home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:44:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  3 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 721 722 [723] 724 725 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1448063 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10830: 08 Mar 2011, 16:29 »

Jeg har ledt på nettet men har ikke fundet noget udover at Nani skulle undersøges idag.

Er der nogen der ved hvordan hans skade ser ud? Ud fra det jeg har fundet skulle det "kun" være en stor flænge og han skulle eftersifgende selv have gået fra Anfield.
Hvis det er korrekt må man da håbe det ikke er så alvorligt som det så ud til at være.

Carra skulle have opsøgt Man U omklædningsrum og personligt have undskyld overfor Nani, den kredit synes jeg nu man skal give ham. Selvom jeg bestemt ikke bifalder hans tackling som burde have givet 3 dage på tribunen.

Det eneste jeg sådan lige kunne finde omkring Nanis skade : http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-nani-ude-i-mindst-tre-kampe

Vi skal alle være her.

U-4-E
Manager

« Svar #10831: 12 Mar 2011, 01:18 »

Endnu et banner vil i morgen blive hængt op på Stretford End, og det er (naturligvis) til ære for Ryan Giggs.

Nyeste på Nani er at han tidligst er klar mod Bolton i næste weekend, men formegentlig først efter landsholdspausen.
« Seneste Redigering: 12 Mar 2011, 01:22 af U-4-E » Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #10832: 12 Mar 2011, 01:30 »

Endnu et banner vil i morgen blive hængt op på Stretford End, og det er (naturligvis) til ære for Ryan Giggs.

ALT respekt til den mand - og et rigtig fedt banner btw.
Jeg ville ønske at Arsenal husede one-club spillere, ligesom United gør nu. Og ligesom vi har gjort tidligere. Der er bare et eller andet 'romantisk' over det Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #10833: 12 Mar 2011, 14:01 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12964
Hvor ville det være typisk os, hvis vi sikrede os vores transfermål, før sommerens transfervindue overhovedet går i gang. Rodwell er dog ikke lige spilleren jeg helst havde set i United, da han - i min optik - minder meget om Carrick og Fletcher. Dermed ikke sagt at han er dårlig, eller at han ikke kan blive en stor stjerne.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10834: 12 Mar 2011, 14:49 »

Derudover venter endnu en stor kamp mod Arsenal i aften, hvor vi skal spille os videre i FA Cuppen. Det skal helst afgøres i første kamp, da vi spiller på hjemmebane. Men samtidigt har vi tre kantspillere ude - Nani, Valencia og Park efterlader et kæmpe hul på højre kant, hvor vi sikkert får enten Rooney, Fletcher, Chicharito eller måske endda Obertan at se. Positivt er dog at Vidic er tilbage i forsvaret, hvor ham og Smalling helt sikkert vil yde mere modstand end Brown og Smalling. Rio er angiveligt stadigvæk ude, mens der ingen meldinger er om Evans. Anderson, Owen og naturligvis Hargo er også stadigvæk ude, hvorfor vi har en del færre muligheder end normalt. Fabregas er godt nok også (angiveligt) ude, men man ved jo aldrig med trænernes meldinger mere.

Kunne forestille mig at det bliver en tæt kamp. Vi skal undgå uafgjort, da vi så skal til Emirates allerede på fredag - hvor vores skadessituation er lige så slem, og hvor hjemmebanefordelen til Arsenal vil gøre det til en næsten umulig kamp. Selvom det ikke er helt sandt, vil jeg næsten hellere tabe i dag end at få udskudt kampen mod Bolton såvel som en sindssygt svær kamp ekstra. Siger derfor 2-1 til os, bare for at bevare håbet lidt.

Man kunne forestille sig en opstilling i stil med:

VDS
Rafael - Vidic - Smalling - Evra
Fletcher - Carrick - Scholes - Giggs
Rooney - Berbatov

Ville gerne have både Chicharito og Berbatov med, men Fergie har låst sig ret meget fast på at Rooney SKAL spille åbenbart. Hvis vi stiller sådan her, er det formodentligt en 4-3-3. Hvis enten Giggs eller Fletcher ikke er med, kunne man forestille sig at Rooney indtager den ene kant. Ville heller ikke undre mig hvis Gibson spillede.

Nu må det sgu være på tide at Berbatov får chancen igen. Egentligt så jeg gerne Rooney helt droppet til kampen, så vi kan få vores to mest scorende angribere (læs: spillere) på banen på samme tid.
« Seneste Redigering: 12 Mar 2011, 14:53 af DavidMadsen » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10835: 12 Mar 2011, 17:34 »

Van der Sar

Brown-Smalling-Vidic-Evra

Rafael-Gibson-O'Shea-Fabio

Rooney-Hernandez

Sådan stiller vi op. Den havde jeg godt nok ikke set kommet, tvivler sku på vi kan vinde idag. Gibson og O'Shea på midten? Det skriger jo af kreativitet.......  Ubeslutsom

Hvor er Fletcher, Berbatov, Scholes, Giggs og Carrick?

SYV forsvarsspillere, puha.
« Seneste Redigering: 12 Mar 2011, 17:37 af SeRuX » Logged

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #10836: 12 Mar 2011, 17:51 »

Kan godt lide at han vil prøve med Rafael og Fabio på kanterne for at prøve noget nyt, men til gengæld ser jeg meget hellere Scholes, Giggs, Fletcher og til dels Carrick istedet for Gibson og O'Shea. Og hvad laver Berba på bænken? :O

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10837: 12 Mar 2011, 17:55 »

Fletcher og Carrick er angiveligt skadede og misser også Marseille kampen. Scholes og Gibson burde være på midtbanen, eller måske give Pogba en chance. Men ak ja, vi får se hvordan det her vil gå  Forseglede Læber

19-18!

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #10838: 12 Mar 2011, 17:56 »

Fletcher og Carrick er angiveligt skadede og misser også Marseille kampen. Scholes og Gibson burde være på midtbanen, eller måske give Pogba en chance. Men ak ja, vi får se hvordan det her vil gå  Forseglede Læber
Hvis Fletcher og Carrick er skadet, hvorfor er de så med til dagens kamp? Peace

U-4-E
Manager

« Svar #10839: 12 Mar 2011, 17:58 »

Nu går der forlydender om at Carrick og Fletcher er skadede, og heller ikke klar mod Marseille. Super... I det mindste er Valencia klar igen, og sidder på bænken.

Hvis Fletcher og Carrick er skadet, hvorfor er de så med til dagens kamp? Peace

Er de heller ikke.

Caspper
Manager

« Svar #10840: 12 Mar 2011, 18:03 »

Vores midtbane i dag er en joke.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #10841: 12 Mar 2011, 18:08 »

Jeg var ved at få min rugbrødsmad galt i halsen da jeg så vores opstilling. Hvad sker der for vi har 7 defensive spillere på banen?! Rafael og Fabio kan jeg til dels godt forstå da de også kan bidrage lidt fremadrettet, men hvad filan laver O'shea på CM og Brown på RB? Brown spilllede ikke synderligt overbevisende mod liverpool, og tror ikke han gør det bedre ude på højre back.
Vi må bare krydse fingre for at Fergie ved hvad han laver og se ad.

Official member of Manchester United Football Club

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #10842: 12 Mar 2011, 18:09 »

Der er fyldt med kreativitet på midtbanen idag...

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #10843: 12 Mar 2011, 19:21 »

Der er fyldt med kreativitet på midtbanen idag...

Det må man sige, meget mere end kreative end Nani, Giggs og Scholes. det burde da være vores normale start 11 det her.
 Wink

ej når det så er sagt, så er jeg meget positiv overrasket og Da Silva brødrene. synes de har gjort det godt

Thore
Manager

« Svar #10844: 12 Mar 2011, 20:23 »

Herlig sejer i dag!
En startopstilling, der virkelig bød på manglende kreativitet, men hvad gør det når man score målene alligevel?
Videre avancement i FA. cuppen over rivalerne fra London er jo altid en herlig ting, og når vi så sammentidlig brugte spiller som Fabio, Brown og Gibson der ikke normalt vader i spilletid, så bliver det jo bare endnu bedre.
Så kan Arsenal fansene græde nok så meget, og sige at det var en ufortjent sejer. De har åbenbart ikke lært at fodbold handler om mål..

Men det bedste ved dagens kamp må næsten være....: VALENCIA!! He's back!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 721 722 [723] 724 725 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010