home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:20:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 663 664 [665] 666 667 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575485 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9960: 10 Jan 2011, 23:50 »

Men antager man, at som ultraslow vidoen IMO viser, at Agger ramte Berba, ville den bedste dom vel have været ingenting. Så kan man jo sige, at Agger rammer Berba, men ikke tilstrækkeligt nok til et staffe, samt at Berbas anklager om dive skulle fjernes.

Men den er sku svær.  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9961: 11 Jan 2011, 10:08 »

Det er da umuligt at se om Berbatov bliver ramt på den gif. Dårlig kvalitet, dårlig vinkel (Aggers fod kunne lige så nemt være foran Berbatov) og dårlig speed på optagelsen. Man kan dog tydeligt se at Berbatov fortsætter sit løb men belejligt nok stoppede videoen før Berbatov lod sig falde. Det er så utroligt tydeligt at der ikke var straffe på de andre replays, og selvom United fansene er så opsatte på at forsvare deres spiller så er det godt at se at de fleste tør indrømme at der nok ikke var straffe, det siger det hele.. Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jan 2011, 13:17 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9962: 11 Jan 2011, 10:17 »

Hvis jeg skal tyde noget som helst ud af den gif er det, at Berbatov lander lidt skævt på den venstre fod. Det KUNNE antyde at Agger rammer ham nok til at det er ok at han falder. Men jeg tør dælme ikke sige noget endegyldigt Smiley Hælder nok stadig mest til, at Berbatov ihf. falder ganske let og at det ikke var dømt på Anfield Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #9963: 11 Jan 2011, 13:17 »

Et eller andet sted er det sgu lidt komisk, at folk bliver ved med at himle op omkring straffesparket.

Det er dømt, der blev scoret, vi gik  videre og undskyld for det, men sådan er det nu en gang i mellem i fodboldverdenen.

Liverpool bød ikke ind med ret meget og det kan de vel takke Gerrard for, der med sin vanvittige tackling fortjent fik rødt.

Og ja, det havde også været fortjent, hvis det havde været en United mand og nej, Rafaels tackling var ikke i nærheden af Gerrards.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9964: 11 Jan 2011, 13:19 »

Et eller andet sted er det sgu lidt komisk, at folk bliver ved med at himle op omkring straffesparket.

Det er dømt, der blev scoret, vi gik  videre og undskyld for det, men sådan er det nu en gang i mellem i fodboldverdenen.

Liverpool bød ikke ind med ret meget og det kan de vel takke Gerrard for, der med sin vanvittige tackling fortjent fik rødt.

Og ja, det havde også været fortjent, hvis det havde været en United mand og nej, Rafaels tackling var ikke i nærheden af Gerrards.

Nej, så må vi hellere lade vær med at snakke om kampe som er spillet og ting som er sket, hvad er det for noget fis at sidde og sige.

Det er da klart der bliver snakket om straffet, når det ændrede hele kampens forløb, plus det var ganske tvivlsomt.

Metsu1
Manager

« Svar #9965: 11 Jan 2011, 13:46 »

Nej, så må vi hellere lade vær med at snakke om kampe som er spillet og ting som er sket, hvad er det for noget fis at sidde og sige.

Det er da klart der bliver snakket om straffet, når det ændrede hele kampens forløb, plus det var ganske tvivlsomt.

Slap af, Roman, jeg bryder mig ikke om den tone.

Det er blot min holdning, at man nu har terpet den kendelse igennem i flere dage og ja, den er tvivlsom, men den bliver sgu da ikke ændret af det og er man Liverpool mand filmer han og er man United mand kan den forsvares.

Så slap venligst lige lidt af  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9966: 11 Jan 2011, 13:48 »

Tror det hedder "Er man fan af alle andre klubber, eller måske United fan, filmer han - er man stædig United fan forsvarer man stædigt" Tunge Selv Morten Bruun indrømmede at der ikke var straffe, så kan det da kun være rigtigt.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #9967: 11 Jan 2011, 13:52 »

Det kan jo også gøre lige meget om han filmede eller ej. Mon ikke en Liverpool spiller engang har filmet sig til et straffespark? Jo det er nok sket.
Det sker i fodbold, og det er bestemt en del af det.

Vi kan ikke se om Berbatov er blevet ramt på foden og har mistet balancen. Det er klart, at hvis han bliver ramt og mister lidt balance, så falder han og giver den selvfølgelig lidt ekstra når det er i straffesparks feltet.

Jeg har altid spillet back, så har stort set aldrig været oppe i modstanderens felt, men de offensive folk jeg har spillet sammen med ved da godt, at man helst skal spille lidt på det når man falder i feltet.

Jeg tror ikke der var straffe til United, men af de replays jeg har set, så kan jeg ikke udelukke det.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9968: 11 Jan 2011, 13:57 »

Jeg synes tydeligt, især på replay nr 2, at Berbatov smider sig efter at han er forbi Agger: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/ryan-giggs-liverpool-8109716/

Er det virkelig så svært at se?

Og ja, der er da tit Liverpool spillere der smider, Torres er notorisk diver, og Gerrard lavede selv et kæmpe dive for et par år siden: http://www.youtube.com/v/1GKXAKQY-0Y

Men nu var det sådanset kampen i søndags der blev snakket om, så hvorvidt Liverpool spillere har divet, har vel intet med sagen at gøre?

Metsu1
Manager

« Svar #9969: 11 Jan 2011, 14:02 »

Jeg var ikke selv i tvivl om, at han divede og det var allerede, da jeg så den første gang i real time. Han smider sig jo først langt efter at han er forbi Agger, men jeg tror også, han bliver rørt, men ikke nok til at han skal vælte omkuld.

Derfor siger jeg også og har allerede sagt undskyld til Liverpool fansene, der sviner os til her i vores egen tråd  Peace

Thore
Manager

« Svar #9970: 11 Jan 2011, 14:31 »

Men nu var det sådanset kampen i søndags der blev snakket om, så hvorvidt Liverpool spillere har divet, har vel intet med sagen at gøre?

hehe.. I går kom der mange kommentare om hvor usympatisk det var at United vandt på sådan en måde. Jeg kan ikke se hvordan det adskiller sig fra alle andre klubber.

Og nej på det klip kan jeg virkelig ikke se om han rør ham eller ej. Hvad jeg kan se falder han lige efter Agger har haft benet inde foran ham.

Jeg tror egentlig det var kontakt, spørgsmålet er om der var nok kontakt. Men igen jeg har endnu ikke set et klip der kan bevise noget fuldstændigt
« Seneste Redigering: 11 Jan 2011, 14:42 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9971: 11 Jan 2011, 14:50 »

hehe.. I går kom der mange kommentare om hvor usympatisk det var at United vandt på sådan en måde. Jeg kan ikke se hvordan det adskiller sig fra alle andre klubber.

Og nej på det klip kan jeg virkelig ikke se om han rør ham eller ej. Hvad jeg kan se falder han lige efter Agger har haft benet inde foran ham.

Jeg tror egentlig det var kontakt, spørgsmålet er om der var nok kontakt. Men igen jeg har endnu ikke set et klip der kan bevise noget fuldstændigt

Du kan vel også se at det ben som evt bliver ramt, sætter han ned igen før han falder. Hvis han ikke havde sat det ned, så havde jeg være mere i tvivl om der var kontakt, men når han først sætter begge fødder på jorden som om han vil løbe videre, og derefter lader sig falde, så er det vel logik at der ikke var 'nok' kontakt.

Og ja, diskussionen gik på om hvorvidt United fik flere af den slags kendelser med sig imod big four end de andre. Ikke om andre klubbers spillere også divede.

Thore
Manager

« Svar #9972: 11 Jan 2011, 15:12 »

Du kan vel også se at det ben som evt bliver ramt, sætter han ned igen før han falder. Hvis han ikke havde sat det ned, så havde jeg være mere i tvivl om der var kontakt, men når han først sætter begge fødder på jorden som om han vil løbe videre, og derefter lader sig falde, så er det vel logik at der ikke var 'nok' kontakt.

Og ja, diskussionen gik på om hvorvidt United fik flere af den slags kendelser med sig imod big four end de andre. Ikke om andre klubbers spillere også divede.

Nu kan han jo godt sætte benet ned og stadig miste balancen hvis han bliver skubbet, sådan så benet kommer skævt ned. Jeg syntes det er en svær afgørelse. Det må have været meget svært for Howard Webb at vurdere om der var straffe eller ej.

Det kan godt være du mener, at min kommentar om at alle klubber får tildelt straffespark på grund af film. ikke høre med til diskutionen, men det kan jeg ikke bruge til så meget, da jeg syntes det er en vigtig pointe. Så må du vælge at se bort fra den kommentar, hvis du mener det er udnødvendigt

DavidMadsen
Manager

« Svar #9973: 11 Jan 2011, 16:08 »

Slap dog af mulle. Jeg tror, Metsu mener, at alle ikke bliver enige alligevel. Så kan folk lige så godt blive enige om at være uenige.

Jeg synes tydeligt, især på replay nr 2, at Berbatov smider sig efter at han er forbi Agger: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/ryan-giggs-liverpool-8109716/
Sjovt at det lige er den, du fremhæver. Det var faktisk den, der gjorde mig i tvivl om, at han divede. Synes Aggers fod "får et skub", eller hvad man skal sige, i det øjeblik der er en mulig kontakt. Altså at den pludseligt ændrer retning en smule. Det kunne indikere, at han lige snitter Berbatovs fod. Og som den gif før viser, så træder Berbatov lidt underligt ned - måske skyldtes det en meget lille kontakt? Og hvis det er nok til at bringe ham ud af balance, så kan straffesparket vel næsten forsvares. Han overspiller dog helt vildt på det, og det ville nok ikke være blevet dømt på Anfield, medmindre det var Gerrard, selvfølgelig. Tunge

Når det så er sagt, så tror jeg stadigvæk (for 117. gang) at der ikke var straffe. Vi kan i hvert fald godt blive enige om, at det var et tyndt straffespark. Han overspiller helt vildt på den, men jeg vil ikke udelukke 100% at hans fod bliver snittet lidt, og at han træder lidt forkert ned på foden.

Thore
Manager

« Svar #9974: 11 Jan 2011, 16:32 »

Når det så er sagt, så tror jeg stadigvæk (for 117. gang) at der ikke var straffe. Vi kan i hvert fald godt blive enige om, at det var et tyndt straffespark. Han overspiller helt vildt på den, men jeg vil ikke udelukke 100% at hans fod bliver snittet lidt, og at han træder lidt forkert ned på foden.

Helt sikkert. Han overspiller rigtig meget, men jeg vil ikke gå ud og svine ham, fordi han har udtalt at der var straffe. Jeg kan virkelig ikke på de replays se om han bliver ramt eller ej

Sider: 1 ... 663 664 [665] 666 667 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010