Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 09:22:07
ydersog
Blogs
Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
0 Brugere, 681 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
735
736
[
737
]
738
739
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1447681 gange)
Schmidt
Førsteholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #11040:
16 Mar 2011, 18:36 »
Hold op hvor var jeg nervøs igår. Jeg er ved at lave i bukserne hver gang bolden ryger hen til Wes Brown. Det er da helt vildt så usikker han kan være.
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #11041:
16 Mar 2011, 18:49 »
Jeg synes det er 100% i orden at han få den straf. Det er ikke første gang han er ude og kritisere dommerpræstationer. Han havde 2 dages straf som ventede på ham når han dummede sig igen - og det gjorde han så. Det er ikke så meget det at han kritiserer dommerne, men måden han gør det på. At sige, at han inden kampen var gået i gang fik bange fornemmelser da han så hvem det var der skulle dømme er under al kritik. Så vidt jeg husker kritiserede han ikke dommerne da Rooney hamrede en albue i hovedet på en Wigan spiller. Jeg synes Ferguson er, og for den sags skyld også Wenger, er fantastiske trænere, men kan ikke klare at de efterhånden efter hver kamp skal kritisere dommerne og se bort fra at de reelt set i nogle situationer er blevet spillet ud af banen. Selvfølgelig er det træls når tingene ikke går ens vej, men det sker for alle hold og der kører ingen hetz mod United og Arsenal. Selvfølgelig skal man være en dårlig taber når man har med dette niveau at gøre, men gør det dog med værdighed i stedet for.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11042:
16 Mar 2011, 19:55 »
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&&utm_source=rss&utm_medium=feedburner&utm_campaign=rssfeed&id=12989
Nu husker jeg ikke den første gang, men er det rigtigt at Carragher tidligere har skadet Nani, kan man sgu endnu bedre forstå, at han ikke lige synes han behøver acceptere en undskyldning fra ham.
Og en fed kommentar omkring hvorvidt man bør beskytte ham ekstra eller ej. Den var ikke kommet fra Ronaldo ihf
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #11043:
16 Mar 2011, 20:04 »
Citat af: Marchang 16 Mar 2011, 18:22
Han har gjort det i 25 år, så hvorfor ikke?
Og netop derfor må nok være nok.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #11044:
16 Mar 2011, 20:21 »
Den straf Sir Alex har fået betyder ikke det store. FA regler er ikke lig med dem UEFA/FIFA bruger. Fergie kan tale med spillerne både før kampen og i pausen, og han vil også tale i telefon med sine assistenter. Så jeg kan ihvertfald ikke se hvilken forskel det skal gøre, bortset fra at han måske får et bedre udsyn over banen
19-18!
JKJ
Gæst
«
Svar #11045:
16 Mar 2011, 20:37 »
Citat af: KongFjong 16 Mar 2011, 19:55
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&&utm_source=rss&utm_medium=feedburner&utm_campaign=rssfeed&id=12989
Nu husker jeg ikke den første gang, men er det rigtigt at Carragher tidligere har skadet Nani, kan man sgu endnu bedre forstå, at han ikke lige synes han behøver acceptere en undskyldning fra ham.
Og en fed kommentar omkring hvorvidt man bør beskytte ham ekstra eller ej. Den var ikke kommet fra Ronaldo ihf
Carra er forsvarer, Nani er offensiv/angriber. Nani er hurtigere på fødderne og teknisk klasser bedre en Carra. Så selvfølgelig vil han lave nogle frispark på ham.
Og at påstå at Carra tackler sådan hver gang er jo lodret løgn, med alt respekt så er det faktisk en stor gang pis at fyre af.
Så ville han jo nok have fået lidt flere end de 2 røde kort han har fået i ca 450 PL kampe.
Jeg synes bestemt stadig ikke det var en tackling der på nogen måde kan forsvares, men han kommer stadig med en fremstrakt hånd og giver ham en uforbeholden undskyldning.
Hvis man ikke er mand nok til at tage imod den og komme videre siger det imo en del mere om Nani end om Carra og det er ikke positivt.
Ang dommen til Sir A kom det noget bagpå mig at han fik så mange dage, indtil jeg fandt ud af at han havde 2 dage i banken.
Det har længe ligget og luret og hånden på hjertet kommer det bagpå mig at han først får den nu og det er vel ikkr lige det rette tidspunkt at i skal til at slåes med det nu.
Nu er jeg jo nok ikke objektivt men imo så er han bestemt selv ude om det. Han viste at han var under luppen hos FA men det har på ingen måder holdt ham tilbage, tværtimod vil jeg næsten sige.
Jeg synes faktisk at han de seneste år er blevet meget ældre, han ligner og opfører sig som en gammel gnaven mand der er utilfreds med alt som dommeren gør som ikke går jeres vej, lige meget om det er korrekt eller ej.
Sådan ser jeg ham altså pt
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11046:
16 Mar 2011, 20:44 »
Æh hvad JKJ? Hvor siger Nani, eller jeg for den sags skyld, at Carragher tackler sådan hver gang? Så skru ned for "charmen", og læs hvad der står
Self vil der blive begået frispark, men det kan da ikke være rigtigt, at Nani er forpligtiget til at tilgive en spiller hver gang der bliver lavet tacklinger som den Carragher lavet på ham? Så er det jo for nemt for forsvarerne at "slippe", for man skal bare sige undskyld, så ligger bolden pludseligt hos ham der er blevet ramt af skaden. Det giver da bjælde mening...
Hvis Carragher så i øvrigt havde lavet en helt reglementeret tackling og det var 110% uheld at han var blevet skadet, ja så skulle han self tage imod en undskyldning, men det er så åbenbart 2. gang og så kan jeg godt forstå det er svært at finde en passende mængde tilgivelse frem.
I øvrigt melder historien ikke noget om, hvorvidt Carragher forsøgte med en undskyldning ved den første tackling. Det KUNNE jo være, at han dengang ikke kom med en undskyldning, og så giver det bare endnu mindre mening at Nani skulle tage imod en undskyldning denne gang.
Suckins
Førsteholdsspiller
«
Svar #11047:
16 Mar 2011, 20:45 »
Citat af: JKJ 16 Mar 2011, 20:37
Jeg synes bestemt stadig ikke det var en tackling der på nogen måde kan forsvares, men han kommer stadig med en fremstrakt hånd og giver ham en uforbeholden undskyldning.
Hvis man ikke er mand nok til at tage imod den og komme videre siger det imo en del mere om Nani end om Carra og det er ikke positivt.
Nani sidder og har en flænge i benet. Han er muligvis lige blevet sat ud i lang tid efter en svinestreg. Skal man virkelig forvente at han allerede der er helt nede på jorden igen og er klar til at give Carragher hånden? Jeg forstår ham sgu godt.
former zoesuckins
JKJ
Gæst
«
Svar #11048:
16 Mar 2011, 21:05 »
Citat af: Zeptor 16 Mar 2011, 20:45
Nani sidder og har en flænge i benet. Han er muligvis lige blevet sat ud i lang tid efter en svinestreg. Skal man virkelig forvente at han allerede der er helt nede på jorden igen og er klar til at give Carragher hånden? Jeg forstår ham sgu godt.
Ja efter kampen og de næste par dage også har jeg forståelse for det.
Men han er klar igen, og bør komme videre.
Hvis han skal være bitter på alle der laver eller har lavet grove frispark ender han med en blive en gammel bitter og indadvendt mand.
Han er en type der vil blive lavet mange grove frispark imod, også fra andre end Carra og jeg tvivler på at ret mange af dem vil stikke ham en undskyldning.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11049:
16 Mar 2011, 21:17 »
Det betyder da ikke at han bare skal acceptere det? Self kommer han videre, det er da ikke det som det handler om, det handler om, at der er en grænse for hvor mange gange en spiller skal finde sig i at blive skadet af samme spiller
Suckins
Førsteholdsspiller
«
Svar #11050:
16 Mar 2011, 21:18 »
Citat af: JKJ 16 Mar 2011, 21:05
Ja efter kampen og de næste par dage også har jeg forståelse for det.
Hvilket er der Nani ikke tager imod undskyldningen. Så må du jo også have forståelse for det.
former zoesuckins
Baztik
Reserveholdsspiller
«
Svar #11051:
16 Mar 2011, 23:30 »
Citat af: Hallihallo 16 Mar 2011, 18:49
Jeg synes det er 100% i orden at han få den straf. Det er ikke første gang han er ude og kritisere dommerpræstationer. Han havde 2 dages straf som ventede på ham når han dummede sig igen - og det gjorde han så. Det er ikke så meget det at han kritiserer dommerne, men måden han gør det på. At sige, at han inden kampen var gået i gang fik bange fornemmelser da han så hvem det var der skulle dømme er under al kritik. Så vidt jeg husker kritiserede han ikke dommerne da Rooney hamrede en albue i hovedet på en Wigan spiller. Jeg synes Ferguson er, og for den sags skyld også Wenger, er fantastiske trænere, men kan ikke klare at de efterhånden efter hver kamp skal kritisere dommerne og se bort fra at de reelt set i nogle situationer er blevet spillet ud af banen. Selvfølgelig er det træls når tingene ikke går ens vej, men det sker for alle hold og der kører ingen hetz mod United og Arsenal. Selvfølgelig skal man være en dårlig taber når man har med dette niveau at gøre, men gør det dog med værdighed i stedet for.
Ja kan jeg sgu godt følge Fergies punkt, han havde da ret i det. Atkinson leveret noget der ligner lort, så at han var bange for det inden, giver vel mening efter kampen. F.A. skal tage imod kritik, og få ændret de mange fejl de efterhånden laver. Det ligner noget der er mere korrupt end UEFA, - overdrivelse fremmer forståelse.
Citat af: JKJ 16 Mar 2011, 20:37
Carra er forsvarer, Nani er offensiv/angriber. Nani er hurtigere på fødderne og teknisk klasser bedre en Carra. Så selvfølgelig vil han lave nogle frispark på ham.
Og at påstå at Carra tackler sådan hver gang er jo lodret løgn, med alt respekt så er det faktisk en stor gang pis at fyre af.
Så ville han jo nok have fået lidt flere end de 2 røde kort han har fået i ca 450 PL kampe.
Ang dommen til Sir A kom det noget bagpå mig at han fik så mange dage, indtil jeg fandt ud af at han havde 2 dage i banken.
Det har længe ligget og luret og hånden på hjertet kommer det bagpå mig at han først får den nu og det er vel ikkr lige det rette tidspunkt at i skal til at slåes med det nu.
Nu er jeg jo nok ikke objektivt men imo så er han bestemt selv ude om det. Han viste at han var under luppen hos FA men det har på ingen måder holdt ham tilbage, tværtimod vil jeg næsten sige.
Jeg synes faktisk at han de seneste år er blevet meget ældre, han ligner og opfører sig som en gammel gnaven mand der er utilfreds med alt som dommeren gør som ikke går jeres vej, lige meget om det er korrekt eller ej.
Sådan ser jeg ham altså pt
Det tydeligt for mig at du er Liverpool fan. - Tage imod en undskyldning? At Nani er meget bedre teknisk en Carragher er jo en ligegyldig argumentation? Det giver ikke Carragher lov til at lave sådan en tackling? Det ikke første gang, og ja det mig en gåde at han ikke har fået flere røde kort, efter den kamp skulle han da op på 3, hvor der er flere situationer hvor han også skulle have kort. Første gang Nani blev skadet af ham, skulle han imo også ud. Ja 100 % vil Carragher lave frispark overfor Nani, men at lave sådan en tackling hvor han løfter benet vel nok en halvmeter fra jorden giver ingen mening.
Det siger ikke en skid mere om Nani. - En person skyder bevist sig i skulderen, siger bagefter undskyld. Vil du tage imod den? Næppe.
Læg mærke til bevist, ligesom Carragher bevist udførte en vanvidstackling.
Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High
JKJ
Gæst
«
Svar #11052:
16 Mar 2011, 23:48 »
Vi er ganske enige i at FA bør kunne tage kritikken til sig når de får kritik.
Men som der bliver nævnt, hvor er Sir A når han har dommeren med sig? Så hører vi aldrig noget.
Det er underligt nok kun når i har en kendelse mod jer at han kæfter op til højre og venstre.
Vi hører aldrig at en dommer får ros når han har dømt en god kamp.
Jeg kan da godt gentage mig igen hvis du synes. Jeg mener Carras tackling skal give direkte rødt og 3 dage på tribunen!
Og siger bare at et mandfolk vil acceptere en undskyldning efter nogle dage.
Carra er ikke typen der flæsker sine modspillere, ja det gjorde han her men han er heldigvis ikke fejlfri men dog mand nok til at sige han klokkede i det i stor stil.
Nani spil gør, desværre, at han mange gange stadig vil blive flået fra hinanden. Skal han så hver bitter hvergang?
Fodbold er en kontaktsport hvor der bliver taget og givet. Det gør det selvfølgelig ikke i orden at tackle som Carra gjorde. Det er bare en "erhversrisiko" som spillere kan komme ud for.
Og fordi Carra laver dette grove frispark er han pludselig en svinsk spiller?
Såkan jeg da nvæne en hel del hos jer der er mindst lige så svinske. Det gider jeg bare ikke for disse ting sker i kampens hede, og langt de fleste af disse tacklinger ske uden nogen form for bagtanke.
Baztik
Reserveholdsspiller
«
Svar #11053:
16 Mar 2011, 23:57 »
Der er nu mange værre en Carragher uden tvivl, Pepe og van Bommel er 2 man hurtigt kan remse op.
Tænker bare med den rutine Carragher nu har opnået burde han kunne virke bedre i de situationer, det jo altid let nok at sige undskyld efter. Han burde have haft det røde, og det have vel nok ændret hele kampen.
Ja sådan er Fergie nu engang, men alle vil jo være sådan. Wenger kommentér jo også nu engang på dommere, men når det går til hans fordel tier han jo stille, det vel kun normalt at være dobbelmoralsk i dagens fodbold.
Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11054:
17 Mar 2011, 08:00 »
Citat af: JKJ 16 Mar 2011, 23:48
Jeg kan da godt gentage mig igen hvis du synes. Jeg mener Carras tackling skal give direkte rødt og 3 dage på tribunen!
Og siger bare at et mandfolk vil acceptere en undskyldning efter nogle dage.
Carra er ikke typen der flæsker sine modspillere, ja det gjorde han her men han er heldigvis ikke fejlfri men dog mand nok til at sige han klokkede i det i stor stil.
Nani spil gør, desværre, at han mange gange stadig vil blive flået fra hinanden. Skal han så hver bitter hvergang?
Fodbold er en kontaktsport hvor der bliver taget og givet. Det gør det selvfølgelig ikke i orden at tackle som Carra gjorde. Det er bare en "erhversrisiko" som spillere kan komme ud for.
Og fordi Carra laver dette grove frispark er han pludselig en svinsk spiller?
Såkan jeg da nvæne en hel del hos jer der er mindst lige så svinske. Det gider jeg bare ikke for disse ting sker i kampens hede, og langt de fleste af disse tacklinger ske uden nogen form for bagtanke.
Helt ærligt, hvad skal Nani bruge en undskyldning til? Jeg kan da ikke bruge en undskyldning fra nogen til noget, hvis de har været voldelige uden hensyn til andre? Det er da ikke sådan jeg opdrager mine børn ihf, "så længe I bare siger undskyld bagefter, så behøver I ikke tage hensyn til hinanden"...
Og så har vi den igen, den her "undskyldning" eller hvad vi skal kalde det. Først var det hans filmeri der blev nævnt forskellige steder som "forklaring" på hvorfor det nu endeligt går galt, og så er det hans spillestil. INTET kan nogensinde ligge til grund for at man modtager den slags tacklinger...
Og nej, der var sikkert ikke en bagtanke fra Carragher, lad os endeligt håbe det, men til gengæld var der absolut heller ingen OMTANKE i det han gjorde. Hvis jeg skal fortælle min knægt at det Carragher gjorde kunne klares med en undskyldning, fordi der ikke var en bagtanke med det, så siger jeg jo samtidig til ham, at det er okay ikke at tage hensyn til hinanden. Det holder da ikke...
Sider:
1
...
735
736
[
737
]
738
739
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »