home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 619 620 [621] 622 623 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576683 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9300: 11 Nov 2010, 16:32 »

Der var så to rimelige chancer til United og en til city Smiley
Men ellers så har I ret det var en skuffelse .. I princippet har united jo også retten til at stå nede og vente da vi er på udebane .. City er hjemme og burde skabe kampen i mine øjne... At man så fra Citys side vælger at stille sig helt ned og være tilfreds med 1 point .. Tjaa tør godt garantere at City ikke får en pokal af betydning (PL el. CL) under Mancini ..

United-styrer
Gæst

« Svar #9301: 11 Nov 2010, 16:35 »

Nah, vi er et bedre hold end City og skal derfor skabe kampen. Det synes jeg også, vi forsøgte, vi lagde et fint tryk på dem i anden halvleg og flyttede bolden godt, men de stod godt med deres 10 mænd. Jeg kunne måske godt have tænkt mig at se os satse et par procenter ekstra, netop fordi City var så defensivt indstillet, at der ikke var den store risiko ved det, men sådan er det. Vores centrale midtbane og vores forsvar spillede fremragende, hvorimod vores kreative spillere ikke helt lykkedes med det, de forsøgte, og så fik vi ikke skabt ret meget.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2010, 16:37 af United-styrer » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9302: 11 Nov 2010, 16:42 »

Tjaa tør godt garantere at City ikke får en pokal af betydning (PL el. CL) under Mancini ..
Tør også godt garantere at United ikke får en pokal af betydning (PL el. CL) de næste par sæsoner Hævet Øjenbryn

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9303: 11 Nov 2010, 17:06 »

Nah, vi er et bedre hold end City og skal derfor skabe kampen. Det synes jeg også, vi forsøgte, vi lagde et fint tryk på dem i anden halvleg og flyttede bolden godt, men de stod godt med deres 10 mænd. Jeg kunne måske godt have tænkt mig at se os satse et par procenter ekstra, netop fordi City var så defensivt indstillet, at der ikke var den store risiko ved det, men sådan er det. Vores centrale midtbane og vores forsvar spillede fremragende, hvorimod vores kreative spillere ikke helt lykkedes med det, de forsøgte, og så fik vi ikke skabt ret meget.

Tjaa jeg sagde bare i princippet er City på hjemmebane og de er store i ord så skal de vel også frem og vise det på banen ??
Vi er et bedre hold en city men de har en jerndefensiv og god fysik på midtbanen.. De har også nogle typer offensivt der gør vi blev nødt til at være påpasselige og ikke bare kan satse fremad.. Synes et hold som city med al den kvalitet de trods alt har i truppen skal frem og ville noget mere specielt på hjemmebane .. Men tror ikke på Mancini er manden der skal føre succes til City han er alt for italiensk i sin træner stil ..

Tør også godt garantere at United ikke får en pokal af betydning (PL el. CL) de næste par sæsoner Hævet Øjenbryn

Det tror jeg nu nok vi kommer til .. Men tager dig på ordet på den der Smiley
City bliver farlige når de får en træner der kan få dem til at spille stabilt og kreativt ..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #9304: 11 Nov 2010, 17:28 »

Ja skuffende kamp af begge hold, hvis man tænker på, hvilke underholdende kampe vi havde i sidste sæson. Skuffende vi skaber så lidt mod ét hold, som jeg bestemt ikke synes er overbevisende. Vi skabte kampen ja, men et arbejdsom Shitty hold gjorde det svært for os.

Det største lyspunkt i den kamp var vel Nemanja Vidic. Hold da op, hvor er han suplim. Han fejler vel ikke ét eneste indgreb og er den perfekte anfører.

Derudover synes jeg at Rafael begynder at blomstre, når han ikke bliver skadet. Mod Tottenham tog han fuldstændig pynten af Bale, som vel er én af de klart mest formstærke kantspillere indtil nu i PL. Og så er det fedt, den tænding han viste, da han var i verbal infight med Tevez (Det billede SirToby har postet)

SirToby
Manager

« Svar #9305: 11 Nov 2010, 17:29 »

Havde det foregået på Old Trafford, havde det været en helt anden kamp, og det er det, der er forskellen på os og City.

Vidic og Ferdinand spillede en fantastisk kamp. Berbatov gjorde det også flot som enlig angriber. På et tidspunkt fik han losset en bold op, som han tog ned med brystet, driblede en mand eller to og satte et angreb i gang - det er det, han kan. Det gjorde han rigtig godt i går.

På redcafe snakker de meget om Carrick som kampens bedste spiller og giver ham næsten topkarakter. Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig lagde mærke til ham, men det er da forrygende, at han spillede en super kamp. Jeg lagde mere mærke til Fletcher og Park, som overhovedet ikke gemte sig. De tilbød sig konstant og løb og løb og løb.

Fin præstation, fint point.

... og fuck City, en stor flok ucharmerende spillere.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #9306: 11 Nov 2010, 17:42 »

Læste lige Eb.dk i dag og så denne her.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1449519.ece
Sygt billed, men sådan er det vel hos Shitty?

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #9307: 11 Nov 2010, 17:46 »

Sikkert men Manchester United spillerne er vel vant til det slags løjer.....   Hævet Øjenbryn

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9308: 11 Nov 2010, 21:52 »

Generelt var det en meget skuffende kamp ja. Det var tydeligt at ingen af holdene ville tabe, og det bar kampen alt for meget præg af. Ingen af dem turde satse noget, og til trods for et lille overtag til United i anden halvleg, blev det stadig ikke til meget, dels pga. Citys fabelagtige defensiv på dagen, dels pga at United ikke turde tage de store chancer. Det mest skuffende ved kampen var at der heller ikke var ret megen intensitet. Jo, Tevez og Rafael var ved at komme op og toppes, men der manglede gnist ud over chancerne. En meget tydelig 0-0 kamp, med to hold hvor ingen turde at tabe, og ingen derfor turde satse. Synd og skam, for jeg havde glædet mig til kampen som der var lagt meget op til.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #9309: 13 Nov 2010, 13:20 »

Så gælder Aston Villa på udebane her om en lille halv time og selvom det er en svær udekamp er tre point vel næsten nødvendigt for at følge Chelsea i tabellen, som har en nem kamp mod Sunderland hjemme imorgen. Det er to af PL's mest skadesplagede trupper der mødes idag, men alligevel stiller vi stærkt til kampen:

Van der Sar
Brown-Ferdinand-Vidic-Evra
Nani-Fletcher-Carrick-Park
Berbatov-Hernandez

Er utrolig tilfreds med startelleveren, og er glad for at Brown spiller. Har altid følt mig sikker med ham på backen. Aston Villa stiller med et meget ungt hold idag, så håber at vi kan gå ud og tage dem på rutinen.

1-2 er mit bud. Nani og Hernandez på tavlen idag.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9310: 13 Nov 2010, 13:51 »

Stoler på at vi giver Villa en "røvfuld" på 3-0 idag.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #9311: 13 Nov 2010, 14:03 »

Så gælder Aston Villa på udebane her om en lille halv time og selvom det er en svær udekamp er tre point vel næsten nødvendigt for at følge Chelsea i tabellen, som har en nem kamp mod Sunderland hjemme imorgen. Det er to af PL's mest skadesplagede trupper der mødes idag, men alligevel stiller vi stærkt til kampen:

Van der Sar
Brown-Ferdinand-Vidic-Evra
Nani-Fletcher-Carrick-Park
Berbatov-Hernandez

Er utrolig tilfreds med startelleveren, og er glad for at Brown spiller. Har altid følt mig sikker med ham på backen. Aston Villa stiller med et meget ungt hold idag, så håber at vi kan gå ud og tage dem på rutinen.

Har nu aldrig følt mig sikker på Brown.
Men hvis ingen af jer kender siden, så er www.oldtrafford.dk en dejlig side, at følge united på.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9312: 13 Nov 2010, 14:07 »

Tror nu også det er den side, at de fleste danske United fans får deres info fra :-)

:-)

SirToby
Manager

« Svar #9313: 13 Nov 2010, 15:16 »

Hjemmebanedommer.

United-styrer
Gæst

« Svar #9314: 13 Nov 2010, 15:20 »

Hjemmebanedommer.

Straffesparket var o.k., men ja, Villa har lavet vanvittigt mange frispark, som ikke er blevet dømt.

Det forsvarer dog ikke den fuldstændig skandaløse præstation, vi har leveret. Et mirakel at vi ikke er bagud med tre mål. Dybt chokerende. Puha.

Sider: 1 ... 619 620 [621] 622 623 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010