 4 til 2 pladser.

Jeg har svært ved at se logikken i det, at man skulle hente Welbeck hjem.

Om Ferguson vil igang med at skifte de gamle ud med unge, virker det jo endnu mere underligt man vil hente Welbeck hjem når man har en i truppen som er den samme type.

berba røger måske til Sommer, det samme med Rooney, eller det har været meget snak om det.

Sider: 1 ... 773 774 [775] 776 777 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010