home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575862 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9720: 30 Dec 2010, 20:06 »

Jeg synes endelig SirToby skal holde fast i sin mening. Han kan kun skuffe sig selv. Selvfølgelig må i være glade for 1. pladsen, men derfra og så til at sige at man allerede har vundet. Der er sgu langt..

bennojensen
Ynglingespiller

« Svar #9721: 30 Dec 2010, 20:07 »

Jeg synes endelig SirToby skal holde fast i sin mening. Han kan kun skuffe sig selv. Selvfølgelig må i være glade for 1. pladsen, men derfra og så til at sige at man allerede har vundet. Der er sgu langt..
manden er et geni, hvad han siger, burde skrives ned i en bog. <3

Fc United of Manchester

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9722: 30 Dec 2010, 20:08 »

manden er et geni, hvad han siger, burde skrives ned i en bog. <3
Jamen hvordan kan man sige noget så tåbeligt..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9723: 30 Dec 2010, 20:24 »

Sig endelig, I allerede har vundet. I har, på nær den seneste, spillet dårligt det meste af sæsonen, og fører nu ligaen. Derfor bliver i mestre. Jaja, ser man det. Chelsea, Tottenham, Arsenal og City er slet ikke ude af det her endnu, og at udtale sig som SirToby, er kraftedme det dummeste jeg har set længe.

Måske det skyldes at vi traditionelt set er bedst om foråret Smiley Men jeg har altså også lidt svært ved at se hvem der skal kunne true os FORUDSAT at vi traditionen tro øger formen til foråret. Arsenal virker ikke til at være blevet mere kynisk siden sidste sæson, Man City kæmper stadig med at få holdet spillet sammen og kæmper utroligt meget med angrebsspillet når man skal skabe kampene mens Spurs ikke har rutinen og Chelsea ikke er oppe af dynget endnu trods sejren over Bolton.

I øvrigt finder jeg det sjovt, at folk mener vi har spillet dårlig, når vi ligger nr. 1. Mener ikke vi har spillet dårligt, men vi har dummet os i enkelte kampe, som f.eks. senest mod Birmingham og tidligere ude mod Everton.

Hvis vi har spillet dårligt, og derfor bør være bekymrede, hvad så med de andre hold? De må alt andet lige have spillet dårligere da man har færre point og så være endnu mere bekymrede eller hvad? Smiley
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 20:27 af KongFjong » Logged

bennojensen
Ynglingespiller

« Svar #9724: 30 Dec 2010, 20:31 »

Jamen hvordan kan man sige noget så tåbeligt..
han siger meget lort, rent ud sagt. Det kan jeg kun bakke dig op i. Smiley

Fc United of Manchester

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9725: 30 Dec 2010, 20:37 »

Måske det skyldes at vi traditionelt set er bedst om foråret Smiley Men jeg har altså også lidt svært ved at se hvem der skal kunne true os FORUDSAT at vi traditionen tro øger formen til foråret. Arsenal virker ikke til at være blevet mere kynisk siden sidste sæson, Man City kæmper stadig med at få holdet spillet sammen og kæmper utroligt meget med angrebsspillet når man skal skabe kampene mens Spurs ikke har rutinen og Chelsea ikke er oppe af dynget endnu trods sejren over Bolton.

I øvrigt finder jeg det sjovt, at folk mener vi har spillet dårlig, når vi ligger nr. 1. Mener ikke vi har spillet dårligt, men vi har dummet os i enkelte kampe, som f.eks. senest mod Birmingham og tidligere ude mod Everton.

Hvis vi har spillet dårligt, og derfor bør være bekymrede, hvad så med de andre hold? De må alt andet lige have spillet dårligere da man har færre point og så være endnu mere bekymrede eller hvad? Smiley
Jeg synes ikke nødvendigvis spil og point hænger sammen. Jeg synes f.eks. Arsenal har spillet bedre end United i år. Men de har ikke samme antal point. Jeg er egentlig også ligeglad med om i ikke føler jer truet. Man siger det ikke alligevel. Da Chelsea var foran 2-0 hjemme på Stamford mod Wigan som var 10, i sidste sæsons sidste kamp, vil jeg ikke engang have lykønskninger endnu. Alt kan ske. Jeg synes bare det er ufattelig dumt.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9726: 30 Dec 2010, 20:50 »

Enig med Jakob E, Arsenal og City er stadig en trussel...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9727: 30 Dec 2010, 21:10 »

Jeg synes ikke nødvendigvis spil og point hænger sammen. Jeg synes f.eks. Arsenal har spillet bedre end United i år. Men de har ikke samme antal point. Jeg er egentlig også ligeglad med om i ikke føler jer truet. Man siger det ikke alligevel. Da Chelsea var foran 2-0 hjemme på Stamford mod Wigan som var 10, i sidste sæsons sidste kamp, vil jeg ikke engang have lykønskninger endnu. Alt kan ske. Jeg synes bare det er ufattelig dumt.

Self hænger spil og point ikke nødvendigvis sammen. Det var for at sætte det hele lidt på spidsen, self var det det.

Men fint du synes det er ufatteligt dumt, jeg kan kun sige, at hvis du opfatter det i det skrevne ords bogstaveligste forstand, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at du har opfattet det forkert. Det er IKKE Man Utd, hverken som klub, eller som fan, at være så arrogante at tro at tingene er afgjort før tid, eller at tage noget for givet. Det er derimod Man Utd at tro rigtig rigtig meget på tingene Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9728: 30 Dec 2010, 21:11 »

Enig med Jakob E, Arsenal og City er stadig en trussel...

Self er de en trussel. Det giver sig selv. Men hvis Utd har spillet dårligt, men stadig ligger nr. 1, hvorfor skulle man så ikke være temmelig optimistisk, når man har været vant til at holdet peaker i foråret?

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #9729: 30 Dec 2010, 21:20 »

Om uniteds spil i efteråret, vil jeg vurdere at vores spil kun er blevet bedre løbet af dette efterår. Vi har haft mange problemer med skader, interne problemer med ejerskabet og så Rooney's hjerneblødning.

Lyspunkter:
- Heldigvis er vores forsvar ved at finde gamle tiders form igen, Rio ligner at være kommet sig over sin rygskade og Nemanja har aldrig spillet bedre end han gør nu.
- Den ene af de to lån er blevet indfriet.
- Carrick er kommet igen efter et hårdt forår og VM.
- Rafael har overtaget højre back.
- Ubesejret i ligaen.

Negative punkter:
- For mange pointtab i den sidste periode i udekampene.
- Valencia alvorlige skade tidligt på sæsonen.
- Rooney sagaen.
- Van der Sar stopper til sommer, og vi har ikke en kompetent afløser klar.

Hvem skal overtage målmandsposten efter Edwin?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9730: 30 Dec 2010, 23:03 »

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #9731: 30 Dec 2010, 23:05 »

lol, hvis det er sandt så mistede jeg lige respekten for hele ferguson familien!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9732: 30 Dec 2010, 23:18 »

Hvorfor er det plat?

Der har jo været en aftale, som Preston ikke har holdt. De har jo helt sikkert vidst, at hvis hyrede Ferguson jr., ville de få lidt spillere for det - fyrer de ham, ja så må aftalen selvfølgelig stoppes.

Det er iskoldt og røvfedt lavet af Ferguson.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9733: 30 Dec 2010, 23:39 »

Enig med Njao.

Prestons egen skyld da det nok var en del af kontrakten.

:-)

DavidMadsen
Manager

« Svar #9734: 30 Dec 2010, 23:45 »

Sig endelig, I allerede har vundet. I har, på nær den seneste, spillet dårligt det meste af sæsonen, og fører nu ligaen. Derfor bliver i mestre. Jaja, ser man det. Chelsea, Tottenham, Arsenal og City er slet ikke ude af det her endnu, og at udtale sig som SirToby, er kraftedme det dummeste jeg har set længe.
Du siger jo også, at I vinder mesterskabet. Godt nok er det bare sådan nogle "smartass"-kommentarer, der er præget af rivaliseringen klubberne i mellem. Men det vil jeg nu mene, at SirToby's kommentarer også bærer præg af. Du siger heller ikke, at I allerede har vundet. Men det gør ikke den store forskel i min bog.

Det er iskoldt og røvfedt lavet af Ferguson.
Helt enig med Njao. Den gamle finder sig sgu ikke i noget som helst.

lol, hvis det er sandt så mistede jeg lige respekten for hele ferguson familien!
Vil du uddybe, inden jeg kommenterer dét indlæg yderligere?

Sider: 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010