home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 754 755 [756] 757 758 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447149 gange)
Jilech
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11325: 02 Apr 2011, 21:06 »

Ja. Har også lige siddet at regnet lidt videre på det.
Arsenal har som sagt nogle svære udekampe.
Og United, kan hvis det skal være, tage en uafgjort mod Chelsea og en uafgjort mod Arsenal, og samtidig vinde Premier Leauge, selvom at Arsenal skulle gå hen og vinde de andre kampe.

Hvis de ender á point, hvad gør så forskellen? Først indbyrdes kampe, eller målscoren?

Målforskel og så mål scoret.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11326: 02 Apr 2011, 21:07 »

Målforskel og så mål scoret.

Ok. Så indbyrdes er lige meget.

Newton Heath
Manager

« Svar #11327: 02 Apr 2011, 21:08 »

Ja, det er vigtigt med en god målscorer og der står det således til:
Manchester United | 68-32 | +36
Arsenal | 59-29 | +30
Chelsea | 54-25 | +30

Arsenal og Chelsea har dog spillet en kamp færre end United. :-)

Jilech
Gæst

« Svar #11328: 02 Apr 2011, 21:16 »

Ok. Så indbyrdes er lige meget.

Jep. Hvis de stadig er lige, så skal der en play-off kamp til på neutral grund.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11329: 02 Apr 2011, 21:32 »

Ja, så må jeg bukke mig og sige tillykke med mesterskabet. Synes ikke United har fortjent det, men på den anden side, synes jeg heller ikke noget andet hold har fortjent det. United har været effektive og vundet de kampe hvor de har spillet ringe, mens vi selv har smidt alt væk med dumme individuelle fejl, og manglede effektivitet. Efter uafgjort i to forholdsvis nemme hjemmekampe, kan jeg ikke forestille mig at vi henter 7 point når vi mangler United, Liverpool og Sp*rs bl.a., og samtidig har 5 af 7 kampe på udebane.

Mesterskabet bliver Uniteds i år.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11330: 02 Apr 2011, 22:01 »

Ja tillykke med det!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #11331: 02 Apr 2011, 22:04 »

Tak tak. Bedre held, eller måske bare klasse, næste gang :-)

Nogle som ved om Kampen i dag evt. bliver genudsendt på et tidspunkt? Kunne sku godt tænke mig at se anden halveg. Den lyder rimelig vild.

:-)

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #11332: 02 Apr 2011, 22:04 »

Den kan overhovedet ikke forsvares på nogen måder, det er korrekt dømt og mere er der ikke at sige i den. Udover det var det nu ganske fortjent i vandt hvis man ser på hele kampen, dog undre det mig at Vidic ikke blev smidt ud, men kun fik gult hvor han som sidste mand stopper Cole/Ba.

Haha undskyld at jeg fik formuleret mig forkert... Det der kan forsvares er hvorfor Evra tager armene op... Mener bare at han ikke skal svines for den som han er blevet gjort nogle steder...

Straffet er 100 % !

U-4-E
Manager

« Svar #11333: 02 Apr 2011, 22:07 »

Tak tak. Bedre held, eller måske bare klasse, næste gang :-)

Nogle som ved om Kampen i dag evt. bliver genudsendt på et tidspunkt? Kunne sku godt tænke mig at se anden halveg. Den lyder rimelig vild.

Ja, kl. 4:30 i nat på 6'eren.. Rullende Øjne 2. halvleg starter vel så ca. 5:20. Kan være du bare skal optage den.. Wink

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #11334: 02 Apr 2011, 22:21 »

Ja, kl. 4:30 i nat på 6'eren.. Rullende Øjne 2. halvleg starter vel så ca. 5:20. Kan være du bare skal optage den.. Wink

Tak skal du have Smiley

:-)

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11335: 02 Apr 2011, 22:52 »

Haha undskyld at jeg fik formuleret mig forkert... Det der kan forsvares er hvorfor Evra tager armene op... Mener bare at han ikke skal svines for den som han er blevet gjort nogle steder...

Straffet er 100 % !

Nååår, jeg sviner nu heller ikke Evra, når man har sympati for Sunderland kan man jo nærmest ikke undgå at syntes om nogle United spillere.

Også bliver det jo også spændene at se hvor Welbeck ligger sin fremtid til sommer..

DavidMadsen
Manager

« Svar #11336: 02 Apr 2011, 23:37 »

Nu må Pogba da snart få chancen på førsteholdet! Han laver jo ikke andet end at score vilde mål for U18 og reserverne!
http://www.youtube.com/v/jQri3uHSCz8

Ham den unge nordmand vi købte for få måneder siden fik for nylig sin debut på U18-holdet, selvom han kun er 16 år gammel.
http://www.tribalfootball.com/articles/norwegian-superkid-mats-moller-daehli-makes-man-utd-u18-debut-1532271
http://www.youtube.com/v/MDlFzwEIME0
(Han kommer ind efter 8:43 i youtube-linket)

Newton Heath
Manager

« Svar #11337: 03 Apr 2011, 00:03 »

Kan ikke se hvorfor vi ikke prøver med Paul Pogba i stedet for Darren Gibson. Han har scoret en masse flotte mål, vist kølighed og overblik samt flotte pasninger og en god arbejdsrate. Jeg ville personligt langt hellere se ham få chancen frem for Gibson. Jeg ved godt at der er stor forskel på U/18-holdet og førsteholdet, men han virker som en spiller der kan tage skridtet. Derudover har vi også et par andre store talenter i svøb, og specielt Ravel Morrison tror jeg også snart vi får at se, med mindre altså han fortsætter sin kriminelle livsstil, hvilken Fergie flere gange har været ude og advare ham omkring.

Derfbob
Lilleputspiller
*

« Svar #11338: 03 Apr 2011, 00:26 »

Men som sidste mand er det normalt automatisk rødt.

Nope .. Sådan var det i gamle dage, i dag hedder det en oplagt scoringsmulighed .. Som regel er det jo to sider af samme sag, men i dag kan det godt forsvares at det ikke er ...

Derfbob
Lilleputspiller
*

« Svar #11339: 03 Apr 2011, 00:29 »

Kan ikke se hvorfor vi ikke prøver med Paul Pogba i stedet for Darren Gibson. Han har scoret en masse flotte mål, vist kølighed og overblik samt flotte pasninger og en god arbejdsrate. Jeg ville personligt langt hellere se ham få chancen frem for Gibson. Jeg ved godt at der er stor forskel på U/18-holdet og førsteholdet, men han virker som en spiller der kan tage skridtet. Derudover har vi også et par andre store talenter i svøb, og specielt Ravel Morrison tror jeg også snart vi får at se, med mindre altså han fortsætter sin kriminelle livsstil, hvilken Fergie flere gange har været ude og advare ham omkring.

Hmm, tror nok de begge to skal få chancen i næste sæson, først og fremmest i liga-cuppen ... Tror dog ikke det er det rigtige tidspunkt at smide dem i kamp her i de vigtige kampe i slutningen af sæsonen .. En dårlig oplevelse her kan godt komme til at virke meget demoraliserende for dem ..
Desuden synes jeg Gibson spiller en rigtig fin kamp idag, vores midtbane havde generelt rigtigt godt styr på West Ham's, hvilket vel bedst illustreres med at vores dominans første til at vi cirka vandt 3milliarder-0 i hjørnespark ...

Personligt ser je gstadigvæk et lys i Gibson, som jeg godt synes kan have tegninger til at blive "vores Lampard" ... Men jeg synes nu også at både Morrison og Pogba ser ud til at være ekstremt talentfulde spillere, og jeg tror og håber at de vil bryde igennem til førsteholdet når tiden er rigtig ..

Sider: 1 ... 754 755 [756] 757 758 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010