home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1577080 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9060: 27 Okt 2010, 22:08 »

Så lad dog vær Opstemt  funny
Det gør jeg også. Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9061: 27 Okt 2010, 22:09 »

Hold kæft hvor er det grufuldt.. Jeg kan ikke tåle at se det..

*Like* :-D

19-18!

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9062: 27 Okt 2010, 22:11 »

Simpelthent ganske fortrinligt at se igen Wink
Så lige på lidt kommentare, og fandt den her joke:

What do Adolf Hitler and Chelsea have in common.......Huh?

They both haven't conquered Europe.

True, so true Opstemt

:-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9063: 27 Okt 2010, 22:18 »

Simpelthent ganske fortrinligt at se igen Wink
Så lige på lidt kommentare, og fandt den her joke:

What do Adolf Hitler and Chelsea have in common.......Huh?

They both haven't conquered Europe.

True, so true Opstemt

I skal jo more jer over noget, i disse mørke stunder.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9064: 27 Okt 2010, 22:20 »

Og det gør vi, med at se jeres failure og vores succes igen og  igen : D

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9065: 27 Okt 2010, 22:25 »

Den kamp var jo så lige at det var uhyggeligt. At Terry glider er uheldigt. Ellers havde vi vundet. Skulle der have været en vinder, skulle det have været hos imo. Både Lampard og Drogba ramte træværket. Det var en tilfældighed.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2010, 22:27 af Jakob E » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9066: 27 Okt 2010, 22:41 »

<a href="http://www.youtube.com/v/M4tIhcqIhfA?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/M4tIhcqIhfA?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

DavidMadsen
Manager

« Svar #9067: 27 Okt 2010, 22:45 »

Den kamp var jo så lige at det var uhyggeligt. At Terry glider er uheldigt. Ellers havde vi vundet. Skulle der have været en vinder, skulle det have været hos imo. Både Lampard og Drogba ramte træværket. Det var en tilfældighed.
Eller også var det nerver. Eller lack of skills.

Desuden er det en pisse fed joke, og en pisse fed video fra finalen. Og Jakob: Vi har Chicharito at glæde os over, vi behøver ikke jeres fiasko - selvom det altid luner. Du sagde jo at Hernandez var pisse ringe, og jeg håber stadigvæk at du skammer dig over den bemærkning.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #9068: 27 Okt 2010, 22:46 »

Jeg forstår godt hvis du stadig får grå hår af at tænke på den kamp, Jakob. Når du nævner at det var en tilfældighed at Lampards og Drogbas forsøg tog stolpen så må jeg vel give dig ret. MEN til gengæld hører Lampards mål vel også under kategorien "tilfældigheder" Wink

En meget lige kamp ja. Jeg husker at Tevez havde et par chancer for at gøre det til 2-0. Og den ene af dem kommer der en retur på som giver en stor chance til (så vidt jeg husker) Carrick. I ET har Evra et godt gennembrud som giver Giggs en stor chance, men Terry for afværget inden bolden ryger i mål.

Det er 2,5 år siden og jeg husker bestemt ikke hele kampen og har aldrig genset den (måske burde jeg  Opstemt ). Men jeg husker i hvert fald ET som meget nervepirrende og så vidt jeg husker var det Chelsea der sad på det meste i ET.

Én ting som måske kunne have ændret kampens udfald var Drogbas udvisning. Han dummede sig. Hvis han ikke var blevet smidt ud, så havde han nok sparket straffe. Måske kunne det havde ændret noget? Det får vi aldrig at se..

Når alt er sagt, så er et af de bedste øjeblikke i mit liv da Terry brænder Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9069: 27 Okt 2010, 22:51 »

Eller også var det nerver. Eller lack of skills.

Desuden er det en pisse fed joke, og en pisse fed video fra finalen. Og Jakob: Vi har Chicharito at glæde os over, vi behøver ikke jeres fiasko - selvom det altid luner. Du sagde jo at Hernandez var pisse ringe, og jeg håber stadigvæk at du skammer dig over den bemærkning.
I hedder Manchester United, og jeres pt. største glædelse er en ung mexicaner, som har lavet 5-6 mål i lige så mange kampe. Det er jeg ikke imponeret over. Jeg skammer mig ikke over noget.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9070: 27 Okt 2010, 22:56 »

Jeg forstår godt hvis du stadig får grå hår af at tænke på den kamp, Jakob. Når du nævner at det var en tilfældighed at Lampards og Drogbas forsøg tog stolpen så må jeg vel give dig ret. MEN til gengæld hører Lampards mål vel også under kategorien "tilfældigheder" Wink

En meget lige kamp ja. Jeg husker at Tevez havde et par chancer for at gøre det til 2-0. Og den ene af dem kommer der en retur på som giver en stor chance til (så vidt jeg husker) Carrick. I ET har Evra et godt gennembrud som giver Giggs en stor chance, men Terry for afværget inden bolden ryger i mål.

Det er 2,5 år siden og jeg husker bestemt ikke hele kampen og har aldrig genset den (måske burde jeg  Opstemt ). Men jeg husker i hvert fald ET som meget nervepirrende og så vidt jeg husker var det Chelsea der sad på det meste i ET.

Én ting som måske kunne have ændret kampens udfald var Drogbas udvisning. Han dummede sig. Hvis han ikke var blevet smidt ud, så havde han nok sparket straffe. Måske kunne det havde ændret noget? Det får vi aldrig at se..

Når alt er sagt, så er et af de bedste øjeblikke i mit liv da Terry brænder Opstemt
Jeg vælger at kalde det målnæse. Lampard står oftest de rigtige steder, på livsvigtige tidspunkter. Det kommer ikke bag på mig, det var ham der scorede. Jeg har heller aldrig genset kampen, og jeg gør det heller aldrig. Jeg husker alt som var det i går. Drogba på stolpen, Lampard på overliggeren, Terrys hoved på Giggs' forsøg osv.

Mit livs nok værste øjeblikke var nok da Terry brændte - jeg kan ikke helt finde ud af om det er dét, eller Iniestas overtidsscoring.. Jeg hader Champions League..

DavidMadsen
Manager

« Svar #9071: 27 Okt 2010, 23:00 »

Jeg fik næsten lyst til at græde af glæde, da jeg så hele videoen med straffesparkskonkur rencen. Bare billedet af Ronaldo der græder af ren og skær lykke, gav mig de vildeste kuldegysninger.

@Jakob:
Nej. Vores største glæde vil til hver en tid være at have vundet Champions League, lige indtil I vinder den. Så begynder vi at glæde os over alle de engelske mesterskaber, og at vi stadigvæk har vundet CL flere gange end jer.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #9072: 27 Okt 2010, 23:03 »

Jeg vælger at kalde det målnæse. Lampard står oftest de rigtige steder, på livsvigtige tidspunkter. Det kommer ikke bag på mig, det var ham der scorede. Jeg har heller aldrig genset kampen, og jeg gør det heller aldrig. Jeg husker alt som var det i går. Drogba på stolpen, Lampard på overliggeren, Terrys hoved på Giggs' forsøg osv.

Mit livs nok værste øjeblikke var nok da Terry brændte - jeg kan ikke helt finde ud af om det er dét, eller Iniestas overtidsscoring.. Jeg hader Champions League..

Hvad end du kalder det målnæse eller ej, så må du da indrømme at målet var ret tilfældigt.. Et skud bliver rettet af og ryger hen til Lampard samtidig med at VDS glider.. Det er da tilfældigt..

DavidMadsen
Manager

« Svar #9073: 27 Okt 2010, 23:04 »

Hvad end du kalder det målnæse eller ej, så må du da indrømme at målet var ret tilfældigt.. Et skud bliver rettet af og ryger hen til Lampard samtidig med at VDS glider.. Det er da tilfældigt..
Så kan man vel vælge at se Terry's afbrænder som karma.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9074: 27 Okt 2010, 23:07 »

Den kamp var jo så random. Ingen tvivl om vi har fortjent at vinde Champions League. I kan være uenige, men det er usagligt.. gennem de sidste 5-7 år, tror jeg gennemsnitlig set, vi har været det bedste hold.

Sider: 1 ... 603 604 [605] 606 607 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010