home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 733 734 [735] 736 737 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447733 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11010: 15 Mar 2011, 22:44 »

Jo tak... Hvor er det vildt at Wes Brown i den alder, kan spille så meget som en på 17....

Jeg bliver frustreret hver gang jeg ser ham spille!
Som sagt kan jeg ikke forstå hvorfor han spiller som han gør!
Det er jo meningen han skal skabe ro og tryghed nede bag i. Synes aldrig det sker!

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11011: 15 Mar 2011, 22:49 »

Lettet følelse lige nu. De skide franskmænd får ganske enkelt for meget plads. 2-0 bassen af Chicharito troede jeg lukkede kampen, men så kommer Brown's selvmål og ændrer kampen totalt. Vi lukker meget godt af til sidst, da Marseille ikke kommer frem til det store, men alligevel skuffende at vi ikke kører sådanne kampe hjem sikkert.

Skadesituationen gør heller ikke det hele meget bedre. To backs udgår med skade, bare her til aften. Nani så træt ud til sidst, og blev også skiftet ud. Håber ikke det er noget med skaden, at gøre, for så ser det virkelig slemt ud! Vi må bare håbe på, at det ikke er så slemt, for bagkæden ser godt nok ikke stærk ud pt.

Trods alt det dårlige, er vi nu i Champions League 1/4-finalen! Tror på, at vi går hele vejen! Keep going devils!  Djævel

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11012: 15 Mar 2011, 22:54 »

Jeg har det sådan lige nu, at alle sejl bør sættes ind på mesterskabet med de skader vi har. Så kan CL blive nedprioriteret lidt for min skyld, regner ikke med at vi kan hapse den anyways, det har vi ikke spillet til i år ...

DavidMadsen
Manager

« Svar #11013: 15 Mar 2011, 22:59 »

Efter hjemmekampen mod Bolton på lørdag har drengene trods alt 14 dage til at hvile (medmindre de skal til landskampe). Dér kan vi forhåbentlig blive småskaderne kvit. Bolton hjemme skal vindes, men efterfølgende har vi West Ham ude den 2. april samt en CL-kamp den 5. eller 6. april efterfulgt af en hjemmekamp mod Fulham den 9. april. Efter disse kampe venter FA Cuppen og CL så igen, og her SKAL vi simpelthen have flere spillere klar.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11014: 15 Mar 2011, 23:01 »

Ja problemet er vel netop at en del skal i kamp for deres land. Det gælder så self ikke dem der er skadet, men hvis nogle af landsholdsspillerne er bare det mindste klar er faren jo også, at de bliver udtaget til deres landshold og risikerer at blive yderligere skadet der...

Føler ikke at vi er vildt heldige lige pt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11015: 15 Mar 2011, 23:02 »

Derudover kan man egentlig godt undre sig lidt over, hvorfor det er de engelske mandskaber, Arsenal, Chelsea og Man Utd, der bliver ramt af så mange skader i denne sæson. Er det tilfældigheder? Synes ikke man ser f.eks. Bayern, Inter, Barca og Real ramt på samme måde Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #11016: 16 Mar 2011, 00:11 »

"John O'shea, der startede på højre backen, måtte efter 36 minutter gå ud med noget der lignede en fibersprægning. En skade der kom efter et godt ryk ned af højre wing.

Han blev afløst af den unge brasilianer, Rafael, der dog måtte lide samme skæbne i midten af anden halvleg. Igen med noget der lignede en fiberskade. Ferguson kunne derfor berette til pressemødet efter kampen, at han regner med at skulle se bort fra begge spiller i 3-4 uger."

Så må Gary Neville trække i trøjen igen... Det bliver en noget alternativ opstilling mod Bolton, tror jeg - nej: frygter jeg.

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11017: 16 Mar 2011, 00:44 »

DavidMadsen kan du så smutte ind til det forum du hører til!
- Håber du ved hvilket jeg snakker om Smiley

/MOHoegsted.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11018: 16 Mar 2011, 00:45 »

Og bare for at deltage i debatten, så kunne jeg sagtens se Fabio overtage på højrebacken.
En plads man mener han godt kan spille, og med den selvtillid han har i de 2 seneste PL kampe han har deltaget i, burde han leverer noget fornemt.

Szczesny
Manager

« Svar #11019: 16 Mar 2011, 00:47 »

Og bare for at deltage i debatten, så kunne jeg sagtens se Fabio overtage på højrebacken.
En plads man mener han godt kan spille, og med den selvtillid han har i de 2 seneste PL kampe han har deltaget i, burde han leverer noget fornemt.

Hvilke to PL kampe har han senest deltaget i?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11020: 16 Mar 2011, 00:57 »

Hvilke to PL kampe har han senest deltaget i?

Jeg tænkte på kampen mod Wigan og Arsenal hvor han scoret 1 mål i begge kampe. Jeg tænkte dog bare ikke over Arsenal kampen ikke var PL, og så har han også deltaget i Chelsea kampen kom ind som indskifter i det 80 minut.

Det skal dog forståes som en hentydning til Arsenal og Wigan kampene.

Szczesny
Manager

« Svar #11021: 16 Mar 2011, 01:01 »

Jeg tænkte på kampen mod Wigan og Arsenal hvor han scoret 1 mål i begge kampe. Jeg tænkte dog bare ikke over Arsenal kampen ikke var PL, og så har han også deltaget i Chelsea kampen kom ind som indskifter i det 80 minut.

Det skal dog forståes som en hentydning til Arsenal og Wigan kampene.

OK. Ja, han er begyndt at få lidt mere spilletid, hvor man tidligere kunne sige, at han haltede efter sin bror. Nu kan brormands skade, så bringe ham ind i startopstillingen. Spændende!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Erzael
Manager

« Svar #11022: 16 Mar 2011, 06:44 »

Jeg skal da love for, at der var dømt neglebidderi igår. Det er ved at være et stykke tid siden jeg har kunne mærke pulsen være så højt oppe. Og som altid er det virkelig en forløsning når det ender ud til vores fordel.
Det var dog desværre en rigtig dårlig kombination af Brown og Smalling, som altid, da Smalling virkelig skal have Vidic ved sin side. Og ærgeligt med Rafael og O'Shea - virkelig ærgeligt. Nu skal det bare blive til 3 point mod Bolton - ligegyldigt hvem vi bruger.

Thumbs up for kvartfinalerne! Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11023: 16 Mar 2011, 08:20 »

Derudover kan man egentlig godt undre sig lidt over, hvorfor det er de engelske mandskaber, Arsenal, Chelsea og Man Utd, der bliver ramt af så mange skader i denne sæson. Er det tilfældigheder? Synes ikke man ser f.eks. Bayern, Inter, Barca og Real ramt på samme måde Smiley

Ja, det har jeg også spekuleret i... Er det engelske kampprogram tættere pakket end dem fra Italien, Spanien, Tyskland osv? Ellers ved jeg snart ikke hvor man skal finde grunden henne, men synes da det (i hvert fald fra Arsenals synspunkt) sker hver sæson efterhånden...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

3.v evaB
Gæst

« Svar #11024: 16 Mar 2011, 12:32 »

Nu har der også været en del skader i Serie A hvor bl.a. både Milan&Inter har været meget hårdt ramt.
Tror det ligger til tilfældighederne.

Sider: 1 ... 733 734 [735] 736 737 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010