home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576630 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9345: 18 Nov 2010, 17:38 »

Dejlig nyhed med Lindegaard og David De Gea!
Efter min mening er VDS en færdig mand.. han har mistet niveau og er langt fra god nok mere!
Er lidt i tvivl om hvem jeg egentlig vil have som 1.målmand af 2.. Men helt klart fantastiske målmænd begge 2!

Skønt!

Langt fra god mere? Han er kommet noget op i alderen, men langt fra god mere? Haha. Arggh, mester.

Lyder godt med De Gea og Lindegaard. De Gea fra start samtidig med Lindegaard på bænken. Det må det vel være. Men dette forudsætter at VDS stopper, da det optimale selvfølgelig vill være, at VDS fortsætter næste sæson også, hvis han kan holde hans nuværende niveau. Men med disse formentlige nye målmænd/mand, er det vel en indikation på VDS stopper til sommer. Ærgeligt, men man må respektere det. Han er en fremragende keeper, ham den ældre herre.   Wink

TheMarki
Reserveholdsspiller

« Svar #9346: 18 Nov 2010, 17:41 »

Langt fra god mere? Han er kommet noget op i alderen, men langt fra god mere? Haha. Arggh, mester.

Lyder godt med De Gea og Lindegaard. De Gea fra start samtidig med Lindegaard på bænken. Det må det vel være. Men dette forudsætter at VDS stopper, da det optimale selvfølgelig vill være, at VDS fortsætter næste sæson også, hvis han kan holde hans nuværende niveau. Men med disse formentlige nye målmænd/mand, er det vel en indikation på VDS stopper til sommer. Ærgeligt, men man må respektere det. Han er en fremragende keeper, ham den ældre herre.   Wink
Tror måske også jeg tager det i mig igen Smiley
Altså, VDS er en udemærket keeper, men han har set bedre ud.. Det var mere det jeg mente!
Manden er en legende, men United må altså kigge fremad, og det gør de helt klart med at hente De Gea og Lindegaard! Når først de kommer til, så tror jeg altså VDS mister sin plads i målet..

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

United-styrer
Gæst

« Svar #9347: 18 Nov 2010, 17:52 »

VDS er klasser over Lindegaard. Og lige nu tyder det lidt på, at De Gea-rygtet i første omgang er kølnet. Til gengæld lader det til af være 99 procent sikkert med Lindegaard.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9348: 18 Nov 2010, 18:02 »

100% Wink I har købt ham for en stor sjat.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9349: 18 Nov 2010, 18:05 »

Joe Hart kandiderer måske baseret på denne sæson, men det er så også det. Cech og Reina er på omtrent samme niveau som VDS, men de er ikke bedre.

Hvis VDS var 30 år i stedet for 40, så var der ikke en målmand i verden, jeg hellere så i United.
Som du selv siger - Joe Hart. Han er bedre for det første.
Cech og Reina er også bedre end Van Der Sar. Det kan godt være, at Van Der Sar var bedre end dem da han var 30, men hvorfor leve i datiden istedet for nutiden? Han er ikke 30 længere, så du kan ikke sige det, at hvis han var 30 så og så.. Han er 40 og færdig, sådan er det bare.. Jeg kan dog ikke forstå hvorfor I ikke hentede Akinfeev.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

United-styrer
Gæst

« Svar #9350: 18 Nov 2010, 18:09 »

Som du selv siger - Joe Hart. Han er bedre for det første.
Cech og Reina er også bedre end Van Der Sar. Det kan godt være, at Van Der Sar var bedre end dem da han var 30, men hvorfor leve i datiden istedet for nutiden? Han er ikke 30 længere, så du kan ikke sige det, at hvis han var 30 så og så.. Han er 40 og færdig, sådan er det bare.. Jeg kan dog ikke forstå hvorfor I ikke hentede Akinfeev.

Min pointe med 30 år var udelukkende angående holdbarheden. En 30-årig målmand med van der Sars nuværende niveau ville også være en ønskemålmand for mig.

Van der Sar er tæt på at være færdig, ja, men det skyldes alderen og ikke kvaliteterne. Og nej, jeg synes ikke, at Hart, Cech eller Reina er bedre. De fire er de bedste målmænd i PL og nogenlunde jævnbyrdige, selvom Hart selvfølgelig skal bevise sit værd over en længere periode.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9351: 18 Nov 2010, 18:26 »

Hvis kvaliteterne stadig er der, så er man vel heller ikke færdig? Men okay, kan godt høre vi ikke kommer frem til enighed Smiley Kan dog lige slutte af med endnu engang at sige, at Edwin er færdig.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #9352: 18 Nov 2010, 18:30 »

Hvor er det et latterligt køb. Anders Lindegaard er slet ikke så god, og jeg føler at han er stæææææærkt overvurderet. Jeg så samtlige af hans kampe i OB, og da han skulle gribe chancen for at være 1. målmand, underpræsterede han groft. Jeg vil stadig sige at en dansker som Thomas Sørensen er bedre end Lindegaard, og føler virkelig at vi skyder os selv i foden med dette indkøb.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9353: 18 Nov 2010, 18:30 »

Fedt med Lindegaard til PL: Så lad os da håbe han slår igennem, det kunne være stort Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9354: 18 Nov 2010, 18:33 »

Hvis kvaliteterne stadig er der, så er man vel heller ikke færdig? Men okay, kan godt høre vi ikke kommer frem til enighed Smiley Kan dog lige slutte af med endnu engang at sige, at Edwin er færdig.

Hvordan skal det forstås, færdig som fodboldspiller, altså sætter støvlerne på hylden, eller at han bare ikke har kvaliteterne mere?

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9355: 18 Nov 2010, 18:37 »

Det er vel det samme for jer United fans? For min skyld må han da godt fortsætte i måske Holland, men han har bare ikke niveauet længere til PL længere.

United-styrer
Gæst

« Svar #9356: 18 Nov 2010, 18:39 »

Det er en af de mest forkerte påstande, jeg længe har set. Nå, men nok om det.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9357: 18 Nov 2010, 18:39 »

Hvad mener du?

United-styrer
Gæst

« Svar #9358: 18 Nov 2010, 18:40 »

At det er noget vrøvl :-)

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #9359: 18 Nov 2010, 18:40 »

Hvad er noget vrøvl? Tunge

Sider: 1 ... 622 623 [624] 625 626 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010