Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 15:40:22
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16
Fisken
Blogs
Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48
Mattsson
Omklædning...
Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23
Hugol
Omklædning...
Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 709 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
605
606
[
607
]
608
609
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1577021 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #9090:
28 Okt 2010, 00:23 »
Citat af: John Spurs 28 Okt 2010, 00:20
Som jeg mindes det, så blev Barca da også snydt på Camp Nou for et par straffespark - og Chelsea var kørt ud af banen der. At der så på Stamford Bridge var en lorte dommer, ja det er jo bare sådan det er. Tror ikke, at Chelsea er blevet mere snydt gennem tiden end andre, men Chelsea fans får det altid til at lyde sådan!
I Spanien kan der dømmes ét straffe. Det er alt. På Stamford var der 6 mulige straffespark. Hvis du ikke kan se vi blev snydt i 2008, er der noget galt?
U-4-E
Manager
«
Svar #9091:
28 Okt 2010, 00:24 »
Det er da utroligt at du kan huske gamle kampe SÅ godt, og ligefrem ved præcis hvor mange straffespark der skulle have været dømt.
Og hvornår er dette blevet en Chelsea tråd?
DavidMadsen
Manager
«
Svar #9092:
28 Okt 2010, 00:25 »
Citat af: Jakob E 27 Okt 2010, 23:07
Den kamp var jo så random. Ingen tvivl om vi har fortjent at vinde Champions League. I kan være uenige, men det er usagligt.. gennem de sidste 5-7 år, tror jeg gennemsnitlig set, vi har været det bedste hold.
Vi skriver 2010 nu, minus 7 år. Så er vi tilbage i 2003. Hvorfor siger det år mig noget mht. Chelsea? Nåe ja. Det var der I begyndte at få alt foræret, og har haft alle mulige vilkår for at vinde lige siden. Men har I formået at gøre det endnu? Desuden kan man ikke snakke om "uheld" over en periode på 7 år. Hvis I var det bedste hold i verden, ville I vinde Champions League. Og med "bedste hold" mener jeg ikke de bedste spillere der starter på banen. Det er all-round.
Citat af: jemil 28 Okt 2010, 00:03
"Jeg fik næsten lyst til at græde af glæde, da jeg så hele videoen med straffesparkskonkur
r encen. Bare billedet af Ronaldo der græder af ren og skær lykke, gav mig de vildeste kuldegysninger." - DavidMadsen.
Præcis det jeg føler. Får de vildeste kuldegysninger og jeg bliver virkelig lykkelig hvergang jeg ser Terrys og Anelkas straffespark. Det er også nice at se Ronaldo i en United trøje, og Hargreaves på banen der bare hamrer den op i trekanten <3
Btw. så var Bebe vidst billigere end man før har troet.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72503
og ja jeg ved godt at det er indkast, men alligevel
Elsker når folk citerer en, som var man en legende. Jeg savner Ronaldo og Hargo, men samtidigt er det bare virkeligheden, at tingene forandrer sig. Ronaldo og Hargo ville stadig pynte på holdet, men jeg tvivler på om vi nogensinde ser nogen af dem i United-trøjen igen. Husker ellers at Ronaldo har åbnet for at komme tilbage engang (sammen med Mourinho, måske?!), men det virker for urealistisk.
Det er en langt mere acceptabel pris for Bébé. Og desuden virker artiklen troværdig, på trods af at det er indkast.dk. Netop fordi der er en direkte kilde i nyheden.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9093:
28 Okt 2010, 00:29 »
Citat af: Søgaard 28 Okt 2010, 00:22
Så længe Chelsea taber tætte kampe, så ser du det selvfølgelig for tyveri, da du er Chelsea fan og har empati med klubben og ikke modstanderen.
I har jo simpelthen ikke være dygtige nok til at opsøge heldet/få heldet i de kampe, hvor det har været tæt. Nu ser jeg ikke forfærdelig meget Chelsea i Champions League, da deres fodbold simpelthen ikke interesserer mig, men jeg ved da nok omkring fodbold generelt, at man aldrig er bedre end hvad der står på tavlen efter 90 minutter. Når alt kommer til alt, så er det jo fuldstændig lige meget om dommeren ødelagde kampen og modstanderen scorer i overtiden eller om en anfører glider.. I har haft 90 minutter til skabe kampen og afgøre den til jeres fordel.
Et hold har aldrig fortjent mere end hvad resultatet viser. Hvis de havde fortjent mere, så havde resultatet jo været anderledes. Hvis I brænder 5 chancer og modstanderen så scorer til sidst, jamen så er de bedre foran målet og har fortjent sejren, fordi de er koldblodige foran målet. Så er det jo ligemeget om man har haft spillet 20% af tiden eller 80%..
Nogle gange kan man selvfølgelig få empati med det tabende hold, hvis de har været overlegne i mange af spillet facetter med undtagelse af, når det kom til at skyde bolden i mål. Så må man jo bare tage hatten af for modstanderens evne til at holde buret rent og deres koldblodighed i den modsatte ende..
Det kan jeg simpelthen ikke være enig med dig i.. Man kunne vende den om og sige at du er Barca-fan, så i din verden er det helt fair at dommer overser masser af straffespark. En dommer skal dømme efter reglerne. Det tabende hold, kan sagtens være fortjente vindere, hvis dommeren er helt idiot. Dommeren skaber jo også kampen. At anføreren glider er jo uheldig.. Det har intet med hvem der fortjener det eller ej at gøre. Jeg forstår ikke alles udtalelser om at vinderen altid er den vinder og at taberen ikke har fortjent at vinde, når uheldig og en dybt elendig dommer spiller ind.
Men du er jo som sagt Barca-fan, så det er fair nok at du ser anderledes på tingene, i var vel tilfredse..
3.v evaB
Gæst
«
Svar #9094:
28 Okt 2010, 00:30 »
Citat af: John Spurs 28 Okt 2010, 00:20
Som jeg mindes det, så blev Barca da også snydt på Camp Nou for et par straffespark - og Chelsea var kørt ud af banen der. At der så på Stamford Bridge var en lorte dommer, ja det er jo bare sådan det er. Tror ikke, at Chelsea er blevet mere snydt gennem tiden end andre, men Chelsea fans får det altid til at lyde sådan!
Chelsea er vel bare blevet snydt på mere afgørende tidspunkter oftest i CL.
Det er lidt nemmere at huske, og lidt mere smertefuldt når det er dén turnering man stræber efter at vinde.
Dén turnering der kostede Mourinho jobbet. Man elsker nødvendigvis ikke det fodbold Chelsea leverede for noget tid siden(det har dog ændret sig siden de fik Ancelotti), men det var stadig mærkeligt at se som det ofte er dommerensreaktion eller mangel på samme der gør at de ryger ud.
Mod Inter sidste år, mod Barca for to år siden osv.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9095:
28 Okt 2010, 00:32 »
Citat af: DavidMadsen 28 Okt 2010, 00:25
Vi skriver 2010 nu, minus 7 år. Så er vi tilbage i 2003. Hvorfor siger det år mig noget mht. Chelsea? Nåe ja. Det var der I begyndte at få alt foræret, og har haft alle mulige vilkår for at vinde lige siden. Men har I formået at gøre det endnu? Desuden kan man ikke snakke om "uheld" over en periode på 7 år. Hvis I var det bedste hold i verden, ville I vinde Champions League. Og med "bedste hold" mener jeg ikke de bedste spillere der starter på banen. Det er all-round.
Elsker når folk citerer en, som var man en legende. Jeg savner Ronaldo og Hargo, men samtidigt er det bare virkeligheden, at tingene forandrer sig. Ronaldo og Hargo ville stadig pynte på holdet, men jeg tvivler på om vi nogensinde ser nogen af dem i United-trøjen igen. Husker ellers at Ronaldo har åbnet for at komme tilbage engang (sammen med Mourinho, måske?!), men det virker for urealistisk.
Det er en langt mere acceptabel pris for Bébé. Og desuden virker artiklen troværdig, på trods af at det er indkast.dk. Netop fordi der er en direkte kilde i nyheden.
Som Chelsea-fan skifter man ikke, fordi der kommer en rig ejer. Det kan fansne ikke gøre for.
Derimod kræver det utroligt professionelt arbejde at købe spillere, der udvikler sig at meget. I Chelsea er det virkelig gjort professionelt. Ellers kan det ikke fungerer. Se blot på Drogba, Essien og Maloudas udvikling.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9096:
28 Okt 2010, 00:35 »
Citat af: 3.v evaB 28 Okt 2010, 00:30
Chelsea er vel bare blevet snydt på mere afgørende tidspunkter oftest i CL.
Det er lidt nemmere at huske, og lidt mere smertefuldt når det er dén turnering man stræber efter at vinde.
Dén turnering der kostede Mourinho jobbet. Man elsker nødvendigvis ikke det fodbold Chelsea leverede for noget tid siden(det har dog ændret sig siden de fik Ancelotti), men det var stadig mærkeligt at se som det ofte er dommerensreaktion eller mangel på samme der gør at de ryger ud.
Mod Inter sidste år, mod Barca for to år siden osv.
Helt enig. Chelsea spiller ikke mere kedeligt fodbold, og hiver 1-0 sejre i land. De spiller flot fodbold, og pt. noget af det bedste i verden. Ancelotti har ændret det hele, og han er utrolig dygtig.
Metsu1
Manager
«
Svar #9097:
28 Okt 2010, 00:39 »
Utroligt, så meget som Chelsea fans skriver i United tråden
3.v evaB
Gæst
«
Svar #9098:
28 Okt 2010, 00:40 »
Citat af: Metsu1 28 Okt 2010, 00:39
Fordi Jakob E altid roder sig ud i et eller andet og så kommer det til at handle om Chelsea
søgaard
Gæst
«
Svar #9099:
28 Okt 2010, 00:41 »
Citat af: Jakob E 28 Okt 2010, 00:29
Det kan jeg simpelthen ikke være enig med dig i.. Man kunne vende den om og sige at du er Barca-fan, så i din verden er det helt fair at dommer overser masser af straffespark. En dommer skal dømme efter reglerne. Det tabende hold, kan sagtens være fortjente vindere, hvis dommeren er helt idiot. Dommeren skaber jo også kampen. At anføreren glider er jo uheldig.. Det har intet med hvem der fortjener det eller ej at gøre. Jeg forstår ikke alles udtalelser om at vinderen altid er den vinder og at taberen ikke har fortjent at vinde, når uheldig og en dybt elendig dommer spiller ind.
Men du er jo som sagt Barca-fan, så det er fair nok at du ser anderledes på tingene, i var vel tilfredse..
Nu så jeg faktisk ingen af semifinalerne det pågældende år, hvis jeg husker rigtigt, så jeg skal ikke kunne udtale mig decideret omkring den kamp.. Men de beviser jo egentlig meget godt min tro, da det viser, at det kommer an på folkene som ser.. En Chelsea fan vil føle sig snydt, en Barcelona fan ville fryde sig.. Sådan vil det altid være og bør også være sådan.. Fra et neutralt synspunkt og hvis man skal tage de kedelige fakta-briller på, så er det jo altid det bedste hold, som kommer ud med sejren. De var bedst foran mål. Fodbold handler om mål og hvis man ikke kan score, så kan man ikke vinde og så enkelt er det, selvom vi alle gerne vil have det meget mere detaljeret.
Hvis vi skal koble Manchester United på, så er de jo i den grad et hold, som har opnået den succes gennem de seneste år, selvom de måske ikke har haft den allerstærkeste spillertrup, når man kigger på alle mand, så har de alligevel formået at gå igennem til semifinaler og finaler tit via enkelte spilleres fantastiske niveau og på en holdmentalitet og held i de situationer, som er nødvendige at have held i, når man vil vinde turneringen.
Hvis man kigger på top 6-8 i Europa, så er det jo så relativt lidt, som skiller dem ad.. Alle har deres styrker og små svagheder. Om Chelseas er, at de har været uheldige, skal jeg ikke kunne afgøre, men det kunne også være et bevis på, at når plan A ikke har fungeret, så er plan B altså ikke på samme niveau. Der har bl.a. Manchester haft nogle spillere, som har kunne tage over, hvis kollektivet ikke har kørt. Ronaldo, Rooney og måske er Nani den næste i den række af spillere, som kan lave de afgørende mål eller oplæg i de tætte kampe, hvor der skal komme noget uventet for at man kan trække sig sejrsrigt ud af kampen.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9100:
28 Okt 2010, 00:41 »
Citat af: Metsu1 28 Okt 2010, 00:39
Der sker jo ikke en skid ovre i Chelsea-tråden, så skal lige være med her. Det er hyggeligt nok.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9101:
28 Okt 2010, 00:48 »
Citat af: Søgaard 28 Okt 2010, 00:41
Nu så jeg faktisk ingen af semifinalerne det pågældende år, hvis jeg husker rigtigt, så jeg skal ikke kunne udtale mig decideret omkring den kamp.. Men de beviser jo egentlig meget godt min tro, da det viser, at det kommer an på folkene som ser.. En Chelsea fan vil føle sig snydt, en Barcelona fan ville fryde sig.. Sådan vil det altid være og bør også være sådan.. Fra et neutralt synspunkt og hvis man skal tage de kedelige fakta-briller på, så er det jo altid det bedste hold, som kommer ud med sejren. De var bedst foran mål. Fodbold handler om mål og hvis man ikke kan score, så kan man ikke vinde og så enkelt er det, selvom vi alle gerne vil have det meget mere detaljeret.
Hvis vi skal koble Manchester United på, så er de jo i den grad et hold, som har opnået den succes gennem de seneste år, selvom de måske ikke har haft den allerstærkeste spillertrup, når man kigger på alle mand, så har de alligevel formået at gå igennem til semifinaler og finaler tit via enkelte spilleres fantastiske niveau og på en holdmentalitet og held i de situationer, som er nødvendige at have held i, når man vil vinde turneringen.
Hvis man kigger på top 6-8 i Europa, så er det jo så relativt lidt, som skiller dem ad.. Alle har deres styrker og små svagheder. Om Chelseas er, at de har været uheldige, skal jeg ikke kunne afgøre, men det kunne også være et bevis på, at når plan A ikke har fungeret, så er plan B altså ikke på samme niveau. Der har bl.a. Manchester haft nogle spillere, som har kunne tage over, hvis kollektivet ikke har kørt. Ronaldo, Rooney og måske er Nani den næste i den række af spillere, som kan lave de afgørende mål eller oplæg i de tætte kampe, hvor der skal komme noget uventet for at man kan trække sig sejrsrigt ud af kampen.
Selvfølgelig er det dem der laver flest mål der vinder. Her vælger jeg så at sige, at dommeren som skal styre spillets gang, er et redskab som kan benyttes til at lave mål, i form af alle dødboldssituationer
. Han skal hjælpe med at lave målene, da han skal fløjte når han ser noget der står man ikke må i reglerne. Det værktøj fik Chelsea ikke, og det kostede os videre adgang i turneringen. Var vi kommet foran 2-0, tror jeg ikke vi ville kunne hentes. Chelsea har masser af spillere der kan afgøre tingene på egen hånd. Drogba, Malouda, Lampard og Anelka bla. Men det er nu heller ikke problemet. Det fungerede jo fint. Vi fik bare ikke det vi skulle have.
-LFC-
Manager
«
Svar #9102:
28 Okt 2010, 02:40 »
Citat af: DavidMadsen 27 Okt 2010, 23:00
Jeg fik næsten lyst til at græde af glæde, da jeg så hele videoen med straffesparkskonkur
rencen. Bare billedet af Ronaldo der græder af ren og skær lykke, gav mig de vildeste kuldegysninger.
@Jakob:
Nej. Vores største glæde vil til hver en tid være at have vundet Champions League, lige indtil I vinder den. Så begynder vi at glæde os over alle de engelske mesterskaber, og at vi stadigvæk har vundet CL flere gange end jer.
Men vi har stadig flere CL-titler end jer. Hehe.
Sorry, ikke et oplæg til diskussion eller noget, den lå bare lige til højrebenet!
DavidMadsen
Manager
«
Svar #9103:
28 Okt 2010, 15:07 »
Citat af: -LFC- 28 Okt 2010, 02:40
Men vi har stadig flere CL-titler end jer. Hehe.
Dét har I skam. Men det er jeg ikke misundelig på, da jeg ikke ser jer som en seriøs konkurrent i toppen længere.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #9104:
28 Okt 2010, 15:12 »
Skal ellers lige love for der er gang i rygtemøllen omkring klubben for tiden...
1. rygte er at vi sku være ude efter Pepe Reina..
http://www.bold.dk/nyt/Hodgson-Hold-jer-fra-Reina-United
Der må jeg sige nej tak synes simpelthen ikke Reina har formatet og andre målmænd vi er blevet linket til som fx Akinfeev, Neuer og De Gea, Lloris ville jeg meget hellere have end Reina.. Der bliver heller ikke handlet mellem Liverpool og Manchester United hvorfor jeg faktisk ikke fatter hvorfor man overhovedet kommer op med sådan et rygte eller hvorfor RH skal ud og kommentere det..
2. rygte er at Pep Guardiola skulle efterfølge Sir Alex..
http://www.sportenkort.dk/nyhed/117456/fodbold/avis%3a+guardiola+afl%F8ser+ferguson
Hvad siger I til Guardiola som ny manager for Man Utd..? Jeg er selv en smule skuffet mest fordi jeg i et par år nu har drømt om at Mourinho skulle efterfølge Sir Alex når han gik på pension.. Men tror jeg ville blive skuffet over alle andre navn end Mourinhos.. Hvis jeg sku se realistisk på det så ville Guardiola ikke være det dårligste alternativ men synes han i visse Barca kampe har virket handlingslammet specielt når det lykkes det andet hold at dæmme op for Xavi/Messi .. Der er ligesom ingen plan B hvorimod Mourinho bare er en taktikkens mester .. Ville klart foretrække Jose Mourinho som ny United manager efter SAF !
Sider:
1
...
605
606
[
607
]
608
609
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »