home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 609 610 [611] 612 613 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576901 gange)
Wicked Sick!
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9150: 29 Okt 2010, 20:02 »

Ved det godt, men syntes bare det er typisk Chel$ki fans at syntes deres spillere er åhhh sååå fantastiske og simpelthen bare verdens bedste.

Sådan har alle fans det omkring deres klubs spillere.. Bare folk, der har fordomme overfor Chelsea fans..

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #9151: 29 Okt 2010, 20:04 »

Sådan har alle fans det omkring deres klubs spillere.. Bare folk, der har fordomme overfor Chelsea fans..

Enig Peace

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9152: 29 Okt 2010, 20:08 »

Satme farvet briller han har på. Cech som verdens bedste haha hva med Casillas, Buffon, (Neuer). Og Terry har du glemt Vidic (jaja farver briller), Cannarvaro (stav?), og syntes klart Messi, Iniesta og Xavi er langt foran Lampard. Dropba som verdens bedste er tæt på, men anser Ronaldo (til tider), Villa og Rooney (før hans ankelskade). Milito og Eto´t er tæt på. Drogba er dog tæt på at være verdens på sin position.

Det skal så lige siges at jeg ikke er Barca fan, men RM.
Det her skrev han tidligere idag her inde.

Ej, jeg var ikke saglig der. Drogba mener jeg dog er den bedste på sin position i verden. Lampard og Terry er begge tæt, men vinder nok ikke. Cech er i top 5. Det er der vel enighed om? :-)
Det har han vært ret i? (for første gang)
« Seneste Redigering: 29 Okt 2010, 20:17 af Messi1987 » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #9153: 29 Okt 2010, 20:10 »

Med det sagt finder jeg det lidt morsomt, at bettepjevs forkaster Jakob E's valg og så nævner Al-Ahli-spilleren Fabio Cannavaro og Manuel Neuer som bedre alternativer. Hverken Terry eller Cech er verdens bedste på deres positioner, bestemt ikke, men de er væsentlig bedre end de to.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #9154: 29 Okt 2010, 20:12 »

Alle har en tendens til at overvurdere deres egne spillere. Jeg er Chelsea fan, og jeg synes da bestemt at Drogba er den bedste angriber i verden, også før Rooneys skade. Han scorede både flere mål og lavede flere assists end Rooney. Dog synes jeg Rooney har potentiale til at blive endnu bedre. Essien er der ingen tvivl om er verdens bedste box til box spiller, og Ashley Cole og Evra deler nok pladsen som bedste venstre back. JT er uden tvivl en af verdens bedste forsvarere, men om han er den bedste ved jeg ikke. Meget afhænger også af hvem der spiller ved siden af hinanden i midterforsvaret. Cech er langt fra verdens bedste målmand, men jeg synes han er i top 10. Det er bare så svært at sammenligne fordi de forskellige spillere på de samme positioner, har forskellige svagheder og styrker.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #9155: 29 Okt 2010, 20:25 »

Du skal ligge lægge mærke til parentesen omkring Neuer, men syntes dog at Neuer har vist lovende ting de seneste år imens er Cech blevet dårligere og dårligere. Kan se det med Cannavaro, men syntes dog at han altid bliver fremhævet som en overraskende godt forsvarer i forhold til hans størrelse, nævnte ham også primært fordi jeg ikke lige kunne komme på et andet navn. Overvejede Chilleni og Mexes, men kender dem kun fra FM.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #9156: 29 Okt 2010, 20:28 »

Kan godt være, men har personligt oplevet en Chel$ki lid..lig fan. Som absolut skulle sætte hans ynglingsspillere over alle andre spillere. Dog er Chelsea fans altid så uheldige ofte at være alene i deres mening.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #9157: 29 Okt 2010, 20:32 »

Kan godt være, men har personligt oplevet en Chel$ki lid..lig fan. Som absolut skulle sætte hans ynglingsspillere over alle andre spillere. Dog er Chelsea fans altid så uheldige ofte at være alene i deres mening.

Så er det da også yderst fordomsfuldt at bedømme alle Chelsea fans på baggrund af én enkelt, som du har oplevet?

Du skal ligge lægge mærke til parentesen omkring Neuer, men syntes dog at Neuer har vist lovende ting de seneste år imens er Cech blevet dårligere og dårligere. Kan se det med Cannavaro, men syntes dog at han altid bliver fremhævet som en overraskende godt forsvarer i forhold til hans størrelse, nævnte ham også primært fordi jeg ikke lige kunne komme på et andet navn. Overvejede Chilleni og Mexes, men kender dem kun fra FM.

Cannavaro var god i '06.. Det er 4 år siden.. Desuden siger det vel lidt om, at Terry ikke er så langt fra at være den bedste, når du ikke kan komme på nogen udover Vidic, der er bedre?

-LFC-
Manager

« Svar #9158: 29 Okt 2010, 20:55 »

Ja Cannavaro er fantastisk i forhold til hans størrelse. Han er ganske enkelt forrygende i hovedspillet taget i betragtning af, at manden er  1.77 ca. Derudover er han fantastisk hurtig, taktisk god, hvorfor han helt er forrygende til at markere sine direkte modstandere ud af kampene. Til sidst, men ikke mindst er han præcis i tacklingerne, og utroligt fair og sympatisk...

Sådan ville vi nok alle skrive, hvis året var 2006. Vi skriver dog 2010. Cannavaro er 37, spiller i Al-Ahli efter et horribelt VM, hvor det blev klart for alle, at han var stoppet for sent. Følg dog lidt med. Chiellini ville være et fornuftigt bud, mens Mexés pga. en uheldig landsholdskarriere først for lov til for alvor at udfolde sit store talent nu.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9159: 30 Okt 2010, 12:26 »

Kan hører du hader Ronaldo Grin (eller er du utroligt farvet?) For det første, Ronaldo er venstre fløj/angriber og Drogba center angriber. De er begge verdens klart bedste på vær deres potision og ufattelig komplette. (Dog har Ronaldo vært bedre i den nye sæson)

EDIT: Ronaldo har scoret dobbelt så mange mål som Messi er det fordi niveauet er langt lavere imod Real Madrid end imod Barcelona eller hvordan?  crazy

Nu kommenterede jeg blot på hvem jeg mente var bedst af Drogba og Ronaldo, og hvis jeg skulle vælge en af dem som angriber i min klub, ville jeg vælge Drogba, jf. ovenstående argumentation. Jeg er udmærket godt klar over at Ronaldo er den bedste på sin position - Hvis han spiller venstre fløj og Messi spiller højre, for Messi er stadig bedre end Ronaldo. Ronaldo er, som der bliver sagt, utrolig egoistisk, hvilket er grunden til at han scorer mere (og så at Real har mødt nemmere hold end Barca indtil nu). Når han forsøger sig 20 gange i en kamp, er der jo næsten garanti for at 1-2 vil gå ind med hans fænomenale sparketeknik. Messi har måske 3-4 skud i en kamp, da han hellere vil spille sine medspillere fri og være med i de fantastiske opspil som Barca har. Desuden så hjælper Ronaldos hovedspil/højde ham jo også til målene. Messi scorer ikke rigtig hovedstødsmål, så Ronaldo er mere alsidig, men som fodboldspiller er Messi bedre. Ronaldo kan nemt falde ud af en kamp og så pludselig dukke op og score, mens Messi hele tiden er farlig i sin boldomgang og sit overblik og pasningsevne - Der er han Ronaldo overlegen imo.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9160: 30 Okt 2010, 12:52 »

Så gælder det Spurs i aften. Kampen bliver først spillet 18:30, så vi må desværre vente i spænding. Vi tager hjemme imod Spurs, der ikke har vundet på Old Trafford siden 1989, og sidst de vandt over os er helt tilbage i 2001. Det bliver en meget tæt kamp, men jeg forventer stadigvæk en sejr. Uafgjort ville ikke være forfærdeligt, men det er kun en sejr der tæller.

Istedet for at skrive en masse optakt, kan jeg anbefale folk at tjekke dette ud:
Lang optakt på oldtrafford.dk

Er ganske enig i den opstilling der bliver nævnt derinde, og jeg håber sådan set også at vi stiller op som følger. Kunne bestemt godt tænke mig at se den opstilling mod Spurs, hvor jeg inderligt håber at Chicharito og Berbatov begge får scoret. Nani eller Scholes virker som de oplagte oplæggere (Wink)

van der Sar
Rafael – Ferdinand – Vidic – Evra
Nani – Fletcher – Scholes – Anderson
Chicharito - Berbatov

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #9161: 30 Okt 2010, 13:32 »

100 % den stærkeste opstilling lige nu.
Jeg tror på en sejr, og at vi for en gangs skyld holder nullet!

SirToby
Manager

« Svar #9162: 30 Okt 2010, 13:48 »

Jeg tror godt, at det kan blive en 4-5-1 i dag:

van der Sar
O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Nani - Carrick - Scholes - Fletcher - Anderson
Berbatov

Det kan godt blive svært i aften, men selvfølgelig skal alle tre point i hus. Det plejer at være underholdende kampe imod Spurs. Jeg tror på en 3-1-sejr i aften.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #9163: 30 Okt 2010, 13:53 »

Jeg tror godt, at det kan blive en 4-5-1 i dag:

van der Sar
O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Nani - Carrick - Scholes - Fletcher - Anderson
Berbatov

Det kan godt blive svært i aften, men selvfølgelig skal alle tre point i hus. Det plejer at være underholdende kampe imod Spurs. Jeg tror på en 3-1-sejr i aften.

O'Shea som back? Han bliver vist kørt rundt af Bale, Rafael er vel jeres eneste højre back der har en lille chance for at følge med Bales antrit? Generelt kommer jeres backs på noget af en opgave i dag, Bale og Lennon skal man stå tidligt op for at fælge med. Jeg kan sagtens se jer komme i problemer i denne kamp, og tror (og nok mest håber) på en 1-1 kamp.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DavidMadsen
Manager

« Svar #9164: 30 Okt 2010, 13:57 »

O'Shea som back? Han bliver vist kørt rundt af Bale, Rafael er vel jeres eneste højre back der har en lille chance for at følge med Bales antrit? Generelt kommer jeres backs på noget af en opgave i dag, Bale og Lennon skal man stå tidligt op for at fælge med.
Enig. Det er også derfor Evra og Rafael skal klare opgaven. Uanset hvem vi smider ind på højre back, vil han få det svært mod Bale. Dog mener jeg at Rafael skal spille, da han er den eneste, der har chance for at følge med. Evra kan godt stoppe Lennon, det er jeg overbevist om. Egentligt er jeg mere bekymret for slaget centralt på midtbanen, end jeg er for Evra kontra Lennon. Er bange for at Palacios, Modric og RvdV kommer til at overmatche Scholes og Fletcher - så SirToby har en pointe i, at en 4-5-1/4-3-3 måske ville være at foretrække. Frygter at vi får O'Shea at se på defensiv midt igen idag, for at stoppe deres offensive midtbane.
« Seneste Redigering: 30 Okt 2010, 13:59 af DavidMadsen » Logged

Sider: 1 ... 609 610 [611] 612 613 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010