home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576914 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9165: 30 Okt 2010, 14:04 »

Nu kommenterede jeg blot på hvem jeg mente var bedst af Drogba og Ronaldo, og hvis jeg skulle vælge en af dem som angriber i min klub, ville jeg vælge Drogba, jf. ovenstående argumentation. Jeg er udmærket godt klar over at Ronaldo er den bedste på sin position - Hvis han spiller venstre fløj og Messi spiller højre, for Messi er stadig bedre end Ronaldo. Ronaldo er, som der bliver sagt, utrolig egoistisk, hvilket er grunden til at han scorer mere (og så at Real har mødt nemmere hold end Barca indtil nu). Når han forsøger sig 20 gange i en kamp, er der jo næsten garanti for at 1-2 vil gå ind med hans fænomenale sparketeknik. Messi har måske 3-4 skud i en kamp, da han hellere vil spille sine medspillere fri og være med i de fantastiske opspil som Barca har. Desuden så hjælper Ronaldos hovedspil/højde ham jo også til målene. Messi scorer ikke rigtig hovedstødsmål, så Ronaldo er mere alsidig, men som fodboldspiller er Messi bedre. Ronaldo kan nemt falde ud af en kamp og så pludselig dukke op og score, mens Messi hele tiden er farlig i sin boldomgang og sit overblik og pasningsevne - Der er han Ronaldo overlegen imo.

Så du synes Ronaldo er dårligere end Messi fordi han kommer frem til 20 chancer på en kamp modsat Messi der kun kommer frem til en 3-4? Ja det kan da godt være at Ronaldo er mere egoistisk, men når han kan og det lykkes for ham så er der vil heller ikke noget galt i det? Det gør da ikke Ronaldo til en dårligere fodboldspiller end Messi? Man kan jo vende dem om at så sige, at Ronaldos såkaldte egoisme har været medvirkende til at Real Madrid har scoret 22 mål, hvorimod at Messi der hellere vil spille sine medspillere fri og deltage i deres fantastiske opspil som du siger har medvirket til at Barca har scoret 14 mål. Hvilket er så mest effektivt? Men ja, normalt gider jeg ikke at diskutere den her slags da Messi og Ronaldo i mine øjne har hver deres kvaliteter der gør dem til de bedste i verden. Det kan ikke diskuteres da Madrid fans mener det ene og Barca fans det andet, så der kommer altid en ligegyldig diskussion ud af det.

Men til topic, tror også at United vinder idag, tror dog ikke det bliver nemt da jeg synes Tottenham spiller noget godt bold i øjeblikket. Dog tror jeg ikke de kan slå United på Old Trafford, og så ville det da heller ikke gøre noget hvis Hernandez endnu engang for scoret, han ser ihvertfald ud til at være kommet godt i gang! Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #9166: 30 Okt 2010, 14:45 »

Vi har altså alvorligt brug for en ny kantspiller, når Anderson (måske) skal spille derude, blot fordi vi har et par skader. Han er uhyre ineffektiv på kanten.

Men mon ikke også det bliver Park. Ikke at det er meget bedre.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9167: 30 Okt 2010, 15:01 »

Vi har altså alvorligt brug for en ny kantspiller, når Anderson (måske) skal spille derude, blot fordi vi har et par skader. Han er uhyre ineffektiv på kanten.

Men mon ikke også det bliver Park. Ikke at det er meget bedre.
Er også bange for at det bliver Park. Man kunne jo håbe på Obertan eller Bébé, men det tror jeg desværre ikke på. Men er helt enig med dig i, at vi skal have en tredje klassekant.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9168: 30 Okt 2010, 15:05 »

Så du synes Ronaldo er dårligere end Messi fordi han kommer frem til 20 chancer på en kamp modsat Messi der kun kommer frem til en 3-4? Ja det kan da godt være at Ronaldo er mere egoistisk, men når han kan og det lykkes for ham så er der vil heller ikke noget galt i det? Det gør da ikke Ronaldo til en dårligere fodboldspiller end Messi? Man kan jo vende dem om at så sige, at Ronaldos såkaldte egoisme har været medvirkende til at Real Madrid har scoret 22 mål, hvorimod at Messi der hellere vil spille sine medspillere fri og deltage i deres fantastiske opspil som du siger har medvirket til at Barca har scoret 14 mål.

Nej ikke kun derfor - Men jeg mener at Messi er mere effektiv fordi Ronaldo tit bliver for egoistisk og hamrer bolden mod mål i urealistiske situationer.. Der kunne han jo være mindre selvisk og spille bolden igennem som Barca gør. Og jeg skal da ikke gøre mig klog på hvorfor Real har scoret flere mål end Barca. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9169: 30 Okt 2010, 15:05 »

Naah men tilgengæld er det bedre end Anderson..
Kan dog ikke se hvorfor man sku smide Chicharito på bænken ?? Han gør det jo super for tiden og den succesbølge synes jeg bare han ska ha lov at ridde videre på .. Enig i vi mangler en kvalitets kant vi har mange marginal kanter.. Obertan, Park, Bebe men vi mangler en der virkeligt kan steppe op her og nu.. Park er færdig til sommer (det håber jeg) og Obertan tror jeg ikke på .. Han var/er et FM wonder og ikke andet..!

Rafael får sit hyr med Bale men hvem gør ikke det ?? Han ville klare det bedre end O'shea der bare ville blive sat gang på gang.. Det ku godt blive rigtigt grimt med O'shea vs. Bale Opstemt hehe

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #9170: 30 Okt 2010, 15:14 »

Kan ikke helt forstå hvad du mener med at Ronaldo er mindre effektiv fordi han er egoistisk. Jo han har flere chancer at score på en Messi, men manden har scoret mere end 1/3 af Real Madrids mål, så ikke at kalde ham effektiv synes jeg er en joke. Manden er verdens mest målfarlige spiller pt. Ja han kunne da være mere uselvisk og spille bolden som du siger, men hvorfor det når Real scorer så mange mål på det? Skulle de så lave det om og sige at han ikke må være egoistisk og så spille bolden mere, i stedet for at score mål? Tit afgør Ronaldo kampe på egenhånd selvom holdet har en dårlig dag netop pga. af sin egoisme. Det er en kvalitet at kunne det som spiller, og det synes jeg på ingen måde kan trække ned. Det er jo netop det der definere verdensklasse spillere. At kunne afgøre kampe på egenhånd uanset om det kører for holdet eller ej. Det kan Messi jo også Smiley

de stijl
Ynglingespiller

« Svar #9171: 30 Okt 2010, 15:26 »

I forhold til diskussionen mellem Messi og Ronaldo, så er jeg på trods af at være Barcelona fan, kommet til den erkendelse, at diskussionen mellem hvem der er bedst i virkeligheden skyldes en underliggende fascination af begge spillere fra begge lejre.  Ingen kommer vel udenom, at de gerne ville have modparten på deres respektive hold. Ingen kan med deres ultimative fornuft sige at Messi eller Ronaldo ikke er blandt de ypperligste fodboldspillere set i mange, mange år.

Alligevel engagerer vi os konstant i diskussionen om hvem der er bedst.
Hurtigst. Stærkest. Skarpest. Mest egoistisk. You name it.

Så kommer den klassiske: Ronaldo er mere komplet end Messi: En meningsløs ytring. Hvorfor? Messi kan da spille de samme positioner som Ronaldo?
Mindst ligeså meningsløs som at Ronaldo er mere egoistisk end Messi.FX. Messi under VM med alle sine langskud?

Alle de hersens indholdsbestemmelse r, der så tydeligt er farvet af subjektive meninger. Det er vel ikke noget tilfælde at det er Real fans der siger at Ronaldo er mere komplet eller omvendt? Spørgsmålet er: Kan vi reducere den enkelte fodboldspillere til en enkelt subjektiv kvalitet såsom egoisme eller komplethed? Mit svar er et rungende nej.

Jeg vil istedet anerkende hvor fantastisk begge spillere er:). Det er trods alt ligeså meget modstanderens hold som ens eget hold, der holder fodbold spændende.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9172: 30 Okt 2010, 15:57 »

Ingen af dem spiller i United - kan I ikke tage den i en anden tråd?

Newton Heath
Manager

« Svar #9173: 30 Okt 2010, 18:00 »

Spurs om en halv times tid, opstillingen ser således ud:

VDS
Rafael-Vidic-Rio-Evra
Nani-Fletcher-Carrick-Park
Hernandez-Berbatov

Tror det bliver en svær kamp, og vi skal nok få rigeligt med problemer mod det stærke Tottenham-mandskab. Jeg tror vi vinder 3-2 med Nani, Berbatov og Hernandez som målscorere. Chelsea, Arsenal og City har allerede spillet idag, og jeg synes egentlig ikke at nogle af dem var specielt skræmmende. Chelsea tyvstjal tre point på Ewood Park, Arsenal fik scoret sent, dog fortjent, mens City tabte til kriseramte Wolves.

GO UNITED!

United-styrer
Gæst

« Svar #9174: 30 Okt 2010, 18:02 »

Jeg må også sige, at efter Chelseas flotte start så synes jeg bestemt ikke, de er skræmmende nu. Absolut til at tale med, og de var vanvittigt heldige i dag. Hvis vi holder op med at dumme os og får de point, vi fortjener, så mener jeg, at vi er mindst lige så stærke.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9175: 30 Okt 2010, 18:13 »

Ville gerne have set Carrick og/eller Ando på banen. Håber iøvrigt at Hernandez og Berbatov får scoret idag. Det ville være super lækkert! Tror vi vinder 3-2.

Jeg må også sige, at efter Chelseas flotte start så synes jeg bestemt ikke, de er skræmmende nu. Absolut til at tale med, og de var vanvittigt heldige i dag. Hvis vi holder op med at dumme os og får de point, vi fortjener, så mener jeg, at vi er mindst lige så stærke.
Helt enig. Ganske ufortjent at de får tre point, og de virker ikke så stærke som i starten. Jeg tror det skyldes deres relativt smalle trup, samtidigt med at det er de samme der starter hver gang.

Newton Heath
Manager

« Svar #9176: 30 Okt 2010, 20:23 »

Vigtig vigtig sejr!

Tottenham er et stærkt stærkt hold med nogle offensivt dødbringende navne, og det er derfor utrolig lækkert med et clean-sheet og en flot performance af alle forsvarsspillerne. Det må give selvtillid at holde Spurs så sikkert væk som vi nu engang formåede at gøre. Godt headet ind af Vidic til 1-0 efter et fremragende indlæg af Nani, og så et bizart mål af Nani til sidst, som måske ikke burde have talt, hvem ved. Vil dog sige at det er torskedumt af Gomes uanset hvad.

Tre vigtige point og det begynder bestemt at ligne noget.

UNITED!

SirToby
Manager

« Svar #9177: 30 Okt 2010, 20:29 »

Dommeren har ret ved 2-0-målet. Der var jo ikke dømt frispark.

En 2-0-sejr over Tottenham er rigtig positivt. Det var ikke overbevisende, og Spurs var godt med, men tre point var det vigtigste, og det fik vi.

van der Sar 7 - han tog, hvad han skulle og var meget sikker.

Rafael 7 - var vel for en gangs skyld bedre i defensiven end i offensiven. Nani udelukkede ham for tit desværre.
Evra 7 - solid præstation.
Vidic 8 - flot, flot præstation og et stærkt mål.
Ferdinand 6 - virkede lidt ukoncentreret til tider.

Nani 9 - han stråler af selvtillid. Fantastisk spiller i øjeblikket.
Park 9 - var involveret i rigtig meget. Dejligt med så god en kamp fra hans side.
Carrick 7 - fint.
Fletcher 7 - fint, var bedre i sidste sæson.

Hernandez 6 - fint, fik ikke meget ud af noget.
Berbatov 7 - fint, fik ikke meget ud af noget.

Scholes 7 - styrede fuldstændig tempoet, hvilket vi havde brug for.
Brown 7 - gjorde det faktisk rigtig fint.
Obertan -

SÅDAN FUCKING UNITED!

United-styrer
Gæst

« Svar #9178: 30 Okt 2010, 20:33 »

Fletcher fortjener en højere karakter i mine øjne. Synes han var MoM. Satte ikke en fod forkert i dag.

Godt med en sejr. Kontroversiel 2-0-scoring, men ikke ligefrem tyveri.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #9179: 30 Okt 2010, 21:20 »

Clattenburg og hans linjedommere dømte den her også: http://www.youtube.com/v/U-8dOjeVC80

hmm Rullende Øjne

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010