home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 623 624 [625] 626 627 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576600 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9360: 18 Nov 2010, 18:43 »

Det er vel det samme for jer United fans? For min skyld må han da godt fortsætte i måske Holland, men han har bare ikke niveauet længere til PL længere.

Der er ikke nogen i hele verden, der er enig med dig i det der.

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9361: 18 Nov 2010, 18:46 »

Det er vel det samme for jer United fans? For min skyld må han da godt fortsætte i måske Holland, men han har bare ikke niveauet længere til PL længere.

Mener du det der?

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9362: 18 Nov 2010, 18:48 »

Ja, 100%. Han er ikke god nok til de hold, som vil i toppen af PL.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

United-styrer
Gæst

« Svar #9363: 18 Nov 2010, 18:49 »

Så var det da alligevel pudsigt, at vi ligger i toppen af PL og har gjort det de seneste år med VDS i mål.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9364: 18 Nov 2010, 18:51 »

Du bliver ved med at snakke fortid.. Jeg snakker ikke om de seneste år, jeg snakker NU.. I har været ualmindelige heldige med mange af de point I har fået, hvor I har scoret til allersidst, det er ikke Van Der Sars fortjeneste..

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9365: 18 Nov 2010, 18:51 »

Jeg er enig i VDS ikke er god nok til United mere. At han ikke er PL-materiale er dog noget sludder. Men har aldrig været stor fan af VDS, og mener, han er blevet hypet til at være en bedre målmand end han faktisk er. Især under de gode dage, hvor United havde verdens bedste forsvar og var urørlige.

TheMarki
Reserveholdsspiller

« Svar #9366: 18 Nov 2010, 18:56 »

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9367: 18 Nov 2010, 18:57 »

Jeg er enig i VDS ikke er god nok til United mere. At han ikke er PL-materiale er dog noget sludder. Men har aldrig været stor fan af VDS, og mener, han er blevet hypet til at være en bedre målmand end han faktisk er. Især under de gode dage, hvor United havde verdens bedste forsvar og var urørlige.
Jeg skrev også toppen af PL. Wink
Haha, blev der skrevet herinde for en time siden Opstemt

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9368: 18 Nov 2010, 19:01 »

Thomas, det der er noget vrøvl, går jeg ud fra, er dit lidt underlige forhold til VDS. Er du bare ude på at fucke United fans op, eller mener du virkeligt, at han er så dårlig, som du gør ham til? Hvis du er ude på at fucke dem op, så sig Valencia er skadet, Ronaldo og Tevez er skredet eller Rooney er en skygge af sig selv og døjer med skader.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9369: 18 Nov 2010, 19:03 »

Jeg skrev også toppen af PL. Wink

For min skyld må han da godt fortsætte i måske Holland, men han har bare ikke niveauet længere til PL længere.

...

Newton Heath
Manager

« Svar #9370: 18 Nov 2010, 19:05 »

Selvfølgelig har VDS stadig niveauet til United og PL. At sige at han ikke er god nok til PL er bare at udstille sig selv.

Men fint indkøb af Lindegaard hvis det skal være som reservekeeper. Han er ikke god nok til at stå fast mener jeg. Der ser jeg klart hellere en De Gea som er yngre og har bevist sit værd i en betydeligt bedre liga end Lindegaard.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9371: 18 Nov 2010, 19:08 »

Jeg er slet ikke ude på at fucke United fans op, jeg synes derimod de er for fede når Man U spiller..
Så dårlig som jeg gør ham til? Er man dårlig bare fordi man ikke kan spille i toppen af PL? Nej, jeg siger bare, at han ikke er god nok til Man U efter min mening.
Valencia er skadet, ja, det er et stort tab for jer. Rooney en skygge af sig selv? Jeg vil nu mener han overpræsterede i det cirka halve år han var en klassespiller.. Han har hverken vist noget før hans periode, og han har heller ikke gjort det efter.. Overvurderet spiller, og det har jeg hørt MANGE Man U folk sige.. At miste Tevez var skidt, og det var Alex's skyld, der er vist ikke mere at sige til det.. Ronaldo kan I ikke gøre for er smuttet, han holdte et løfte til sin mor ved at skifte til Real, men jeg har hørt rygter om han gerne vil tilbage til jer - desværre.

Men til VDS igen for lige at undgå misforståelser, han er ikke god nok til TOPPEN af PL, det vil også sige Man U går jeg ud fra..

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9372: 18 Nov 2010, 19:11 »

Jeg ser sku frem til Lindegaard, og han skal da også have sin chance. Er han ikke god nok, mener jeg også man skal hente De Gea eksempelvis. Og det kan man sagtens gøre allerede i sommerens transfervindue. Men jeg synes ikke man kan dømme ham ude inden han har haft sin første kamp.

:-)

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9373: 18 Nov 2010, 19:15 »

Jeg er slet ikke ude på at fucke United fans op, jeg synes derimod de er for fede når Man U spiller..
Så dårlig som jeg gør ham til? Er man dårlig bare fordi man ikke kan spille i toppen af PL? Nej, jeg siger bare, at han ikke er god nok til Man U efter min mening.
Valencia er skadet, ja, det er et stort tab for jer. Rooney en skygge af sig selv? Jeg vil nu mener han overpræsterede i det cirka halve år han var en klassespiller.. Han har hverken vist noget før hans periode, og han har heller ikke gjort det efter.. Overvurderet spiller, og det har jeg hørt MANGE Man U folk sige.. At miste Tevez var skidt, og det var Alex's skyld, der er vist ikke mere at sige til det.. Ronaldo kan I ikke gøre for er smuttet, han holdte et løfte til sin mor ved at skifte til Real, men jeg har hørt rygter om han gerne vil tilbage til jer - desværre.

Men til VDS igen for lige at undgå misforståelser, han er ikke god nok til TOPPEN af PL, det vil også sige Man U går jeg ud fra..

Yes sir. Fordi han har jo stået af heldved til for os i indeværende sæson? Og det er hans skyld, de kampe vi har mistet point? Det er jo direkte latterligt det du påstår.

xpete
Lilleputspiller
*

« Svar #9374: 18 Nov 2010, 19:19 »

Hvorfor De Gea? Han er ALT for overvurderet jo ..

Forstår ikke en gang at han står i Atletico, ville sgu hellere foretrække Sergio Asenjo!!

Sider: 1 ... 623 624 [625] 626 627 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010