Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 11:51:02
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16
Fisken
Blogs
Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48
Mattsson
Omklædning...
Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23
Hugol
Omklædning...
Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 660 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
638
639
[
640
]
641
642
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1576146 gange)
chackpercom
Førsteholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #9585:
22 Dec 2010, 17:28 »
Citat af: Jakob E 22 Dec 2010, 17:18
Jamen det er simpelthen utrolig et had der er til Chelsea herinde. Det er satme skræmmende. Hvor kommer det fra?
vi kan vel spørge om det samme den anden vej
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9586:
22 Dec 2010, 17:36 »
Citat af: chackpercom 22 Dec 2010, 17:28
vi kan vel spørge om det samme den anden vej
Jeg hader United. Det har du ret i. Men når jeg har stillet spørgsmålstegn ved noget herinde, har jeg haft et argument. Men kan så være uenig. Men United-fansne håner jo ligefrem Chelsea, Terry, vores manglede CL-trofæer, og nu også at vi ikke tør møde jer. Jeg synes der er kæmpe forskel.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9587:
22 Dec 2010, 17:53 »
Citat af: Duffk90 22 Dec 2010, 17:08
Chelsea var bange for at tabe til united.. så de bestak politiet og lokale myndigheder til at sige at man ikke kun spille kampen pga. sne... derefter tvang de 6-7 andre hjemmehold til også at aflyse deres kampe, så det ikke så mistænktsomt ud...
Haha
Citat af: Daniel Nordentoft 21 Dec 2010, 23:00
Synes det er komisk, at I sidder og diskuterer hvorvidt hvilket holds fordel det er!? Det er sgu da sagen uvedkommende, kampen var aflyst og dermed punktum.
United's reserver kan ikke slå Chelsea. Det er direkte latterligt, at hævde dette. På trods af min dårlige holdning om Chelsea, samt mit had til klubben, kan stadig ikke tage deres helt fantastiske kompetencer fra dem, da de besidder nogle helt og aldeles fantastiske spillere
EDIT: Tillykke til Fergi.
Ah et dejligt fornuftigt indlæg i forhold til de folk der nemt kan køre nogle spændinger op mellem de to fanfraktioner. Det er da noget latterligt noget at sidde og blive sure på hinanden over
Man må godt have et sportsligt had til andre klubber, men man respekterer dog stadig klubben og dens fans. At sige at Uniteds reservehold kan slå Chelseas førstehold er sørgeligt grinagtigt..
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9588:
22 Dec 2010, 18:00 »
Citat af: Gazlgor 22 Dec 2010, 17:53
Man må godt have et sportsligt had til andre klubber, men man respekterer dog stadig klubben og dens fans. At sige at Uniteds reservehold kan slå Chelseas førstehold er sørgeligt grinagtigt..
Det er det jeg mener. Jeg synes ikke, jeg ikke viser United respekt, men derimod de går over grænsen mht. til Chelsea. Jeg mangler egentlig bare et svar på det store had.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9589:
22 Dec 2010, 19:25 »
Er der ingen der vil komme med et svar? Jeg vil meget gerne vide hvor det store had til Chelsea kommer fra?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9590:
22 Dec 2010, 19:26 »
Citat af: Jakob E 22 Dec 2010, 18:00
Det er det jeg mener. Jeg synes ikke, jeg ikke viser United respekt, men derimod de går over grænsen mht. til Chelsea. Jeg mangler egentlig bare et svar på det store had.
Jeg tror bare du skal finde svaret i at nogle folk ikke er så modne i deres diskussion og respekt for modstanderhold.. Der er nogle der godt kan kapere det, og andre der ikke kan
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9591:
22 Dec 2010, 19:29 »
Citat af: Gazlgor 22 Dec 2010, 19:26
Jeg tror bare du skal finde svaret i at nogle folk ikke er så modne i deres diskussion og respekt for modstanderhold.. Der er nogle der godt kan kapere det, og andre der ikke kan
Det kan du have helt ret i. Det kan være svært for nogle.
Men jeg synes bare ikke jeg ser det ved andre klubber f.eks. Selvfølgelig er der et had, og det skal der også være, synes bare det er overraskende stort ved Chelsea, og folk der ikke kan have respekt for Chelsea, ser jeg sjældent lade det gå udover andre klubber end Chelsea. Du kan have ret i din pointe, men det er sjovt det kun er Chelsea så.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9592:
22 Dec 2010, 19:31 »
Det har nok noget at gøre med at Chelsea startede trenden med at lade rigmænd købe en engelsk klub og derefter købe sig til succes - Og så det faktum at Chelsea ikke har de mest sympatisk spillere..
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9593:
22 Dec 2010, 19:38 »
Citat af: Gazlgor 22 Dec 2010, 19:31
Det har nok noget at gøre med at Chelsea startede trenden med at lade rigmænd købe en engelsk klub og derefter købe sig til succes - Og så det faktum at Chelsea ikke har de mest sympatisk spillere..
Synes nu ikke Chelseas spillere er værre end alle andres. United har også typer som Rooney, Scholes, Neville osv, som man måske ikke har den største sympati for. Men det er måske grundet Abramovich, som jeg altid har synes været en dårlig grund til at hade et hold. Man skifter jo ikke klub fordi ens hold bliver overtaget af en rigmand. Så er det sgu lidt underligt alle lige pludselig hader ens hold. Men Drogba, Terry osv er måske ikke lige folk man elsker som fan af en anden engelsk topklub, men samtidig har Chelsea også spillere som Lampard, som trods sin stjernestatus, altid er stille og rolig og har fødderne på jorden. Han er aldrig i medierne grundet skandaler osv. Det glemmer man måske.
Men jeg vil ikke forsvare Chelsea. Folk må have lov til at hade dem, jeg vil bare gerne have en grund. Evt. fra nogle af de mange United-fans.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #9594:
22 Dec 2010, 19:41 »
Forheldved hvor er det da trælst med dine konstante pigesurer lorte kommentarer, Jakob. "Uhh det bare fordi i hader Chelsea meget mere end andre klubber.." "...Hvor kommer alt jeres enorme had fra?" Amen, Amen Amen...
Selvfølgelig hader de fleste United fans da forhåbentligt Chelsea, andet ville sku da være underligt, og det håber jeg godt nok ikke du undrer dig over.
Det er da klart, at nogle folk her inde stikker mere til dig/Chelsea noglegange, pga. noget af alt det lort du tit og ofte fyrer af. Derfor når du f.eks. hævder, at Lampard er verdens bedste fodboldspiller, så tror jeg da fanden, at man har noget at sige imod det...
En anden grund til, at du åbentbart føler dig så ramt, kunne måske også værer, at der ikke er så saaatans mange andre fans fra andre PrL klubber på dette fora, at debattere med.
Iøvrigt er jeg enig i det, Gazlgor skriver i sit sidste indlæg.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #9595:
22 Dec 2010, 19:49 »
Citat af: Jakob E 22 Dec 2010, 19:38
Synes nu ikke Chelseas spillere er værre end alle andres. United har også typer som Rooney,
Scholes
, Neville osv, som man måske ikke har den største sympati for. Men det er måske grundet Abramovich, som jeg altid har synes været en dårlig grund til at hade et hold. Man skifter jo ikke klub fordi ens hold bliver overtaget af en rigmand. Så er det sgu lidt underligt alle lige pludselig hader ens hold. Men Drogba, Terry osv er måske ikke lige folk man elsker som fan af en anden engelsk topklub, men samtidig har Chelsea også spillere som
Lampard, som trods sin stjernestatus, altid er stille og rolig og har fødderne på jorden. Han er aldrig i medierne grundet skandaler osv.
Det glemmer man måske.
Men jeg vil ikke forsvare Chelsea. Folk må have lov til at hade dem, jeg vil bare gerne have en grund. Evt. fra nogle af de mange United-fans.
Hvorfor nævner du Scholes, når han jo er præcis ligesom Lampard? Godt nok er han langtfra verdens bedste tackler, men han tackelr ikke for at skade folk. Kan ikke huske sidste gang Scholes faktisk skadede en spiller ihvertfald.
19-18!
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9596:
22 Dec 2010, 19:52 »
Citat af: SeRuX 22 Dec 2010, 19:41
Forheldved hvor er det da trælst med dine konstante pigesurer lorte kommentarer, Jakob. "Uhh det bare fordi i hader Chelsea meget mere end andre klubber.." "...Hvor kommer alt jeres enorme had fra?" Amen, Amen Amen...
Selvfølgelig hader de fleste United fans da forhåbentligt Chelsea, andet ville sku da være underligt, og det håber jeg godt nok ikke du undrer dig over.
Det er da klart, at nogle folk her inde stikker mere til dig/Chelsea noglegange, pga. noget af alt det lort du tit og ofte fyrer af. Derfor når du f.eks. hævder, at Lampard er verdens bedste fodboldspiller, så tror jeg da fanden, at man har noget at sige imod det...
En anden grund til, at du åbentbart føler dig så ramt, kunne måske også værer, at der ikke er så saaatans mange andre fans fra andre PrL klubber på dette fora, at debattere med.
Iøvrigt er jeg enig i det, Gazlgor skriver i sit sidste indlæg.
Er man nu pigesur fordi man gerne vil have svar på noget, du siger jo selv jeg har ret?
Jeg lukker ikke lort ud, jeg siger min mening. Jeg har i mange år ment Lampard er verdens bedste, og jeg vil da gerne vide hvorfor det er så usagligt at mene, at en mand der laver 22 kasser som midtbanespiller er verdens bedste?
Der er da masser af Liverpool- og Arsenal-fans herinde. Langt flere, end der er Chelsea-fans. Det har ingen hold i sig det du skriver. Det er fair i hader Chelsea, men jeg forstår stadig ikke hvorfor Chelsea skal hades så meget mere end andre klubber.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9597:
22 Dec 2010, 19:55 »
Citat af: jemil 22 Dec 2010, 19:49
Hvorfor nævner du Scholes, når han jo er præcis ligesom Lampard? Godt nok er han langtfra verdens bedste tackler, men han tackelr ikke for at skade folk. Kan ikke huske sidste gang Scholes faktisk skadede en spiller ihvertfald.
Scholes har langt større temperament på en bane, end Lampard har. Scholes koger tit over, og har fået utallige dumme røde kort. Det sker aldrig for Lampard. Du kan ikke sammenligne Lampard og Scholes. Temperament er vel også oftest grundet til at man synes en spiller er usympatisk. I hvert fald skyldes det hans adfærd på banen. Hvorfor er Drogba så usympatisk? Han laver intet lort udenfor banen. Det er på banen det oftest ligger, og der har Scholes langt mere temperament end Lampard.
Thore
Manager
«
Svar #9598:
22 Dec 2010, 19:57 »
#Jakob
Hvad man sender den ene vej, kommer også den anden vej.
Det lyder som om United fans forfølger Chelsea fans? Der er da ikke mere had fra United til Chelsea end der er den anden vej. Manchester United er nok den klub der har flest haters.
Og ja jeg mener 100% af den udskudte kamp er til Chelseas fordel. United her allerede en udsat kamp der skal findes plads til, det betyder at vi har udsigt til et meget hårdt kamp program.
Derudover var United inde i en god stime med 7-1 over Blackburn og 1-0 over Arsenal, hvor i mod Chelsea har været elendige på det seneste! (Det er meget mulig de har spillet godt i nogle kampe, men det får man altså ikke point for. United har igennem lang tid vist at man kan spille elendigt og stadig få point).
Chelsea har også få to meget vigtige spillere tilbage i Terry og Lampard, og der er ingen tvivl om at de er bedre om 1-2 måneder, og dermed vil Chelsea som hold også blive meget bedre.
Derfor syntes jeg helt klart, at det er til Chelseas fordel at kampen er blevet udsat. Det betyder ikke at jeg tror United havde vundet med 3 mål, jeg troede på en 1-1'er. Når de to holdes engang mødes er Chelsea sikkert kommet i topform igen, og det må da alt andet lige være en fordel for Chelsea.
Dine kommentare om at Chelsea har bestukket komunen og alt det der?? Hvem har lige påstået det?
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9599:
22 Dec 2010, 20:01 »
Citat af: Thore 22 Dec 2010, 19:57
#Jakob
Hvad man sender den ene vej, kommer også den anden vej.
Det lyder som om United fans forfølger Chelsea fans? Der er da ikke mere had fra United til Chelsea end der er den anden vej. Manchester United er nok den klub der har flest haters.
Og ja jeg mener 100% af den udskudte kamp er til Chelseas fordel. United her allerede en udsat kamp der skal findes plads til, det betyder at vi har udsigt til et meget hårdt kamp program.
Derudover var United inde i en god stime med 7-1 over Blackburn og 1-0 over Arsenal, hvor i mod Chelsea har været elendige på det seneste! (Det er meget mulig de har spillet godt i nogle kampe, men det får man altså ikke point for. United har igennem lang tid vist at man kan spille elendigt og stadig få point).
Chelsea har også få to meget vigtige spillere tilbage i Terry og Lampard, og der er ingen tvivl om at de er bedre om 1-2 måneder, og dermed vil Chelsea som hold også blive meget bedre.
Derfor syntes jeg helt klart, at det er til Chelseas fordel at kampen er blevet udsat. Det betyder ikke at jeg tror United havde vundet med 3 mål, jeg troede på en 1-1'er. Når de to holdes engang mødes er Chelsea sikkert kommet i topform igen, og det må da alt andet lige være en fordel for Chelsea.
Dine kommentare om at Chelsea har bestukket komunen og alt det der?? Hvem har lige påstået det?
Men United får da også spillere tilbage, og Rooney er vel også på toppen om 1-2 måneder? Det er ikke mere til Chelseas fordel, end det er til Uniteds. Det kan jeg ikke være enig med dig i. United er muligvis mere hadet på verdensplan end Chelsea, men har også en del flere fans. Herinde er der slet ikke tvivl om Chelsea er hadet mest. Nu har jeg set diverse United- og Arsenal-fans svine Chelsea til gang på gang. Det kan man godt undre sig lidt over. Det er vel forståeligt?
Og hvornår har jeg dog sagt det, det vil jeg meget gerne have et citat på, for sådan en udtalelse er jeg aldrig kommet med.
Sider:
1
...
638
639
[
640
]
641
642
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »