home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 654 655 [656] 657 658 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575683 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9825: 04 Jan 2011, 18:28 »

Hvad er det der er klamt ved dem?
Det mener du ikke seriøst.. Vi er Manchester United, de er Manchester City. Mere forklaring behøves forhåbentligt ikke.

Men ja, som flere har skrevet, skal der simpelthen 3 point på kontoen i aften. Hjemme på OT skal vi have 3 point i samtlige kampe vi spiller. Dog tror jeg det kan blive en relativ svær kamp, som Fletcher også har udtalt sig om. Der er en del spørgsmålstegn ved en del af vores spillere, og med Liverpool kampen på søndag (som jeg iøvrigt skal over og se), bliver det svært at spå om startopstillingen.

Tror på en 1 eller 2 måls sejr.  Djævel

DavidMadsen
Manager

« Svar #9826: 04 Jan 2011, 18:59 »

Derudover håber jeg I spiller som I gjorde mod WBA, for så vinder I ikke.
Der er en verden til forskel på ude- og hjemmebane for os i denne sæson.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9827: 04 Jan 2011, 19:13 »

Der er en verden til forskel på ude- og hjemmebane for os i denne sæson.
Det er da ligegyldigt? Spiller i som mod WBA vinder I ikke, om det så er ude eller hjemme.

Thore
Manager

« Svar #9828: 04 Jan 2011, 19:24 »

Det er da ligegyldigt? Spiller i som mod WBA vinder I ikke, om det så er ude eller hjemme.

Ja det er da fuldstændig ligegyldigt, vi vand mod WBA?
Og det er ikk første gang i den er sæson vi har spillet dårligt og stadig vundet. Og så kan du kalde det held alt det du vil, men det kan det jo ikke være hver gang  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9829: 04 Jan 2011, 19:25 »

Og vis i spiller som Chelsea, så taber i alle kampe eller måske uafgjort.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 19:28 af Messi1987 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9830: 04 Jan 2011, 19:26 »

De er Manchester City, og de tror, at de er noget. Fuck Shitty.

Ej hvor er det dog irriterende, at man fyrer sådan en barnlig kommentar af. Prøv og uddyb hvorfor du synes det, da sådanne kommentar hiver det i forvejen lave debatniveau ned.

Til kampen i dag, tror jeg vi hiver en 2-0 sejr hjem. Jeg håber vi stiller op i en 4-4-2 opstilling. Vi skal passe på med, at spille for forsigtigt fodbold, trods vi møder i stærkt hold. Stoke er et fysisk godt mandskab som man bestemt ikke skal undervudere, men heller ikke holde sig tilbage overfor.

God kamp!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9831: 04 Jan 2011, 19:28 »

Please alle sammen! Det er ekstremt barnligt, at sidde og hate sådan mod hinanden! Det Jakob E prøver, at sige er just at vi ikke spillede fremragende mod WBA, og hvis vi spiller sådan mod et stærkere hold skal vi ikke regne med point. - Hvilket han har ret i.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #9832: 04 Jan 2011, 19:49 »

Grunden til at jeg ikke kan fordrage Man Shitty er flere grunde:
1) De er definitionen på en købeklub (dette er ikke sagt for at starte købeklubsdebatten igen, det er min personlige holdning). De rager til sig hvor de kan og tænker ikke på om spilleren kan bruges eller kommer til at sætte andre spillere udenfor holdet.

2) De prøver at indtage Manchester by, og det synes jeg ikke de skal. Det er vores hjem, så de kan bare smutte væk. For at argumentere lidt barnligt: Vi var her først: Vi blev grundlagt i 1978 som Newton Heath L&YR og Shitty blev grundlagt i 1980 som St. Mark.

3) Der er et eller andet over dem jeg ikke bryder mig om. Det hænger nok sammen med deres transferpolitik, men jeg føler at de skider loyalitet et langt stykke. Se bare på Stephen Ireland som smidt på porten, selvom han havde spillet fint for dem tidligere år, og var egen avl.

4) Tevez. Behøves jeg sige mere? Smiley

Official member of Manchester United Football Club

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9833: 04 Jan 2011, 19:53 »

Hvorfor ikke bare skrive det som det er WaterWar? Det er følelser, intet rationelt over at hade en anden fodboldklub i bund og grund Opstemt

Tre af de fire grunde du her nævner, er grunde der først har kunnet bruges indenfor de sidste par år, hvis det overhovedet. For mig at se er der kun en gyldig grund til at hade (eller hvad man nu vil kalde det) Man City: Rivalitet.

whale
Gæst

« Svar #9834: 04 Jan 2011, 19:54 »

Vi var her først: Vi blev grundlagt i 1978 som Newton Heath L&YR og Shitty blev grundlagt i 1980 som St. Mark.

funny

DavidMadsen
Manager

« Svar #9835: 04 Jan 2011, 19:58 »

Men det gør vi ikke, fordi det er på hjemmebane. Tunge

@WaterWar:
Du mener vel i 1800-tallet?

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #9836: 04 Jan 2011, 19:59 »

Vi andre hader også City, men de er der, og det må man leve med. Desværre. Jeg synes det er positivt de køber sådan ind, det ødelægger imo deres chancer.

Tjaa, kan ikke andet end være uenig. City bliver da klart stærkere hvis de henter forstærkninger, tror ikke det bliver noget problem for dem mht. sammenspil, og alt det der.

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9837: 04 Jan 2011, 20:01 »

Tjaa, kan ikke andet end være uenig. City bliver da klart stærkere hvis de henter forstærkninger, tror ikke det bliver noget problem for dem mht. sammenspil, og alt det der.
Det tror jeg, i den grad det gør, og jeg vil frygte et City-hold der sammenspillede de spillere de har nu meget mere.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9838: 04 Jan 2011, 20:02 »

Jeg ville også frygte et sammenspillet City-hold mere. Hvis de bliver ved med at købe stjerner, ryger nogen jo også på porten, og på den måde bliver de aldrig helt sammenspillet.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9839: 04 Jan 2011, 20:03 »

Det skulle nu være officielt, at hverken Rooney, VDS eller Ferdinand er med i dag. Opstillingen kommer ud lige om lidt.

Kuszczak
Rafael - Vidic - Smalling - Evra
Nani - Fletch - Gibson - Giggs
Berbatov - Hernandez

Bænk: Amos, Owen, Anderson, Carrick, Fabio, Obertan, Evans
« Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 20:07 af DavidMadsen » Logged

Sider: 1 ... 654 655 [656] 657 658 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010